Drifting away.. [+Innerghost]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Drifting away.. [+Innerghost]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
Drifting away.. [+Innerghost] UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Drifting away.. [+Innerghost]   Drifting away.. [+Innerghost] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 11:19

De zon was al een paar uren onder toen de zwarte kattin langzaam haar ogen opende. Ze lag nog altijd onder de struik, waar ze na het gesprek met Thrushdive huilend onder in slaap was gevallen. De vacht om haar ogen heen voelde nog wat nattig aan, en haar hoofd leek wel van haar romp af te vallen. Ze legde haar hoofd neer en staarde zo onder de struik door. Een zwak licht van de maan scheen op de grond voor haar neer. Ze had er niet bij stilgestaan dat ze misschien gemist zou worden in het kamp, misschien had alleen een enkeling het doorgehad. Misschien had haar zusje, Littlestream, het wel gemerkt, of Aurypaw, waar ze ook wel close mee was de laatste paar moons. Ze sloot haar ogen, niemand zou zich vast druk maken om haar. Ze zou morgen wel terug keren, en anders overmorgen, of die dag daarna.. of daarna.. Fawnstep voelde zich een wrak en wilde het niet aanzien om Snowynight en Thrushdive samen te zien tongen, dat was misschien wel een van de grootste redenen dat ze hier bleef. Ze wilde het gewoon niet zien, ze wilde het niet geloven.


Drifting away.. [+Innerghost] SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Drifting away.. [+Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Drifting away.. [+Innerghost]   Drifting away.. [+Innerghost] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 14:44

Innerghost keek naar de zon die aan het zakken was, en het werd steeds donkerder, bijna alle warriors waren al terug, zelfs Thrushdive was al terug, en normaal kwam hij te laat aan kakken. Fawnstep was nog niet terug, viel haar op, en haar moederlijke zintuigen zeiden dat er iets gaande was. Beducht staarde ze naar het kamp uitgang. Ze melde bij Shrewstar de ze opzoek ging naar Fawnstep, omdat het gewoon al veel te laat was, en dat ze nog steeds niet terug was in het kamp.
Ze verliet het kamp en volgde en ging op zoek naar de geurspoor van Fawnstep, die vond ze al snel. Helaas begon het te regenen. De maan hing intussen al in de lucht, en het werd moeilijker voor haar om Fawnstep te vinden. Wat zou er toch gaande zijn? Waarom was zij zo'n afschuwelijke moeder. Ze had wel goed voor haar kittens gezorgd, maar was meer bezig geweest met het zorgen dat ze goede apprentices zouden worden. Ze was er af en toe wel geweest, maar te weinig voor haar gevoel. In eens rook ze de geur van Fawnstep. Ze zag een donkere schaduw in de beschutting van de struiken liggen. "Fawnstep..." prevelde ze terwijl ze dichter bij kwam. "Wat is er gebeurd..." vervolgde ze zorgelijk.


Drifting away.. [+Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drifting away.. [+Innerghost] UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drifting away.. [+Innerghost]   Drifting away.. [+Innerghost] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 15:11

Fawnstep sloot haar ogen toen het begon te regenen, nee, niet ook dat nog. Ze trok zich nog wat verder terug onder de struik en liet haar kop op haar poten liggen. Haar ogen stonden glazig van de tranen, en op dit moment zelfs een tikkeltje leeg en emotieloos. Ze was totaal van de kaart, ze wist niet goed meer wat ze deed. Dit was typisch iets voor Fawnstep, net zoals ze opeens boos was geworden op Shrewstar en de kattin haar ogen zowat uit had gekrabd. Dat was allemaal nog gebeurt toen ze Apprentice was, nu was ze Warrior en zou ze het goede voorbeeld moeten geven. "Fawnstep..." hoorde ze opeens een bekende stem. Ze hief haar kopje een beetje en voelde de aanwezigheid van een kat, eentje wiens geur haar zo bekend voorkwam, eentje wie ze al sinds haar hele leven kende. "Wat is er gebeurd..." vroeg de poes bezorgd. Fawnstep duwde haar kop in de vacht van haar moeder en liet de tranen toen weer neerstromen. Ze had iemand nodig waarbij ze haar gevoelens er uit kon laten, al die opgekropte gevoelens van de laatste paar manen. Ze huilde zo dus zachtjes uit in de vacht van haar moeder, misschien wel de kat die ze het meeste vertrouwde in de hele Clan. Ze kreeg echter geen woord over haar lippen, en bleef maar zachtjes snikken.


Drifting away.. [+Innerghost] SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Drifting away.. [+Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Drifting away.. [+Innerghost]   Drifting away.. [+Innerghost] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 15:56

Wat was er gebeurd? Wie had dit gedaan? Twee vragen die zich alsmaar op nieuw herhaalde in haar kop. Haar dochter kwam de struiken uit en duwde haar kop in haar vacht en begon te huilen. Duidelijk opgekropte emoties die er uit kwamen. "Fawnstep..." fluisterde ze terwijl ze de schouder likte van haar dochter om haar te troosten. "Meisje toch..." Innerghost liet haar dochter uit huilen, en week toen voorzichtig los van haar zijde om haar recht aan te kunnen kijken. "Wat is er gebeurd Fawnstep..." sprak ze terwijl ze haar dochter aan keek in precies de zelfde blauwe ogen als die van haar zelf. "Wie heeft jou zo van streek gemaakt," vervolgde ze terwijl ze haar staart op de rug van haar dochter legte om haar een veilig gevoel te geven en haar te troosten.


Drifting away.. [+Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drifting away.. [+Innerghost] UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drifting away.. [+Innerghost]   Drifting away.. [+Innerghost] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 16:08

"Fawnstep..." fluisterde haar moeder en likte haar schouder. "Meisje toch..." miauwde ze en liet haar uithuilen. Toen ze alleen nog maar wat snikte keek haar moeder haar recht aan. "Wat is er gebeurd Fawnstep..." miauwde Innerghost vervolgens. "Wie heeft jou zo van streek gemaakt," vervolgde ze weer en ze voelde hoe de staart van haar moeder zich over haar rug heen legde. Het voelde veilig, net zoals vroeger, toen ze nog een zorgeloze kitten was. "Het is allemaal mijn eigen schuld." jammerde ze zachtjes en wendde haar ogen af. "Ik heb al een tijdje geleden gemerkt dat ik gevoelens begon te krijgen voor Thrushdive.. hij is mijn enige vriend.. ik wilde.. hij.." Ze kwam niet goed uit haar woorden en keek toen naar haar moeder. "Shrewstar en ik hebben gepraat, ze zei dat ik het hem beter kon vertellen, voordat hij de liefde bij een ander op zou zoeken.. Maar nu.. ik heb het hem verteld, vandaag.." Een snik verliet haar mond. "Hij wilt me niet.. hij is verliefd op Snowynight.." miauwde ze en opnieuw barstte ze in huilen uit. Ze wilde niet geloven dat hij haar had afgewezen. Ze wilde het niet haar hele leven aan zien hoe die twee gelukkig waren. Ze wilde niet, ze kon niet..


Drifting away.. [+Innerghost] SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Drifting away.. [+Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Drifting away.. [+Innerghost]   Drifting away.. [+Innerghost] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 16:19

"Het is allemaal mijn eigen schuld." Innerghost keek haar dochter aan en bleef luisteren. "Ik heb al een tijdje geleden gemerkt dat ik gevoelens begon te krijgen voor Thrushdive.. hij is mijn enige vriend.. ik wilde.. hij.." Toen ze merkte dat Fawnstep begon te stotteren begon ze haar dochter te aaien met haar staart. "rustig, rustig," miauwde ze kalm. "Shrewstar en ik hebben gepraat, ze zei dat ik het hem beter kon vertellen, voordat hij de liefde bij een ander op zou zoeken.. Maar nu.. ik heb het hem verteld, vandaag.." O gosh, een gebroken hart. Innerghost drukte haar vacht tegen die van Fawnstep aan. Ze wist niet hoe het was een gebroken hart te hebben. Flamepath was haar eerste liefde, haar enige liefde, en nog steeds haar grote liefde. "Hij wilt me niet.. hij is verliefd op Snowynight.." Een veel voorkomend iets. "Oh, Fawnstep," murmelde ze terwijl ze haar een lik over haar kop heen gaf. "Heeft hij dat gezegd..?" Vroeg ze. Er ontstonden ook vaak misverstanden.


Drifting away.. [+Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drifting away.. [+Innerghost] UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drifting away.. [+Innerghost]   Drifting away.. [+Innerghost] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 16:32

"Oh, Fawnstep," murmelde Innerghost en Fawnstep voelde de ruwe tong over haar kopje heen. "Heeft hij dat gezegd..?" De zwarte kattin keek in de ijzig blauwe ogen van haar moeder, haar oortjes wat naar achteren. "Hij zei dat hij het niet wist, dat hij gevoelens had voor Snowynight.. ofzo.." miauwde ze er nog zacht achteraan en begroef haar kop nu tussen haar poten. Ze had hun hele vriendschap verpest. Hij wilde het misschien nog redden, maar ze was weggelopen. Lafaard. Dat eerste woord kwam er nu op, ze was een lafaard die wegrende voor haar problemen. Haar maaginhoud leek zich totaal om te keren, dus haalde ze nog een keer diep adem.


Drifting away.. [+Innerghost] SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Drifting away.. [+Innerghost]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: