[&Mintfang]Weah!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [&Mintfang]Weah!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverwind
Member
[&Mintfang]Weah! DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i'm 16 moons. or so.
Gender:
Rank:
Silverwind
BerichtOnderwerp: [&Mintfang]Weah!   [&Mintfang]Weah! Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 22:16

Silverwind liep wat op de oevers en staarde naar de rivier. na een tijdje ging hij zitten en stak zijn poot in het water. Vissen spatte uit het water, de poot desorienteerde ze. Ze sprongen omhoog en Silverwind probeerde eentje te pakken te krijgen, wat niet wou lukken.. Hoe kregen de Riverclan katten in hemelsnaams zo'n idiote vis te pakken?
-~-
De grote gevlekte kater stond weer op en schudde zijn halflange pels uit die wat nat was geworde door de felgekleurde vissen. Silverwind strekte zich uit liet een geeuw horen waarna hij wat verveeld rondkeek.
-~-
Plots hoorde hij iets achter zich en schrok zich dood. Silverwind sprong met staart en alle haren omhoog, maar hij lande niet zo goed.. Spetterend en kletsnat kwam hij in de rivier terecht terwijl de vissen nu flink gedesorienteerd door de kat in de rivier alle kanten opspetterden.
-~-
+ in zijn mond. Want plots sprong een grote zilvere vis recht in Silverwinds mond.
-~-
Lachend kwam hij uit de rivier. En ja, daar stond een kat. 'Hee Mintfang!' zei Silverwind aardig.


[&Mintfang]Weah! 30m7qjb
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
[&Mintfang]Weah! DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: [&Mintfang]Weah!   [&Mintfang]Weah! Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 23:14

Met zijn grote poten liep de kat door het territorium heen. Zijn haren gingen alle kanten op door de wind en soms werd zijn zicht er even door belet, maar dan schudde hij met zijn kop en zat het weer een soort van goed. Hij was van plan om richting het meer te gaan. Het meer was de enige plek in de Windclan met vissen en er waren dan ook maar weinig katten die konden vissen. Zelf was hij vna plan om gewoon wat te drinken. Hij kon redelijk veel, maar vissen lag niet in zijn straatje. Terwijl hij door het hoge gras liep voelde hij het kietelen aan zijn pootkussentjes. Toen hij bijna bij het meer aankwam zag hij er een kat staan. Hij herkende de kat voor hem als Silverwind, een kater die wat ouder was dan hem. Mintfang liep naar voren, richting de kater. Toen hij bijna bij de rand was kriebelde er een grassprietje tegen zijn neus en moest hij niezen. Silverwind schrok en sprong in het water. Zachtjes grinnikte Mintfang terwijl hij verder de bosjes uitliep. Ineens had Silverwind een vis in zijn bek, terwijl Mint er toch redelijk zeker van was dat die er eerst niet zat. Silver leek hem nu ook op te merken en liep het water uit. 'Hee Mintfang!' Zei de kater aardig. ’Hey Silverwind, lekker aan het vissen zie ik.’ Zei Mint met een grote glimlach op zijn snuit. ’Ik wist niet dat je kon vissen, ik wou dat ik het kon.’ Hij knipoogde even naar de kater voor hem. Met grote passen kwam hij aan bij het meertje en nam een paar slokken. Het water was echt koud, waarschijnlijk zal het wel bevriezen tijdens Leafbare. Een vis keek vanuit het meer recht in Mintfang’s ogen. Even twijfelde de kater. Neh, laat ik het maar niet proberen, dacht hij grinnikend.


[&Mintfang]Weah! 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

[&Mintfang]Weah! MKN7vHE [&Mintfang]Weah! LcrIgCQ[&Mintfang]Weah! W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwind
Member
[&Mintfang]Weah! DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i'm 16 moons. or so.
Gender:
Rank:
Silverwind
BerichtOnderwerp: Re: [&Mintfang]Weah!   [&Mintfang]Weah! Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 19:42

’Hey Silverwind, lekker aan het vissen zie ik.’ Zei Mintfang met een grote glimlach op zijn snuit. Silverwind liet zijn grootste glimlach zien. ’Ik wist niet dat je kon vissen, ik wou dat ik het kon.’ de kater knipoogde even naar Silver voor hem. Silverwind knipoogde terug 'Nou ja, ik kan ook alles he?' zei hij terwijl hij even lachte, nee dat was niet waar. Kwa jagen? was hij een slons.
-~-
Met grote passen kwam Mintfang aan bij het meertje en nam een paar slokken. Silverwind deed hem na. Het water was echt koud het was een wonder dat het nog niet was bevroren. Silverwind keek naar het water en zijn spiegelbeeld staarde terug. 'En? Nog veel gevangen? want leafbare komt er al snel aan' Vroeg de langharige tri-color kat.
-~-
Een vis keek vanuit het meer recht in Mintfang’s ogen. De kater keek twijfelend. Silverwind zette een lach op. 'Nee, echt niet proberen. Tenzij je natuurlijk een koude douche wilt hebben?,'

--dikke flop.


[&Mintfang]Weah! 30m7qjb
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
[&Mintfang]Weah! DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: [&Mintfang]Weah!   [&Mintfang]Weah! Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 20:33


'En? Nog veel gevangen? want leafbare komt er al snel aan.’ De stem van de kater kwam naast hem vandaan. Nee, echt niet proberen. Tenzij je natuurlijk een koude douche wilt hebben?,' Silver moest lachen en Mintfang keek de kater met een grote glimlach aan. ”Rustig maar hoor, ik ga het niet eens proberen.” Mauwde hij vrolijk terwijl hij ging zitten. Zijn staart krulde hij om zich heen, maar het puntje bleef heen en weer gaan. ”Ik wou nog wat vangen, maar er is weinig.” Hij vond het duidelijk jammer. Zonder genoeg prooi zouden ze leafbare niet doorkomen. ”De meeste konijnen zitten diep in hun hol, ze proberen de kou te vermijden.” Met een blik die je het best kon omschrijven als sip, keek hij naar de grond. Twee tellen later keek hij weer op naar de kater voor hem met een grote glimlach op zijn snuit. ”Toch ga ik nog steeds niet vissen.” Grinnikte hij. ”Je moet het vast mega koud hebben nu.”
MINTFANG
Tag; Silverwind || Words; 166 || Note; Kort en laat. I’m sawrry >.<



[&Mintfang]Weah! 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

[&Mintfang]Weah! MKN7vHE [&Mintfang]Weah! LcrIgCQ[&Mintfang]Weah! W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwind
Member
[&Mintfang]Weah! DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i'm 16 moons. or so.
Gender:
Rank:
Silverwind
BerichtOnderwerp: Re: [&Mintfang]Weah!   [&Mintfang]Weah! Icon_minitimema 13 jan 2014 - 17:25

”Rustig maar hoor, ik ga het niet eens proberen.” Mauwde Mintfang vrolijk terwijl hij ging zitten. Silverwind keek rond zich heen en ging ook zitten. 'Dat is je geraden ook Mintje' zei hij met een grimas 'Moet je zien hoe ik er nu uitzie' Silver hield een poot omhoog waarvan de lange gekleurde haren slap hingen. Mintfang was weer aan het woord ”Ik wou nog wat vangen, maar er is weinig.” Silverwind knikte begripvol 'Dat had ik al gemerkt ja' Als ze niet genoeg prooi konden vinden in leafbare kon de clan moeilijk gevoed worden..
-~-
”De meeste konijnen zitten diep in hun hol, ze proberen de kou te vermijden.” Met een sippe blik keek Mint naar de grond, Silverwind wou wel iets bemoedigends zeggen.. maar wat? Dus hij deed Mintfang maar domweg na. Twee tellen later keek Mint weer op naar Silverwind voor hem met een grote glimlach op zijn snuit. Silverwind keek hem verbaasd aan waarna hij een ingehoude lach liet horen. ”Toch ga ik nog steeds niet vissen.” Grinnikte Mintfang 'Ja, want al die vis is van mij!' Zei Silver plagend grauwend. Hij stak zijn borst trots vooruit waarna hij lachend weer neerzakte.
-~-
”Je moet het vast mega koud hebben nu.” Zei Mintfang, Silver keek hem aan en zijn blik werd gespeeld serieus kil, maar hij had moeite om zijn lach in te houden. 'Je moest is weten mormel' zei hij grauwend bibberend. Silverwind boog zich naar Mintfang toe en fluisterde in zijn oor 'Ik zal maar oppassen, mischien duw ik je wel PERONGELUK in de rivier' Silver gaf de kater een klein duwtje en liep lachend weer een paar passen achteruit.


[&Mintfang]Weah! 30m7qjb
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
[&Mintfang]Weah! DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: [&Mintfang]Weah!   [&Mintfang]Weah! Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 12:56


Er kwam een kille blik in de ogen van Silverwind te staan en even keek Mintfang verast, maar hij had al snel door dat dit gespeeld was. Een glimlach verscheen weer. 'Je moest is weten mormel' De gekleurde kater begon te grommen en te bibberen. Mintfang keek ook gespeeld boos terug, alsof hij hem zo ging aanvallen, maar had moeite om zijn lach in te houden. Het haar van de kater voor hem was gaan hangen. Hij het net zulk lang haar als Mintfang had, dus hij begreep waar de kater door heen ging. Een natte vacht is niet fijn, en zeker niet in de tijd van leaffall of leafbare. Silver kwam Mint’s kant op en kwam met zijn bek bij zijn oor. ’Ik zal maar oppassen, mischien duw ik je wel PERONGELUK in de rivier' Mauwde hij zachtjes. Hij voelde hoe de kater hem een zacht duwtje gaf en lachend weer terug naar zijn oude plek liep. Mintfang had even moeite met zijn evenwicht, maar herpakte zichzelf al snel weer. ’Misschien kun jij beter oppassen.’ Zei de crèmekleurige kater terwijl hij langzaam door zijn voorpoten ging. ’Ik kan jou er ook per ongeluk in duwen.’ Een speelse grijns kwam op zijn snuit te staan. Het puntje van zijn donkerbruine staart ging heen weer terwijl hij nog steeds recht naar de kater voor hem keek. Ineens sprong hij overeind en rende zo snel als hij kon richting Silverwind. Toen hij bij hem was sprong hij van de grond en gooide al zijn gewicht tegen de kater aan. Ze rolde allebei om en vielen in het water. Lachend en bibberend kwam Mintfang boven. Hij wist hoe hij moest zwemmen, dus verdrinken zal hij niet. Grinnikend keek hij om zich heen, zoekend naar Silverwind.

MINTFANG
Tag; Silverwind || Words; 293 || Note; Little godmod, hope ya don’t mind



[&Mintfang]Weah! 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

[&Mintfang]Weah! MKN7vHE [&Mintfang]Weah! LcrIgCQ[&Mintfang]Weah! W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwind
Member
[&Mintfang]Weah! DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i'm 16 moons. or so.
Gender:
Rank:
Silverwind
BerichtOnderwerp: Re: [&Mintfang]Weah!   [&Mintfang]Weah! Icon_minitimema 20 jan 2014 - 20:26

Plots had Mintfang Silverwind het water ingesleurd en de veraste kater sputterde naar boven, naar de lucht. Happend naar lucht kwam hij boven en met moeite zwom hij naar een steen aan de oever. Mintfang was ook lachend boven gekomen en zocht Silverwind die op een steen achter de langharige kater zat. Een grijns ontplooide op zijn lippen en Silver deed zijn best om niet luidop te lachen.
De driekleurige kater sprong met een handige trap van zijn achterhand richting Mintfang 'Ten aanvaaaaal' Riep hij terwijl hij op de kater viel en hem zo mee onder water sleurde.

-- No problemo, hopelijk vind jij het niet erg dat ik ook wat heb gegodmod? :3


[&Mintfang]Weah! 30m7qjb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[&Mintfang]Weah!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: