gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graverobber
Member
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 14:29

Zijn passen waren gelijkmatig terwijl hij tussen het hoge gras doorliep. Een zelfverzekerde grijns speelde op zijn lippen en zijn groen met geel getinte ogen twinkelden van zelfvertrouwen. Hij hield een dikke muis tussen zijn kaken geklemd en liep met snelle, vluchtige voetpassen terug richting het kamp. De zon begon al onder te gaan en hij wilde terug zijn in het kamp voordat het echt donker werd. Hij had geen zin om de laatste te zijn, dan miste je immers van alles.

{Honeyspots}


gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) MVmV3kD
:Gravie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 14:41

Met vlugge, gracieuze passen drentelde Honeyspots door het open territorium van RiverClan. Ze wilde heel vlug een frisse neus halen voordat ze er in zou duiken voor de nacht. Ze was heel de dag in de weer geweest met andere clan genoten, om zichzelf bezig te houden. Haar gedachten waren één grote chaos. Dingen die er niet hoorde zoemde als een bijenkorf boze bijen, dingen die er wel hoorde leken op de achtergrond te belanden door de overlast van de bijen. Misschien moet ik maar een vis gaan vangen, ik ben al dagen niet bij de rivier geweest. Dacht ze spijtig. Voor ze een besluit kon nemen merkte ze een vlugge flits op links van haar. Ze draaide haar kop er naartoe en knipperde. Haar baby blauwe ogen volgde de kater die richting het kamp wandelde. Wit, zwart, Cindersmoke? Honeyspots wilde niets meer met hem te maken hebben, helemaal niets maar ze had de kinderlijke aandrang om hem te volgen en te kijken wat hij ging doen. Sluipend ging ze achter hem aan met haar ogen tot spleetjes geknepen. Hij ging vast naar zijn nieuwe vriendin toe. De vuile ..- wacht rook ze muis? Eventjes trok ze met haar snorharen van verbazing. Cindersmoke hield helemaal niet van muizen. Maar natuurlijk .. het was dus echt voor die vuile feeks! Eigenlijk meer boos op zichzelf omdat ze zichzelf zo liet opjutten door hem sprong ze uit de struiken en wilde ze boos langs hem benen- tot ze zag dat het niet Cindersmoke was. Toen ze de kater recht in de ogen keek, veel te dichtbij voor haar gevoel, knipperde ze langzaam en dom. Toen zette Honeyspots heel beschaafd een pasje of twee achteruit en slikte ze. "Oh.." zei ze alleen, compleet dicht geslagen door haar eigen stommiteit. Hoe kon ze zo kinderachtig zijn. Natuurlijk was het Cindersmoke niet. Deze kater was veel .. robuuster. Zo te zien heeft je hart dus nog steeds compleet helingsproces doorgemaakt. Dacht ze zwijgend. Diep van binnen schaamde ze zich enorm om haar actie. De kater had er ongetwijfeld geen zier van meegekregen maar zij wel. En dat deed er toe. Al manen lang had ze geen interesse meer naar hem getoond, hem weggejaagd als hij al naar haar kits keek, en zich gefocust op Quietkit. Ze groeide snel.. en ze leek zo verdomd veel op hem. Met een zwiep van haar gevederde staart zette ze nog een stapje achteruit. "Sorry dat ik bijna tegen je aan liep" Miauwde ze geforceerd en ze tuitte haar lippen in een soort afkeurend gebaar.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burngяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 14:52

Een plotselinge vlaag van geur en robuuste passen liet hem opkijken en een wenkbrauw optrekken. Met een soepele beweging legde hij de muis neer op de grond en draaide hij zijn kop om. Hij priemde zijn groen met gele ogen in de baby-blauwe ogen die zich op hem gefocust hadden. De poes knipperde verrast met haar ogen, alsof hij iemand anders was die ze verwacht was. Een scheef grimasje verscheen op de lippen van de Graverobber, zijn ene mondhoek trok hoger omhoog dan de anderen, waardoor een deel van zijn tanden ietwat ontbloot raakten. "Can I help you with something, little lady?" Vroeg hij rustig, zijn diepe stem luidende laten. Hij liet haar blik niet los, hield zijn kop alleen maar licht schuin. De grimas verdween niet van zijn lippen. "Het geeft niet, the pleasure's all mine." Miauwde de kater, waarna hij een lichte buiging maakte. "Met wie heb ik het genoegen, Little Lady?" Vroeg hij vervolgens rustig.


gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) MVmV3kD
:Gravie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 15:08

Honeyspots haar blik reisde voorzichtig af naar haar voorpoten. Haar staart ging rustig heen en weer terwijl ze zwijgend zijn woorden in zich op nam. Het was ook precies op dat moment dat ze weer op keek en hem helemaal in haar opnam. Goed, hij was inderdaad zwart met wit maar zo veel katten waren zwart met wit. Zijn patroon was anders. Zijn oren waren geelgroen en stonden op een manier die zijn hele houding af leek te maken. En zijn stem klonk diep en leek wel gemaakt door engelen. Het was best grappig. Misschien kon ze hem overhalen later om haar kits te laten schrikken als ze iets deden wat niet mochten. Één noot van die stem op een licht dreigende toon en je kon gaan rennen. ‘Met wie heb ik het genoegen, Little Lady?"’ Honeyspots keek hem weer aan. Wacht, wie was deze kat? “Honeyspots” Zei ze rustig terwijl ze opnieuw oogcontact maakte. “en jij bent .. Grave ..” ze had de naam gehoord. In feiten kende ze hem heel goed, maar het was nu pas dat ze de kat met de naam rijmde. Zijn stem zei het al. Hij was de lady killer. Elke kattin in de clan lag praktisch aan zijn poten. Hij stond bekend als Graverobber. Ze had nooit aandacht aan hem besteed, vanwege haar eigen privé dingen. En haar mentale defect natuurlijk! En toen kwam Cindersmoke, en toen was er Appleblossom, en toen waren er kits en nu was ze hier.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burngяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 15:45

Hij keek haar aan met zijn groot en deels goud getinte ogen. Ze gloeiden in het afnemende zonlicht en aanschouwden haar alsof ze een stuk prooi was. Zijn tanden flonkerden en hij hield zijn kop nog steeds scheef in die ietwat pesterige houding, wat zijn hele attitude compleet maakte. De poes leek echter niet nerveus te worden door zijn gedrag, iets wat hem nieuwsgierig maakte op een bijna morbide niveau. Zijn mond ging eventjes open, waardoor zijn grijns wat groter werd en zijn tanden nu helemaal in het licht gloeiden. "Graverobber," Maakte hij de zin rustig af, "At your service, little lady," Miauwde hij er vervolgens flawless achteraan. "Als ik vragen mag, waarom plotseling zo'n haast?" Zijn stem klonk zacht als fluweel, doch diep. Zonder enkele nervositeit bleef hij haar blauwe blik vasthouden.


gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) MVmV3kD
:Gravie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 15:52

Terwijl een zacht briesje door Honeyspots haar vacht streelde vernauwde ze haar ogen heel lichtjes maar toen hij zijn scherpe tanden bloot grijnsde. Toch deed ze moeite om er niet op te reageren. Ze moest toegeven dat zijn blik creepy was. Maar ze weigerde om deze ladies killer de voldoening te geven die zo veel andere poezen hem gaven. ‘Als ik vragen mag, waarom plotseling zo'n haast?’ Miauwde Graverobber met een afgrijselijke vuile toon. “Ik heb helemaal geen haast, ik dacht alleen daarnet dat je iemand anders was” Zei ze koeltjes terwijl ze een stap naar links zette. Hoewel ze niets liet doorschemeren vond ze zijn superieure grijns maar niets, en zijn houding gaf haar rillingen. De manier waarop hij haar blik vasthield zonder er echt veel voor te doen was iets wat weinig katten lukte. Graverobber was ook met een goed lichaam en een heerlijke stem gezegend. Een partner krijgen was voor hem dus geen probleem. “Kan ik je verder helpen of moet je nog wat van me?” Vroeg ze koeltjes met haar oren iets weggedraaid.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burngяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 15:58

Hij liet haar blik niet los. Oh, nee, Starclan, dat zou hij zeker niet doen. Hij zou haar blik niet loslaten tot ze zou breken onder zijn invloed. Hij weigerde om op te geven op dat vlak. Hij had al zoveel poezen in de clan doen buigen en breken. Nooit te ver, maar net genoeg zodat hij er voldoening aan kon verdienen. Hij had sterkere poezen doen breken onder zijn wil. Dan zou deze dat zeker ook. Hij liet zijn lach rustig luiden toen hij haar hoorde spreken. "Ik op iemand lijken? Op wie dan, als ik vragen mag?" Miauwde hij, waarna hij een pasje dichterbij zette om haar reactie te peilen. "Ach, je aanwezigheid is al voldoende, Little Lady." Miauwde hij met een grijns, "Ik kan zo laat op de avond toch niet een schone dame alleen door het territorium laten lopen?" Zijn ogen glansden eventjes in het maanlicht, "Met al die rogues die immers loslopen en katten wegstelen van de clan... niet?" Hij had haar oproep aan de rest van de clan wel gehoord toen die ene verlegen poes weggevlucht was. Vanaf dat moment had ze zijn aandacht eigenlijk al gevangen. Maar goed, veel poezen hadden zijn aandacht al gevangen. Maar deze had hij altijd afgedaan als zwak, problemen veroorzakend. Al sinds dat ze een apprentice was. Tot zijn verbazing zat er toch nog wel wat achter. Of niet..?


gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) MVmV3kD
:Gravie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 16:07

De grijns van alle grijnzen duurde voort, en het beviel Honeyspots maar helemaal niets. Hij was gluiperig en maakte haar lichtelijk ongemakkelijk. ‘Ik op iemand lijken? Op wie dan, als ik vragen mag’ Graverobber zette één stap dichterbij. Één stap te veel. Waarom stak hij zijn neus in zaken die hem geen zier aangingen? Was hij echt zo oppervlakkig dat hij haar dacht over te winnen met zijn ziekelijke advances. ‘Ach, je aanwezigheid is al voldoende, Little Lady’ Pardon? ‘k kan zo laat op de avond toch niet een schone dame alleen door het territorium laten lopen? Met al die rogues die immers loslopen en katten wegstelen van de clan... niet?’ Honeyspots werd met de minuut humeuriger. Misschien was het zijn vervelende toon of zijn vreselijke houding, maar ze wilde het liefst naar huis. Misschien wa het wel omdat ze hem aangezien had voor Cindersmoke. Hoe dan ook, ze mocht hem niet. Toen glimlachte ze. Breed met een schattig achterliggend lachje. Oh ze begreep al wat er aan de hand was. Goed gespeeld. “Ik snap het al. Riversong heeft je hiertoe toe gezet, nietwaar?” Ze glimlachte breed en schudde haar kop. “Heel grappig, Riversong!” Riep ze heel luid naar de struiken in de verte. Toen wendde Honeyspots zich weer tot Graverobber met een blik die alles behalve vriendelijk was. “Nu dan, laat me alleen, engerd. Ga andere poezen om je poot draaien” Ze duwde ruw langs hem heen en beende met haar staart hoog in de lucht langs hem heen alsof ze beter was dan hem. Twee konden dat spel spelen.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burngяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 16:13

“Ik snap het al. Riversong heeft je hiertoe toe gezet, nietwaar?” Miauwde de Little Lady opeens en Graverobber leek voor een moment oprecht verbaasd. “Heel grappig, Riversong!” Ah, ze wilde het zo spelen? Of niet? Hij glimlachte alweer. “Nu dan, laat me alleen, engerd. Ga andere poezen om je poot draaien” Miauwde ze vervolgens terwijl ze zich ruw langs hem heen duwde. Helaas voor haar was hij sterker. Hij blokkeerde dan ook moeiteloos haar weg. "Je doet me pijn, Honeyspots." Miauwde hij op een matter-of-fact toon, nog steeds glimlachend. Hij zou haar nog niet laten gaan, het spelletje werd immers net zo leuk, of niet? "Recht in mijn hart..." Draalde hij erachteraan. "En nog steeds heb je mijn vraag niet beantwoord..." Zijn stem was als fluweel terwijl hij in haar oor fluisterde.


gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) MVmV3kD
:Gravie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 20:15

Honeyspots haar plan om een epische outro te maken verliep niet zo goed aangezien Graverobber vrij wat maten groter én sterker was. Met een uitgedikte vacht sprong ze naar achteren en keek ze hem heel vies aan. ‘Je doet me pijn, Honeyspot’ ‘Dat interesseert me geen zak’ ‘Recht in mijn hart. En nog steeds heb je mijn vraag niet beantwoord...’ Ze keek de kater met haar meest vieze blik aan, rechtte haar rug, zette haar haren op om zo groot mogelijk te worden en gromde zachtjes. “Doe ik je pijn, recht in je hart? Donder op met je hart en die vraag ga ik niet beantwoorden” Zei ze fel en ze draaide zich om en ging zitten. Ze had door gekregen dat hij haar niet met rust ging laten dus dan zou ze maar zo moeten doen. Bovendien ging het hem geen ene ruk aan wie ze achterna had willen gaan en aan wie ze had gedacht.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burngяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)   gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 20:32

Zijn zelfverzekerde grijns verliet zijn gelaat niet en zijn ogen fonkelden toen hij de baby blauwe ogen van Honeyspots aankeek. De poes verraste hem opnieuw met haar blikken en haar felle woorden en uiteindelijk liet hij dit ook blijken. Hij legde zijn kop naar achter tot hij bijna naar de sterren kon kijken en begon te lachen, hard en diep. Het was een aanstekelijke lach die hij bezat, weer iets wat meestal in zijn voordeel kon werken. Hierna keek hij weer naar beneden, naar de kleinere poes. "Je bent me een... figuur, Little Lady," Miauwde hij met een glimlach die zijn tanden deed ontbloten, nog steeds een scheve. "Je bent me er een..." Murmelde hij erachteraan, terwijl hij haar nogmaals onderzoekend aankeek. Maar hij wist ook wanneer het genoeg was. Het was een kwestie van duwen en trekken, aanhalen en afstoten. Als hij nu doorging, ging hij over teveel grenzen heen. Hij vond het leuk om grenzen op te zoeken, maar je moest ze nooit overtreden. Hij liet zijn staart nog even een keer onder haar kin doorgleden en liep daarna door. "Het was me een genoegen, Honeyspots." Miauwde de kater met een fluweel zachte stem. "We should do this again.." En met deze woorden lachte hij nog een keer en verdween hij, Honeyspots met zijn gevangen muis achterlatende.

{Topic uit}


gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ) MVmV3kD
:Gravie:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
gяαcє ƒσя ѕαℓє (нσηєуѕρσтѕ)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: