Ugh, leave me alone.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ugh, leave me alone.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Echosound
Member
Ugh, leave me alone. DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 wise Moons
Gender:
Rank:
Echosound
BerichtOnderwerp: Ugh, leave me alone.   Ugh, leave me alone. Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 16:56

Met haar oren plat in haar nek stapte ze nors door het sompige gebied van ShadowClan. Haar lange grijze vacht bood geen weerstand tegen de hoge bochtigheid van het moeras en al zijn kleine vriendjes. Elke keer stapte Echo weer om te kijken of ze geen lange lukken achterliet of wat dan ook. Nors snoof ze en kwam tot stilstand bij een wat droger plekje. Het enige natte kwam van het kleine beekje verderop, maar ze was niet zo dom om daar in te springen. Snel gaf ze haar vacht een paar snelle likken en wist het grootste gedeelte van het vuil er uit te krijgen.

Haar kaken lieten elkaar los in een luie gaap en de Warrior hief haar kop even wat trots op toen ze een andere ShadowClan geur rook. Snel drapeerde ze haar staart om haar pootjes en richtte haar scherpe blik op de struiken die de plek omsingelden. Wie was er zo nieuwsgierig om haar privé gebied binnen te komen?

OOC; Open c:


Ugh, leave me alone. K2xu12
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Ugh, leave me alone. DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, leave me alone.   Ugh, leave me alone. Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 17:13

{Smoke durft het (; }

Met logge pootstappen drukte Smokebreath zich door de struiken heen, een dot kruiden tussen zijn kaken geklemd. Paardenstaart en marigold had hij tot nu toe verzameld en misschien zou hij op een wat drogere plek nog wat vingerhoedskruid kunnen vinden die niet weggerot was. Hij tastte de aarde wat af, op zoek naar plekken waar het droger leek en volgde toen deze plekken tot hij uiteindelijk op een gebied kwam wat alleen maar droger werd. Mooizo. Het was dan wel in de buurt van de beek, maar daar kon hij wel mee leven. Wie weet kon hij de roze plantjes daar wel vinden.

Met zijn kop neusde hij de struiken opzij maar bevroor toen hij zijn zus zag zitten, haar scherpe blik op de struiken gericht. Hij liet zich echter niet kennen. Hij had nooit zoveel contact meer gehad met zijn broers en zussen, dus daarom kon het hem niet zoveel meer schelen. "Hallo Echosound," Miauwde de kater enkel op zijn kalme en gebruikelijke brommende toon, waarna hij naar het vingerhoedskruid toe liep wat zich in de open plek bevond.


Ugh, leave me alone. JtCOU2C
Fun stuff:


Ugh, leave me alone. J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Echosound
Member
Ugh, leave me alone. DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 wise Moons
Gender:
Rank:
Echosound
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, leave me alone.   Ugh, leave me alone. Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 17:21

Kalm bleef ze naar de struiken kijken en hoorde uiteindelijk het geritsel wat hoorde hij een kat die deze plek binnen zou komen. Een donkere kater kwam tevoorschijn en Echo versmalde haar blik toen ze Smokebreath, haar broer, herkende. "Hallo Echosound," Ze gaf hem een net knikje. "Smokebreath," Zei ze met haar wat aardigere toon en stond even op om haar achterpoten te bevrijden van een dun laagje aarde. Ze kon beter blijven staan, anders zou haar vacht straks helemaal onder zitten. De Medicine cat liep langs haar en ging af op een kluitje kruiden, zelf had ze geen idee waarvoor het was, maar het kon haar ook bar weinig interesseren. "Gelukkig ben je geen betweterige Apprentice, want met jou kan ik nog wel leven." Haar mondhoeken schoten een klein eindje omhoog en ze zwiepte een keer deftig met haar volle staart.


Ugh, leave me alone. K2xu12
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Ugh, leave me alone. DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, leave me alone.   Ugh, leave me alone. Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 17:32

Smokebreath knikte nog eventjes rustig naar zijn zuster, waarna hij de zaadjes voorzichtig uit het vingerhoedskruid schudde. Hij wist dat het gevaarlijke kruiden waren, maar in het geval van hartfalen waren ze essentieel om het hart weer op gang te brengen. Hij hield er dus ook voor de zekerheid toch een aantal in zijn den. Hij had ze echter wel ver weggestopt, zodat niemand echt de vergissing zou kunnen maken. Hij grijnsde eventjes lichtjes naar zijn zus. Hij sprak haar dan wel niet vaak, maar haar humor kon hij op dit moment wel waarderen. "Ach, ik voel me vereerd, zusterlief," Miauwde hij kalmpjes, "Pas maar op, ik kan altijd nog wel de betweterige apprentice spelen." Hij legde het vingerhoedskruid op een blad en vouwde het dicht. Weer iets nieuws voor in de den.


Ugh, leave me alone. JtCOU2C
Fun stuff:


Ugh, leave me alone. J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Echosound
Member
Ugh, leave me alone. DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 wise Moons
Gender:
Rank:
Echosound
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, leave me alone.   Ugh, leave me alone. Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 17:37

Terwijl de kater bezig was met zijn kruiden begon hij weer met spreken. "Ach, ik voel me vereerd, zusterlief," Ze snorde voor een versterkt effect en deed een paar passen in de richting van de grote kater. "Dat moet ook wel, in mijn aanwezigheid." Sprak ze met hoog opgeheven staart. "Pas maar op, ik kan altijd nog wel de betweterige apprentice spelen." Ze snoof 'beledigd' en hief haar wenkbrauwen wat op. "Dan zal ik gelijk de rol op me nemen als strenge Mentor, niet, Smokepaw?" Grijnsde ze en gaf haar broer een plagerige por.


Ugh, leave me alone. K2xu12
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ugh, leave me alone.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: