I'm small in a big world, and then even only



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm small in a big world, and then even only

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Minekit
Member
I'm small in a big world, and then even only DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 6manen
Gender:
Rank:
Minekit
BerichtOnderwerp: I'm small in a big world, and then even only   I'm small in a big world, and then even only Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 18:27

Minekit sliep. Door een lik werd hij wakker. 'Mam wat is er?' Vroeg hij. 'Ogen dicht houden' Zei zijn moeder. Hij deed het. Hij werd opgepakt aan zijn nekvel en mee genomen. Minekit was dit wel gewent dus hij viel weer in slaap. Na een tijdje werd ze op de grond gelegt tegen haar moeder aan gelegd. 'Je bent hier veilig in mijn oude clan. Hier zullen ze voor je zorgen. J zou het hier naar je zin krijgen belooft' Zei z'n moeder. Minekit zei niks. Wat bedoelde zijn moeder? Ze ging toch niet weg? Ze bleven een tijdje liggen. Tussen door dronk Minekit warme melk van haar moeder. Na een tijd viel ze in slaap. De nacht was koud en alleen zonder dat ik het wist tot dat ik wakker werd. 'hallow is er iemand?' Vroeg Minekit. Hij keek rond. Hij wist niet waar hij was, wie zijn ouders zijn of wie zijn broertjes of zusjes zijn. Zijn kleine kopje bloede. Wat was er gebeurd?


I'm small in a big world, and then even only Minekitondeschrift

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
I'm small in a big world, and then even only DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: I'm small in a big world, and then even only   I'm small in a big world, and then even only Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 19:09

Purplestorm sprong van boom naar boom. Het uitzich was mooi net toen de zon opkwam. Het scheen door het bladerdek heen. Dit was ook een van de weinige plekken in het Territorium waar het licht was. Nu sprong ze naar een lagere tak op zoek naar muizen die over de grond trippelde. Maar inplaats daarvan zag ze een zwarte pels op de grond. Het bewoog, maar niet veel. Ze bleef stilstaan op een lage tak en wachte even. Nu sprong ze van de tak af en liep langzaam naar het toe. Nu zag ze het, het was een kitten! wat doet een hulpeloze kitten hier alleen. Ze zou toch niet alleen gelaten zijn? Ze liep er iets harder naartoe en bekeen de kit. Ze wist niet of die bang was of verwardt, maar dat was nu niet het probleem. Ze zag er koud uit. Ze pakte de kitten bij zijn nekvel en ging twrug na het kamp. Mischien zou de kit tekeer gaan of verstijvan van angst. 'Ik ben Purplestorm, je bent veilig bij mij.' Miaude ze kort en hoorbaar.

lolz
Terug naar boven Ga naar beneden
Minekit
Member
I'm small in a big world, and then even only DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 6manen
Gender:
Rank:
Minekit
BerichtOnderwerp: Re: I'm small in a big world, and then even only   I'm small in a big world, and then even only Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 20:02

Zijn kleine kopje deed pijn. Het bloede was gestopt. Toen kwam er een kat aan. 'Ik ben Purplestorm, je bent veilig bij mij.' Miaude de kat. Ze werd op gepakt en mee genomen. 'dankje Purplestorm' Piepte Minekit. Zijn kleine oogjes knipperde. Hij was dankbaar dat hij mee genomen werd uit dit koude bos. 'Purplestorm? Ben jij mijn moeder?
Vroeg Minekit. Hij wist nog net hoe hij zelf hete en wat de laatste woorden van zijn moeder waren, maar hoe ze er uit zag en zijn vader en zijn broertjes en zusjes hij wist het niet. Hij wist geen naam geen karakter geen kleur geen oog kleur helamaal niks. Zou Purplestorm zijn moeder wezen? Hij wist het niet hij wist het echt niet.


I'm small in a big world, and then even only Minekitondeschrift

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
I'm small in a big world, and then even only DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: I'm small in a big world, and then even only   I'm small in a big world, and then even only Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 20:35

De kitten bedankte haar. Maar Purplestorm hat daar geen tijd voor. Een vreemde vraag spookte door haar hoofd. Twee eigelijk. Waarom was die kitten hier alleen op de koude grond? Welke moederpoes zou dat doen. Er zou natuurlijk veel zijn gebeurt. Zoveel mogelijkheden waarom die kit daar lag. De moeder zou vermoord kunnen zijn of haar gewoon achtergelaten hebben om te sterven. of de vader hat dat gedaan kunnen hebben. En zou, als Purplestorm het vraagt, de kitten mogen blijven van Bokenstar? 'Purplestorm? Ben jij mijn moeder?'Vroeg de kit opeens. Purplestorm wou de kit niet laten weten dat hij achergelaten was. Maar als ze ja zou zegegen, en de kit mocht niet blijven, wat moest ze dan doen? Ze zuchte even. 'Ja' Antwoorde ze maar. Ze wist meteen dat ze spijt zou krijgen na deze actie. Toen ze bij het kamp aankwamen ging ze, negerend van de andere katten die haar nakeken naar de Nursery. Ze legde hem daar neer. 'Je moet nu even hier blijven en je stil houden, ik ben zo terug.' Na die woorden liep ze de Den uit. Ze wist niet na wie ze zocht, iemand die deze kit tijdelijk onder hoar hoeden moets houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minekit
Member
I'm small in a big world, and then even only DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 6manen
Gender:
Rank:
Minekit
BerichtOnderwerp: Re: I'm small in a big world, and then even only   I'm small in a big world, and then even only Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 20:44

'Ja' Antwoorde Purplestorm. Maar wat heeft je moeder nou gezecht:.. Ze was de laatste woorden ineens kwijt maar het maakte niet uit ze was terug bij haar moeder. Ze kwamen een kamp binnen waar alle katten hun ogen op hem en zijn moeder richte. Waarom kijken ze zo? Vroeg hij zich af. Ze liepen een hol binnen. 'Je moet nu even hier blijven en je stil houden, ik ben zo terug.' Minekit knikte. Zijn moeder liep weg. Wat moest hij nu weer doen. Hij keek rond. Er was niks of niemand. Minekt rolde zich op en viel in diepe slaap. Ja ik ben je moeder Die woorden werden steeds herhaald. Je bent je bent aaaa. Minekit keek de boze krijger aan. Wat is er wat heb ik gedaan? Vroeg Minekit. Hou je mond tegen Minekit! Minekit keek om het was Purplestorm


I'm small in a big world, and then even only Minekitondeschrift

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm small in a big world, and then even only
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: