Ouders voor Flowerkit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ouders voor Flowerkit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flowerkit
Member
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
Flowerkit
BerichtOnderwerp: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 17:26

Helloow, Ik zoek een lieve stiefmoeder en stiefvader voor Flowerkit.
Hier wat info:

Naam: Flowerkit
Leeftijd: 3 maanden
Karakter: Flowerkit is een bezorgd katje dat graag in de natuur is. Verder is ze zoals alle kittens heel speels.
Verleden: Het is een zonnige dag als Flowerkit afscheid zal moeten nemen van haar ouders. Ze is net wakker van haar middagslaapje als ze buiten woest gegrom hoort. Vlug rent ze naar buiten en ziet haar ouders met een das vechten. Het gaat slecht met haar moeder en haar vader zit ook onder de schrammen. Net als Flowerkit de das wil bijten, slaat hij haar bewusteloos. Verder weet ze niks meer. Dan, als ze wakker wordt, ziet ze haar ouders dood op de grond liggen en ze barst in tranen uit.
Gezondheid: Ze heeft een gebroken pootje overgehouden aan de klap die ze maakte toen de wolf haar bewusteloos sloeg. Niet ernstig.
________________________________________________________

Zo, dat was het.
Vragen kun je altijd stellen en als je bellangstelling hebt,
kun je je ook nog laten horen Very Happy

Groet: Flowerkit


Ouders voor Flowerkit Flowerkit


Laatst aangepast door Flowerkit op wo 2 feb 2011 - 17:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 19:18

Nou, Madiebo en ik verwachten binnenkort nog kits Smile alhoewel we wel rogue's zijn.
En als je misschien echt een verloren vader zoekt is Sobek misschien wel wat(speel ik namelijk ook.) alleen is je moeder dan helaas onbekend?
Nou ja, ik hoor het wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Ouders voor Flowerkit Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 19:25

Het spijt me te moeten zeggen dat je verhaal niet helemaal kan kloppen zo. Wolven komen niet voor hier in Warrior Cats.
Daarbij wint een wolf echt veeeel te snel van een kat, die is gewoon in één hap dood.
Ook kan je kat niet in ThunderClan zitten als de ouders niet uit ThunderClan zijn.

Zou je je verhaal een beetje willen aanpassen, bedankt.


Ouders voor Flowerkit RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 20:37

Je kan doen van dassen en ja (ik ben Madiebo) van mij mag je ons kitten worden zoals silvercoat al zei.


Ouders voor Flowerkit Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerkit
Member
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
Flowerkit
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 17:21

Zo goed Fireheart?

En Falconheart, ik zit al in de Thunderclan, sorry .


Ouders voor Flowerkit Flowerkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 17:23

Dat neemt niet weg dat wolven niet bestaan in het warrior cats gebied Wink


Ouders voor Flowerkit UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerkit
Member
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
Flowerkit
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 17:28

Huh? Oh wacht, ik heb het niet opgeslagen


Ouders voor Flowerkit Flowerkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 17:49

Ik speel een zusje van Flowerkit. Caramelkit. En de pleegouders zijn dan meteen ook voor Caramelkit en Woollenkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerkit
Member
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
Flowerkit
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 18:13

Leuk idee! Nu nog ouders vinden Very Happy
(Ja, je merkt het. Je bent goedgekeurd Razz)


Ouders voor Flowerkit Flowerkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Ouders voor Flowerkit DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Ouders voor Flowerkit   Ouders voor Flowerkit Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 20:47

Het gaat niet door. Had me vergist.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ouders voor Flowerkit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: