Rain, rain, go away



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rain, rain, go away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ternpaw
Member
Rain, rain, go away DPKsfdL
Babs
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons!
Gender:
Rank:
Ternpaw
BerichtOnderwerp: Rain, rain, go away   Rain, rain, go away Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 18:49


Met een ietwat kritische frons op haar gezicht keek Ternkit naar de regen die gestaag en eindeloos neer tikte in het kamp. Het ging al de hele ochtend zo, net op een ochtend dat ze maar wat graag buiten wilde om te gaan spelen. Wat teleurgesteld gingen haar oortjes hangen en ze zuchtte zachtjes. Waarom regende het? Maar toen verscheen er een bedenkelijke blik in haar ogen en ze trok wat nadenkend met haar snorharen. Waarom kon ze eigenlijk niet buiten spelen in de regen? Het was immers maar water, toch? Voorzichtig stapte ze naar buiten en stak ze haar koppie in de regen. Een dikke druppel viel op haar neus en ze hapte geschrokken naar adem. Achteruit tuimelde ze de nursery weer in toen ze terugkrabbelde en wat verongelijkt wreef ze met haar voorpootje over haar neus. Bagger dit. Maar vervolgens stapte ze toch weer naar buiten, terwijl de regen neertikte op haar pels.

{Open}
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterleaf
Member
Rain, rain, go away DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Waterleaf
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain, go away   Rain, rain, go away Icon_minitimema 9 dec 2013 - 6:50

Waterpaw liep het RiverClan Camp binnen. Ze had in haar eentje een muisje gevangen, die ze op de stapel gooide. Regendruppels vielen op haar oren en in haar ogen. Het Camp zag er maar verlaten uit. Moedeloos liep Waterpaw naar de Apprentices Den, maar opeens hoorde ze het gespetter van kleine kattenpootjes in plasjes water. Ze draaide zich om en zag een kitten. Ze peinigde haar hersens. Wie was die kitten nu ook alweer?Ik weet het wel, ik weet het..... Niet. Waterpaw liep op de kleine kitten af. Ze had Waterpaw nog steeds niet in de gaten. Waterpaw opende haar mond en zei ''Hoi, ik ben Waterpaw, ik ben nieuw hier, wie ben jij?''

PS ik weet dat mijn naam nog Waterleaf is maar ik heb al een PM naar Firestar gestuurd of hij het wil veranderen in Waterpaw


Hey. Jij daar. Ooit al een zwarte kat horen praten? Nee? Nou, nu dus wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindledpaw
Member
Rain, rain, go away DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 proud moons
Gender:
Rank:
Brindledpaw
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain, go away   Rain, rain, go away Icon_minitimema 9 dec 2013 - 9:16

Brindledkit had het al lang opgegeven om buiten te gaan
spelen, want het regende al heel de dag. Totdat hij een andere kitten in de regen zag stappen. Wat ging die nou doen? Vroeg hij zich af. De kitten sprong gelijk weer naar binnen zodra de eerste regendruppel op hem of haar viel. Toen Brindledkit wat beter keek zag hij dat het Ternkit was. Al was hij niet echt bevriend met haar, toch kende Brindled haar wel. Opnieuw waagde Ternkit een poging, en nu bleef ze wel buiten, al was ze best wel snel doorweekt. Tenminste dat vond hij. Het gestreepte, kleine katertje wou net naar haar toegaan, toen er ineens een Apprentice opdook. Die herkende Brindledkit niet dus kwam hij wat dichterbij, in de hoop te horen hoe de pikzwarte Apprentice heette. En dat kreeg hij ook te horen, want al meteen het eerste wat de Apprentice mauwde was ''Hoi, ik ben Waterpaw, ik ben nieuw hier, wie ben jij?''
Maar hoe bedoelde ze dat ze nieuw was? als Apprentice kon je toch niet nieuw zijn in de Clan. Want je bent al eens een kitten geweest. Dus ben je niet meer nieuw. Brindled ging het maar eens navragen. Hij trippelde naar de opening die de Nursery van het kamp gescheiden hield, en bleef erin staan. Het gestreepte kittentje had echt geen zin om nat te worden, hij zou dus mooi niet de regen instappen. "Hoe bedoel je, nieuw hier?" vroeg BRindled misschien wat brutaal, maar dat kwam door zijn nieuwsgierigheid. En daar kon hij toch niets aan doen of wel? Want hij wist eigenlijk wel dat hij oudere katten met u aan moest spreken, maar dit keer was hij dat perrongeluk vergeten. "Sorry... Ik wilde niet brutaal zijn" mauwde hij een beetje gegeneerd en verlegen.


Rain, rain, go away 9779635
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterleaf
Member
Rain, rain, go away DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Waterleaf
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain, go away   Rain, rain, go away Icon_minitimema 9 dec 2013 - 15:32

Waterpaw wachtte op het antwoord van de onbekende kitten, terwijl de regendruppels op haar kop tikte. Ze verzon er een liedje bij. Tik, tik, tiktiktik.... Rain, rain, ga away... Opeens kwam er een andere kitten aanlopen. ''Hoe bedoel je, nieuw hier?'''Waterpaw verzon wat ze ging zeggen, maar de kitten miauwde ''Sorry... Ik wilde niet brutaal zijn''Waterpaw antwoordde ''Geeft niet hoor, ben ik ook. Wat dat nieuw zijn betreft: Toen ik net mijn leerlingenceremononie had gehad, en mijn nachtwake, ging ik slapen. Maar toen werd ik wakker van het gekrijs van mijn moeder. Ze rende op me af en krabde en beet me overal. Zie je die littekens op mijn gezicht en schouder? Die zijn van haar klauwen. Ik ben s'nachts weggeslopen en heb 6 moons, Leaffall en Leafbare, alleen in het bos gewoond. Nu ben ik geaccepteerd in de RiverClan. Ik heb alleen nog geen vrienden...'' Waterpaw sloeg haar ogen neer. Ze hoopte dat de tranen die over haar wangen stoormde door de regen zouden worden weggespoeld. Aan de vreemde blik in de ogen van de kittens dus niet. Ze vinden me nu vast een watje...


Hey. Jij daar. Ooit al een zwarte kat horen praten? Nee? Nou, nu dus wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindledpaw
Member
Rain, rain, go away DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 proud moons
Gender:
Rank:
Brindledpaw
BerichtOnderwerp: Re: Rain, rain, go away   Rain, rain, go away Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 15:58

'Geeft niet hoor, ben ik ook. Wat dat nieuw zijn betreft: Toen ik net mijn leerlingenceremononie had gehad, en mijn nachtwake, ging ik slapen. Maar toen werd ik wakker van het gekrijs van mijn moeder. Ze rende op me af en krabde en beet me overal. Zie je die littekens op mijn gezicht en schouder? Die zijn van haar klauwen. Ik ben s'nachts weggeslopen en heb 6 moons, Leaffall en Leafbare, alleen in het bos gewoond. Nu ben ik geaccepteerd in de RiverClan. Ik heb alleen nog geen vrienden...'' Waterpaw sloeg haar ogen neer bij haar antwoord, en tranen rolden van haar wangen. Brindled keek haar met een bergrijpende blik vol medelijden erin aan. "Wat erg. Maar ik heb ook niet echt vrienden hier, maar misschien krijg ik die nog. Net als jij, je krijgt ook nog wel vrienden" mauwde Brindledkit tegen Waterpaw, wetend dat hij weer jij en je had gezegd in plaats van u.


Rain, rain, go away 9779635
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rain, rain, go away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: