Feeling Lonely



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Feeling Lonely

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Waterleaf
Member
Feeling Lonely DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Waterleaf
BerichtOnderwerp: Feeling Lonely   Feeling Lonely Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 17:25

Waterpaw stapte voor het eerst het RiverClan Camp binnen. De zwoele avondwind streek door haar vacht. Haar slanke poten bewogen soepel tijdens het lopen. Ze zag Warriors samentongen, Apprentices elkaar hun vangsten laten zien en vertellen wat ze hebben geleerd, en kittens spelen in het zand. Een gevoel van verdriet en angst overspoelde haar. Ze had nog nooit vrienden gehad. En wat als deze Clan haar niet zou accepteren? Waterpaw zuchtte. ''Waarom ben ik altijd zo negatief? Ik ben in een Clan geaccepteert! Kijk dan, iedereen heeft hier vrienden! Er zal vast wel iemand vrienden met mij willen worden.'' miauwde ze tegen zichzelf. Ze stapte verder naar waar ze dacht dat de Apprentices Den was. Ze kwam dichterbij wat Apprentices en hoorde een stem ''Hey!'' roepen. Hoopvol hief Waterpaw haar kop, maar ze zag dat het een Apprentice was die op zijn maatje afrende. Ze liet haar kop weer zakken en liep verdrietig door. Eenmaal in de lege Apprentices Den plofte ze neer in een van de mosbedden. Tranen liepen over haar wangen. Ze snikte. O nee, dat heeft iedereen buiten gehoord! Nu denkt iedereen vast dat ik een stomme huilebalk ben... dacht ze. Haar ogen vielen dicht. Ze droomde dat ze met haar Clangenoten samen buiten speelde. Ze zaten achter elkaar aan en negeerden het boze gemiauw van de Elders. Waterpaw had zo veel vrienden! Ze viel bijna om van geluk. Opeens hoorde ze naast zich een gil. Ze draaide haar kop en zag een van haar vriendinnen op de grond liggen, doodstil, in een plas bloed. Waterpaw zag nog net een vossenstaart in de struiken verdwijnen. Met een kreet schrok ze wakker. Pffff, het was maar een droom zuchtte ze. Toen rrok ze een andere kat en hoorde ze een stem ''Hey, wat is er aan de hand? Wacht eens even, jij bent nieuw hier. Wie ben je?''



P.s. Ik weet dat mijn naam nog Waterleaf is, maar ik heb al een PM gestuurd naar Firestar of hij het wil veranderen in Waterpaw.


Hey. Jij daar. Ooit al een zwarte kat horen praten? Nee? Nou, nu dus wel.


Laatst aangepast door Waterleaf op ma 9 dec 2013 - 17:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Er reageerde niemand dus ik dacht ik zal het wat spannender maken)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feeling Lonely
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: