time to train {FIREPAW}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 time to train {FIREPAW}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Greyhound
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimewo 18 dec 2013 - 16:26


Regen en wind sloegen in Greyhounds gezicht toen hij buiten kwam, gevolgd door zijn anthousiaste apprentice. Hij had zijn vacht tegen koude wereld buiten het kamp. "We gaan dus naar daar", zei hij terwijl hij met zijn staart in de richting van de fourtrees wees. De modder die zich op de grond had gevormd, koekte zich genadeloos vast aan Greyhounds pootkussens. Hij besloot om op zijn weg naar de fourtrees de kennis van zijn nieuwe apprentice te testen. "Zoals je weet zijn er dus vier clans", begon hij. "Thunderclan, Riverclan, Windclan, en de beste, Shadowclan", vervolegde hij grijnsend. "Vroeger was er nog een vijfde clan, weet je hoe die heet?", vroeg hij, zichzelf afvragend of het geen stomme vraag was aangezien de helfd van die clan juist bij hun was ingetrokken.



time to train {FIREPAW} 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimewo 18 dec 2013 - 18:37

"We gaan dus naar daar"Zei haar mentor. "Oké"zei ze en rende die richting op. "Zoals je weet zijn er dus vier clans", begon hij. "Thunderclan, Riverclan, Windclan, en de beste, Shadowclan", vervolegde hij grijnsend. "Vroeger was er nog een vijfde clan, weet je hoe die heet?" Firepaw hoefde niet lang na te denken. "Skyclan! Maar hun kamp is verwoest door een brand,een van de elders vertelde me het."Zei ze,na die woorden schoot ze er vandoor. Ze wou het liefst naar het thunderpath gaan in plaats van de fourtree's. Geen zin om te gehoorzamen. Ze stopte op de rand van de fourtree's. Vier bomen reikten hoger dan de wolken. "Woow!"Bracht de apprentice uit.


time to train {FIREPAW} 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 8:51

"Skyclan! Maar hun kamp is verwoest door een brand,een van de elders vertelde me het.", zei ze voordat ze er vandoor ging. "Woow!", bracht ze uit toen ze aan de rand van de fourtrees stond. "Oké, ik verwacht wel dat je eerst naar mij luisterd voordat je zomaar door het territorium begind te rennen, je weet niet waar je heen gaat", gromde hij naar zijn apprentice, ze moest maar leren dat ze naar hem moest luisteren zolang haar naam nog Firepaw was. Greyhound wenkte zijn apprentice met zijn staart terwijl hij naar de fourtrees trippelde. Daar gekomen, sprong hij op de rots en gebaarde naar zijn apprentice dat zij hetzelfde moest doen. "Hier komen dus elke volle maan alle vier de clans samen, als je er ooit bij bent, kan je beter niet op deze rots springen, want hier staan de clanleaders", legde hij uit. "Weet je welke clan daar ligd?", vroeg hij terwijl hij met zijn staart naar een drukbebost gebied wees.


time to train {FIREPAW} 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 10:58

"Oké, ik verwacht wel dat je eerst naar mij luistert voordat je zomaar door het territorium begin te rennen, je weet niet waar je heen gaat", gromde hij.Ze sprong op de steen naast hem. Ze ging zitten en krulde haar staart om haar pootjes en luisterde aandachtig."Hier komen dus elke volle maan alle vier de clans samen, als je er ooit bij bent, kan je beter niet op deze rots springen, want hier staan de clanleaders", legde hij uit. "Weet je welke clan daar ligt?" Firepaw dacht even na."De Thunderclan?" Antwoorden ze. Ze ging op de steen staan en trippelde naar de rand. "Kijk,ik ben nu de leider van de Shadowclan"


time to train {FIREPAW} 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 11:21

"De Thunderclan?", antwoorde ze. Greyhound knikte. "Kijk,ik ben nu de leider van de Shadowclan", zei ze terwijl ze naar de rand van de rots trippelde. "Dat zal Shrewstar niet graag horen", grinnikte hij. "Hoe dan ook, daar is het windclan territorium", zei hij terwijl hij met zijn staart naar de weilanden wees. "En daar het Riverclan territorium", vervollegde hij rustig. "Probeer de geuren van de andere clans zo goed mogelijk te onthounden",


time to train {FIREPAW} 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 11:35

"Dat zal Shrewstar niet graag horen",Ze grinnikte."Hoe dan ook, daar is het windclan territorium", zei hij terwijl hij met zijn staart naar de weilanden wees. Firepaw keek naar de weilanden. "En daar het Riverclan territorium", vervollegde hij rustig. "Probeer de geuren van de andere clans zo goed mogelijk te onthounden", Ze snoof om de geuren te onthouden. "Heb jij de Skyclan ooit ontmoet?"Vroeg ze nieuwsgierig. Ze ging weer zitten. "Gaan we naar het Thunderpath?" Vroeg Firepaw hoopvol. "En gaan we jagen? en vechten?"


time to train {FIREPAW} 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 12:22

"Heb jij de Skyclan ooit ontmoet?", vroeg de bruinharige apprentice. "Natuurlijk", grijnsde Greyhound. "Gaan we naar het Thunderpath?", vroeg Firepaw hoopvol. "En gaan we jagen? en vechten?", vervolegde ze voor de grijze kater haar vraag had kunnen beantwoorden. "Vandaag gaan we het territorium verkennen, en daar hort dus ook het Thunderpath bij, dan zullen we morgen gaan jagen", antwoorde hij. Terwijl hij van de rots sprong en in de richting van het Thunderpath trippelde.


time to train {FIREPAW} 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 12:46

"Natuurlijk",Antwoorden haar mentor. Ze kneep haar oogjes tot spleetjes. "Vandaag gaan we het territorium verkennen, en daar hort dus ook het Thunderpath bij, dan zullen we morgen gaan jagen", Meteen sprong ze van de rots af toen ze doorhad dat ze naar het Thunderpath gingen! Ze schoot ervandoor opzoek naar het Thunderpad. Met gespitste oortjes lette ze op. Ze wachtten even op haar mentor. Ze zou de beste leerling zijn en later de beste warrior dat Shrewstar haar wel moest kiezen als commandant en dan zal zij uiteindelijk de clan kunnen leiden! Ze draafde een stukje achter haar mentor aan.


time to train {FIREPAW} 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimema 23 dec 2013 - 9:22

Firepaw schoot ervandoor om het territorium te verkennen. "Firepaw!", riep hij naar zijn apprentice terwijl hij achter haar aanrende. "Het is niet de bedoeling dat je zomaar door het territorium gaat rennen, niet voordat ik je de rondlijding heb gegeven! stel je voor dat je door een slang gebeten word", zei hij tegen zijn apprentice. "Dan zou je de komende manen in de medicine cats den kunnen doorbrengen", siste hij, het was niet de bedoeling dat zijn apprentice hém door het territorium leide.

-sorry voor de laatheid DX


time to train {FIREPAW} 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 12:42

"Firepaw!",Firepaw' negeerde zijn geroep en liep stug door. "Het is niet de bedoeling dat je zomaar door het territorium gaat rennen, niet voordat ik je de rondlijding heb gegeven! stel je voor dat je door een slang gebeten word", zei hij tegen haar. Ze draaide met haar ogen."Alsof een slang me kan inhalen"Had ze geantwoord. "Dan zou je de komende manen in de medicine cats den kunnen doorbrengen", siste hij,Wat maakte dat uit? Een enkele slangenbeet was toch niet erg?


time to train {FIREPAW} 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 13:21

"Alsof een slang me kan inhalen", antwoorde ze stug. Nu begreep de kater hoe zijn mentor zich waarschijnlijk had gevoeld. De bruine apprentice bleef maar door rennen. De grijze kater zette zich af en haalde de apprentice snel in. Hij ging recht voor haar staan. "Als je ooit warrior wil worden, moet je naar me luisteren, ik sta hier niet te praten omdat ik m'n eigen stem graag hoor", siste Greyhound.


time to train {FIREPAW} 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 11:17

"Als je ooit warrior wil worden, moet je naar me luisteren, ik sta hier niet te praten omdat ik m'n eigen stem graag hoor", siste Greyhound. "Als ik Warrior ben dan word ik zo goed dat Shrewstar me commandant moet maken."Antwoorden ze maar bleef staan. Haar staart fier in de lucht net als haar hoofd.


time to train {FIREPAW} 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:20

"Als ik Warrior ben dan word ik zo goed dat Shrewstar me commandant moet maken.", zei het bruine poesje waarna ze haar staart fier omhoog stak. De grijze kater liet een zacht gegrinnik horen. "Als je deputy wil worden, moet je nu naar me luisteren", zei de kater rustig. "Ik denk niet dat Shrewstar een onervaren apprentice die niet eens naar haar mentor wil luisteren tot deputy gaat bennoemen", siste hij.
-SORRY! sorry dat deze post zo ongelofelijk laat is!


time to train {FIREPAW} 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireball
Member
time to train {FIREPAW} DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fireball
BerichtOnderwerp: Re: time to train {FIREPAW}   time to train {FIREPAW} Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 20:22

"Als je deputy wil worden, moet je nu naar me luisteren", zei de kater rustig. "Ik denk niet dat Shrewstar een onervaren apprentice die niet eens naar haar mentor wil luisteren tot deputy gaat bennoemen", siste hij. De poes keek naar haar mentor. 'Gaan we naar het Thunderpath?',vroeg ze en kneep haar ogen tot spleetjes,afwachtend op zijn antwoord.


time to train {FIREPAW} 2os
Fire Save The Clan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
time to train {FIREPAW}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: