Hello there {Tallkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello there {Tallkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 14:16

Langzaam stapte Never het kamp binnen, in zijn bek lag een dikke, zwarte rat. Hij liep met sterke passen naar de prooistapel, waar hij het dode dier neerlegde. Met een zwiep van zijn staart draaide de kater zich terug om. Een grijns sierde zijn gezicht lelijk en zorgde voor een arrogante blik in zijn ogen. Hij was gewoon perfect, volmaakt en dat mocht hij toch tonen? Met opgegeven kop paradeerde hij naar de rand van het kamp, waar hij ging liggen en zijn staart rustig achter zich liet zwiepen. Met zijn cyanblauwe ogen spotte hij een paar kits. Bah, die kleine haarballen konden ook niks. Misschien kon hij later ook kits krijgen, zolang hij er maar niet voor moest zorgen en ze vooral op hem leken was het goed. Een gemende grijns gleed langs zijn lippen en zij oogleden gleden langs zijn ogen, waardoor de wereld zwart werd. Meer perfecte kits, dat zou pas een zegen zijn voor de Shadowclan, nuttige kits. Perfecte kits! En daarbij kwam een perfecte kater bij te pas.


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 16:51

Hij volgde de bewegingen van de grote donkere kater die in de kampingang verschenen was. Iets in zijn houding sprak hem wel aan, alhoelwel hij de ander dan wel duidelijk moest maken dat niemand beter was dan hij, Tallkit. Precies met die gedachte liep het kleine katertje dus naar de Warrior toe, en stopte een paar passen voor hem. Niet van plan om als eerste het gesprek te beginnen keek hij verveeld naar diens gezicht, en naar zijn bouw. Niet trotser dan hij, niet groter dan Wolftail. Ja, met deze kater zou hij wel kunnen dollen.

~ Laat en Kort ^^"


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 18:36

Toen er opeens een kit naast hem verscheen, keek hij met opgegeven wenkbrauwen naar hem. Hij kreeg even een geamuseerd lachje op de lippen. "Wat heb jij?" Grinnikte hij. Zijn ogen onderzochten de kit goed. Zijn lachje werd wat kleiner en hij keek met ontspannen ogen naar de kit. Deze zag er nog niet zo erg uit. Misschien kon hij hier wel iets mee. "En wat is jouw naam?" Vervolgde hij. Zijn cyaanblauwe ogen keken in die van de kit. Zijn blik was ontspannen en welkom, geen sprankje irritatie voor deze kit. Althans, nu nog niet.


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimema 13 jan 2014 - 14:54

"Wat heb jij?" Tallkit bleef stil, maar zijn blik veranderde wel van verveeld naar geamuseerd. Zodat de ander nu wel door moest hebben dat hij het slachtoffer van Tallkit geworden was, tenzij de kitten je mocht. De kater leek echter te ontspannen, "En wat is jouw naam?" Nu grinnikte Tallkit wel hardop, "Waarom begin je niet met jou naam?" Het was dan misschien brutaal, maar de ander kon zijn vraag vast wel begrijpen.


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 17:46

De kit begon te grinniken, maar zo koel als hij bleef, keek hij de kit wat achterdochtig aan. "Waarom begin je niet met jou naam?" Hij kreeg een geamuseerde blik in zijn ogen, hij wilde dit ventje eens goed laten zien wie het hier voor het zeggen had. "Wel, als je zo geïnteresseerd in me bent," Begon hij breed grijnzend. "De naam is Nevermind." Vervolgde hij simpel. Pretlichtjes schenen in zijn ogen en staarden brutaal naar de kleine kater. Wat voor opvoeding had dat kereltje wel niet gehad? Zijn blik verloor zijn sarcastische glans en maakte plaats voor een strakke uitdrukking. Nu moest de kit zijn naam zeggen. "Hopelijk herinner je je nog mijn vraag?" Zei hij op een spottende toon. Een warrior liet niet met zich spotten, niet met een gelijke, nog te min bij een kit. En als deze kit zijn 'beste kant' wou zien, dan was hij op de goede weg.


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 17:54

De warrior grijnsde breed, en Tallkit besloot dat deze gast op 't moment wel 'oké' was. "Wel, als je zo geïnteresseerd in me bent," Hij knikte, en een koele blik verscheen in zijn ogen, van plan om de nieuwsgierigheid niet te laten zien gaapte Tallkit, en keek toen met een schuin, spottend hoofd, naar de ander. "De naam is Nevermind." Hij knikte en likte zijn voorpoot even. "Oké," Zei hij, duidelijk makend dat hij hier de dienst uitmaakte, maar helaas voor de kit dacht de Warrior, Nevermind genaamd, dat ook. Want een spottende zin bereikte al snel Tallkit's oren. En dat deed een furieuze blik in zijn ogen komen, de kitten kon er niet tegen als anderen de controle wilden. Maar hij bleef rustig zitten, en wist al snel zijn koele houding weer te vinden. "Hopelijk herinner je je nog mijn vraag?" Hij schudde kort en koel zijn fijne hoofdje, en antwoordde, zo mogelijk, nóg koeler. "Nee hoor, jij wel dan?"


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 19:39

De kit had even zijn controle verloren, wat tot licht gegrinnik bij Nevermind leidde. Maar toen hij zijn koele houding terugvond, schudde de kit zijn kop op zijn vraag. Zijn koele ondertoon die het antwoord gaf, spoorde Never alleen nog meer aan. "Nee hoor, jij wel dan?" Even keek hij geamuseerd naar de kit. "Ik dacht het al; in zo'n klein kopje als dat van jouw kan er duidelijk niet veel," zei zijn spottende stem, hij imiteerde het hoofdschudden van de kit. "Waarom verdoe ik mijn tijd bij zo'n nutteloos ding als jij?" Zijn stem werd terug neutraalder. "Nee! Wacht! Ik weet het antwoord!" Hij keek met opengesperde ogen, alsof hij verwonderd was, naar de kit. "Omdat er een bepaalde kit weer eens moest tonen hoe dom hij wel niet is!" Siste hij, met grote gelogen verwondering, naar de kit. Hij bekeek de kit van top tot teen, terwijl zijn blik terug een spottende uitdrukking kreeg. Hij grinnikte zachtjes. "Bij de naam van Starclan! Ben je echt nog dommer dan ik? Ik dacht dat de wonderen de wereld al uit waren, maar blijkbaar staan ze hier nog recht voor mijn neus," Er waren er veel die hem dom noemde of emotieloos, daarom gebruikte hij zij eigen leed -wat hem toch bar weinig deed- tegen de kit.


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 21:16

De kater hield een heel verhaal, maar in het einde kwam het er gewoon op neer dat hij Tallkit beledigde. Hier was de kleine echter op voorbereid, nooit zou hij zoiets over zijn kant laten gaan, en dus barstte hij los. "Oké, dus jij zegt dat ik dom ben, en blijkbaar denk je ook dat je me kan intimideren door een beetje interessant te gaan lopen doen, maar onthoud dit, je heet niet voor niets 'Nevermind' daar is een reden voor," Hij keek de kater betekenisvol aan, "Wel eens aan gedacht, Foxhearted Snakehead?" De beledigingen waren niet nodig, maar oh wat had hij die graag willen zeggen. Zelfvoldaan keek hij de zwarte kater aan, dit was hét moment, aan de reactie van de kater zou hij te weten komen of de kater de moeite waard was om als 'vriend' te hebben. Dan kon Nevermind langzaam aan respect krijgen van Tallkit, maar daar leek het nu niet op.


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 11:18




Never underestimate the power of cat stupidity.
"Oké, dus jij zegt dat ik dom ben, en blijkbaar denk je ook dat je me kan intimideren door een beetje interessant te gaan lopen doen, maar onthoud dit, je heet niet voor niets 'Nevermind' daar is een reden voor," Een grijns sierde zijn lippen en hij drukte zijn ogen tot spleetjes. "Wel eens aan gedacht, Foxhearted Snakehead?" Hij knikte meteen na zijn zin en keek de kit scherp maar geamuseerd aan. "Luister, ik heb die grap al duizend keer gehoord. Veel zal het me niet doen," Hij leunde ontspannen naar achter. "Wel goed gespeeld, dat moet ik je nageven," De zwarte silhouet ontspande zich. Hij had zijn doel bereikt en nu was hij gelukkig. Hij kon doorgaan en de kit gek maken, of hij kon stoppen en de kit gaan manipuleren. Voor nu wachtte hij af op de reactie van de kleine kat voor hem. "Ik heb een vals hart, daar heb je het bij het juiste eind. Maar ik denk niet dat ik de enigste ben," Een scherpe blik viel op de kit voor hem. Hij zou afwachten, afwachten was een truc. Soms werkte het, anders was het gewoon tijdsverspilling.
Tag: Tallkit | Words: 192 | Note: X
robb stark


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimema 20 jan 2014 - 19:23

"Luister, ik heb die grap al duizend keer gehoord. Veel zal het me niet doen," Tallkit was onder de indruk van de rustige houding van de kater, maar hij had hem zojuist wel een voorzet gegeven voor de volgende belediging, even wachten nog. "Wel goed gespeeld, dat moet ik je nageven," Tallkit boog zijn hoofdje even, om te laten zien dat hij het wist, maar het compliment toch waardeerde. "Ik kan nog beter," Zei hij, als een stelling, het was waar. Maar het probleem was dat deze andere kater iets over hem had wat Tallkit zo enorm goed kon begrijpen, de ander snapte Tallkit's trotse gevoel. Helaas was deze gedachte over de ander weer snel tot rook vergaan. "Ik heb een vals hart, daar heb je het bij het juiste eind. Maar ik denk niet dat ik de enigste ben," Tallkit snapte hem meteen, en een koele, afstandelijke blik verscheen in zijn net nog glimmende ogen. "Ik ben beter dan anderen, en het enige verschil tussen hen en mij is dat ík wel weet hoe goed ik ben. Ik heb echter een reden om trots op mezelf te zijn, wat is jouw reden om zo uit de hoogte te doen?"


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimema 20 jan 2014 - 20:16




Never underestimate the power of cat stupidity.
De kit knikte om zijn compliment te aanvaarden. "Ik kan nog beter," zei de kit voor hem. Nevermind drukte zijn ogen tot spleetjes en schatte de jonge kat in. Hij had een trotse houding en was vooral niet op zijn mondje gevallen. Maar waarom had hij zo'n attitude? Het was niet dat hij een speciale rang in deze clan had. Toen de kline kater voor hem een koele blik toewierp, antwoorde hij die met een grijns en een lege blik. "Ik ben beter dan anderen, en het enige verschil tussen hen en mij is dat ík wel weet hoe goed ik ben. Ik heb echter een reden om trots op mezelf te zijn, wat is jouw reden om zo uit de hoogte te doen?" Hij lichte zijn kop wat naar rechts en keek de kit wat schuin aan. Hij ging een antwoord geven, maar of hij het zelf prettig vond was een ander verhaal. Zijn lach was inmiddels al van zijn gezicht verdwenen. "Zo geboren, zo leven, zo sterven," antwoorde hij. Hij koeltjes. Hij draaide zijn kop naar hem en keek hem nu strak aan. "Als je de enige bent die trots op jezelf is, mag je dat toch laten zien?" Een kleine grijns verscheen op zijn lippen.
Tag: Tallkit | Words: 208 | Note: X
robb stark


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 19:18

"Zo geboren, zo leven, zo sterven," Tallkit knikte wijselijk, al had hij geen flauw benul wat de ander hier precies mee bedoelde, gewoon knikken alsof je het wel wist, dat was zijn tactiek. Het zou alleen bij deze kater misschien niet werken, gek genoeg leek de ander Tallkit al té goed te kennen, en dat was vreemd. Gelukkig kwam Nevermind al snel met een 'soort' verklaring, het maakte het iniedergeval ietsjes duidelijker, dus Tallkit ging relaxter zitten. Hij leek uiteindelijk toch niets van deze kater te vrezen te hebben, of hij hem mocht was weer wat anders, maar hij vond hem niet zo erg als alle andere onbenullen. Ja, Nevermind viel wel te vertrouwen, "Als je de enige bent die trots op jezelf is, mag je dat toch laten zien?" Een grinnik verliet Tallkits mond toen de woorden zijn oren bereikten, ja dat mocht, dat deed de kitten ook, maar toch kon hij het niet laten om Nevermind nogmaals op de proef te stellen, alleen katten met wie je een eerlijke, en leuke discussie kon voeren waren te vertrouwen, en zelfs dan moesten ze nog aan heel wat andere eisen voldoen. "Ja, dat is dus de reden dat ik zo trots op mezelf ben, maar ik vroeg om jóuw reden," Zijn ogen fonkelden, dit was best leuk, en zo kon hij een van de dingen doen die hij het liefste deed, zijn 'show-off' skills laten zien. Hij kon goed argumenteren voor een kitten, maar Nevermind kwam steeds dichterbij het woord vertrouwen met elk tegenargument dat de kater gaf.


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 20:34




Never underestimate the power of cat stupidity.
De knikte op zijn eerste zin. Zijn verklaring daarop, liet de kit grinniken. Even trok Nevermind een wenkbrauw op. "Ja, dat is dus de reden dat ik zo trots op mezelf ben, maar ik vroeg om jóuw reden," zei de kit. Zijn ogen leken vreugde uit te stralen, maar niet echt de vreugde die een andere kat graag zou krijgen. De zwarte kater kreeg een klein lachje rond de lippen. "Soms gaat trots gepaard met je doelen in je leven," begon hij. "En als je wil dat andere katten zo naar je zullen kijken, moet jij de eerste zijn. Als je jezelf een nutteloos, klein mormel vind, zoals mijn ouders dachten dat ik was, dan zal je ook zo behandeld worden. Sta je echter sterk in je poten en toon je dat je trots bent, dan heb je al grotendeels van de strijd gewonnen," hij keek de kit geamuseerd aan. "Dus wil je dat katten naar je opkijken en je niet behandelen als een stuk vuil, dan moet je bij jezelf beginnen. Ik niet geboren om mijn hele leven als een underdog te leven, daarvoor is tijd veel te kostbaar," hij keek de kit nu strak aan. "Nu wil ik even op jouw 'verklaring' terugkomen," hij ging wat ontspannener staan. "Waarom ben jij trots op jezelf?" Hij duwde zijn ogen tot spleetjes. "Ik gaf jouw een verklaring, is het dan niet eerlijk dat jij er ook één geeft?" Hij keek terug ontspannen naar de kit, maar zijn eeuwige grijns bleef plakken aan zijn lippen.
Tag: Tallkit | Words: 255 | Note: X
robb stark


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 20:59

"Soms gaat trots gepaard met je doelen in je leven," Tallkit knikte, nu al verveeld, ging hij nu een preek krijgen? "En als je wil dat andere katten zo naar je zullen kijken, moet jij de eerste zijn. Als je jezelf een nutteloos, klein mormel vind, zoals mijn ouders dachten dat ik was, dan zal je ook zo behandeld worden. Sta je echter sterk in je poten en toon je dat je trots bent, dan heb je al grotendeels van de strijd gewonnen," Correctie, het levensverhaal van Nevermind, dit kon nog wel eens interessant worden, oké dan, worth listening. "Dus wil je dat katten naar je opkijken en je niet behandelen als een stuk vuil, dan moet je bij jezelf beginnen. Ik niet geboren om mijn hele leven als een underdog te leven, daarvoor is tijd veel te kostbaar," Tallkit vroeg zich af wat dit alles met hem te maken had, maar haalde denkbeeldig zijn schouders op, rolde met zijn ogen, en zweeg als het graf. Nu wil ik even op jouw 'verklaring' terugkomen," Nu pas leek de ander een beetje te ontspannen, en Tallkit ging wat rechter zitten, het ging weer over hem. "Waarom ben jij trots op jezelf?" Een schampere zucht verliet Tallkit's mond, dat was toch logisch? "Ik gaf jouw een verklaring, is het dan niet eerlijk dat jij er ook één geeft?" De kitten knikte, en begon zijn betoog. "Dat is waar, en dus zal je er een krijgen, zolang je die creepy grijns maar even van je lippen haalt, want hij bezorgd me de rillingen," Het was schamper bedoelt, maar had een kern van waarheid in zich. De kitten rilde even, maar ging toen verder alsof er niets gebeurt was. "Ik ben sneller, slimmer, sterker, knapper, kortom, beter dan alle andere kittens, en zelfs beter dan sommige apprentices. Mijn moeder is clanleader, en ik ben awesome geboren. Iets wat niet veel katten hebben, dus zeg me, Nevermind, welke reden heb ik níet om trots op mezelf te zijn?" De kitten hield zijn kopje schuin, en keek de ander vragend aan, benieuwd naar zijn, onontkoombare, beledigende antwoord.


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 20:55




Never underestimate the power of cat stupidity.
De kleine kater knikte. "Dat is waar, en dus zal je er een krijgen, zolang je die creepy grijns maar even van je lippen haalt, want hij bezorgd me de rillingen," Goed, die grijns intimideerde hem dus, perfect. Dit maakte zijn grijns wat zachter, wetend wat het deed en wat hij ermee kon doen. "Ik ben sneller, slimmer, sterker, knapper, kortom, beter dan alle andere kittens, en zelfs beter dan sommige apprentices. Mijn moeder is clanleader, en ik ben awesome geboren. Iets wat niet veel katten hebben, dus zeg me, Nevermind, welke reden heb ik níet om trots op mezelf te zijn?" Hij begon zachtjes te lachen. "Dus dan ben jij Tallkit," grinnikte hij. Hij had deze kit zijn naam gewild en was eer met gepraat achter gekomen. Hij wist dat Shrewstar 3 kits had gekregen en één had al een reputatie in de clan, zijn naam was Tallkit. Hij keek de kit geamuseerd aan. Alles wat hij tot nu toe had gezegd was enkel om te bewijzen dat hij hem te slim af kon zijn. Hij keek de kit strak aan, ookal lachte hij zachtjes. "Let op met wat je zegt, later zal je daar voorzichtig mee moeten zijn," zei hij op een ijzige toon.  
Tag: Tallkit | Words: 207 | Note: X
robb stark


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 16:45

Ineens grinnikte de kater, en sprak hij Tallkit's naam uit. Hoe wist hij dat? Dat was best wel gaaf eigenlijk, de kitten begon te voelen dat er een zeker soort van 'respect' voor de ander begon te groeien, en bekeek hem nog eens goed. Hij zou nog veel van die warrior kunnen leren. "Let op met wat je zegt, later zal je daar voorzichtig mee moeten zijn," Hij mocht het dan wel op een ijzige toon zeggen, het deed Tallkit niets, in plaats daarvan sprong hij op, en liep naar hem toe, zichzelf heel groot makend. "Interessant, heb jij dan nooit iets fouts gezegd? Het kan toch zeker niet zo zijn dat jij altijd zo 'perfect' was.."


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 17:55




Never underestimate the power of cat stupidity.
De kit sprong op en maakte zich groot en met deze houding liep hij op de zwarte kater af. "Interessant, heb jij dan nooit iets fouts gezegd? Het kan toch zeker niet zo zijn dat jij altijd zo 'perfect' was.." Even moest Nevermind een honende lach onderdrukken, wat uitkwam op een zacht gegniffel. "Je hebt het antwoord al zelf gezegd," lachte hij. "Ik ben toch een ' Foxhearted Snakehead'?" Zei hij vervolgens. "En bij mijn weten zijn die verre van perfect," Een amusante grijns speelde op zijn lippen, maar ook plezier twinkelde in zijn cyaan blauwe ogen. Het puntje van zijn staart trilde zachtjes en hij trok even met zijn snorharen. "Dus ja, ik heb al vaak iets fout gezegd."  
Tag: Tallkit | Words: 121 | Note: Kort :c
robb stark


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 16:14

De ander gebruikte Tallkit's eigen woorden tegen hem, en kwam dus tot de conclusie dat hij al vaak iets fouts had gezegd. "Ik ben toch een ' Foxhearted Snakehead'? En bij mijn weten zijn die verre van perfect," Beduusd, lichtelijk verbaasd, keek Tallkit hem aan, en knikte. De ander had een goed geheugen, en gehoor. Zijn 'respect', al was dat niet het goede woord ervoor, begon met de zin te groeien. Dus besloot hij om het gesprek een meer aangename wending te laten hebben. "Oké, maar, wat dan precies, en hoe weet je dan dat het fout is?"


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hello there {Tallkit} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 21:42




Never underestimate the power of cat stupidity.
Tallkit keek hem verbaasd aan. Hij herkende de woorden van eerder duidelijk. Dit maakte hem aan het grijnzen. "Oké, maar, wat dan precies, en hoe weet je dan dat het fout is?" Hij knikte even naar de kit, eindelijk hij toonde wat respect. Hij liet de grijns van zijn lippen glijden zodat de kleine kater niet opnieuw bang werd van zijn grijns. "Let altijd op je woorden en denk na over wat je gaat zeggen, probeer het gesprek altijd twee stappen voor te zijn," begon hij. "Dat moet geen probleem voor jouw zijn, je bent veel slimmer dan die andere kits," prees hij de kater even. Daarna liet hij zijn stem terug zakken. "En probeer zoveel mogelijk van het gesprek te onthouden. Weet dat je dingen die die persoon zegt later altijd kan gebruiken of het nu voor je eigen is of voor hen," Hij keek de kit met een zachte blik aan. Dit kon nog eens een veelbelovende kater worden, met wat lessen van hem en wat training van de sterkste warriors kon hij waarschijnlijk een geweldige warrior worden.  
Tag: Tallkit | Words: 181 | Note: X
robb stark


and as he was the black canvas
Hello there {Tallkit} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hello there {Tallkit} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hello there {Tallkit}   Hello there {Tallkit} Icon_minitimema 10 feb 2014 - 15:06

De kater leek zijn vraag te waarderen, en keek hem serieus aan. Tallkit ging rechtop zitten, en spitste zijn oren, hier werden belangrijke dingen gezegd. "Let altijd op je woorden en denk na over wat je gaat zeggen, probeer het gesprek altijd twee stappen voor te zijn, Dat moet geen probleem voor jouw zijn, je bent veel slimmer dan die andere kits," Tallkit kreeg even een dankbare blik in zijn ogen, die daarna snel werd ingeruild voor trots. Een compliment van Nevermind was in zijn ogen wat waard. Meer dan een compliment van sommige anderen iniedergeval. Die gaven vaak alleen maar complimentjes omdat hij de zoon van de Clanleider was, en dat irriteerde hem, enorm. "Dankjewel," Zei hij dus, met een glans van trots die in zijn stem doorklonk. Daarna ging de warrior weer door. "En probeer zoveel mogelijk van het gesprek te onthouden. Weet dat je dingen die die persoon zegt later altijd kan gebruiken of het nu voor je eigen is of voor hen," Tallkit knikte, hij begreep het, even dacht hij na, en keek de kater toen weer met twinkelende ogen aan. "Bijvoorbeeld," Hij dacht weer even na, "Toen jij zei dat er iemand was die nog dommer was dan jij!" Van enthousiasme begon hij te huppen, en sprong toen op, zijn staart zwaaide met grote slagen heen en weer. "Bij de naam van Starclan! Ben je echt nog dommer dan ik? Ik dacht dat de wonderen de wereld al uit waren, maar blijkbaar staan ze hier nog recht voor mijn neus," Sprak hij zachter, "Dat zou ik bijvoorbeeld kunnen gebruiken als jij zei dat je slim was?"


Hello there {Tallkit} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello there {Tallkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: