Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldennight
Member
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw   Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 16:43

Vandaag was de dag, ze had besloten om vandaag naar het Thunderpath te gaan. Ze had het al wel gehoord en er waren natuurlijk ook veel verhalen over. Meestal nam de mentor hun apprentice mee erheen, maar ze had besloten er zelf heen te gaan. Ze had al tegen zichzelf gezegd dat ze niet te dichtbij zou komen, ze wou zeker niks oplopen dat haar ervan kon hinderen om warrior te worden. Terwijl ze steeds dichter bij de boom kwam die was geraakt door de bliksem, werd het geluid van het Thunderpath ook steeds harder. Ze slikte even, maar besloot toch door te lopen. Ze zag al voor zich hoe de andere apprentices tegen haar op zouden kijken als ze terugkwam met verhalen over het Thunderpath. Hierna verscheen er een grijns op haar snuit en die grijns ging pas weg toen ze het dichte bos uitkwam en nog maar op een paar kattenlengtes van het thunderpath stond. Ineens kwam er een rokend monster aan en Aury deed een sprong naar achteren. Het ding liet een stinkend spoor achter. Ze vroeg zich af hoe dat ding ooit prooi zou vangen, het zou al op een grote afstand te horen en te ruiken zijn. Misschien wel door zijn snelheid, dacht ze toen het ding nog maar een klein puntje was. Het geluid was zo hard dat ze de ritselende struiken achter haar niet gehoord en ook de kat die eraan kwam niet opmerkte.


There is no pot of gold at the end of the rainbow
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkclaw
Member
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw DPKsfdL
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw   Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 21:58


Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw 191jqx

De borstkast van de kater ging langzaam op en neer. Door de luchtwegen die zich in zijn neus bevonden werd een grote hoeveelheid lucht naar binnen 'gezogen', waarna er een even grote hoeveelheid lucht weer naar buiten ging. Deze regeling herhaalde zich constant en ging op een goed tempo, waardoor de kater dit looptempo gemakkelijk uren kon volhouden. Darkclaw's ademhaling was eigenlijk altijd constant wat er handig was met bijvoorbeeld jagen. Hij raakte niet snel uit geput en wist zijn ademhaling goed onder controle te houden. Het grote bos waar hij momenteel door heen liep zou bijna tot een eind komen, aangezien Dark op weg was naar het Thunderpath. Hij had er vele verhalen over gehoord. En Darkclaw zou Darkclaw niet zijn als hij het niet met eigen ogen zou bekijken. De grote, zwarte kater week niet uit voor gevaren, zocht ze zelfs op. Niet echt heel erg slim, maar dat maakte hem weinig uit. Hij hield van uitdaging, avondtuur en hoe gevaarlijker hoe beter. Levensmoe noemde sommige hem, hij noemde het gewoon moed en dapperheid. Zijn twee, verschillend kleurende ogen namen de omgeving langzaam maar zo goed mogelijk in zich op. Hoewel de kater misschien wat minder zag met zijn linkeroog, vielen veel dingen hem nog op. Zoals het kleine vogeltje dat snel langs vloog, of het takje waar hij zo meteen op zou staan en zou verbrijselen onder zijn grote, donkere voetkussens. Het eindeloos lijkende, dichtbegroeide bos waar hij zich op dit moment in bevond. Natuurlijk zag hij minder details met zijn linkeroog dan een normale kat zou hebben, so be it. Darkclaw zat er niet mee. Het was nou eenmaal zo, shit happends en hij was er toch niet minder door. Beter nog, hij werd er méér van. Zijn uiterlijk was nu 'speciaal' en hij ving veel blikken van de lady's. En wat kon deze womannizer nog meer wensen?
De bomen werden steeds minder en maakte plaats voor veel licht, geluid en geur. Zijn neusvliezen gingen als een gek te keer bij het ruiken van de vieze, rare geuren. Er waren zo veel geuren dat de geur van de poes hem helemaal ontging. Zijn ogen lieten hem zien dat er een soortgenootje was, met de nadruk op 'tje'. Het poesje was een stuk kleiner dan hem en zeker ook jonger. Een kleine grijns sierde rond zijn donkere lippen zodra het poesje een sprong achteruit deed. Hij had niet gezien waarvan ze schrok en lachte zacht. Zijn stem was laag, ietwat schor waardoor het als een muhahahaha lach klonk. "Dit is geen speelplek voor nieuwschierige kleine meisjes." Darkclaw nam passen naar voren waardoor hij nu langs het poesje stond. Ietwat neerbuigend keek hij het ding aan en de grijns werd groter. "Echt waar, popje. Ga terug naar de clan." Dark had geen zin om vriendelijk met het poesje hier te gaan lopen kletsen, aangezien hij zelf wilde ondervinden dat het Thunderpath nou eigenlijk inhield en waarom iedereen er zo'n ophef over maakte. En daar kon hij dat kleine geval niet bij hebben.

Company: Aurypaw Words: 524 Mood: Like a damn good boss Note: Whoohoo ^^ 


Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw AN6YEdh
PB's naar Sushi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw   Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 23:13

Een zacht geluid achter haar liet haar omkijken. Ze zag Darkclaw staan en haar blik ging gelijk op bozig staan. Ze had deze kater vaker in het kamp gezien en hij had niet de reputatie van ‘meest aardige kater van de Shadowclan’. "Dit is geen speelplek voor nieuwschierige kleine meisjes." Hij zei het kleinerend en dat werd nog is benadrukt door het feit dat hij naast haar ging staan en naar beneden keek. ’Ik ben geen klein meisje.’ Siste ze zacht tussen haar tanden door. Natuurlijk kon ze het niet winnen in een gevecht, heb je die kater gezien, maar ze liet niet zomaar over zich heenlopen. "Echt waar, popje. Ga terug naar de clan." Ze draaide zich om zodat ze voor hem stond. Ze keek omhoog en recht in zijn ogen. ’Ik ben je ‘popje’ niet, en ik kijk zelf wel waar ik heen ga.’ Ze zei popje op een minachtende manier en spuugde de woorden uit. ’Heel toevallig ben ik hier naartoe gekomen omdat ik dat wil en ik ga weg wanneer ik dat wil.’ Haar oren draaide naar achteren toen ze in de verte nog een monster aan hoorde komen. Ze stond nu nog dichter bij het thunderpath en toen het monster achter haar langs reed leek het wel net te missen. Ze kroop even kort ineen, maar haar blik zat bijna vastgelijmd op Darkclaw. Ze wou zien hoe hij reageerde op het monster, want hij was, zo ver zij wist, nog nooit bij het thunderpath geweest.


There is no pot of gold at the end of the rainbow
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkclaw
Member
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw DPKsfdL
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw   Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw Icon_minitimema 30 dec 2013 - 15:15


Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw 191jqx

De nieuwschierigheid en een groot deel van zijn ego, hadden de zwarte kater naar het gevaarlijkste deel van hun terretorium geleid. Het meest gevreesde 'Thunderpath'. Dark was benieuwd naar wat dat nou eigenlijk inhield, waarom iedereen er zo'n ophef over maakte en waarom de meeste katten het uit de weg gingen. Bang om hun angsten onder ogen te komen en gepakt te worden door de 'monsters' die zich daar bevonden. Dark was nergens bang voor, die monsters kwamen maar. Niemand was beter en sterker dan hem, daar was hij vrijwel zeker van. Hij wilde niet zeggen dat er geen katten waren die éven sterk en goed als hem waren, maar niemand was sterker en beter. Zodra de grote en grove poten van de reu zich een weg uit het bos hadden gebaant en nu bij het Thunderpath bevonden, gleden zijn ogen over de omgeving. Hij vond het, eerlijk gezegd, niet echt bijzonder. Het enige was dat de grond voor hem harder was dan de grond waar hij zich nu op bevond en dat het er vreselijk stonk en vele geluiden te horen waren. But that's it. Zijn blik was dan ook gauw op het poesje voor hem gevallen. Het poesje kwam hem bekent voor en hoewel hij haar naam niet één twee drie kon zeggen, wist hij dat ze in de Shadowclan zat. ’Ik ben geen klein meisje.’ Siste ze zacht naar hem en Dark's grijns werd alleen maar groter. "Hmm, you looks kinda small if you ask me." Zijn stem klonk laag, ietwat schor. Zijn staart zwiepte heen en weer en zijn blik was op haar gericht en met zijn ogen volgde hij hoe ze voor hem kwam staan. Een zucht verliet zijn keel toen het poesje haar mond weer opende. ’Ik ben je ‘popje’ niet, en ik kijk zelf wel waar ik heen ga.’ Wat verbaast keek de kater haar aan, maar was verder niet echt onder de indruk. ’Heel toevallig ben ik hier naartoe gekomen omdat ik dat wil en ik ga weg wanneer ik dat wil.’ Darkclaw grijnsde nog steeds en lachte zachtjes in zichzelf. "En nog gebekt ook, je moet een goeie mentor hebben." Sprak de kater, hoewel zijn aandacht al gauw op iets anders getrokken werd. Een raar iets, hij wist het met geen woorden te omschrijven, kwam hard langs het poesje gerend. Al wist hij niet eens zeker of 'het' wel rende. Hij zag geen benen. Evenals het poesje dook de kater in een, zijn hart hard bonkend in zijn borstkast. Hij greep het poesje hardhandig bij haar nekvel en zette het achter hem neer, aangezien er meer van die dingen aan kwamen. "Wil je dood ofzo?" Snauwde hij naar het dier, waarna hij omkeek naar de monsters die hard en snel voorbij kwamen.

Company: Aurypaw Words: 474 Mood: Grumpy, like a damn good boss Note: Dark de redderrr xd 


Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw AN6YEdh
PB's naar Sushi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw   Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw Icon_minitimema 30 dec 2013 - 20:35

  • Tag: Darkclaw
  • Words: 490
  • Notes: *herinnert zich dat ze een postsheet heeft*
All the pain and the truth. I wear it like a battle wound
Aurypaw
"En nog gebekt ook, je moet een goeie mentor hebben." Was het laatste we ze hem hoorde zeggen voor dat het monster met al zijn lawaai voorbijreed. Ze zag hoe hij ineen krimp, nog erger dan zij. Ze lachte in zichzelf, vond het grappig om te zien hoe bang hij was. Toen gebeurde er iets wat ze niet had voorzien. De kater greep ineens naar voren en voor ze zichzelf kon verdedigen had hij haar al in haar nekvel gepakt en achter hem neergezet, verder weg van het thunderpath. "Wil je dood ofzo?" Snauwde hij naar de kattin. In plaats van onderdanig te zijn ging ze juist rechterop zitten. ’Mijn mentor is Darkfire, en hij is inderdaad een goeie mentor. Hij weet tenminste hoe je katten moet trainen, in tegenstelling tot jou.’ Ze spuugde de jou uit terwijl ze met haar poot over haar nek ging. Hij had haar nogal hardhandig vastgepakt en ze voelde nog steeds de tanden in haar nek, alhoewel er geen wond zat. ’En tot je informatie, nee ik wilde niet dood.’ Ze ging naast hem staan en keek naar zijn gezicht. ’Ik liep er toch niet op? Ik stond nog op het gras hoor, dan is het veilig.’ Na de hoor was haar stem nog amper hoorbaar want er kwam nog een monster langs. Een beetje boos dat hij haar zin had afgekapt keek ze de dingen na. Ze ging zitten naast de robuuste zwarte kater. Ze bekeek hem eens goed, het eerste dat ze opmerkte was natuurlijk zijn maanoog. Natuurlijk? Ja natuurlijk, want het was anders, anders dan dat andere katten hadden. Hij had geluk dat hij warrior mocht worden, dan had hij waarschijnlijk nog genoeg kunnen zien. Ze had gehoord over kittens die half of helemaal blind of doof waren en dan in plaats van apprentice gelijk elder werden. Ze zag voor zich hoe zij nou elder moest zijn, gevoed worden door kittens die niet kunnen wachten om apprentice te worden terwijl jij het had kunnen zijn. Ze rilde door het idee en besloot er niet meer aan te denken. Zij zelf was te vroeg apprentice geworden, veel eerder dan de Warriorcode toeliet, maar dit kwam door Rushstar. De kater die een tijdje Shadowclan had overgenomen vond dat de kittens eerder getraind moesten worden, zodat ze meer warriors hadden. Het duurde niet lang of hij werd van zijn troon gestoten door Shrewstar en Innerghost, Aury’s moeder, werd deputy. Ze genoot van de privilege die ze hiermee had. Ze hoefde alleen maar te zeggen dat ze de dochter was van de deputy en er waren katten die gelijk dingen deden, alleen maar om een goed woordje te krijgen bij de deputy. Ze lachte om de katten, maar verafschuwde ze tegelijkertijd. Hielenlikkers, dat waren het, en ze maakte gebruik van ze. Een grijns kwam op haar snuit te staan terwijl voor haar nog een monster voorbij reed, namen die dingen nooit een pauze?




There is no pot of gold at the end of the rainbow
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maybe we're not the strongest in town ~ Darkclaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: