Blow me down ~ Open



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Blow me down ~ Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostmist
Member
Blow me down ~ Open DPKsfdL
Daan
135

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostmist
BerichtOnderwerp: Blow me down ~ Open   Blow me down ~ Open Icon_minitimema 20 jan 2014 - 16:24

Met voorzichtige passen stapte de kater over de met dennennaalden bezaaide grond. Hij had zich net geprikt aan een scherpe, en wilde dit liever niet nog eens hebben. Het kleine wondje op zijn poot irriteerde hem nogal, maar hij zou zijn jacht nu niet stoppen. Een stuk terug had hij een eekhoorn weten te vangen, en een bosmuis. Nu had hij zijn ogen gericht op een raaf, die zoekend over de grond heel hipte. De kater vernauwde zijn ogen en sloeg een keer geruisloos met zijn staart. Binnen een paar tellen was het werk gedaan. De dode raaf lag tussen zijn klauwen en hij greens zelfvoldaan, weer een prooi erbij voor de Clan. Frostmist was niet zo populair in de Clan, en het enige waarvan de meeste katten hem kende was omdat hij de broer was van Wolftail.


Blow me down ~ Open WBJBhna
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterhowl
Member
Blow me down ~ Open FuKX05M
San
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterhowl
BerichtOnderwerp: Re: Blow me down ~ Open   Blow me down ~ Open Icon_minitimema 27 jan 2014 - 18:22

De rood met witte poes had -iets wat zeldzaam was bij haar- een kleine pauze genomen,ze joeg zoals gewoonlijk al een hele tijd oor en kon het gewoon even niet meer. Haar nacht was geteisterd door nachtmerries die haar lieten trillen op haar poten. En nu besefte ze hoezeer ze de nachtelijke rust nodig had. Tijdens het in orde maken van haar verwarde vacht hoorde ze plots een noodkras en rook ze de geur van kat. Geïtereerd vergat ze haar wasbeurt en liep op het geluid af. Al snel zag ze een warrior zitten met een raaf tussen zijn kaken geklemd. Jaloezie nam haar bijna over en hoewel ze het probeerde te verbergen was het redelijk goed zichtbaar, beseffend dat de kater haar waarschijnlijk al in de gaten had keek ze hem aan. Het was Frostmist, een kat wiens naam ze alleen had gehoord. "goedemiddag"zei ze koeltjes en niet bepaald hartelijk, ze zei expres niks over zijn vangst.


Blow me down ~ Open JVfTYp2
x:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blow me down ~ Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: