Unholy ground [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Unholy ground [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brightspots
StarClan
Unholy ground [Open] O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 15:18


Zo snel als ze was schoot ze langs de bomen heen achter een eekhoorn was, domme eekhoorn, dat beest had allang een boom in kunnen schieten. Maar dat deed die niet. De eekhoorn was te ver weg voor haar om het dier met een sprong te vangen. Ze sprong op een rots en zette af met haar achterpoten waar door ze nu wel een stuk dichter bij het dier was. Ze zette weer af met haar achterpoten en sprong, maar de eekhoorn schoot tussen de speleten ven grote rotsen door.Ze knalde met haar voor hoofd tegen de rots aan... "Auw..." siste ze gefrustreerd. Ze ging recht op zitten en schudde met haar kop. Gemiste vangst, jammer. Het zou al snel kouder gaan worden, dus het prooi wat te vangen viel, was kostbaar. En dan was er ook nog een stelende roofvogel die hun muizen zo lekker vond. Ze wierp een blik op de lucht, nu was hij er niet. "Mousebrain..." murmelde ze waarna ze zich om draaide. Ze besefte al snel dat ze bij Snakerocks was. Niet één van haar favoriete plekjes, en het meest gevaarlijke plek in Thunderclan territorium.


::"Bright's::

Unholy ground [Open] SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Unholy ground [Open] DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 18:56


Raindance schrok op toen ze een eekhoorn voorbijzag vliegen, gevolgd door een kat. Ze keek de twee achterna en zag hoe ze zigzaggend tussen de bomen verdwenen. Raindance stond op en liet haar wasbeurt voor wat het was en volgde de twee op een galopje. Waarom wist ze niet. De eekhoorn leek niet van plan te zijn om in een boom te klimmen. Inmiddels waren de twee al bij de Snake Rocks. Raindance remde af en keek toe, van een afstandje zag ze maar vaag wat er gebeurde. Wel zag ze dat de poes tegen de rots aan knalde, wat haar op zich best wel pijnlijk leek. Raindance sprong eventjes twijfelend heen en weer op haar poten en ging toen toch maar even kijken. "Um..."-Ze liep naar de poes toe "Gaat het?". Inmiddels herkende ze de poes. Brightspots. "Please, zeg ja!". Dan kon ze weer weg. Waarom was ze de twee dan ook achterna gegaan?


Unholy ground [Open] Imw

I want to be your friend.
               But I don't dare...

               I want to be your company.
               But I never can.

              I want to find you.
              But I'm too afraid to lose you.
               
               
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Unholy ground [Open] O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 17:29

Ze voelde een koude rilling door haar ruggengraat heen glijden. Als ze ergens een hekel aan had dan was het Snakerocks. "Um..."-Hoorde ze van een afstandje gevolgd door dichterbij; "Gaat het?" Er was een clan genoot, een poes, op haar afgekomen die ze ook wel kende als Raindance. Ze schudde met haar kop om alles even helder te maken. De klap deed pijn, en ze voelde zich licht versuft. "Oh, ja, het gaat prima," miauwde ze, enkel merkte ze dat er een gefrustreerde toon in zat, en het er ook nog al bits uit kwam. Ze wiebelde beschaamd het haar oortjes. "Sorry..." murmelde ze zacht.


::"Bright's::

Unholy ground [Open] SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Unholy ground [Open] DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 17:46


Raindance deinsde achteruit bij de gefrustreerde toon van Brightspots. Het was duidelijk, zij hoorde met niemand te spreken, want dan ging alles mis. Ze wou net weer omdraaien en vertrekken, toen de poes opnieuw sprak, "Sorry..." klonk het zacht. Raindance keek wat verbaasd terug, "Geeft niks"fluisterde ze zelf. Ze ging weer zitten en keek in de verte. Intussen knaagde haar geweten aan haar. Ze wou iets zeggen, maar dan weer niet. Het paste niet bij haar... Het hoorde niet. "Hoe gaat het, in het algemeen?". De woorden schoten haar mond uit. Meteen had ze spijt, dit wou ze niet.


Unholy ground [Open] Imw

I want to be your friend.
               But I don't dare...

               I want to be your company.
               But I never can.

              I want to find you.
              But I'm too afraid to lose you.
               
               
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Unholy ground [Open] O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 17:52

Dit had Brightspots nog nooit gehad. Dat een kat voor háár terug deinsde. En goed voelde het niet. "Geeft niks,"[/b] fluisterde Raindance terug. Brightspots glimlachte schuldbewust. [i]"Hoe gaat het, in het algemeen?" Brightspots glimlachte. "Stukken beter nu ik warrior ben, nu ik eindelijk mijn apprentice leventje achter me heb kunnen laten," al volgde haar nog genoeg uit het verleden. Darkfire, de dood van haar moeder, Moonstripe, de gebeurtenis vlak voor haar warrior schap... de dood van Bluestar en de aanval van de honden. "Met jou..?" Vroeg ze terug.


::"Bright's::

Unholy ground [Open] SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Battleclaw
Member
Unholy ground [Open] DPKsfdL
Loïs
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons.
Gender:
Rank:
Battleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:55

Battleclaw snoof de lucht van zijn favoriete maaltje, eekhoorn, op en zuchtte met een verzaligde uitdrukking. Één ding klopte er alleen niet, het geurspoor liep regelrecht op de Snakerocks af met een Thunderclangeur er vlakbij. Hij wiebelde geïrriteerd met zijn oren. Iemand was hem voor geweest. Toch trippelde hij de geur achterna, puur uit nieuwsgierigheid voor wie zijn maaltje had afgenomen. Al snel kwamen de Snakerocks in zicht en Battleclaw kon een rilling niet onderdrukken. Hij wist zeker dat er ooit een onvoorzichtige apprentice dood aan gegaan was, en hij stond er niet echt bekend om dat hij nou zo voorzichtig was. Toen hij wat schichtig om zich heen keek, struikelde hij over iets kronkelend. Hij schreeuwde het uit van angst, wachtend op de pijnlijke beet van de slang. Maar die kwam niet. Trillend kwam hij overeind. Het was een tak. Hij zuchtte en grinnikte tegelijk wat een raar, piepend geluidje bracht. Zo voelde hij zich ook wel. Op dat moment hoorde hij stemmen. Er waren andere katten dichtbij! Als hij geen zwarte vacht had gehad, zou hij nu zo rood als een tomaat geweest zijn. Hij trippelde op de stemmen af. "Euhmm.. Hallo.. Die schreeuw, dat was ik net.. Sorry." Hij liet zich op de grond neervallen en hij begon met lange, ruwe halen zijn poot schoon te likken.


Unholy ground [Open] 2uhpjle
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
Unholy ground [Open] DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 13:57

Raindance voelde zich vreemd, dit hoorde gewoon niet."Stukken beter nu ik warrior ben, nu ik eindelijk mijn apprentice leventje achter me heb kunnen laten," klonk het antwoord van Brightspots. Raindance knikte maar en beet op haar lip. Ze wou hier weg... Zo graag."Met jou..?" klonk het plots en Raindance slikte. "G-Goed"'stamelende ze. Dit hield ze gewoon niet vol. Net toen Raindance iets wou bedenken om weg te kunnen, klonk er opeens schreeuw vlakbij. Raindance sprong geschrokken op en draaide zich om. Wat gebeurde er? Een zwarte kat kwam dichterbij en Raindance herkende hem als Battleclaw. "Euhmm.. Hallo.. Die schreeuw, dat was ik net.. Sorry."zei hij. Hij liet zich op de grond neervallen en begon zichzelf te wassen. "Wat is er dan gebeurd?" vroeg Raindance. Ze kon het niet laten.


Unholy ground [Open] Imw

I want to be your friend.
               But I don't dare...

               I want to be your company.
               But I never can.

              I want to find you.
              But I'm too afraid to lose you.
               
               
Terug naar boven Ga naar beneden
Battleclaw
Member
Unholy ground [Open] DPKsfdL
Loïs
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons.
Gender:
Rank:
Battleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 14:29

Raindance keek met een ietwat nieuwsgierige blik in haar grijsgroene ogen naar Battleclaw. "Wat is er dan gebeurd?" Hij grinnikte even. "Euh.. Ik struikelde over een tak, maar ik dacht dat het een slang was." bekende hij eerlijk en hij haalde zijn schouders op. "Je weet het hier maar nooit, op de Snakerocks. Ik snap uberhaupt niet waarom we hier zijn."


Unholy ground [Open] 2uhpjle
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Unholy ground [Open] O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Unholy ground [Open]   Unholy ground [Open] Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 16:49

Ze kon zien aan Raindance dat ze zich niet gemakkelijk voelde. "G-Goed." Brightspots forceerde een glimlach, en voelde zich schuldig en eigenlijk niet meer op haar gemak. Brightspots hoorde toen in eens een schreeuw. Haar haren vlogen angstig overeind, het was een angst kreet. Wat was er gebeurd? "W-wat…" klonk haar bibberende stem. Ze haalde diep adem en forceerde zich zelf rustig te blijven. Stay calm… I know you can do that… was het stemmetje in haar hoofd die haar door vele moons heen had geholpen. "Euhmm.. Hallo.. Die schreeuw, dat was ik net.. Sorry." Ze stond op en keek naar de zwarte kater, ook wel bekend als Battleclaw. Ze wou haar bek open doen om te vragen wat er gebeurd was, maar Raindance was haar voor. "Wat is er dan gebeurd?" Brightspots keek de kater bezorgd aan met haar diep geel/groene ogen. Brightspots merkte ook dat haar vacht nog steeds overeind stond. Ze dwong zich zelf nog iets kalmer te worden. "Euh.. Ik struikelde over een tak, maar ik dacht dat het een slang was." Brightspots zag hoe de kater zijn schouders op haalde. Ondertussen had hij haar wel gigantisch de angst aan gejaagd. Dat hoorde bij haar stressstoornissen, ze was flink getraumatiseerd vroeger. En daar had ze stressstoornissen aan over gehouden."Je weet het hier maar nooit, op de Snakerocks. Ik snap uberhaupt niet waarom we hier zijn." Brightspots keek hem aan. "Tsja, ik was aan het jagen, en mijn prooi die ik niet te pakken heb kunnen krijgen leidde me hier naar toe," miauwde ze. Ze glimlachte onzeker.


::"Bright's::

Unholy ground [Open] SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unholy ground [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: