Goldheart en Wolfpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goldheart en Wolfpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlfrost
StarClan
Goldheart en Wolfpaw DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Goldheart en Wolfpaw   Goldheart en Wolfpaw Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 19:18

Ik wil dat iemand Goldheart overneemt, maar ik wil wel dat ze een goede gebruiker krijgt. Ik weet het dat ik niet zo vaak met haar online ben geweest. Ik heb gewoon geen inspiratie voor haar. En voor Wolfpaw geldt hetzelfde.

Informatie die je moet weten!
goldheart: ze is een roque en is een poes. Ik heb verder niet echt informatie voor haar. Sorry daarvoor.

Wolfpaw: Kater, is een beetje evil en wil graag de beste krijger worden. Ik wil graag dat hij in de shadowclan komt, maar helaas is hij nog niet aangenomen.

Ik hoop dat er wel aanmeldingen zijn.


Goldheart en Wolfpaw 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Goldheart en Wolfpaw DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Goldheart en Wolfpaw   Goldheart en Wolfpaw Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 19:31

Ik vind dat dit eigenlijk een beetje te gek wordt, je hebt nog niet eens met Goldheart of Wolfpaw gerpged, en ondertussen haal je wel accounts van anderen van de accountmarkt? Als ik het me goed herinner komt Goldheart ook van de accountmarkt namelijk..


Goldheart en Wolfpaw UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Goldheart en Wolfpaw DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Goldheart en Wolfpaw   Goldheart en Wolfpaw Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 19:53

mag je die dan niet verder geven, want ik kan met haar niet echt veel en ik zal Wolfpaw dan wel houden. Ik ben namelijk erg ongeduldig, maar ik wacht wel totdat hij in een clan zit. Misschien is hij dan wel leuk. Bedankt voor de tip, Honeyfeather!


Goldheart en Wolfpaw 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
Goldheart en Wolfpaw DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Goldheart en Wolfpaw   Goldheart en Wolfpaw Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 20:56

owlpaw als je hem toch kwijt wil wil ik hem wel


Goldheart en Wolfpaw Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Goldheart en Wolfpaw DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Goldheart en Wolfpaw   Goldheart en Wolfpaw Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 22:35

welke bedoel je Wolfpaw of Goldheart? En ik moet er nog even over na denken. Maar Goldheart, daar heb ik niet zo veel inspiratie voor, sorry Falconheart.


Goldheart en Wolfpaw 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
Goldheart en Wolfpaw DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Goldheart en Wolfpaw   Goldheart en Wolfpaw Icon_minitimevr 21 jan 2011 - 8:27

Goldheart die heb jij van mij overgenomen en ik wil hem daarom niet Terug maar Wolfpaw wil ik wel Wink


Goldheart en Wolfpaw Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goldheart en Wolfpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: