What are you doing here? [HATE]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What are you doing here? [HATE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shysong
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shysong
BerichtOnderwerp: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimema 13 jan 2014 - 21:03

HOW LONG WILL I LOVE YOU

I never feel I'm quite enough It may not seem like very much But I'm yours You healed these scars over time Embraced my soul You loved my mind You're the only angel in my life --------------------


Voorzichtig sloop Shysong de Warriors Den uit. Op tijd en ongestoord kunnen gaan jagen, dat was waar ze het voor deed. Ze wandelde rustig het camp uit en liep in de richting van de Pinewoods. Ze zigzagde tussen alle grote bomen door, tot ze een sterke prooi geur rook. Shy ging in sluip positie staan en zocht naar het konijn waar ze de geur van had opgespoord. In een fractie van een seconde had ze het beestje gezien, sprong ze erop af, beet 't in z'n nek en doodde haar prooi. Ze groef een klein kuiltje en begroef het diertje dat vooraf uit haar bek bengelde. Plotseling rook de gevlekte poes en wel erg vijandige geur; BloodClan. Ze keek gedeisd in het rond en zocht de kat die deze onaangename geur meebracht. Ze zweeg, en zei niets. Shysong was te bang om nog maar één spier te verrekken. In spanning wachtte de ShadowClan poes af wat er zou gebeuren.

+Hate

OOC; Sorry voor de flutpost.. x$




What are you doing here? [HATE] 2rmnkav
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:14

Chagrijnig liep Hate het Camp uit. Die stomme katten ook! Hadden ze niets beters te doen ofzo?! Maar nu hij niet meer in het Camp was wist hij niet goed wat hij moest doen. Jagen? Nee, die prooi vindt zich te slim. Maar ik kan natuurlijk ook... Ja! Dat ga ik doen. Maar waar...? Misschien eens iets anders. Ergens anders... Een beetje opgevrolijkt liep hij richting de ShadowClan. Daar ging hij eens lekker katten pesten, want dat was natuurlijk waarom hij in dit bos woonde en bij de BloodClan hoorde.
Hate rook van ver al de sterke geur van de Clankatten. Hij besloot dat hij nog niet dichtbij genoeg was, dus liep hij gewoon door, niet lettend op de takjes die onder zijn poten kraakten.
Toen hij zeker wist dat hij dicht bij of zelfs al over de grens was, begon hij te letten op waar hij zijn poten zette. Hij rook de geur van één enkele kat. Mooi. Heel mooi, dacht hij. En ineens sprong hij naar voren. Hopelijk schrok die kat zo erg dat hij zijn schuilplaats verried.



What are you doing here? [HATE] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shysong
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 15:43

HOW LONG WILL I LOVE YOU

I never feel I'm quite enough It may not seem like very much But I'm yours You healed these scars over time Embraced my soul You loved my mind You're the only angel in my life --------------------


Al haar zintuigen stonden op scherp, want deze vijandige BloodClan geur - die steeds opvallender werd - beviel haar totaal niet! Shysong was misschien niet de meest sociale poes, maar als het op vechten aankwam durfde ze zich wel eens uit te leven. Ze bewoog niet, en zag er bang uit, zodat ze de andere kat zou verrassen als deze kwade bedoelingen zou hebben. Plots sprong er een zwarte, maar nog vrij jonge, BloodClanner tevoorschijn, en licht geschrokken keek Shy op. "Wie ben jij en wat kom je hier doen?", blies ze vijandig tegenover de zwarte kat, haar ogen tot spleetjes geknepen en haar tanden bloot. Ze zou deze kater gewoon even duidelijk maken dat hij maar niets in zijn hoofd moest halen, want dat ook zij wat anders uit de kast kon komen. Dit paste niet echt bij haar karakter, maar ze moest en zou haar Clan verdedigen voor hun vijand!




What are you doing here? [HATE] 2rmnkav
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 17:25

'Wie ben jij en wat kom je hier doen?' blies de ShadowClan poes vijandig nadat ze geschrokken opkeek. Ze keek Hate met tot spleetjes geknepen ogen aan en liet haar tanden zien. Oeh, pittig dametje. Dit kan nog leuk worden. Hij ging zitten en begon rustig zijn pootjes te likken. `Men noemt mij Hate. Ik kom uit de BloodClan en ik kom hier...' hij nam een korte pauze. `Voor jou.' Hij sprong op en drukte de poes tegen de grond.



What are you doing here? [HATE] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shysong
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 10:55

HOW LONG WILL I LOVE YOU

I never feel I'm quite enough It may not seem like very much But I'm yours You healed these scars over time Embraced my soul You loved my mind You're the only angel in my life --------------------


Het katertje ging kalmpjes zitten en begon zijn poten schoon te likken. 'Men noemt mij Hate. Ik kom uit de BloodClan en ik kom hier...', hij nam een korte pauze en Shy keek aandachtig naar de kater die blijkbaar Hate noemde. Hij moest maar niets in zijn hoofd halen, want dan kreeg hij met haar te maken! Shysong vocht niet snel, maar als het om de veiligheid van haar Clan ging, liet ze zichzelf wel eens gaan. 'voor jou', vervolgde de BloodClanner waarna hij tegen haar opsprong en de poes tegen te grond drukte. Oh, ik dacht het niet!, zei Shy in zichzelf. Ze rolde om en wierp de zwarte kat van zich af. "Jij hebt hier niets te zoeken!", blies ze nijdig met nog steeds haar tanden en nagels ontbloot. Ze hield uit met haar voorpoot als waarschuwing, hij kreeg nog 3 tellen om het ShadowClan gebied te verlaten. De poes sprong tegen de kater op en drukte hem met haar zij tegen de grond. Met haar hele gewicht ging ze op het katertje liggen.

OOC; Het gevolg van inspiloosheid voor gevechten met Shy xD



What are you doing here? [HATE] 2rmnkav
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimema 20 jan 2014 - 18:58

De poes wierp Hate van zich af. `Jij hebt hier niets te zoeken!' blies ze nijdig. Hate krabbelde op en schudde zijn hoofd. `Nee, ik heb toch duidelijk gezegd dat ik hier voor jou ben. Ik weet niet welk deel je van ''voor jou'' niet snapt,' antwoordde hij rustig, maar hij zag niet dat de poes haar voorpoot als waarschuwing vooruit stak. Hij voelde wel dat ze op hem sprong en hem tegen de grond drukte. Er ontsnapte een `Oehmp' uit zijn mond. Zijn ogen flakkerden op. Yep, nu was hij boos. Met zijn scherpe klauw drong hij door haar vacht en trok die naar achter. Dat moest pijn doen. Er groeide een grijns op zijn gezicht. Met zijn tanden zette hij zich vast in haar schouderblad.



What are you doing here? [HATE] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shysong
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimema 20 jan 2014 - 19:50

De zwarte BloodClan kater sprong terug op en schudde zijn hoofd. 'Nee, ik heb toch duidelijk gezegd dat ik hier voor jou ben. Ik weet niet welk deel je van ''voor jou'' niet snapt', antwoordde Hate kalmpjes. Hij klemde zijn tanden vast in haar schouder en zette zijn nagels in haar vacht. Een angstige kreet ontsnapte uit haar mond. Nu had hij haar pas écht kwaad gemaakt! Shysong stond nog steeds boven op de kater, dus had zij meer macht in principe. Ze rukte haar hoofd naar de zijkant zodat zijn tanden loskwamen en zette haar achterpoten vast in zijn buik met haar scherpe nagels. Ze liet haar hoofd zakken en beet in zijn nek. "Ga hier gewoon weg!", schreeuwde de poes tegen de BloodClanner. Ze liet een luide kreet na, misschien zou een Clangenoot haar dan horen en komen helpen om deze vijand te verjagen van hun gebied.

OOC; Zou het erg zijn als er nu ook wel degelijk iemand van ShadowClan het topic zou binnenvallen? xD
Voor degene die dit zou lezen; Heb je een ShadowClanner, en Cat vindt het oké, als iemand hierin binnenvalt, take your chance! xD


What are you doing here? [HATE] 2rmnkav
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimewo 22 jan 2014 - 18:48

Hate hoorde de poes een angstige kreet slaken. Ah, angst, zo fijn bij anderen, dacht hij met een grijns. Maar de poes stond nog steeds op hem en ze rukte zich los uit de greep van zijn tanden. Hij gromde, maar de grom werd gesmoord door een piepgeluid die hij maakte toen de poes haar achterpoten in zijn buik vastzette. Toen beet ze in zijn nek en schreeuwde: `Ga hier gewoon weg!' Ondanks de pijn die het deed schudde Hate zijn hoofd. `Nee!' schreeuwde hij terug. `Niet totdat ik heb gekregen waar ik voor kwam!' Hij hoorde hoe de poes een kreet naliet, maar hij wist niet precies waarvoor. `Er is niemand om te helpen,' siste hij en hij rolde op de poes.

OOC: Lijkt me leuk idee! DUS MENSEN MET EEN SHADOWCLAN KAT MOGEN HIER POSTEN c:



What are you doing here? [HATE] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimewo 22 jan 2014 - 19:50

Gehumeurd liep Lone-one het kamp uit. Niet dat er iets gebeurt was ofzo, ze was gewoon wakker geworden met een chagerijnige bui. En voor ieder ander zijn veiligheid had ze de sociale behoeften achter zich gelaten. De bruine kattin liep met haar grote maar sierlijke passen door de struiken en liet de bladeren over haar rollende spieren glijden. Haar goudgekleurde ogen met sprankjes groen speurde het terrein af. Ondanks een slechte dag, die wel eens vaker had, moest ze gewoon nog jagen. Toen er een merel in haar gezichtsveld kwam drukte ze zichzelf tegen de grond en hielt het bruine vogeltje in de gaten. Langzaam sloop ze dichterbij en lette tevens op de ondergrond om te zorgen dat ze niet ineens op een hoop oud blad stond, dat verassend veel lawaai kon maken. Ze spande haar spieren en zette zich schrap. Net toen ze wou springen schoot er een kreet door de lucht en vloog de merel op. Lone-one zag de vogel buiten haar bereik plaatsnemen op een tak, maar dit wezen was niet meer haar doel. Nee, nu moest ze gaan kijken wát er aan de was met de schreeuwer, en als er niks aan de hand was zou het haar humeur niet beter maken. Waarschijnlijk zou ze de kat wel iets geven om voor te schreeuwen. Haar pas versnelde zich maar tot een drafje waarna ze al snel een zwarte kater, geen clangeur meedragend, boven op een zwart witte poes. De poes was duidelijk Shadowclan. Wat er ook gaande was, ze kwam er tussen. ‘Ten eerste wat is hier gaande?’ niet dat ze een antwoord verwachtte en dat was duidelijk haar stem te halen. Kort maakte ze een geïrriteerd geluid en spande haar spieren weer.  Met een flinke sprong wierp ze zich op de kater. In de logica dat als ze miste hij in ieder geval van de poes af was.



What are you doing here? [HATE] CKs91S5
when u evil ex stands @ ur door with a knife
Terug naar boven Ga naar beneden
Shysong
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 18:48

'Nee', schreeuwde de kater opstandig terug terwijl hij brutaal zijn hoofd heen en weer schudde. Shysong klemde de nagels van haar achterpoten nu nog harder vast in het vlees op zijn buik. 'Niet totdat ik heb gekregen waar ik voor kwam!', miauwde hij. Wanneer de luide gil Shy's mond verliet, reageerde Hate: 'Er is niemand om te helpen.' Hij rolde om, en nu had hij meer macht over de poes... Plots rook ze een verse ShadowClan geur, en even ontspande ze zich zodat de wonden minder pijn zouden doen. Ze haalde diep adem, en wachtte tot de andere ShadowClanner tevoorschijn zou komen. Eindelijk zag ze een andere poes opspringen, en al snel herkende ze Lone-one. 'Ten eerste wat is hier gaande?', vroeg ze. Zag ze dat nu zelf niet? Shysong werd aangevallen door een BloodClan kat, en momenteel kon ze niet echt veel meer doen; dat leek haar in deze houding wel het beste dat ze kon... De poes sprong richting Hate, en Shysong rolde zich onder de kater uit om de sprong te ontwijken. Natuurlijk creëerde dit een soort van effect, waardoor de zwarte kater in de andere richting viel. Gotcha!, dacht de zwart witte poes bij zichzelf.


What are you doing here? [HATE] 2rmnkav
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 17:25

Ineens was er nog een geur. ShadowClan. Dus er is iemand gekomen. Een andere poes kwam in het blikveld van Hate. `Ten eerste wat is hier gaande?' vroeg die. Hate rolde geïrriteerd met zijn ogen. Zag ze dat niet ofzo? Plotseling gebeurde er een aantal dingen tegelijk; de witte poes rolde onder hem weg terwijl de bruine op hem af sprong. Met een kreun viel hij op de grond en werd vervolgens gebeukt door de bruine poes. `Twee tegen één is niet lief, dames,' siste hij.



What are you doing here? [HATE] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shysong
Member
What are you doing here? [HATE] DPKsfdL
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [HATE]   What are you doing here? [HATE] Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 11:18

De zwarte BloodClan kater viel met een kreun op de grond en werd vervolgens aangerand door Lone-one. Shysong moest lachen, zo vergat ze ook even de pijn van de wonden die Hate bij haar had aangebracht. 'Twee tegen één is niet lief, dames', siste hij onder de bruine tabby poes. Ach, wat een klein kind! "Jij bent niet lief, mijnheer!", snauwde de poes hem toe. Ze ging bij Lone staan, voorbereid op een nieuwe aanval. Shy zou niet meer aanvallen, maar zich wel nog verdedigen. "Wij zijn sterker dan jij, dus als je weg wilt, geven we je één kans. Anders is het gedaan met jou luie BloodClanners leventje!", siste de gevlekte poes. Ja, in haar ogen waren BloodClanners luie, dikke, moordende wezens, niet eens katten! Shysong blies nog een laatste keer als waarschuwing, en wachtte af wat Hate zou gaan doen.



What are you doing here? [HATE] 2rmnkav
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What are you doing here? [HATE]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: