I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm so good {Aurypaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Nevermind
Member
I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: I'm so good {Aurypaw}   I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 17:55

Aury lachte nog breder naar hem, waardoor hij ook een grotere lach op zijn gelaat kreeg. ”Ja tuurlijk.” Zei ze met een knipoog. Even moest Nevermind grinniken bij haar beweging. Zijn cyaanblauwe ogen volgden haar gouden lichaam. Hoe alle spieren onder haar tere vachtje rolde, hoe haar heldergroene ogen glinsterde in het maanlicht. Ja, ze was een echte schoonheid om aan te zien. Dat was ze zeker. Toen hij zag hoe ze recht kwam en hem met een speelse grijns aankeek, keek hij haar nieuwsgierig met samengedrukte kraaloogjes aan. Haar lichaam bewoog zich naar hem. ”Dan is deze nog voor vanmiddag, kies jij maar voor welk deel.” Haar lichaam kwam nog dichter en nu raakten ze elkaar neuzen bijna. Nu Aury rechtstond was ze even groot als hem, nu hij neerzat. Toen hij net zijn bek wilde openen, ging een roze tong tussen zijn ogen door. Geschrokken van haar beweging, keek hij haar stomverbaasd aan. Was het door vreugde of door angst? Dat wist hij eigenlijk niet... Maar... Wat deed hij? Waarom luisterde hij naar datgene wat hij meeste haatte? Het gevoel was nieuw en kwam niet van de gehate plek... Van zijn gedachten... Nee, het kwam van zijn hart, van iets diep in zich... Iets wat hij altijd al zocht. De warmte verspreidde zich over zijn gehele lichaam, alsof hij in brand stond en de vlammen hem niet wilden doden, maar wilden helen. Alle pijn die hij had gevoeld door de moons heen, leken nu als sneeuw voor de zon weg te smelten. De tijden met zijn mentor, de tijden met zijn ouders, zijn naamceremonie, de dag dat hij te horen kreeg over zijn handicap, alles werd weggeblazen. Was het voor altijd of zou dit gevoel blijven? Hij hoopte dat ze bleef, voor altijd. Het gelach van zijn Aury liet hem opschrikken uit zijn gedachten. Zijn blik was zacht en vol geluk. Hij leunde wat naar voren en duwde zijn neus tegen de hare. Langzaam spande hij zijn achterpoten op en stond hij op. Zijn kop duwde hij zachtjes tegen haar voorhoofd zodat zijn neus langzaam van de hare afgleed. Zijn ruwe tong gleed teder langs haar fijne kopje en stopte bij haar met goud vergulde oor. "Je bent prachtig," fluisterde hij zachtjes in haar oorschelp. Langzaam ging hij terug zitten en keek hij haar met een speels blik aan. "Het is toch grappig," fluisterde hij teder. "Ik had nooit verwacht dat jij mijn maan zou worden," Langzaam leunde hij terug naar voren, zodat hij terug haar neus raakte. "Maar nu zie ik in dat ik jouw nodig had om de leegte op te vullen," Zijn oogleden schoven over zijn ogen en een kleine lach sierde zijn lippen. "Niemand kan jouw ooit vervangen, dat beloof ik je,"  
Words: 459 || Note: <33333 || Tag: Aurypaw <'3




and as he was the black canvas
I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: I'm so good {Aurypaw}   I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 23:27

  • Tag: Nevermind
  • Words:638
  • Notes: <’333
All the pain and the truth. I wear it like a battle wound
Aurypaw
Hij schrok van haar beweging en ze stopte even met lachen. Hij keek zo verbaasd dat het moeilijk was om niet nu in lachen uit te barsten. Even vroeg ze zich af of alles wel goed was, de kater keek alsof ze hem net had verteld dat hij eigenlijk haar vader was of iets in die richting. Hij bleef een tijdje zo kijken tot de rode poes haar lach niet meer in kon houden en ze in lachen uitbarstte. Ze bleef lachen tot ze ineens iets tegen haar neus voelde. Abrupt stopte ze en keek ze naar zijn neus op die van haar. Haar ogen volgde langzaam zijn neusbrug tot ze in zijn cyaan blauwe ogen stil kwamen te staan. Zijn blik was zo zacht, zo liefdevol. Er zat zoveel geluk in zijn blik, het liet Aury zelf gelukkiger voelen dan dat ze al was. Ze leek zijn redding te zijn in een zee van verdriet, zijn enige schuilplaats in een leeg veld. Misschien betekende ze meer voor hem dan dat ze eerst dacht. Hij had geen gelukkige jeugd gehad, dat had ze al gemerkt vanaf het moment dat hij zijn eerste zin tegen haar zei, maar ze had niet geweten dat zij zelf diegene zou worden die hem erboven op zou helpen. Ze wou het zijn, ze wou het heel graag, maar het was een grote verantwoordelijkheid. Ze voelde beweging in de kater tegenover haar en zag hem langzaam opstaan. Ze wou niet dat hij zijn kop wegdraaide, ze wou in zijn ogen blijven kijken, maar ze voelde het gewicht van zijn kop al tegen haar voorhoofd. Het was zo rustgevend dat ze spontaan begon te spinnen. Ze voelde zijn tong langs haar kop strijken, en ze deed automatisch haar ogen dicht. "Je bent prachtig," Zijn stem was zacht, liefkozend. Een glimlach verscheen op haar snuit en ze deed haar langzaam haar ogen weer open. Hij ging weer normaal voor haar zitten en zijn blik werd speels. "Het is toch grappig," Nog steeds had hij zijn zachte stem opstaan, iets dat haar kippenvel gaf. ”Wat?” Zei ze zachtjes terug, haar blik stond adorerend. "Ik had nooit verwacht dat jij mijn maan zou worden," Ze wou een bijdehante opmerking maken, maar hij had zijn neus opnieuw op die van haar gelegd, en ze kreeg geen woord over haar lippen. "Maar nu zie ik in dat ik jouw nodig had om de leegte op te vullen. Niemand kan jouw ooit vervangen, dat beloof ik je," Een lach sierde zijn snuit. Een lach stond hem goed, veel beter dan die houding die hij zichzelf probeert aan te meten, iets dat ze gemeen hadden. Zijn ogen waren dicht, maar die van haar waren nog steeds wijd open. ”Ik had geen idee dat er een leegte in mijn leven was, ik dacht dat ik alles had wat ik wou.” Een verlegen glimlach kwam op haar snuit. ”Ik heb liefhebbende ouders, een grote familie waar ik trots op kan zijn, een goede mentor en eigenlijk alles wat ik wou.” Ze knipperde een keer langzaam met haar ogen. ”Het was niet tot dit moment, dat ik besefte dat ik wat mistte. Iemand die me echt liefhad, die om me geeft wat er ook gebeurt.” Ze boog zich langzaam naar voren tot ze bij zijn oor was. ”Maar die heb ik nu gevonden.” Haar stem was zacht en vol liefde. Een kleine lik op de zijkant van zijn kop maakte het af. Ze ging weer wat naar achteren en begon weer te spinnen. Met nog steeds dezelfde glimlach keek ze opzij, naar de lucht. Net op dat moment viel er een ster uit de hemel. De schittering weerkaatste in haar ogen, het was adembenemend. Ze bleef er even naar kijken, ook toen de ster allang weer verdwenen was.



There is no pot of gold at the end of the rainbow
I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: I'm so good {Aurypaw}   I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 Icon_minitimedo 20 maa 2014 - 21:13

”Ik had geen idee dat er een leegte in mijn leven was, ik dacht dat ik alles had wat ik wou.” Langzaam opende hij zijn ogen. Zijn cyaanblauwe ogen staarden diep in de groenige blik van Aury. Ze had een verlegen lach opgezet, het stond haar sierlijk en elegant. Iets wat haar eigenlijk zo beschreef. ”Ik heb liefhebbende ouders, een grote familie waar ik trots op kan zijn, een goede mentor en eigenlijk alles wat ik wou.” Nevermind liet zijn oogleden wat over zijn ogen zaken en hij luisterde goed naar haar woorden. Elk geluid, elk gebaar, elke beweging was kostbaar. Vooral uit haar houding. ”Het was niet tot dit moment, dat ik besefte dat ik wat mistte. Iemand die me echt liefhad, die om me geeft wat er ook gebeurt.” Haar fijne kopje boog zich naar hem toe tot aan zijn oor. Een luchtstootje liet een verzacht, gedempt geluid horen. ”Maar die heb ik nu gevonden.” Haar woorden gleden zijn oren in en daar werden zo voor eeuwig vastgeketend. Deze woorden ging hij niet vergeten. Een ruwe tong, toch zo teder aangebracht, gleed langs zijn kaak. Toen stapte ze wat naar achter en keek ze om naar de hemel. En daar was hij doen. In haar groen verlichte ogen verscheen een zachte lichtpunt. Het licht begon zich over haar netvlies te verplaatsen en liet haar ogen nog meer glinsteren. Hij moest zichzelf bijna dwingen om zijn kop te draaien naar de vallende ster. Het licht van het object schitterde langs de zwarte hemel. Zijn gelijken bleven als verloren achter. Hij toverde een zachte lach op zijn lippen en schoof subtiel naar Aurypaw. Langzaam legde hij zijn kop op de hare. Zijn oogleden omsloten zijn blik en lieten een zwarte wereld achter. "Ik wens dat je altijd veilig zal zijn, want zonder jouw zou er geen rede zijn om nog te lopen, eten, ademen, te leven." Hij opende zijn ogen en keek langzaam terug naar de maanverlichte hemel.
Words: 329 || Note: Ietwat flut, sorry :c || Tag: Aurypaw <333




and as he was the black canvas
I'm so good {Aurypaw} - Pagina 3 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm so good {Aurypaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: