A Mistake? [+Lítill]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A Mistake? [+Lítill]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 18:20

Zelfverzekerd stapte ze op het groene gedeelte van de Twoleg Place af en nam een grote hap lucht toen ze haar poot op het gras liet rusten. Zo.. waar waren die vreemde katten nu, eh? Wat trots hief ze haar kopje op en zwiepte met haar licht bruine staart. Misschien waren ze wel.. watjes. Zachtjes grinnikte de Rogue en deed uitdagend nog een pas naar voren. Niets. Ha! Misschien konden zij en Comet wel hun kamp hier opslaan? Aangezien die katten toch niet kwamen. Rustig ging Nyx op haar plekje zitten en gaf haar voorpoot een paar snelle likken, toen ze plots een ritselend geluid hoorde en die vreemde geur haar neus begroette, sprongen haar nekharen iets overeind. Uh-oh..

OOC; Eerste post voor Lítill. Sorry, kon niet wachten x'D


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 21:04





Lítill stapte kalmpjes door die verotte twoleg place. Al die Twolegs en die katten, jammer genoeg geen enkele goede kat gezien voor BloodClan. Allemaal watjes, allemaal zwakkelingen. Lítill haatte zwakkelingen. Net zoals die Icy, waarom was ze nog leader? Miles en hij zouden het veel beter doen. Ooit, als hij veel aanhangers had, dan zou hij haar aanvallen. Dan zouden Miles en hij BloodClan overnemen. Geen plek voor zwakkelingen. Als die geboren zouden worden in de Clan, keihard trainen tot ze niet meer kunnen. Hij kwam het kamp binnen, waar hij een klein rogue poesje zag. Young One leeftijd, wat deed ze hier in BloodClan kamp. Hij vernauwde zijn ogen en liep naar het poesje, zijn borst opgeheven. "Wat doe je hier in het BloodClan kamp?" gromde hij richting de poes. Ergens hoopte hij dat ze goed te beïnvloeden was, dat hij haar onder de controle kon nemen. Of nog beter, hij haar als spion kon gaan gebruiken voor de andere Clans.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 21:12

Haar ogen werden groot toen er een kat verscheen, alleen werd ze een beetje gerustgesteld door het feit dat hij.. kleiner was dan een volwassen kat. Bijna verliet er een zucht van opluchting haar mond, maar de grommende toon van de kater deed haar weer op haar tenen springen. Bl-BloodClan? Nyx deed voorzichtig een pas naar achteren, maar bleef de kater recht in zijn ogen aankijken. Mooi niet dat ze alleen door zijn woorden zou vluchten! "Is dit hele gebied dan het kamp?" Vroeg ze toch deels verwonderd, het was echt heel groot dan. Hoe groot zou het territorium dan wel niet zijn? "Meneer.." Mompelde ze er nog snel achteraan. Ze moest wel beleefd blijven als dit zijn gebied was, toch?


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 18:26




Het poesje deed een paar stappen naar achter, maar ze bleef in zijn olijfgroene ogen kijken. "Is dit hele gebied dan het kamp?" vroeg het poesje deels verwonderd. "Meneer.." mompelde het poesje er snel achteraan. "Noem me maar Lítill" zei hij ietwat kil. "en ja, dit is een heel kamp. We zijn met tientallen katten. Bestaande uit onze leader Icy" Die verotte naam spuugde hij er zowat uit. "de Members, alle katten die het waard zijn, Young One's onze doders in opleiding, en de kittens, de toekomst voor BloodClan" zei hij tegen haar. "Alle members hebben een halsband met hondentanden. Ik heb er geen nodig, ik heb deze puntige dingen al" zei hij en ging wat meer met zijn borst vooruit, waardoor zijn halsband nog zichtbaarder werd.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 18:59

"Noem me maar Lítill" Die kille toon was ze niet echt gewend, dus fronste ze even. Maar Lítill, dus, ging verder met spreken. "en ja, dit is een heel kamp. We zijn met tientallen katten. Bestaande uit onze leader Icy" De toon waarmee de naam werd uitgesproken was vreemd en Nyx maakte er snel een mentale notitie van. "de Members, alle katten die het waard zijn, Young One's onze doders in opleiding, en de kittens, de toekomst voor BloodClan" Doders in opleiding? Dat klonk niet heel vriendelijk. "Alle members hebben een halsband met hondentanden. Ik heb er geen nodig, ik heb deze puntige dingen al" Door een beweging van de kater liet een halsband zien met allemaal witte, scherpe tanden. Wow.. had hij dan die tanden gestolen van honden. "Hij is echt mooi!" Riep de Rogue op een wat kittenachtige toon, maar die corrigeerde ze snel weer. "Heeft u dan al die honden gedood? Want dan bent u vast heel erg sterk!" Zei ze vervolgens en keek de kater met grote ogen aan. "En waarom heeft u het niet zo met deze 'Icy'? Is ze gemeen tegen u?" Vroeg ze vervolgens en weer werd haar blik nieuwsgierig. "Sorry als ik u te veel vragen stel.." Mompelde ze vervolgens wat verontschuldigender.


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 14:26





"Hij is echt mooi!" riep de kattin op een kittenachtige toon. "Heeft u dan al die honden gedood? Want dan bent u vast heel erg sterk!" vervolgde de kitten met grote ogen. "En waarom heeft u het niet zo met deze 'Icy'? Is ze gemeen tegen u?" Vroeg het poesje aan hem. "Sorry als ik u te veel vragen stel.." mompelde ze erachteraan. "Dat maakt niet uit, jij bent blijkbaar een poesje die nog nooit van deze Clan hebt gehoord." zei hij met een heel klein lachje. "En bedankt voor dat compliment, en soms hoef je niet sterk te zijn om een hond te verslaan, soms moet je snel en lenig zijn." vervolgde de kater tegen het poesje. "En Icy, die is zwak. Ze is halfblind en werd verslagen door Stormstar van RiverClan." Uch, hij haatte die andere Clans. "En daarbij, als je zo'n halsband cool vind, die krijg je als je een member word bij BloodClan. Eerst word je getraind door een van de beste members, en bij je ceremonie moet je een Kittypet doden en dan mag je die halsband hebben." zei hij met een sierlijke toon. Waarschijnlijk schrikte dat de poes af, voor de ceremonie. Maar zo was het leven hier.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 14:38

"Dat maakt niet uit, jij bent blijkbaar een poesje die nog nooit van deze Clan hebt gehoord." Ze kreeg een glimlach op haar gezicht toen ze die ook bij Lítill zag. "En bedankt voor dat compliment, en soms hoef je niet sterk te zijn om een hond te verslaan, soms moet je snel en lenig zijn." Aaaah. Dat kon wel wat verklaren ja. Geboeid keek ze de kater aan, terwijl hij weer verder sprak. "En Icy, die is zwak. Ze is halfblind en werd verslagen door Stormstar van RiverClan." Zou het een van de andere Clans zijn dan? "En daarbij, als je zo'n halsband cool vind, die krijg je als je een member word bij BloodClan. Eerst word je getraind door een van de beste members, en bij je ceremonie moet je een Kittypet doden en dan mag je die halsband hebben." Ze liet haar kopje even wat scheef hangen. "Oh.. dat kan ik denk ik niet. Ik ben met een vriend van mijn Twolegs gevlucht. Ik kan nauwelijks jagen of vechten." Mompelde ze wat beteuterd. "Maar waarom heeft dei Icy dan zo'n andere naam dan die andere kat? Stormstar klinkt heel erg lang!"


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 15:28




"Oh.. dat kan ik denk ik niet. Ik ben met een vriend van mijn Twolegs gevlucht. Ik kan nauwelijks jagen of vechten." zei het poesje wat beteuterd. "Dat maakt toch niet uit? Dat moet je leren. Ik kon het ook niet hoor, en nu heb ik zoveel tanden." zei hij met een lachje.  "Maar waarom heeft die Icy dan zo'n andere naam dan die andere kat? Stormstar klinkt heel erg lang!" "Je hebt 7 groepen, je hebt jouw oude leven, de Kittypets, je hebt de groep waar je nu in zit, de Rogues, je hebt ons, de BloodClan aka de Elite, en dan heb je die andere 'Clans' dat zijn allemaal zwakke katten. Die geloven in een of andere Starclan." begon hij tegen het poesje. "Ze geloven dat iedere ster aan de lucht een overleden warrior is uit de clans. Ze geloven dat ze daar prophecy's van krijgen ofzo. Allemaal onzin dus." zei hij tegen haar. "De katten die hebben ook een namen systeem, kittens krijgen -kit achter hun naam, Young One's -paw en Warriors een eigen achtervoegsel. Bijvoorbeeld, Featherkit, Featherpaw, Featherstorm. Echt allemaal onzin." zei hij ietwat verveeld. "Terug naar jou, ik weet je naam nog niet." zei hij tegen Nyx, hij zou wel eens haar naam willen weten.

OOC: Zoveel Blablabla Lítill D: xD

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 15:46

"Dat maakt toch niet uit? Dat moet je leren. Ik kon het ook niet hoor, en nu heb ik zoveel tanden." Haar gezicht klaarde weer helemaal op en ze maakte een vreugdesprongetje. "Je hebt 7 groepen, je hebt jouw oude leven, de Kittypets, je hebt de groep waar je nu in zit, de Rogues, je hebt ons, de BloodClan aka de Elite, en dan heb je die andere 'Clans' dat zijn allemaal zwakke katten. Die geloven in een of andere Starclan." Ze hield haar kopje geïnteresseerd scheef. Wow. Ze had altijd gedacht dat de wereld buiten haar huis uit alleen maar wilde katten bestond, maar nu bleken die wilde katten weer onderverdeeld te zijn! "Ze geloven dat iedere ster aan de lucht een overleden warrior is uit de clans. Ze geloven dat ze daar prophecy's van krijgen ofzo. Allemaal onzin dus." Oh. Zo had ze nog nooit naar de sterrenhemel gekeken. "De katten die hebben ook een namen systeem, kittens krijgen -kit achter hun naam, Young One's -paw en Warriors een eigen achtervoegsel. Bijvoorbeeld, Featherkit, Featherpaw, Featherstorm. Echt allemaal onzin." Eigenlijk klonk het ook een beetje vreemd. Waarom zou je van naam willen veranderen? "Terug naar jou, ik weet je naam nog niet." Had ze die dan nog niet verteld? "Oh sorry, ik was zo opgegaan in uw mooie verhalen! Ik heet Nyx!" Zei ze vrolijk en keek weer naar de kater. "Uhm.. misschien klinkt het een beetje vreemd.. maar zou u mij wat dingen kunnen leren? Want de winter komt er straks aan en dan kan ik geen enkele muis laten ontsnappen." Ze zette een wat zielige blik op en keek afwachtend naar Lítill.


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:16





"Oh sorry, ik was zo opgegaan in uw mooie verhalen! Ik heet Nyx!" Zei ze vrolijk en keek weer naar de kater. "Uhm.. misschien klinkt het een beetje vreemd.. maar zou u mij wat dingen kunnen leren? Want de winter komt er straks aan en dan kan ik geen enkele muis laten ontsnappen." ook hij kon dit eigenlijk niet weigeren, maar sowieso, ze kon een belangrijke aanwinst worden. "Oke." zei hij maar, "Laat maar eens zien hoe je zou jagen als je een muis zou zien." commandeerde hij, hij zou haar niet zacht aanpakken, gewoon alsof ze een Young One was van BloodClan.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:27

"Oke." Met een grote glimlach keek ze naar de BloodClan Warrior en maakte een kleine sprongetje van blijdschap. "Laat maar eens zien hoe je zou jagen als je een muis zou zien." Zijn toon werd wat bevelender, maar Nyx was te enthousiast om dit ook maar op te merken. "Oké!" Riep ze blij uit en pakte snel een dik twijgje op dat ze niet ver van zich af weer neerlegde. Wat onhandig zakte ze door haar pootjes en begon pas met lopen toen ze haar evenwicht weer had gevonden. Haar staart sleepte wat onhandig over de grond, maar dat had ze niet eens in de gaten, aangezien ze haar ogen goed op de grond gericht had en zo nergens op zou gaan staan. Maar haar poten stonden niet in de juiste jachtpositie, dus viel ze uiteindelijk over haar eigen ledematen en maakte ze een onhandige koprol. "Oof.." Snel krabbelde Nyx overeind en drukte haar bruine oortjes tegen haar nek aan. "Dat gebeurt er dus.." Mompelde ze wat sip.


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 21:32





"Oké!" riep ze blij uit, en ze pakte een dik twijgje waarna ze het op een klein afstandje legde. Het poesje zakte onhandig door haar poten, Lítill schudde onzichtbaar voor de poes zijn kop. Maar hij zou haar voor nu laten gaan. Het poesje begon pas weer met lopen toen het leek dat ze haar evenwicht had gevonden. Haar staart sleepte op de grond, ergens wou Lítill wegkijken van het vreselijke schouwspel, had dit poesje dan helemaal geen instinct die zei wat ze moest doen? Wel was de poes goed gefocust op de grond, maar niet dat hij dat haar ging complimenteren, nee. In BloodClan was alles hard, ook de trainingen. Lítill somde de problemen op, en zag hoe de poes struikelde over haar eigen poten door ze verkeerd neer te zetten waarna ze een koprol maakte. Nyx krabbelde snel overeind en legde haar oortjes in haar nek. "Dat gebeurt er dus.." Mompelde het poesje sipjes. "Oke, ik heb een aantal dingen gezien." Begon hij tegen haar. "Ten eerste, je zakt wat onhandig door je poten, dit is te trainen. Het tweede, je staart ligt op de grond, als het over gras gaat kan je prooi meteen weg zijn door het geluid." ging hij verder. "Ze horen het bijna al als je vacht in de wind waait. En het laatste, de positie van je poten." hij schudde zijn kop. "Ik kan begrijpen waarom je steeds struikelt, en je je prooi kwijtraakt." zei hij tegen haar. Hij zuchtte even. "Hier, let goed op mijn techniek." Zei hij tegen haar, en hij focuste zich op het takje. Langzaam zakte hij door zijn poten, zijn staart in lijn met zijn lichaam voor zijn evenwicht. Zijn poten stonden precies goed, en hij ging stap voor stap richting het takje. Toen hij dichtbij genoeg was stopte hij, en wachtte nog even voordat hij een lenige sprong nam richting de tak. Hij kwam precies met zijn voorpoten op de tak. "Als dit een echte prooi was geweest, had je het met een stevige beet moeten doden." Zei hij tegen haar. "Ik hoop dat je goed hebt opgelet, dit leer je niet in één keer. Je zult veel moeten oefenen, misschien wel tot je 12e moon, misschien je 13e." zei hij tegen haar. Hopelijk zou ze er wat van leren.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 21:38

Ze spitste haar oren toen Lítill begon met het opsommen van de dingen die hij had gezien. "Ten eerste, je zakt wat onhandig door je poten, dit is te trainen. Het tweede, je staart ligt op de grond, als het over gras gaat kan je prooi meteen weg zijn door het geluid." Ze knikte en keek hem met grote ogen aan. "Ze horen het bijna al als je vacht in de wind waait. En het laatste, de positie van je poten." Ze zette een wat onschuldig glimlachje op. "Ik kan begrijpen waarom je steeds struikelt, en je je prooi kwijtraakt." En nu ging hij het voordoen. De kater zakte door zijn poten en Nyx bestudeerde de kater snel. Zijn staart hing net boven het gras en zijn poten stonden stevig. Wow. Ze had natuurlijk nooit zo'n voorbeeld gehad! Natuurlijk kreeg hij de tak te pakken. "Als dit een echte prooi was geweest, had je het met een stevige beet moeten doden." Ze gaf nogmaals een knikje. "Ik hoop dat je goed hebt opgelet, dit leer je niet in één keer. Je zult veel moeten oefenen, misschien wel tot je 12e moon, misschien je 13e." Dat klonk wel erg lang! "Dankuwel meneer, ik denk dat ik al heel veel heb geleerd van u!" Riep ze vrolijk uit en hupste wat op en neer op haar bruine pootjes. "Bent u bekend in uw Clan om uw jachttechnieken of om iets anders?" Vroeg ze vervolgens nieuwsgierig.


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 19:36





"Dankuwel meneer, ik denk dat ik al heel veel heb geleerd van u!" zei het poesje vrolijk. Ugh, hij haatte zulke vrolijkheid eigenlijk. "Bent u bekend in uw Clan om uw jachttechnieken of om iets anders?" vroeg het poesje nieuwsgierig, waarop hij nee schudde. "Ik sta hier niet zo bekend. We praten eigenlijk nooit zo met elkaar, behalve met je vrienden." zei hij tegen haar. "Maar ach, wie ben ik?" zei hij dramatisch. "Ik ben maar een normale kat die af en toe een kat dood die me teveel uitdaagt." zei hij wat droogjes terwijl zijn poot likte en over zijn kopje ging.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 20:27

De kater schudde zijn kop en wat teleurgesteld liet Nyx haar kopje hangen. Als hij al geen expert erin was, dan was zij echt slechter dan slecht.. "Ik sta hier niet zo bekend. We praten eigenlijk nooit zo met elkaar, behalve met je vrienden." Nyx kantelde haar kopje wat. "Maar ach, wie ben ik?" Ze fronste. Hij was toch Lítill? "Ik ben maar een normale kat die af en toe een kat dood die me teveel uitdaagt." Ze slikte. Had hij dan veel katten gedood? "Heeft u veel vrienden? Ik heb altijd geleerd dat vrienden heel belangrijk zijn, dat is toch zo? En.. waarom moeten de katten dood die u zoveel uitdagen?" De nieuwsgierigheid zat nog steeds in haar stem, maar ze vroeg de dingen wat voorzichtiger.


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:06





"Heeft u veel vrienden? Ik heb altijd geleerd dat vrienden heel belangrijk zijn, dat is toch zo? En.. waarom moeten de katten dood die u zoveel uitdagen?" Vroeg het poesje. "Ach, ik heb een beste vriend, Miles is zijn naam. Je zou hem een keer moeten ontmoeten." zei hij kalm tegen haar. "En Luister kit, deze wereld is anders dan je denkt dat het is." Begon hij tegen haar. "Alles gaat hier om overleven, gevechten op leven en dood. Voor eten, schuilplaats, alles." zei hij tegen haar. "Heb jij een schuilplaats?" vroeg hij vervolgens aan haar, zij vroeg de meeste vragen, dus hij vond dat hij ook een vraag mocht stellen.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:14

"Ach, ik heb een beste vriend, Miles is zijn naam. Je zou hem een keer moeten ontmoeten." Een beste vriend? Wow. Dat klonk heel leuk! Zou Comet haar beste vriend zijn? Ze hadden elkaar al eventjes niet meer gesproken, misschien omdat ze beiden aan het voorbereiden waren op de winter.. En Luister kit, deze wereld is anders dan je denkt dat het is." Ze keek weer op naar de kater en fronste even. Was het dan niet.. zoals ze dacht..? "Alles gaat hier om overleven, gevechten op leven en dood. Voor eten, schuilplaats, alles." Ze drukte haar oortjes wat tegen haar nek en voor de eerste keer scheen er wat angst in haar ogen. Ze had niet veel andere Rogues gezien, maar degene die ze was tegengekomen hadden haar niet zeer vijandelijk behandeld. Misschien was het omdat ze nog jong was.. "Heb jij een schuilplaats?" Ze dacht even na. "Niet echt.. Comet en ik proberen gewoon droge plekjes te zoeken, maar ik ben helemaal niet bekend met deze gebieden." Mompelde ze wat.


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 19:16





"Niet echt.. Comet en ik proberen gewoon droge plekjes te zoeken, maar ik ben helemaal niet bekend met deze gebieden." mompelde het poesje. Lítill schudde zijn kopje. "Straks is het Leafbare, dan komt er sneeuw, en buiten word het wel erg koud voor een open plek. Hebben jullie daar al overna gedacht?" begon hij kalmpjes tegen de poes. "Of beschutting met moss, dat is meestal al goed genoeg om je warm te houden," vervolgde hij tegen de kit.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
A Mistake? [+Lítill] DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 21:03

"Straks is het Leafbare, dan komt er sneeuw, en buiten word het wel erg koud voor een open plek. Hebben jullie daar al overna gedacht?" Ze fronste even en schudde haar kopje vervolgens. "Of beschutting met moss, dat is meestal al goed genoeg om je warm te houden," Ja? Dan moest ze misschien wat mos gaan opslaan? "Oké, dat zal ik dan doen, Lítill!" Zei ze weer wat opgewekter en sprong even op haar plek. "Hoe slapen de katten dan bij BloodClan?" Vroeg ze vervolgens wat nieuwsgierig, maar bedacht zich plots.. dat het wel een Clan was en die zeiden toch nooit iets over hun kamp of zoiets? "Maar dat hoeft u niet te zeggen als het een geheim is hoor!"


A Mistake? [+Lítill] 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
A Mistake? [+Lítill] 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: A Mistake? [+Lítill]   A Mistake? [+Lítill] Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 13:34





"Oké, dat zal ik dan doen, Lítill!" zei het poesje opgewekter. "Hoe slapen de katten dan bij BloodClan?" vroeg de poes, maar voordat hij iets kon zeggen zei de poes gelijk nog wat. "Maar dat hoeft u niet te zeggen als het een geheim is hoor!" Hij kon er niks aan doen dan een klein glimlachje opzetten. "Zie je die schuur daar?" zei hij terwijl hij met zijn staart richting de schuur wees. "Daar zoeken we met zn allen beschutting, maar alleen de leader Icy mag daar in slapen." legde hij uit. "En sommige katten zoeken in de bossen of in de tuinen van Twolegs schuil." vervolgde hij tegen haar. "Alhoewel ik nooit bij een Twoleg zou willen zitten." lachte hij.

A Mistake? [+Lítill] BloodClan_icon_by_starsightsw2007


A Mistake? [+Lítill] Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Mistake? [+Lítill]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: