Help me...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Help me...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Waterleaf
Member
Help me... DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Waterleaf
BerichtOnderwerp: Help me...   Help me... Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 9:08

Waterpaw liep naar het water. Dikke tranen rolden over haar wangen en vielen in het water. Een voor een... Drup, Drup... Waarom moest dit háár overkomen? Ze staarde naar het water. Haar maag rommelde. ''Jaja, ik vang heus wel wat hoor...'' zei Waterpaw zachtjes. Opeens hoorde ze naast zich water spetten. Ze draaide haar kop erheen en zag een vis. Gelijk was al haar moeheid verdwenen en ze sprong bovenop de vis. Maar die was gladder dan ze verwacht had. Ze gleed weg en viel in het water. Ze keek om zich heen. Daar was de vis! Waterpaw sprong erachteraan steeds dichterbij de waterval. Ze was zich niet bewust van het bulderende geluid van het water en kwam steeds dichter bij de rand. Waterpaw hijgde en stond stil. De vis was gewoon té snel. Het water beukte tegen haar aan. Waterpaw was zó moe dat ze zich niet meer kon tegenhouden. Ze voelde de grond onder haar poten wegglippen. En ze viel... Waterpaw zag haar leven aan zich voorbijglippen.  Ze zag zichzelf in haar leerlingenceremonie... Ze zag haar moeder krijsend op haar afrennen.... Ze zag haar moeder haar klauwen in het gezicht en flanken van Waterpaw slaan... Ze zag zichzelf in het bos... Ze... Ze hoopte alleen maar dat er iemand op een van de uitstekende takken onder haar zou staan om haar te redden...


Hey. Jij daar. Ooit al een zwarte kat horen praten? Nee? Nou, nu dus wel.


Laatst aangepast door Waterleaf op ma 9 dec 2013 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ik weet dat mijn naam nog Waterleaf is maar ik heb al een PM naar Firestar gestuurd of hij het wil veranderen in Waterpaw)
Terug naar boven Ga naar beneden
midnightsun
Member
Help me... DPKsfdL
Laura de benenkauwer
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
midnightsun
BerichtOnderwerp: Re: Help me...   Help me... Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 19:42

Midnightsun had de ochtend doorgebracht bij de waterval en zelfs twee vissen gevangen, midnightsun kwam net terug nadat ze de vissen op de voedselstapel van het Riverclan had gelegd. De slanke wit grijze poes liep in snelle looppas naar de wateroppervlak, na een tijdje ging ze richting de takken van de bomen om wat te pitten.

Vissen is vermoeiend hoor.

Maar Midnightsun zag ineens een andere leerling vallen. De poes stond gehaast op en stapte naar het eind van haar tak.
Mis! Midnightsun had de leerling net gemist! 'Dammit.' mompelde ze gefrustreerd.
De wit grijze poes sprong vliegensvlug van tak naar tak naar beneden. Ja! ze was nu weer onder de leerling!

Aandachting stond de poes aan het einde van de tak en "Hap!" ze had de leerling te pakken!
Snel snelde ze naar de kat en legde de leerling aan de kat, de kat ademde nog. 'Hello' mompelde ze terwijl ze een rondje liep rond de kat. om te kijken of de leerling geen grote wond had ofzo.


Help me... 2wogkkh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help me...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: