I think i have gone the wrong way [open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I think i have gone the wrong way [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mr. Sparrow
Member
I think i have gone the wrong way [open] DPKsfdL
Loïs
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons old.
Gender:
Rank:
Mr. Sparrow
BerichtOnderwerp: I think i have gone the wrong way [open]   I think i have gone the wrong way [open] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 17:07

Jack Sparrow liep vrolijk door een onbekend gebied. Hij hield van onbekende gebieden, er waren ook altijd wel onbekende vijanden om tegen te vechten, waar hij waarschijnlijk van zou winnen, en anders rende hij toch weg? Hij snoof de koele bosgeuren in en genoot. Het was lekker weer, er waren geen katten die aan zijn kop zeurden en er was, zo te ruiken, genoeg prooi hier. Misschien bleef hij hier wel... Hij schrok op uit zijn gedachten toen hij wat bladeren hoorde ritselen. Wie was daar? Hij stak zijn neus in de lucht en liep al snuivend op de onbekende aandoener af. Snuif... ik ruik... stap... een ... Snuif, stap... clankat! Hij grijnsde. "Kom maar te voorschijn hoor." miauwde hij koeltjes en hij duwde met zijn staart wat takken opzij.


I think i have gone the wrong way [open] CUoqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
I think i have gone the wrong way [open] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: I think i have gone the wrong way [open]   I think i have gone the wrong way [open] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 18:59

Wat takken werden voor haar weggeduwd. "Ja, ja ik weet het je hebt me gehoord, stomme Leaf-Fall ook. Ik trap heel de tij op blaadjes, maar jij bent geen ThunderClankat. Of uberhaubt (OFZO) een Clankat. Dus wat doe je hier?" Vroeg Crystalpaw. Ze was niet echt boos op de onbekende kat maar wel erg nieuwsgierig wie hij was en wat hij in haar territorium kwam doen. Ze bleef hem nieuwsgierig aanstaren.


(ik weet het best wel kort< en dat karakter is gwn genakt van jack sparrow van de films)


I think i have gone the wrong way [open] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Sparrow
Member
I think i have gone the wrong way [open] DPKsfdL
Loïs
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons old.
Gender:
Rank:
Mr. Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: I think i have gone the wrong way [open]   I think i have gone the wrong way [open] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 19:23

Jack hoefde niet lang op zijn antwoord te wachten. "Ja, ja ik weet het je hebt me gehoord, stomme Leaf-Fall ook. Ik trap heel de tijd op blaadjes, maar jij bent geen ThunderClankat. Of uberhaubt (OFZO) een Clankat. Dus wat doe je hier?" Sparrow had even nodig om alle woorden tot zich door te dringen, maar antwoordde toen. "Ik ben een Rogue, en ik ben hier omdat ik dat wil. Moet jij niet terug naar je stomme clan?" zei de grijze kater kortaf. Waarom zou ik aardig doen? Ze is véél te jong voor mij... dacht hij en hij keek haar doordringend aan.

(Het is ook de bedoeling om mijn kater Mr. Sparrow op Jack Sparrow te laten lijken, ja.)


I think i have gone the wrong way [open] CUoqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
I think i have gone the wrong way [open] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: I think i have gone the wrong way [open]   I think i have gone the wrong way [open] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 19:52

"Nou lekker aardig ben jij zeg! mauwde ze boos. "Ach wat boeit het ik ga wel weg, dat zul je toch vast wel willen" mauwde ze met een neutrale stem. Ze draaide zich om en liep weer rustig de struik weer in. Ze wilde niet echt dat de kater haar volgde. Want ten eerste wat moest ze nou wel weer met een Rogue in ThunderClan-gebied. En ten tweede hij was niet echt aardig. En ten derde als hij haar zou volgen had hij een goede reden ervoor nodig. Ze luisterde even of de Rogue nog wat zei, maar dat deed hij niet dus liep ze weer door.


I think i have gone the wrong way [open] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Sparrow
Member
I think i have gone the wrong way [open] DPKsfdL
Loïs
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons old.
Gender:
Rank:
Mr. Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: I think i have gone the wrong way [open]   I think i have gone the wrong way [open] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 19:58

"Nou lekker aardig ben jij zeg! mauwde de witte poezin boos. "Ach wat boeit het ik ga wel weg, dat zul je toch vast wel willen" Jack grinnikte, wat was deze poes lekker opvliegend! Hij liet haar even boos weglopen, maar rende toen achter haar aan. "Ik merk dat jij nog niet helemaal doorhebt wat voor gevaar ik ben voor jou... Moet ik je maar is wat verstand bij gaan brengen?" hij gromde eventjes, en klapte zijn nagels uit. "Ook móét jij mij wegjagen van jouw territorium, dat staat in de warrior code." Ja, Jack wist veel van het clanleven af, aangezien hij ooit een kater gemarteld had zodat hij veel zou vertellen over zijn clan- en regels.


I think i have gone the wrong way [open] CUoqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
I think i have gone the wrong way [open] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: I think i have gone the wrong way [open]   I think i have gone the wrong way [open] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 13:46

Dat weet ik heus wel, maar denk je nou echt dat ik tegen jou op kan. Ik in ieder geval niet. Ow en er zijn hier genoeg Warriors in de buurt. En aangezien jij zo graag wilt vechten kan ik er wel eentje roepen. Want volgens mij zag ik er daarnet eentje" mauwde Crystalpaw tegen de Rogue. "Dus zal ik dat doen of niet?" vroeg Crystalpaw aan hem. "En trouwens je kan ook zelf weggaan, maar dat doe je vast niet" mauwde ze er nog achteraan.


I think i have gone the wrong way [open] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I think i have gone the wrong way [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: