Oh, hi brother -Thrushdive-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh, hi brother -Thrushdive-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sharpsoul
Member
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 14:12

Ongeduldig kneedde de klauwen van een apprentice in de grond. De kater was midden in het besluipen van een klein konijn en was van plan deze dan ook te vangen voor de clan. Maar voordat de kater het konijn kon bespringen moest hij op het juiste moment wachten en dicht genoeg komen. Langzaam sloop de apprentice nog een beetje dichterbij tot hij nog maar 1.5 staartlengte van het bruine konijn vandaan was. Sharppaw versmalde zijn groene ogen tot kleine spleetjes om de afstand wat beter te kunnen berekenen en spande zijn spieren, klaar om te springen. Nog even, nog even en....nu! Dacht de kater toen hij zich afzette om op de pooi te springen. Sharppaw zag hoe het konijn hem merkte nog net voordat de kater zijn klauwen in het vlees stak. Het bruine wezentje begon te bewegen alsof zijn leven er vanaf hing, en dat deed het ook. Maar het was te laat voor het konijn. Met een snelle maar toch een beetje twijfelende beet maakte Sharppaw het konijn af. Sharppaw was nog steeds niet helemaal zeker over waar hij precies moest bijten, vandaar dat hij twijfelde maar de kater zag al snel dat hij op de goede plek had gebeten dus legde hij de prooi al snel neer zodra hij door had dat het konijn niet meer bewoog. Even keek de kater achter zich, een beetje verderop lag het kamp en Sharppaw wist niet zeker of hij zijn vangst al direct naar de andere katten moest brengen of nog even verder moest gaan jagen. Sharppaw besloot het later te doen. Tot nu toe was het de apprentice gelukt om zijn moeder te ontwijken en Sharppaw wou dat zo laten. Rustig begroef de kater zijn prooi onder wat aarde en bladeren en begon hij in de tegenovergestelde richting van het kamp te lopen. Vandaag was 1 van de dagen waar de kater zich ene beetje beter voelde en dat wilde hij zo houden dus was het veel slimmer om wat verder weg te gaan van de plek waar hij de waarheid te weten kwam dan juist naar die plek te gaan.

-Thrushdive ^-^


Oh, hi brother -Thrushdive- 333d3jk

Oh, hi brother -Thrushdive- 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 17:06

Daar hopte het zwarte gestalte door de bladeren. Zijn zwarte kraal oogjes op iets gericht wat de kater niet boeide. Nee, het enige wat hem nu boeide was de zwarte vogel. De kraai. Hij likte zijn lippen en sloot behoedzaam dichter bij, tot zijn instinct zei; spring! Dus hij sprong, lande met een perfecte boog op de kraai, met zijn poot op de snavel gedrukt. Hij twijfelde geen moment en plaatste zijn tanden in de nek, tussen de veren door. Hij hees zijn kop op en spuugde de veren uit. "Getver," bromde hij terwijl hij met voldoening neer keek op het dode gestalte van de vogel.
Geritsel aan de andere kant van de struiken trok zijn aandacht. Helaas waaide de wind de verkeerde kant op om te kunnen reuken wat of wie het was. Dus ging hij er van uit dat het een prooi dier was. Hij sloop door de struiken heen, wat mislukte, want hij kon ritselen niet voorkomen. Toen hij uit de struiken kwam zag hij zijn kleinere broertje. Sharpaw. "Hé, Sharpaw!" Miauwde hij opgetogen terwijl hij naar zijn broertje toe stapte.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Oh, hi brother -Thrushdive- 6IRKqVAOh, hi brother -Thrushdive- MKN7vHEOh, hi brother -Thrushdive- IfBu3avOh, hi brother -Thrushdive- PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 17:21

Langzaam liep Sharppaw door, hij lette er niet eens op of hij lawaai maakte of niet. Een paar minuten geleden had hij een konijn gevangen en nu had de apprentice even geen zin meer in het jagen. Daarom merkte de kater ook niet hoe een andere geur hem omringde. Pas toen de kater geritsel hoorde van tussen de struiken bleef hij gealarmeerd stil staan. Snel bewoog de kater zijn zwart-witte kop heen en weer en probeerde hij vast te stellen van waar het geluid kwam. Sharppaw wist dat het geritsel te hard was voor een muis of een konijn dus moest het wel ene kat zijn, toch? Sharppaw wist het niet het kon altijd één van die dassen of vossen zijn waarvan hij had gehoord. Maar het kon ook een kat zijn, van zijn clan of een andere. Toen ineens schoot een idee de katers hoofd in en hij kon zich wel voor de kop slaan. Sharppaw kon altijd even ruiken om meer te weten te komen. En als het een das of vos was zou hij de geur niet herkennen en gewoon weg rennen. Zo rustig mogelijk sperde de kater zijn bek open om de geur die hem omringde beter in zich op te kunnen nemen. Zodra de kater dat had gedaan herkende hij de geur van Shadowclan en ontspande de kater zich. Ook was er nog iets anders, Sharppaw herkende deze geur een beetje, hij wist zeker dat hij al een keer had gesproken tegen deze kat maar de apprentice had geen idee wie het was. Pas toen de onbekende Shadowclanner tevoorschijn kwam wist Sharppaw wie het was, het was zijn broer! "Hé, Sharpaw!" Hoorde hij de Thrushdive zeggen terwijl Sharppaw werd benadert door de kater. "Hi Thrushdive." Antwoordde de kater met een minder blije toon. Sharppaw wou heus wel blij zijn maar dat ging niet echt hij had het gewoon niet in zich. Toch was Thrushdive hem op ene iets beter moment tegengekomen dus was de kater zijn stem wat minder verdrietig dan normaal.


Oh, hi brother -Thrushdive- 333d3jk

Oh, hi brother -Thrushdive- 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 17:29


Thrushdive grijnsde naar zijn jongere broertje. Hij mocht de jonge kater wel, hij herkende iets van hem wel in de jonge kater, enkel was deze jonge kater iets socialer dan hij was geweest, of eigenlijk nog steeds was. Zo super sociaal was Thrushdive niet. "Hi Thrushdive." Thrushdive keek zijn broertje aan met een bezorgde blik door de niet super blije toon in zijn stem. Het klonk wel oké, maar ook droevig. "What's up, little brother?" Vroeg hij de jonge kater terwijl hij ging zitten en hij zijn broertje aan bleef kijken. Ja, als zijn broertje ergens mee zat, kon hij gewoon bij hem terecht. Ze waren familie, en als Thrushdive iets wou, was het een goede familie band.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Oh, hi brother -Thrushdive- 6IRKqVAOh, hi brother -Thrushdive- MKN7vHEOh, hi brother -Thrushdive- IfBu3avOh, hi brother -Thrushdive- PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 17:41

"What's up, little brother?" Hoorde hij de grotere kater vragen voor 'ie ging zitten. Sharppaw zuchte, dit keer zou hij niet twijfelen voor dat hij iets vertelde aan Thrushdive, hij zal niet twijfelen zoals hij deed bij zin zus. Sharppaw moest de vraag die hij zou stellen gewoon van zijn hart hebben. "Waarom is Wolftail ons nooit komen bezoeken denk je?" Vroeg de kater zacht. Bij de naam van zijn vader was er ondanks dat de kater zich had voorgehouden niet te twijfelen toch een beetje twijfel te horen. De vraag die hij net had gesteld had al een halve moon in zijn hoofd rondgespookt. Dat was zelfs 1 van de eerste vragen die in zijn hoofd opkwam toen Sharpapw erachter kwam wie zijn echte vader was maar dit was de eerste keer dat hij het luidop had gevraagd. Rustig ging de kater zitten en begon hij naar zijn poten te staren, niet zeker van hoe zijn broer zou reageren.


Oh, hi brother -Thrushdive- 333d3jk

Oh, hi brother -Thrushdive- 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 18:54


Hij kon zijn aan zijn kleine broertje dat hem iets dwars zat. En hij wou hem daar bij helpen, enkel wist hij niet zo goed hoe. Praten was niet zijn grootste specialiteit. "Waarom is Wolftail ons nooit komen bezoeken denk je?" Vroeg Sharppaw. Thrushdive zuchtte en dacht na. Waarom was hun vader hun nooit komen bezoeken. "Ik weet dat Wolftail en Shrewstar veel problemen hebben gehad, ruzie's, en zo voorts. Dat heeft veel gespeeld bij toen ik nog een kitten was, en toen jullie geboren werden... hij heeft toen afstand gedaan, tenminste, zo kwam dat bij mij over. Zelf heb ik ook weinig tot geen contact met onze vader," legde hij uit. Dat waren zijn vermoedens. Hij keek zijn broertje aan, ergens begreep hij de vraag wel, maar hij wou weten wat er nog meer achter zat. "Hoe zo?" Vroeg hij toen.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Oh, hi brother -Thrushdive- 6IRKqVAOh, hi brother -Thrushdive- MKN7vHEOh, hi brother -Thrushdive- IfBu3avOh, hi brother -Thrushdive- PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 19:04

"Ik weet dat Wolftail en Shrewstar veel problemen hebben gehad, ruzie's, en zo voorts. Dat heeft veel gespeeld bij toen ik nog een kitten was, en toen jullie geboren werden... hij heeft toen afstand gedaan, tenminste, zo kwam dat bij mij over. Zelf heb ik ook weinig tot geen contact met onze vader," Stil luisterde de kater naar wat zijn broer hem vertelde. Sharppaw knikte hij snapt wel waarom er voor een tijd geen contact was tussen hun en Wolftail maar toch, Wolftail had nooit geprobeerd om zelfs een beetje contact te maken. "Hoe zo?" Hoorde hij Thrushdive toen vragen. Sharppaw keek even op van zijn poten om naar de warrior te kijken. "Een moon geleden vertelde mam me dat Wolftail eigenlijk onze vader is en...ik weet het nu allemaal gewoon niet meer. Ik heb honderden vragen en gevoelens die ik niet eens kan verwoorden. Ik ben gewoon zo in de war." Nadat de kater klaar was met praten richtte hij zijn blik weer op zijn witte poten. Sharppaw had Wolftail nog maar 1 keer gezien en nog nooit gesproken en eigenlijk wou hij el weten hoe zijn vader was en waarom hij nooit de moeite deed om contact te zoeken.


Oh, hi brother -Thrushdive- 333d3jk

Oh, hi brother -Thrushdive- 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimedi 7 jan 2014 - 17:20

Hij knikte begrip vol naar Sharpaw toen hij zijn woorden had uitgesproken. hij begreep de jonge kater wel. Enkel had hij zelf er nooit iets mee gedaan. Hij had zijn gevoelens enkel aan de kant gezet, en gedaan als of het hem allemaal niks schelen kon. "Misschien is het een idee als je gewoon met onze vader gaat praten? Desnoods ben ik er ook bij," stelde hij voor. Misschien dat het helpen zou. "Maar dat hoeft niet meteen nu. Misschien kunnen we nog wat leuks doen, samen," stelde hij voor terwijl hij zijn jongere broertje een zachtje por tegen zijn flank gaf. Als hij iets had geleerd was het soms ook goed om je gedachten op zij te zetten, en iets anders te gaan doen.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Oh, hi brother -Thrushdive- 6IRKqVAOh, hi brother -Thrushdive- MKN7vHEOh, hi brother -Thrushdive- IfBu3avOh, hi brother -Thrushdive- PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimevr 10 jan 2014 - 23:13

Aarzelend bleef de zwart-witte apprentice naar zijn voorpoten kijken. Tot de stem van Thrushdive zijn aandacht trok en hem deed opkijken. "Misschien is het een idee als je gewoon met onze vader gaat praten? Desnoods ben ik er ook bij," Sharppaw knikte als dank, het was leuk om te horen dat zijn broer hem zou steunen ook al kende hij hem nog niet zo goed. Toch was de kater er niet zeker van of het wel slim was om met Wolftail te gaan spreken. Eigenlijk was Sharppaw gewoon bang om afgewezen te worden door zijn echte vader, ook al was hij iets te koppig om dat toe te geven. "Maar dat hoeft niet meteen nu. Misschien kunnen we nog wat leuks doen, samen," Sharppaw voelde hoe zijn broer hem porde en hij kon niet anders dan een hele kleine glimlach te laten zien. De gedachte van iets leuks doen klonk wel goed, het was namelijk een lange tijd geweest sinds hij iets anders had gedaan dan slapen, denken, jagen en vooral het meeste trainen. "Dat lijkt me wel leuk, het is best lang geleden sinds ik iets anders heb gedaan dan trainen. Dus weet je iets leuks om te doen?"


Oh, hi brother -Thrushdive- 333d3jk

Oh, hi brother -Thrushdive- 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimevr 10 jan 2014 - 23:50

Thrushdives lippen krulden op tot een grijns. Zeker dat hij wat leuks wist te doen, en hij zou zijn kleine broer eens laten zien hoe je een écht leuk apprentice leventje kan lijden. Zijn eerste advies was, zoeken naar spanning, een uitdaging, zo lang het maar niet levend bedreigend was, of dat de clan er onder zou lijden. Tenslotte was Thrushdive ook een warrior, en was hij nu eigenlijk verantwoordelijk, dat moest hij niet vergeten. "Zeker weten dat ik iets leuks weet. Niet vergeten dat ík de Thrush-master ben!" Hij knipoogde en begon er vandoor te lopen. "Kom mee!" Miauwde hij terwijl hij zijn tempo wat versnelde.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Oh, hi brother -Thrushdive- 6IRKqVAOh, hi brother -Thrushdive- MKN7vHEOh, hi brother -Thrushdive- IfBu3avOh, hi brother -Thrushdive- PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimevr 10 jan 2014 - 23:58

Al snel vergat de kater al zijn zorgen toen hij de warrior voor zich zag glimlachen. En Sharppaw kreeg al snel het gevoel dat dit een leuke maar ook interessante ervaring zou worden. "Zeker weten dat ik iets leuks weet. Niet vergeten dat ík de Thrush-master ben!" Hoorde hij zijn broer zeggen met een knipoog. Met een glimlach waar de kater zich niet eens van bewust was knikte hij afwachtend op wat er zou gebeuren. "Kom mee!" Snel zette de kater het op een lopen om al snel zijn broer in te halen. Die extra trainingen en rondjes die hij elke dag liep langs de grenzen waren op dit moment best handig en Sharppaw was zich er daar al snel van bewust.


Oh, hi brother -Thrushdive- 333d3jk

Oh, hi brother -Thrushdive- 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 16:46

Thrushdive keek over zijn schouder om te kijken of Sharppaw hem wel kon bijhouden, maar de apprentice liep al naast hem. Hij greens, een snelle leerling was het. "We zijn er bijna," miauwde hij terwijl hij zijn tempo nog een klein beetje versnelde. Al snel kwamen ze bij een groen gras veldje met rotsen en een vijfertje. Er was niet veel groen in het Shadowclan territorium, na er was wel groen, maar niet zo iets als dit. Dit zou je eerder bij Riverclan of Thunderclan verwachten. Het was een eenden vijfertje, en op dit moment lagen ze allemaal te zonnen. Jagen op eenden was ongebruikelijk. Maar een grootte uitdaging, en leuk ook. Eenden waren namelijk bereid terug te vechten. "Dit deed ik heel veel in mijn apprentice tijd, uitdagingen op zoeken, ik gebruikte het op al mijn woede en verdriet af te reageren. Eenden vechten terug, en soms met meerdere eenden tegelijk. Je moet hierbij snel zijn en je vecht technieken goed gebruiken, wanneer het moeilijk word, niet aarzelen en weg rennen, ze volgen je namelijk niet heel lang," legde hij uit.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Oh, hi brother -Thrushdive- 6IRKqVAOh, hi brother -Thrushdive- MKN7vHEOh, hi brother -Thrushdive- IfBu3avOh, hi brother -Thrushdive- PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 21:33

"We zijn er bijna," Sharppaw knikte terwijl hij tegelijkertijd met Thrushdive versnelde. De kater had geen idee waar 'ie heen werd gebracht en zat vol nieuwsgierigheid. Zou het iets raars zijn? Iets cools? Sharppaw wist het niet, het enige dat hij wist was dat het leuk zou worden. Uiteindelijk begonnen de kater zijn groene ogen op te merken hoe zijn omgeving steeds wat meer groen bevatte tot hij ineens op een open plek was met een meertje en eenden. Wat zouden ze hier doen? Nieuwsgierig keek de kater naar zijn grote broer. "Dit deed ik heel veel in mijn apprentice tijd, uitdagingen op zoeken, ik gebruikte het op al mijn woede en verdriet af te reageren. Eenden vechten terug, en soms met meerdere eenden tegelijk." Sharppaw knikte en vestigde zijn blik op 1 bepaalde eend. "Je moet hierbij snel zijn en je vecht technieken goed gebruiken, wanneer het moeilijk word, niet aarzelen en weg rennen, ze volgen je namelijk niet heel lang," Hoorde hij zijn broer nog zeggen, maar de apprentice was al in een sluiphouding gezakt en een bruine eend met wat witte veren aan het benaderen. Toch zwiepte de kater even heel erg snel en klein met zijn staart om aan te tonen dat hij zijn broer had gehoord. Snel vernauwde de kater zijn groene ogen een beetje en begon hij de groep eenden steeds dichter te benaderen.


Oh, hi brother -Thrushdive- 333d3jk

Oh, hi brother -Thrushdive- 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Oh, hi brother -Thrushdive- DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi brother -Thrushdive-   Oh, hi brother -Thrushdive- Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 16:06

Het deed thrushdive goed om te zien hoe Sharppaw zijn idee meteen aanvaarde. Sharppaw zakte in een sluiphouding en sloop al in de richting van een eend. Een bruin met witte eend, zag hij. Thrushdive wachtte nog even af om te kijken hoe Sharppaw dichter bij sloop. Hij was al een goede warrior aan het worden, merkte Thrushdive op. Ondertussen zocht Thrushdive zelf een eend op. Een mannetjes eend, een bruine eend met blauw/groene veren en een witte hals. Hij grijnsde en begon in de richting van het mannetje te sluipen die met vrouwtjes aan het flirten was. Hij sprong en greep de eend vast met beide poten. Het harde gekwaak begon, en enkele eenden stoven het water in. De eend fladderde met zijn vleugels en pikte naar zijn poten. Thrushdive bleef vast houden. Toen voelde hij een andere eend naar zijn nek pikken. Hij negeerde, tenminste, dat probeerde hij. Zijn greep verzwakte en de eend onder hem schoot weg, maar viel hem daarna weer aan. Met zijn klauwen uitgeslagen zwaaide hij zijn poot naar de eend toe. Hij zette af met zijn achterpoten en besprong de eend weer. De eend de eend die hem had gepikt was even weg gevlogen uit schrik van zijn sprong. Thrushdive pakte zijn kans en beet in de nek van de eend, die dood bloedde en roerloos bleef liggen. Ondertussen keek hij om zich heen, op zoek naar zijn jongere broer, kijkend naar hoe het met hem ging.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Oh, hi brother -Thrushdive- 6IRKqVAOh, hi brother -Thrushdive- MKN7vHEOh, hi brother -Thrushdive- IfBu3avOh, hi brother -Thrushdive- PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh, hi brother -Thrushdive-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: