Goodbye... again



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goodbye... again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whippaw
Member
Goodbye... again DPKsfdL
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Whippaw
BerichtOnderwerp: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 21:24

Ik.. Het spijt me enorm... Sorry...


Ik heb besloten om te stoppen met WC. De reden is: ik kan gewoon niks meer hier, ik zit vast met alles en zelfs als ik een nieuwe account aanmaak kan ik er totaal niks mee. Ik wil best blijven voor de gezelligheid, maar daar zijn roleplay forums niet voor bedoeld. En verder zijn er ook nog een heleboel problemen op school.

Ik weet dat het voor mij even wennen zal zijn, net zoals voor jullie, dat ik niet meer online zal komen hier. Ik wil wel mensen bedanken, maar ik ben bang dat anderen zich dan slecht gaan voelen omdat ik ze niet bedankt heb...



Sorry ;~;


Goodbye... again OjMLoHn
Goodbye... again B5vwZxc
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Goodbye... again DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 21:26

Hmm, spijtig dat je weggaat. Ik hoop dat je wel zo nu en dan nog wel eens langswipt? Zo niet, het ga je goed in dat geval ^-^

Ik ben dit toch als admin verplicht om te vragen. Wat ga je dan doen met Whippaw als je definitief stopt?

Groetjes,

Babs


Goodbye... again T4W3e3N
Stamps
Goodbye... again PS18GM0Goodbye... again W0qAlxRGoodbye... again EjrsROFGoodbye... again FWu1gsfGoodbye... again D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
Goodbye... again DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 21:30

Ik wou dat ik je kon tegenhouden-

Voor maar weinig niet Teamleden heb ik zoveel respect als voor jou. Ik heb je ongeveer meegemaakt als 'newby' en in die tijd ben je opgegroeid tot een van de beste rpgers hier.

Jammer dat je nu toch weggaat.

Maat het gaat je goed.


Goodbye... again 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Goodbye... again 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 21:32

Damn Rieksel ;__;
Ik ga je echt missen hier, moge we je ooit terug zien ~
Ik weet verder niet veel te zeggen ;__;

Xxx


Goodbye... again Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Goodbye... again DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 21:35

Ook al heb ik je nooit zo goed gekend dat ik hier op WC zat, is het wel jammer natuurlijk dat je weggaat.  Ik hoop dat wel misschien wel ooit weer terug komt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Whippaw
Member
Goodbye... again DPKsfdL
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 20:11

sorry voor de mensen die mij liever weghebben (waarvan ik hoop dat ze er niet zijn hier op WC), maar ik heb besloten om toch te blijven.

Wel geef ik mijn hoge rang met Whippaw op, ik vind dat een veel actiever iemand hem verdiend


Goodbye... again OjMLoHn
Goodbye... again B5vwZxc
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlclaw
Member
Goodbye... again DPKsfdL
Amy
5

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Owlclaw
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 20:13

Jeej je blijft toch! Dat is goed voor WC!
En nee,niemand wil je weg(hoop ik)
Dus Welcome Back! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfeather
Member
Goodbye... again DPKsfdL
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 12:57

Yaaayy! Late reactie XD
Maar Marieke, weet wel dat deze RPG veel leuker is met jou <3


Goodbye... again 2hftc09
-- Thanks Tessa/Erosa voor mijn huidige setje!!--
Hoi mensen die een topic met mij hebben, mijn schoolleven is druk, ik heb weinig huiswerk maar ook weinig tijd! Dus ik kan nog wel eens verdwijnen, sorry als ik dus ff niet post! Blijf vooral actief want ik verschijn en post alrijd wel weer!!!
..Stamps..:

Ravenpower:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverspring
Member
Goodbye... again DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye... again   Goodbye... again Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 12:33

Oh ik schrok toen ik h et las, maar toen zag ik je tweede berich ;3 gelukkig! Welkom terug??


Goodbye... again 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goodbye... again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: