Warm and fluffy [+Eaglekit.]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warm and fluffy [+Eaglekit.]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcanewish
StarClan
Warm and fluffy [+Eaglekit.] KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Warm and fluffy [+Eaglekit.]   Warm and fluffy [+Eaglekit.] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:37

Snorrend lag Arcanekit tussen haar siblings en rolde zich nog een keertje op. Ze was best wel bewegelijk de laatste tijd en had moeite met stilzitten. Opeens sprong ze op en denderde over haar siblings heen, waarna ze stopte bij Eaglekit. "Eagle, eagle!" riep ze wat druk en boog zich half over haar broertje. "Wil je speleeeeen?" Met grote, nieuwsgierige oogjes keek ze naar haar broertje, terwijl ze bovenop haar moeder ging zitten, die nog lag te slapen.


Warm and fluffy [+Eaglekit.] TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw.
Member
Warm and fluffy [+Eaglekit.] DPKsfdL
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☩ 9 Moons ☩
Gender:
Rank:
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Warm and fluffy [+Eaglekit.]   Warm and fluffy [+Eaglekit.] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:48

Nog een paar staartlengtes, nog minder en minder. De blauwe ogen van de tabby kater hielde de muis goed in de gate, hij zat onder een struikje verstopte, keurig in een jagers houding. Net toen de kater wilde springen, werd hij wakker gemaakt uit zijn droom. Eaglekit gromde zachtjes en draaide zich om, waarna zijn blauwe ogen de ogen van zijn zusje vonden. "Wat is er, Arcane?" miauwde hij, iets wat brommerig omdat ze hem had wakker gemaakt uit zijn heerlijke droom. "Spelen?" miauwde hij daarna, geeuwend. "Ja, oké," nu was Eaglekit tenminste helemaal wakker. Hij schudde zijn vachtje uit en sprong overeind. "Zullen we clannetje spelen? Dan ben ik Eaglestar, leider van Shadowclan. Met jij, Arcane ... leaf, mijn deputy," grijnsde hij naar zijn zusje.


Warm and fluffy [+Eaglekit.] JO2S9eX
"I know that only the ultimate victor achieves legendary rewards."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Warm and fluffy [+Eaglekit.] KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Warm and fluffy [+Eaglekit.]   Warm and fluffy [+Eaglekit.] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 12:03

"Wat is er, Arcane?" klonk de wat brommerige stem van haar broertje. "Wil, je, spelen?" miauwde ze op een wat drammerige toon. Ze had die eerste twee woorden heel sloom uitgesproken, maar het laatste woord kwam ratelend over haar tong vallen. Dat was iets wat ze wel vaker deed. "Spelen?" miauwde haar broertje toen weer geeuwend. Arcanekit knikte hevig met haar kopje. "Ja, oké," miauwde hij toen, waarna hij overeind sprong en zijn vachtje uitschudde.  "Zullen we clannetje spelen? Dan ben ik Eaglestar, leider van Shadowclan. Met jij, Arcane ... leaf, mijn deputy." Haar broertje greens naar haar en ze dacht even na. Arcaneleaf, deputy van ShadowClan. Oké. Ze greens terug naar haar broertje. "Wat moet ik doen, Eaglestar?" zei ze en duwde haar borst vooruit, en stak haar neusje omhoog.


Warm and fluffy [+Eaglekit.] TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw.
Member
Warm and fluffy [+Eaglekit.] DPKsfdL
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☩ 9 Moons ☩
Gender:
Rank:
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Warm and fluffy [+Eaglekit.]   Warm and fluffy [+Eaglekit.] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 12:07

"Wat moet ik doen, Eaglestar?" miauwde Arcanekit, waarna ze haar borst vooruit stak en d'r neusje omhoog. Eaglekit moest er eventjes om grinniken, het zag er best lachwekkend uit. "Mhm, we moeten de grenzen gaan controleren. Windclan begint een bedreiging te vormen en ik wil geen hazenjagers op mijn territorium!" miauwde hij met enige trots in zijn stem, waarna hij hoog op zijn pootjes ging staan en zorgde dat 'ie groter was dan zijn zus. "Kom je mee, Arcaneleaf?" vroeg hij daarna, terwijl hij om zijn moeder heen liep, alsof ze in de richting van de Windclan grens liepen.


Warm and fluffy [+Eaglekit.] JO2S9eX
"I know that only the ultimate victor achieves legendary rewards."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Warm and fluffy [+Eaglekit.] KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Warm and fluffy [+Eaglekit.]   Warm and fluffy [+Eaglekit.] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 12:16

Haar broertje grinnikte even, maar Arcanekit genoot van al haar trots. "Mhm, we moeten de grenzen gaan controleren. Windclan begint een bedreiging te vormen en ik wil geen hazenjagers op mijn territorium!" miauwde haar broertje toen. "Kom je mee, Arcaneleaf?" vroeg hij vervolgens, waarna ze van haar moeder sprong, bovenop een andere slapende sibling, en zo op de grond. Eaglekit liep om hun moeder heen en ze volgde hem waggelend, nog altijd met die trotse houding van net.


Warm and fluffy [+Eaglekit.] TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw.
Member
Warm and fluffy [+Eaglekit.] DPKsfdL
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☩ 9 Moons ☩
Gender:
Rank:
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Warm and fluffy [+Eaglekit.]   Warm and fluffy [+Eaglekit.] Icon_minitimema 6 jan 2014 - 17:17

Al snel kwam Arcanekit, nee Arcaneleaf, achter hem aangelopen. Hij genoot van zijn trots en de macht die hij had als 'clanleader'. Samen liepen de kittens om hun moeder heen, waar Eaglekit Arcanekit tegen hielt. "Daar, zie je dat? Er is een Windclan kat in het territorium," miauwde hij zachtjes tegen z'n zusje, terwijl hij op een kitten wees die lag te slapen bij de moeder. "We moeten de rest van de clan waarschuwen en de kat van ons territorium jagen," stelde hij daarna voor. Hoe hij een kitten uit de nursery wilde jagen, wist hij nog niet, maar daar had 'ie zijn deputy toch voor?


Warm and fluffy [+Eaglekit.] JO2S9eX
"I know that only the ultimate victor achieves legendary rewards."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Warm and fluffy [+Eaglekit.] KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Warm and fluffy [+Eaglekit.]   Warm and fluffy [+Eaglekit.] Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 16:14

Toen ze om hun moeder heen waren gelopen hield Eaglekit haar tegen. Arcanekit spitste haar oortjes en keek vragend naar haar broertje. "Daar, zie je dat? Er is een Windclan kat in het territorium," miauwde Eaglekit zacht tegen haar, en hij wees naar een slapende kitten. "We moeten de rest van de clan waarschuwen en de kat van ons territorium jagen," stelde Eaglekit voor. "Ik waarschuw de Clan!" miauwde Arcanekit toen snel. Ergens wist ze namelijk niet goed hoe ze die kitten anders zou moeten verjagen, dus dat liet ze even over aan haar broertje. Ze klom het nest weer in en klom op haar moeders rug. Ze keek naar beneden, ze zou een van hun siblings halen als versterking!


Warm and fluffy [+Eaglekit.] TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warm and fluffy [+Eaglekit.]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: