I can't do anything... [open] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I can't do anything... [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Frozensoul
Member
I can't do anything... [open] - Pagina 2 DPKsfdL
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Frozensoul
BerichtOnderwerp: Re: I can't do anything... [open]   I can't do anything... [open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 16:51

"Mijn keus?" Frozensoul schrok van de vlammende woede die door zijn stem heen klonk. "Nee Frozensoul, dit is ónze keus." De woede was er niet meer. "Ik hou van kits.", begon hij. "En dan wil ik het liefst kits met jou, maar we zijn zo jong." Hij zuchtte zachtjes. Frozensoul knikte zachtjes. "Wacht tot de volgende ceremonie..." De kater tilde met zijn staart haar kop op. "Als ik warrior ben wil ik het, nu niet. En alleen als jij er klaar voor bent." Frozensoul zuchtte. "Als jij er klaar voor bent...", Ze knikte. "Ik ben er klaar voor, anders had ik dit niet voorgesteld, toch?" Ze gaf hem een zacht likje.


I can't do anything... [open] - Pagina 2 2hnxbfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
I can't do anything... [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: I can't do anything... [open]   I can't do anything... [open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 17:01

"Ik ben er klaar voor, anders had ik dit niet voorgesteld, toch?" Er ging een tinteling door hem heen. Hij glimlachte. Specklepaw leunde met zijn kop op haar rug. Na een tijdje duwde hij met zijn neus Frozen teder om zodat ze op haar zij lag. Met lange tedere likken waste hij haar buik. Zouden daar ooit zijn kits in zitten?


I can't do anything... [open] - Pagina 2 Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozensoul
Member
I can't do anything... [open] - Pagina 2 DPKsfdL
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Frozensoul
BerichtOnderwerp: Re: I can't do anything... [open]   I can't do anything... [open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 17:03

Frozensoul werd omver geduwd door Speckle, maar bleef lekker liggen. Was hij nu echt van plan om nu nog te trainen? Maar toen voelde ze zijn warme, ruwe tong over haar buik heen gaan en ze sloot haar ogen. Ze genoot ervan.

~Sorry heel flut, geen idee wat ik nu moet doen? xd


I can't do anything... [open] - Pagina 2 2hnxbfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
I can't do anything... [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: I can't do anything... [open]   I can't do anything... [open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 17:10

Specklepaw zag hoe ze haar ogen sloot. Hij zuchtte en bleef waken over haar. Zijn kop verplaatste zich naar haar gewonde poot. Er zat een groot litteken op. De kater likte haar daar het aller zachtst. Hij spon geruststellend.

~Topic gewoon stoppen? En een ander aanmaken?


I can't do anything... [open] - Pagina 2 Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozensoul
Member
I can't do anything... [open] - Pagina 2 DPKsfdL
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Frozensoul
BerichtOnderwerp: Re: I can't do anything... [open]   I can't do anything... [open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 17:19

Frozensoul zuchtte zachtjes toen Speckle ook haar gewonde achterpoot likte, maar haar ogen bleven gesloten. Na een tijdje zo gelegen te hebben, opende ze haar ogen, en zag ze dat de zon al redelijk ver gezakt was. "We moeten terug naar het kamp..." murmelde Frozen zachtjes, en ze stond niet al te vrolijk op. "Kom." zei ze, lief en zachtjes, en ze strompelde naar de richting van het kamp.
- EINDE TOPIC -
~Jup, wel zo handig Smile


I can't do anything... [open] - Pagina 2 2hnxbfl
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't do anything... [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: