I hate this place {Zaixy}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I hate this place {Zaixy}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fileze
Member
I hate this place {Zaixy} DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: I hate this place {Zaixy}   I hate this place {Zaixy} Icon_minitimema 30 dec 2013 - 15:30

Met lome passen wandelde de rogue haar vroeger gebied binnen. De Twoleg Place. Haar ijsblauwe ogen geleden langs de grote, stenen nesten. Ze wist de echte naam van die dingen niet en dat wou ze eigenlijk ook niet weten. Een zucht rolde van haar lippen. Waarom was ze hier ookal weer? Een steek in haar zij trok haar uit haar korte denkpoging. Die stomme, zwarte kater had haar dit aangedaan! Het was zijn stomme schuld en nu moest ze als een... Als een... Ze kreeg een grijns, een heel erg verkeerde grijns, rond de lippen. Kittypet. Ja, ze was een kittypet... Een Twoleg speeltje, niet meer dan dat. Hij had het haar zoveel keren gezegd en steeds opnieuw had ze gezegd dat hij loog. Maar zij was degene die ontkende. Zij was zwak, een zwakke kittypet en daarom was ze hier. De witte poes gromde en liet haar weodende blik nogmaals rondgaan. Ze voelde hoe de sneeën in haar lichaam brandde. De halve raskat sloot haar ogen. Tranen dropen van haar wimpers en bevuilde de grond onder diens lichaam. Waarom had ze ook zo onbekwaam in een gevecht gesprongen? Nu moest ze de gevolgen van haar daden dragen. Ze smeet haar lichaam op de grond en kreeg opnieuw een lachje rond de lippen. Kittypet...


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
I hate this place {Zaixy} 2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaixy
Member
I hate this place {Zaixy} DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Zaixy
BerichtOnderwerp: Re: I hate this place {Zaixy}   I hate this place {Zaixy} Icon_minitimema 30 dec 2013 - 19:32

Zaixy lag op de tak van de wilg in haar tuintje. Het was een erg gewone dag Ze lag daar wat, een goed leven voor een kat. De witte poes had een goede thuis en werd rot verwend, maar ze was anders dan de andere verwende huiskatten. Zaixy was veel zelfstandiger, ze had moed.
-~-
plots viel haar oog op een witte poes die rontzwerfde in de straten. De witte poes had ijsblauwe ogen waarmee ze al denkend de huizen bekeek, Rogue. Zaixy had ook een hele verzameling van geuren in haar kop en kon elke soort kat direct benoemen, erg handig.
-~-
De poes grijnsde en Zaixy vroeg zich af waar ze op dat moment aan dacht, ineens gromde de poes kwaad. Ineens begon de poes te huilen, stilletjes in zichzelf terwijl de druppels vielen. De poes smeet zich op de grond en deed een moeiteloos lachje zien.
-~-
Zaixy sprong af haar tak en liep richting de poes terwijl haar lange sneeuwitte haren golfden. Ze ging voor de kat staan en keek haar eerst nadenkend en daarna aardig aan. 'Heey, rogue. Wat is er mis?'


I hate this place {Zaixy} 357rrpw
White feather:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fileze
Member
I hate this place {Zaixy} DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: Re: I hate this place {Zaixy}   I hate this place {Zaixy} Icon_minitimema 30 dec 2013 - 20:20

Haar ijsblauwe ogen opende zich terug en een stinkende geur drong haar neus binnen. Kittypet... Ze grinnikte zachtjes en keek op. Een witte poes ging voor haar staan. Duidelijk niet inziende wat voor gevaar zij wel was. Waren de littekens niet duidelijk? 'Heey, rogue. Wat is er mis?' Vroeg ze alsof dit het normaalste gesprek in de wereld ging worden. Ze stopte met huilen en probeerde recht te komen. Een steek van pijn reikte van haar zij. "Luister eens hier Kittypet, alles ging goed tot jij kwam, dus je kunt je maar beter uit de poten maken", zei ze bot. "En als je ervoor wilt zorgen dat er ook niet iets mis gaat zijn met jouw, luister je maar beter naar mij", Ze spande haar spieren op. Kittypets, ze haatte kittypets.


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
I hate this place {Zaixy} 2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaixy
Member
I hate this place {Zaixy} DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Zaixy
BerichtOnderwerp: Re: I hate this place {Zaixy}   I hate this place {Zaixy} Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 20:17

De poes had pijn, dat kon Zaixy wel zien. Ze zach de littekents. 'outsch..' mompelde ze. De rogue poes stond recht en keek Zaixy aan. "Luister eens hier Kittypet, alles ging goed tot jij kwam, dus je kunt je maar beter uit de poten maken" zei de poes bot. 'Nou..' maar voor de langharige sneeuwwitte poes haar zin kon afmaken was de rogue poes weer aan het woord. "En als je ervoor wilt zorgen dat er ook niet iets mis gaat zijn met jouw, luister je maar beter naar mij", de poes spande duidelijk haar spieren op. Zaixy deed hetzelfde.
-~-
'En als ik dat niet doe? dan ga je me zeker in elkaar meppen?' zei Zaixy snauwend. 'Dacht je te winnen in een gevecht met mij, met dié littekens? Ik dacht het niet hoor.' Zaixys witte haren stonden overijnd. ze keek de rogue poes recht in de ogen aan. 'Moet je eens horen e levende lappenpop vol littekens, ik ben geen dikke rotverwende poesipoes die alles van zich af laat glijden, dus als ik jouw was zal ik maar niet zo tegen mij spreken!'
-~-
Zaixy stak haar poot met uitgeslagen scherpe nagels vooruit en gaf de rogue poes een flinke mep op haar flank, recht op een lange pijnlijk uitziende litteken.


I hate this place {Zaixy} 357rrpw
White feather:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fileze
Member
I hate this place {Zaixy} DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: Re: I hate this place {Zaixy}   I hate this place {Zaixy} Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 18:28

'En als ik dat niet doe? dan ga je me zeker in elkaar meppen?' Snauwde de Kittypet. "Ja en nog veel erger dan dat!" Grolde ze. 'Dacht je te winnen in een gevecht met mij, met dié littekens? Ik dacht het niet hoor.' Ze zag hoe ook de haren van deze witte poes overeind vlogen, dit liet haar haren nog hoger reizen. 'Moet je eens horen e levende lappenpop vol littekens, ik ben geen dikke rotverwende poesipoes die alles van zich af laat glijden, dus als ik jouw was zal ik maar niet zo tegen mij spreken!' Fileze spande haar spieren op. Maar de poes haalde snel uit met haar klauw naar haar litteken. Maar haar dikke vacht die nu vol klitten zag hield de slag vooral tegen en er was een grote kans dat de klauw van de Kittypet vast zou zitten in haar onverzorgde vacht. Een grijns gleed langs der lippen. "Zoals je wilt," Ze sprong naar voren, klauwen uitgeslagen. Ze probeerde de poes te raken en sprong daarna naar achter. Wel meteen bewoog haar silhouet zich terug naar de poes en met een krachtige stoot van haar achterhand sprong ze op. Ze richtte haar klauwen naar onder en hoopte de poes te raken vlak tussen de schouders, dat zou wel eens fataal kunnen zijn. Een grijns sierde haar lippen bij die gedachte.


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
I hate this place {Zaixy} 2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaixy
Member
I hate this place {Zaixy} DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Zaixy
BerichtOnderwerp: Re: I hate this place {Zaixy}   I hate this place {Zaixy} Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 18:39

De poot van Zaixy bleef een fractie van een seconde haken in de geklitte vacht 'gatver, jij lijkt wel een stuk vuilnis. Moet jij niet terugkeren naar de vuilnisbelt ofzo?' Zei Zaixt walgend. Snel sprong de witte langharige poes naar achter. "Zoals je wilt," zei de liteken lappenpop. Zaixy keek op en keek haar ontspannen aan. De rogue sprong naar voren, klauwen uitgeslagen. Ze probeerde de poes te raken maar Zaixy wist net op tijd een behendige lenige sprong naar links te maken waardoor de roque enkel wat haren mee had. Maar Zaixy had er genoeg. de litekenkat sprong daarna naar achter.
-~-
Wel meteen bewoog haar silhouet zich terug naar Zaixy die weer ontspannen maar stevig voor haar stond en de rogue lichtjes verachtend aankeek. Met een krachtige stoot van haar achterhand sprong de onbekende op. Zaixy zette zich stevig en wachte af. De onbekende richtte haar klauwen naar onder en probeerde Zaixy tussen de schouders te raken. Maar Zaixy was net te laat. Ze vocht niet veel en wist er dus niet zo veel van.
-~-
De onbekende raakte haar vol tussen Zaixys schouder waardoor ze krakend en kreunend in elkaar zakte. 'Shit..' siste ze tussen haar tanden door. Ze wou het uitgillen van de pijn, want de kat had haar rug en schouderblad gebroken maar gunde de rogue die overwinning niet. Bloed sijpelde uit een wonde tussen haar schouders, door de nagels van de kat.
De witte poes zette en grijns op 'jij kan verdomd goed vechten voor een levende liteken lappenpop zeg!' stoote ze verachtelijk uit.
-~-
Zaixy probeerde recht te komen maar viel telkens weer met een pijnlijke gedempte gil naar beneden. Kwaad keek Zaixy de poes aan. 'Ik bén en ga, niét dood. Dat plezier gun ik je niet.' zei ze kil en zelfzeker tegen de poes. Ondertussen maalde ze een plannetje, maar voorlopig kon ze nog even niks doen. Kil bleef ze kijken. Ze was en ging niet dood, dat nam ze zich voor.


I hate this place {Zaixy} 357rrpw
White feather:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate this place {Zaixy}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: