Soooooo Bored



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Soooooo Bored

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 1:01

Hij verveelde zich, een vreemde gedachte als je je bedacht dat het midden in de nacht was, maar het kon de jonge kater niets schelen. Hij verveelde zich gewoon. Maar wat kon hij eraan doen? Niets zeker... Of toch wel? Hij had laatst oudere kittens met een bal mos zien spelen, dat kon hij ook, hij voelde het in z'n poten. Maar met wie? Langzaam liet de kleine, maar imponerende kater zijn blik door de nursery glijden. Tot hij stil viel op Runningkit, zijn zissie. Zij wilde vast wel meedoen.

Zus, Zus! Ruw schudde hij de poes door elkaar met zijn nu al goed ontwikkelde poten. "Kom spelen.. Please?" Normaal hield Tallkit niet van pleading, maar op dit moment was alles beter dan vervelen. Snel rende hij dus naar een stapel mos, een maakte een mooi, rond balletje, en gooide hem naar Runningkit. "Vangen!"


~ Runningkit, mits Soof het goed vindt zijn anderen welkom om te joinen ^^


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 10:41

Begraven onder een laag mus lag de kleine kitten te slapen. Een eindje van haar moeder verwijderd, omdat ze dat gewoon niet op kon brengen.. "Zus, Zus!" Hoorde ze opeens in haar oren en twee poten schudden haar wakker. Runningkit schrok wakker en sprong overeind, maar kalmeerde iets toen ze Tallkit herkende. "Kom spelen.. Please?" Ze aarzelde even en in de aarzeling was haar broertje al weggeschoten in de nacht en kwam er opeens een mosballetje op haar af. De kitten, nog traag van haar slaap, kon het balletje niet ontwijken en werd in haar gezicht geraakt. "Oof.." Ze wreef met haar poot over haar wang en keek met een beteuterd gezicht naar het balletje. "Sorry.." Piepte ze schuldig.


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 13:36

Ze was te traag, maar het maakte Tallkit niets uit, ze was opgestaan en vond het dus prima om mee te doen. Maar toen het balletje haar raakte verdween de zelfingenomen grijns van de jonge kater's gezicht en liep hij voorzichtig naar haar toe. "Sorry..." klonk het zacht, en Tallkit kalmeerde weer. "Maakt niet uit joh," fluisterde hij, om zich heen kijkend of iemand naar hen keek, of wakker geworden was. "We proberen het gewoon opnieuw," Hij zocht het balletje mos op, en bracht het naar haar terug. "Gooi jij nu maar, oké?" Rustig, en bang om zijn speelmaatje te verliezen, liep hij terug naar zijn plekje aan de andere kant van de nursery. Eigenlijk was dit nog saaier dan proberen in slaap te vallen, hij wilde liever iets opwindends doen, maar daar zou hij Lightning of Timekit later wel voor strikken. Running durfde dat waarschijnlijk toch niet. "Gooi maar,"


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 13:40

"Maakt niet uit joh," Runningkit slikte wat nerveus. "We proberen het gewoon opnieuw," Het balletje mos werd naar haar teruggebracht, maar Runningkit deed geen moeite het op te pakken. "Gooi jij nu maar, oké?" Ze beet aarzelend op haar lip en keek naar de grond. "Gooi maar," Ze schudde zachtjes haar kopje. "Nee.. ik kan het toch niet." Mompelde ze beteuterd en gaf het groene balletje een klein tikje.


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 13:46

Ze zei iets, tenminste, dat dacht 'ie. Haar mond bewoog, maar het geluid bereikte zijn oren niet. Een diepe zucht verliet zijn mond, maar werd toen ook weer snel afgekapt. Hij hield van haar, maar dit soort dingen... Langzaam begon Tallkit naar zijn zusje toe te lopen. Hoe kon het zijn dat ze dit niet eens durfde? Gek werd je ervan, maar dat zou hij niet laten merken, hij moest zijn zusje beschermen. Tegen wie wist hij nog niet, dat het nodig was wel. "Running," Begon hij zachtjes toen hij eindelijk bij haar was, "Running is er iets?" Hij slikte, het laatste wat hij wilde was haar het gevoel geven dat ze ongewenst was. "Waar ben je bang voor?"


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 13:49

"Running," Haar broertje liep naar haar toe en Running drukte nerveus haar oortjes tegen haar nek. Oh nee.. "Running is er iets?" Ze bleef naar de grond kijken, ook al stond Tallkit nu recht voor haar. "Waar ben je bang voor?" Ze wierp een blik op hem, maar haar ogen gleden weer naar de grond toe. Ze kon het hem toch wel vertellen..? "Lightningkit.. zei dat mama ons.. helemaal niet wilde.." Murmelde ze zachtjes en haar blauwe oogjes hield ze op het mosballetje gericht. "En dat ze niet gelooft dat wij ooit goede Warriors kunnen worden.."


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 14:21

Hij zuchtte opgelucht toen er een antwoord kwam. "Lightningkit.. zei dat mama ons.. helemaal niet wilde.." Meteen schoot zijn vacht overeind, en keek hij furieus naar zijn kleine broertje, die nog diep in slaap verzonken was. "Hoe..." De woede kneep zijn keel dicht, maar hij dwong zichzelf te kalmeren, omwille van Running. Ze was nog niet klaar, "En dat ze niet gelooft dat wij ooit goede Warriors kunnen worden.." In plaats van bovenop Lightning te springen van woede kneep het katertje zijn ogen dicht. Waarom zou Lightning zoiets doen? Daar moest hij het maar eens over hebben met zijn broertje. Maar nu eerst zijn zusje kalmeren. "Zus, luister goed," Hij nam een hap adem, en bedacht zich snel hoe hij dit het beste kon formuleren. "Lightning kraamt onzin uit, wat hij bedoelde was..." Zijn brein werkte op volle toeren, hij twijfelde er niet aan dat Lightningkit dit alleen had gedaan om Running bang te maken, maar dat kon hij niet over zijn hart verkrijgen om tegen haar te zeggen. "Wat hij bedoelt is.. Dat hij bang is dat het zo is, maar het is niet zo." Ze leek nog niet overtuigd, oké, dan maar even een goed argument geven. "Jij bent mijn zusje, toch?" Ze moest het zometeen wel goed begrijpen. "En ik ben dus familie van jou, ja?" Hij wachtte weer even, en kwam toen bij de clue, "En ik ben awesome en perfect, en perfecte katten hebben alleen maar geweldige familie," Hij knikte zelfverzekerd, en gaf zijn zusje een lik over haar wang. Maar hij kon de gedachte in zijn achterhoofd niet aan haar zeggen. 'Als je Lightning niet meerekend..'


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 14:33

"Zus, luister goed," Huh? Was.. het dan niet zo? "Lightning kraamt onzin uit, wat hij bedoelde was..." Ze fronste, maar Lightning was er zo van overtuigd dat.. "Wat hij bedoelt is.. Dat hij bang is dat het zo is, maar het is niet zo." Ze bleef nog even stil. Dus het kon wel zo zijn.. "Jij bent mijn zusje, toch?" Ze gaf een klein knikje. "En ik ben dus familie van jou, ja?" Nogmaals knikte ze. "En ik ben awesome en perfect, en perfecte katten hebben alleen maar geweldige familie," Ze fronste wat. Uhm.. oké. Ze snorde licht toen Tallkit haar een lik over haar wang gaf. "Maar Lightning had gezegd dat mama heel gemeen tegen hem had gedaan en ze nooit met hem wilde spelen."


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 15:23

Ze leek nog steeds niet overtuigd.. Hoe kon dat? Het was gewoon waar wat hij zei, en niemand, ook Lightningkit niet, kon daar iets aan veranderen. "Maar Lightning had gezegd dat mama heel gemeen tegen hem had gedaan en ze nooit met hem wilde spelen." Hij grinnikte. "Lightning is ook heel erg vervelend soms," Met vrolijke ogen keek hij zijn zusje aan, maar bedacht zich toen dat ze er echt over in zat. Hij zuchtte diep, maar drukte toen zijn vacht tegen die van haar. "Ik denk dat Lightning gewoon naar buiten was gegaan toen het niet mocht, en dat mam toen bezorgd was, en gezegd had dat hij die dag niet meer buiten mocht komen ofzo." Hij keek zijn zusje diep in de ogen, "Maar ze houd van ons.. Promise,"


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 15:50

"Lightning is ook heel erg vervelend soms," Tallkit drukte zijn vacht tegen die van haar aan en Runningkit liet haar kopje even steunen op zijn schouders. "Ik denk dat Lightning gewoon naar buiten was gegaan toen het niet mocht, en dat mam toen bezorgd was, en gezegd had dat hij die dag niet meer buiten mocht komen ofzo." Ze knikte wat, maar het klikte allemaal nog niet echt goed. "Maar ze houd van ons.. Promise," Ze keek naar Tallkit. "Waarom zou Lightingkit dan liegen tegen me?" Mompelde ze vervolgens. "Haat.. haat hij mij?"


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:16

"Waarom zou Lightingkit dan liegen tegen me?" Tallkit keek haar met een schuin kopje aan, waarom was ze zo bang voor alles? Katten hoefden je toch niet aardig te vinden? "Haat.. haat hij mij?" Hij rolde met zijn ogen, maar door het donker was het waarschijnlijk slecht te zien. De kater betwijfelde of Running het had gezien als het licht was. Waarschijnlijk ook niet, "Hoe kan iemand jou haten?" vroeg hij zijn zusje, een gewetensvraag. Maar daar kon hij zich nu geen zorgen om maken. "Zal ik het Lightning anders vragen?"


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:22

"Hoe kan iemand jou haten?" Ze keek haar grote broer aan en haalde haar schouders op. "Zal ik het Lightning anders vragen?" Ze schudde snel met haar kopje. "Nee.. straks denkt hij dat ik hem niet aardig vindt en hij is mijn broertje.." Murmelde ze weer stilletjes. "Haat jij iemand dan?"


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:33

"Nee.. straks denkt hij dat ik hem niet aardig vindt en hij is mijn broertje.." Tallkit knikte, maar nam zichzelf voor om toch tegen zijn broertje te gaan praten, hij moest zijn zusje beschermen tegen ongewenste intimiteiten, en dit was daar een van. Hij merkte plotseling op dat zijn zusje weer praatte, waarom praatte ze dan ook zo zacht? "Haat jij iemand dan?" Hij dacht na, haten? Nee toch, nog niet tenminste. "Ik denk het niet.. Haten is een groot woord..."


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:37

"Ik denk het niet.. Haten is een groot woord..." Runningkit draaide met haar hoofd naar de uitgang van de Nursery. "Iemand niet mogen dan?" Vroeg ze vervolgens wat nieuwsgieriger.


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:49

"Iemand niet mogen dan?" Hij grijnsde breed, zijn zusje wist hem altijd vrolijk te maken. "Mmmm... Niet mogen.." Hij deed net of hij diep na moest denken, maar eigenlijk wist hij het wel. "Darkclaw, een warrior, hij denkt zo goed van zichzelf!" Hij keek zijn zusje aan met een veelbetekenende blik in zijn ogen. "En jij?"


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 21:44

"Mmmm... Niet mogen.." Straks zou zij er tussen zitten.. Wat ongemakkelijk drukte ze haar oortjes tegen haar kop. "Darkclaw, een warrior, hij denkt zo goed van zichzelf!" Ze haalde wat opgelucht adem en dezelfde vraag werd nu aan haar gesteld. "Ik denk niemand, want ik heb nog niet zoveel katten ontmoet buiten ons nest." Mompelde ze nadenkend. "Al heb ik wel een vriend gekregen, Tallkit!" Zei ze met een klein glimlachje.


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 22:08

"Ik denk niemand, want ik heb nog niet zoveel katten ontmoet buiten ons nest." Tallkit knikte, hij zag zijn zusje er ook niet voor aan om iemand anders niet te mogen, ze was lief tegen iedereen. Ook tegen hem, en daarvoor was hij haar dankbaar. Bij haar kon hij tot rust komen, en haar kon hij vertrouwen. Hij schrok op uit zijn gedachten door haar stem, "Al heb ik wel een vriend gekregen, Tallkit!" Hij glimlachte, en keek haar nieuwsgierig aan. "Echt waar? Dan ben je verder dan ik," Dat was zo, hij was goed in vijanden maken, maar vrienden? Nee, nooit goed in geweest, en daar zou hij waarschijnlijk ook nooit goed in worden. Alhoewel.. Hij kon basically alles wel, dus waarom geen vrienden maken? Nou ja, whatever, nu eerst zijn zusje. Hij keerde zich weer tot haar en keek haar vragend aan, "Wie?"


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimevr 10 jan 2014 - 17:28

"Echt waar? Dan ben je verder dan ik," Ze glimlachte trots naar haar grote broer. Hij had echter wel een Warrior ontmoet en zij alleen nog maar kittens, met haar oudere broer niet meegerekend. "Wie?" Runningkit richtte haar blik weer op haar pootjes, omdat ze het nog steeds niet echt iets vond om de hele tijd iemands blik vast te houden. "Arcanekit, ze komt uit het nest van Psychevoice en.. de vader was volgens mij niet bekend.."


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Soooooo Bored 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 17:02

Hij verbaasde zich er steeds weer over dat zijn zusje zo verlegen kon zijn, maar hij besloot er geen aandacht aan te geven. In plaats daarvan luisterde hij aandachtig naar de naam die opgenoemd werd. "Arcanekit, ze komt uit het nest van Psychevoice en.. de vader was volgens mij niet bekend.." Hij knikte, het katertje had ze gezien, een paar kittens, niets speciaals. Maar dat besloot hij maar niet tegen zijn zusje te zeggen. Integendeel, de kater besloot haar te prijzen. "Goed, Vrienden zijn goed. Je moet me nog een keer aan haar voorstellen oké?"


Soooooo Bored Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Soooooo Bored DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Soooooo Bored   Soooooo Bored Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 17:38

"Goed, Vrienden zijn goed. Je moet me nog een keer aan haar voorstellen oké?" Ze knikte wat en gaapte een keer, kleine traantjes kwamen tevoorschijn uit haar ooghoeken. "Tallkit.." Begon ze wat slaperig, "ik denk dat ik maar ga slapen, vind je het erg?"


Topics gezocht ~
Soooooo Bored HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Soooooo Bored
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: