Ceremonie 30/01/11



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie 30/01/11

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
StarClan
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 11:39

PFFT TYPPIJN D8

NOTES buiten de ceremonie om:
-Als je nog een ceremony wil, pm me dan even.
-Als je niet tevreden bent met je warrior naam, pm me dan eventjes, dan zal ik het aanpassen
-Omdat dit de officiele ceremony is van warriors, moest ik jullie even kits noemen, sorry apprentices ^^"
-Als je geen mentor bent geworden en wel aangegeven hebt dat je dat wou, dan spijt het me maar dan stond je niet als actief genoteerd op mijn windclan word documentje of dan had ik mentors genoeg.
-Sorry dat dit een beetje vroeg is, maar wegens privé problemen wist ik niet of ik dit op tijd kon redden, dus ik doe ze nu eventjes, als je er nog bij wil, pm dan eventjes want dan edit ik je erbij.
-Ik heb sommige apprentices tot warrior gemaakt omdat ze al lang apprentices waren. Als je het hier niet mee eens ben, PM again xD

----------------------------------------------------

'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clan-meeting!' Tallstar's boodschap schalde weer eens over het kamp heen en de meeste katten wisten ook wel waarom, het was weer tijd voor clanceremonies. Tallstar's amberkleurige ogen gleden over het kamp heen waar zich katten verzamelden. Lag het aan hem of werd zijn clan steeds groter? Hij begon met een paar apprentices naar voren te roepen. 'Coldpaw, Quietpaw, Goldenpaw, Tabbypaw en Stainpaw, kom naar voren alsjeblieft.' Hij keek rustig naar de apprentices, 'Quietpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Quietwind zijn, we eren je eerlijkheid en intelligentie, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' Hij boog zijn kop even, 'Coldpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Coldstare zijn, we eren je doorzettingsvermogen en kracht, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' Hij haalde even diep adem, nog drie te gaan, 'Goldenpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Goldenleaf zijn, we eren je warmhartigheid en loyaliteit, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' Hij knikte haar eventjes toe, 'Tabbypaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Tabbypelt zijn, we eren je enthousiasme en loyaliteit, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' Hij kon de woorden onderhand wel dromen nu(EN IK OOKXD), 'En als laatste, Stainpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Stainheart zijn, we eren je eerlijkheid en doorzettingsvermogen, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.'

Hij was alleen nog niet klaar, na eventjes het relaas tot bedaren te hebben gebracht en zelf op adem te zijn gekomen, ging hij weer verder. 'Jumpkit, Gentlekit, Dimkit, Speedkit, Silverkit en Sunkit hebben hun zesde maan bereikt, kom naar voren alsjeblieft.' Hij pauzeerde eventjes, 'Silverkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Silverpaw, draag je naam met trots,' Hij keek naar een kat in het publiek, 'Jouw mentor zal Mintwhisker zijn, Mintwhisker, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice, zoals je ook bij Bluewave hebt gedaan,' Hij knikte ze eventjes kort toe. 'Jumpkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Jumppaw, draag je naam met trots, jouw mentor zal Kittyheart zijn, Kittyheart, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Hij pauzeerde eventjes om een hap lucht naar binnen te werken. 'Speedkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Speedpaw, draag je naam met trots,' Hij keek naar een kat in het publiek, 'Jouw mentor zal Bluewave zijn, Bluewave, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Hij knipperde eventjes, 'Dimkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Dimpaw, draag je naam met trots, jouw mentor zal Quietwind zijn, Quietwind, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice, omdat je nog maar net warrior bent, zal ik je helpen met de training van je apprentice als je het nodig hebt.' Hij knikte de jonge warrior eventjes toe, 'Sunkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Sunpaw, draag je naam met trots, jouw mentor zal Desertheart zijn, Desertheart, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Hij keek nu naar de laatste kitten die er nog zat, 'Gentlekit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Gentlepaw, draag je naam met trots, jouw mentor zal Silverpool zijn, Silverpool, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Hij boog zijn kop eventjes maar maande zijn clan toch tot stilte na het gejuich even toe te laten, 'Als laatste, zou ik graag Leopardstrike willen vragen, of hij in Littlecreek's voetsporen zou willen treden, hij heeft altijd interesse getoond in het medicine cat schp en is op dit moment de beste kat voor deze rang, Leopardstrike, may starclan light your path' Dit liet Tallstar's vacht ongemakkelijk prikken, maar hij had geen keus. Leopardstrike wist het meest van medicijnen en had altijd al interesse getoond in het medicijnkat zijn. Hij was de beste kat voor de rang op dit moment. Maar toch, een vreemd voorgevoel had hem bekropen. Alleen dit liet hij totaal niet merken. Hij juichte net zo hard mee als de rest.

----Ceremonie in het kort----

Warriors
Quietpaw -> Quietwind
Coldpaw -> Coldstare
Goldenpaw -> Goldenleaf
Tabbypaw -> Tabbypelt
Stainpaw -> Stainheart

Apprentices
Silverkit -> Silverpaw(Zal een * achter de naam krijgen), mentor: Mintwhisker
Jumpkit-> Jumppaw, mentor: Kittyheart
Speedkit-> Speedpaw, mentor: Bluewave
Dimkit-> Dimpaw, mentor: Quietwind
Sunkit-> Sunpaw, mentor: Desertheart
Gentlekit-> Gentlepaw, mentor: Silverpool

Medicine cat

Littlecreek opgevolgd door Leopardstrike


Ceremonie 30/01/11 Tallstar.star
Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 12:21

Weer zo'n ceremonie, dat waren de eerste woorden die in Leopardstrike's kop opkomen zodra Tallstars vertrouwde stem door Windclancamp schalde. Weer gejuich, gesnotter en een hoop gedoe van kits die net Apprentice werden, Apprentices die Warrior werden.. Lekker interessant. Toch was hij erbij, zoals altijd. Vooral om te voorkomen dat er dingen over hem gefluisterd werden, maar ook omdat er wel eens interessante dingen verteld werden. Nieuwe regels, ideeën of iets dergelijks. Tallstar was een wijze leider, dat viel niet te ontkennen. Hij, Leopardstrike, had hem bedrogen. Hij had Windclan bedrogen.. Zijn staart zwiepte achter hem heen en weer, alsof hij geïrriteerd was, maar hij was in gedachten verzonken. Zijn blik bleef op de grond gericht. Waarom leek het alsof de paar stappen die hij moest nemen zoveel tijd kostten? Leopardstrike zorgde ervoor dat zijn blik nors en chagrijnig was, als altijd. Starclan zij dank waren de ceremonies maar eens per maand. Meer gestreste Apprentices kon zijn geduld echt niet aan. Hopelijk kreeg hij geen Apprentice. Nee, verschrikkelijk zoiets. Kleine, huiverende katjes die ervan droomden de grootste Warrior te worden. Wanneer zouden ze die droom loslaten? Het kon niet. De grootste Warriors leefden al niet meer, en zouden ook niet reïncarneren op de een of andere vreemde manier. Rustig ging hij zitten, wat in het midden, probeerde op te gaan in de omgeving. Wie zouden er nu de eer krijgen, bedacht hij schamper. Zijn gedachten waren maar half bij de ceremonie, genoeg om de namen mee te juichen, te weinig om alles te registreren. Een stuk of vijf nieuwe Warriors later kwamen de Apprentices nog. Die zes overenthousiaste katten later was hij blij dat hij geen mentor geworden was. Geen hyperactieve pluisbol die tegen zijn chagrijnige blik kon! Was het nu eindelijk voorbij? Leopardstrike keek waarschijnlijk wat chagrijnig, zoals altijd, nog steeds, maar Tallstar maande de Clan tot stilte. 'Als laatste..' Nee hé, wat zou er gebeuren? Al zijn negatieve gedachten werden direct geloosd toen hij Tallstar verder aanhoorde. Hij? Medicine Cat? Zijn droom was dan toch binnen pootbereik geweest.. Leopardstrike wist gelijk weer hoe het voelde om een andere rang te krijgen. Langzaam liep hij het kleine stukje naar voren, tot voor Tallstar en boog zijn kop naar de leider van Windclan. 'Ik zweer bij Starclan dat ik de Clan zal dienen met alles wat in mijn vermogen ligt,' zei hij, zacht, met licht glimmende ogen. Littlecreek was vervangen en kon verbannen worden uit de gedachten van de katten. Sommigen konden nog treuren, maar de aandacht moest langzaam van die zaak afgeleid worden.. Nu was hij daar echter niet mee bezig. May Starclan Light Your Path De woorden hadden iets magisch. Leopardstrike trok zich weer terug de menigte in, een stukje maar, totaal overdonderd en, misschien voor het eerst in zijn leven, totaal gelukkig.


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
Ceremonie 30/01/11 Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietwind
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
The one and only real sugar baby ♥
288

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Quietwind
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 18:39

Geruisloos baande de kater zich een weg uit de Apprentice den. Zijn blik bleef een paar tellen haken bij twee andere Apprentices: Lionpaw en Risingpaw. Dat waren de enige waarmee hij eens had gepraat. Maar ze waren aardig geweest tegen hem, dus zou het vast wel in herhaling vallen om een praatje met ze te maken. Eenmaal buiten de den strekte hij zich uit. Hij was ouder dan hun. Zijn maag draaide iedere keer om bij het denken aan het feit dat hij hoogstwaarschijnlijk eerder Warrior zou worden dan hun. Met wie zou hij dan moeten optrekken? Het zou er vreemd uit zien als hij dan nog iedere keer naar hun toe ging. Alsof hij werd buitengesloten door de andere Warriors. Wellicht zou dat ook gebeuren als hij te veel bij ze bleef rondhangen. Met een peinzende uitdrukking staarde hij naar de grond. Hij zwaaide een keer nerveus met zijn staart. Hij wou het niet. Hij wou nog geen Warrior worden, hij wou wachten. Wachten op een of ander wonder waardoor hij dezelfde leeftijd kon krijgen van zijn vrienden.
‘Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clan-meeting!’ Quietpaw zijn hart sloeg een slag over bij het horen van de bekende oproep, afkomstig van Tallstar, die door het kamp galmde. Zijn oren zakten abrupt naar beneden, wie weet zou die bewuste dag dat hij als Warrior werd benoemd vandaag wel zijn. Met een figuurlijke brok in zijn keel trippelde kater op het groepje katten af, dat zich had geïnstalleerd onder de grote steen. Hij ging ergens zitten waar hij niet goed zichtbaar was; hopend dat Tallstar hem niet zou zien, hem zou negeren en zou overslaan – stel het was die bewuste dag voor hem -. Hij hoorde zijn naam. Zijn ogen sperden zich wijd open. Nee… Er was nu geen weg meer terug. Met zware poten liep hij naar voren en ging naast de andere Apprentices zitten. Zijn troebele blik op de grond gericht. ‘Quietpaw,’ klonk Tallstar zijn stem weer. Langzaam keek hij op, geen emotie leesbaar uit zijn gezicht noch ogen. Die waren er te troebel voor. ‘Je hebt lang en hard getraind en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Quietwind zijn, we eren je eerlijkheid en intelligentie, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de Windclan.’ Respectvol boog hij zijn kop. ‘Dank je Tallstar. Ik zal mijn naam met eer dragen,’ miauwde hij met een schorre, maar toch ook weer heldere stem. Hij trippelde weer terug naar de andere Apprentices. Hij hoorde er nu officieel niet meer tussen. Hij knikte eventjes kalm naar de andere Apprentices, die nu ook hun Warriornaam zouden krijgen. Daarna trippelde hij weer weg, naar de menigte om zich daar weer te verstoppen. Hij voelde al de blikken een tijdje branden, ze waren op hem gericht. Maar hij hoorde niets meer, zag niets meer. Hij voelde zich misselijk. Hij had dit niet gewild, maar toch moest hij hier blij mee zijn. Hij hapte één keer naar adem, waarna hij zijn snuit de lucht in hief en de ceremonie verder volgde.

Kits. Die zouden nu hun tot Apprentice worden benoemd en een mentor aangewezen krijgen. Nog steeds zwijgend keek hij toe. Opnieuw hoorde hij zijn naam. Nerveus trok hij met zijn oren. Hij werd al gelijk een mentor. Mentor van Dimpaw. Rustig liep hij op het katertje af. Met moeite wist hij een warme glimlach op zijn gezicht te krijgen. Enkel door het aanzien van zijn Apprentice. Zou hij er ook zo hebben uitgezien toen hij eindelijk zijn zes manen had bereikt? Rustig boog hij zijn kop, zodat Dimpaw erbij zou kunnen met zijn neus om de zijne aan te raken. Nog steeds zweeg hij. Nadat hij de neus had aangeraakt van zijn leerling ging hij aan de rand van de menigte zitten, zodat hij de rest goed zou kunnen volgen.
‘Als laatste, zou ik graag Leopardstrike willen vragen, of hij in Littlecreek’s voetspoen zou willen treden, hij heeft altijd interesse getoond in het Medicine cat schap en is op dit moment de beste kat voor deze rang, Leopardstrike, May Starclan light your path.’ Quietwind sperde zijn ogen weid open van schrik. Leopardstrike mocht dan wel veel afweten van het vak als Medicine cat, hij had vaak gehoord dat Littlecreek toch had geweigerd hem als Apprentice te nemen. Hij slikte met moeite, opnieuw een brok in zijn keel. Met een bezorgde blik volgde hij de net benoemde Medicine cat met zijn ogen. Een gevoel van onbehagen had zich door zijn hele lichaam verspreid. Waarom had hij er zo’n slecht gevoel over? Hij moest toch blij zijn voor Leopardstrike? De kater wou zo graag Medicine cat zijn. Maar toch bleef het harde feit over de weigeringen van Littlecreek in zijn achterhoofd. Hij trok met een paar keer met zijn snorharen. Hij moest zijn hoofd eventjes leeg houden. Hij zou dadelijk wacht moeten houden, de hele nacht. En wie weet zou het denken hem zo uitputten dat hij in slaap zou vallen, en dat kon hij zich niet veroorloven.


Ceremonie 30/01/11 103vj8p
"You never know what you have until its gone... gone...gone..."

Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:19

Een oproep voor een nieuwe Ceremonie! Deze keer zou ze niet van rang veranderen maar het was een belangrijke dag. Ze stond op en liep naar de menigte die zich verzamelde om Tallstar heen. De namen werden geroepen. Ze zocht manouvreerde tussen de katten door en ging naast Leopardstrike zitten. Ze zei niks maar ze voelde wel een spanning in haar buik. Littlecreek scheen inderdaad dood te zijn, geen sterke verhalen maar een pijnlijke feit. Ze ging dicht naast haar broer staan, ze wist wat zijn wens was en ze hoopte vurig dat hij de rang zou krijgen. Hij was er klaar voor, hij wist zoveel dingen over kruiden en bessen. Ze kon zo nsle niet iemand anders bedenken die deze rang op zich kon nemen. Maar misschien zag ze het wel helemaal verkeerd. Misschien had tallstar heel iemand anders op het oog. Ze zou het snel genoeg weten, hij was de Clanleider en hij wist wat het beste was voor hen. Ze was verrast dat Quietpaw Warrior werd, maar ze was ontzettend blij voor hem. Hard riep ze zijn nieuwe naam, Quietwind. Straks moest ze hem feliciteren met zijn naam, en natuurlijk zijn Apprentice want hij was meteen mentor geworden. De bofkont. Gespannen wachtte ze af tot het andere oordeel. Littlecreek, werd inderdaad vervangen door haar broer. Ze gloeide van trots dat haar broer dit mocht doen. Tijdens de Ceremonie had haar broer een beetje nors gekeken, maar nu leek hij in de zevende hemel. Grijnzend riep ze zijn naam. Ze sprinte naar hem toe en raakte zijn neus aan. 'Gefeliciteerd, ik wist wel dat jij het werd.' Mauwde ze trots. Haar ogen glinsterde respectvol. Kort daarna maakte ze ruimte voor de rest om haar broer te feliciteren en zocht Quietwind op. Vrolijk mauwde ze zijn naam. Het was bijna alsof ze zelf weer Apprentice was geworden zo vrolijk was ze. Speel tikte haar staart tegen de zijne. 'Hé! Gefeliciteerd nu ben je een echte Warrior. Maar pas op! Nog even en ik haal je in.' Ze grinnikte en glimlachte warm. 'Nu hoef ik geen wacht te houden en kan ik een dagje lekker vroeg slapen.' Grapte ze en keek om haar heen. Iedereen leek in een opperbeste bui!


Ceremonie 30/01/11 Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:51

Een ceremonie. Kittyheart hoorde het al voordat ze de woorden die Tallstar's kamp door het kamp baste helemaal verstaan had. Leuk! Het was altijd een belevenis, de emoties van katten die door de lucht leken te zinderen. Iedereen was blij, vrolijk, opgewekt voor degenen voor wie deze Ceremony betekenis zou hebben.. Kittyheart liep naar de katten die zich al verzameld hadden en keek even rond. Quietpaw was er, Risingpaw was er ook. Ze zat naast haar broer, Leopardstrike. Bluewave had echt iets tegen hem, maar wat? Nu kon ze ook gelijk 'iedereen is blij' van haar lijstje schrappen; de kater keek chagrijnig en nors, zoals altijd. Moest hij weten. Hoe Risingpaw het bij hem uithield snapte ze nog steeds niet, alhoewel hij erg aardig tegen zijn jongere zusje scheen te doen. Kittyheart ging rustig zitten en sloeg haar staart om haar poten, klaar om allerlei namen mee te schreeuwen. Eerst kwamen de Apprentices die Warrior werden, daarna de kits die Apprentice werden. Kittyheart hoorde haar naam vallen. Waar was Jumppaw? Ze zocht de Apprentice op en duwde haar neus zachtjes tegen de zijne, volgens de traditie. Leuk! Ze zou haar best doen om haar te trainen, en ze knikte naar Tallstar als bevestiging van zijn woorden. Nu zou het vast wel afgelopen zijn, niet? Kittyheart wilde al opstaan toen bleek dat Tallstar nog iets te melden had. Nog iets? Haar blik schoot naar Leopardstrike toen hij naar voren werd geroepen. Hij, Medicine Cat? Inderdaad, hij kon het wel goed. Waarom had Littlecreek hem dan geweigerd? Maar al haar verdenkingen verdwenen toen ze zijn blije blik zag. 'Iedereen is blij' back on track! Risingpaw zei iets tegen hem, om hem te feliciteren bedacht ze. Kittyheart juichte, net als bij iedereen, zijn naam mee en keek even om zich heen. Ze zou Jumppaw zo snel mogelijk gaan trainen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:59

'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clan-meeting!' Schalde Tallstar's stem over het clankamp, Stainpaw keek op en liep samen met de andere katten naar de rots en ging erbij zitten, vervolgens keek ze verwachtingsvol naar Tallstar. 'Coldpaw, Quietpaw, Goldenpaw, Tabbypaw en Stainpaw, kom naar voren alsjeblieft.' Stainbpaw stond snel op en liep daarna samen met de andere apprentice's naar voren 'Quietpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Quietwind zijn, we eren je eerlijkheid en intelligentie, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan. Coldpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Coldstare zijn, we eren je doorzettingsvermogen en kracht, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan. Goldenpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Goldenleaf zijn, we eren je warmhartigheid en loyaliteit, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan. Tabbypaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Tabbypelt zijn, we eren je enthousiasme en loyaliteit, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan. En als laatste, Stainpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Stainheart zijn, we eren je eerlijkheid en doorzettingsvermogen, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan' Stainapw spinde enthousiast en voelde een blij gevoel in haar hart. Maar eerst liep ze naar de andere nieuwe warriors en zei tegen hen allen: ' Quietwind, Coldstare, Goldenleaf en Tabbypelt, Geveliesieteerd met jullie warrior schap. Ik wens jullie allen een fijne tijd bij de clan. Daarna liep Stainpaw richting de apprentice's den door de automatisme, maar nog voor ze daar aangekomen was draaide ze zich om en liep naar de warrior's den waar ze een plekje zocht en ging liggen, Nog steeds diep gelukkig in haar hart.


Ceremonie 30/01/11 Lapjes2
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpfoot
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Jumpfoot
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 16:55

Jumppaw sliep rustig in haar nestje, ze hoorde vaag stemmen. En keek op. 'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clan-meeting!' Tallstar's boodschap schalde weer eens over het kamp heen en de meeste katten wisten ook wel waarom, het was weer tijd voor clanceremonies. Tallstar's amberkleurige ogen gleden over het kamp heen waar zich katten verzamelden. Lag het aan hem of werd zijn clan steeds groter? Hij begon met een paar apprentices naar voren te roepen. 'Coldpaw, Quietpaw, Goldenpaw, Tabbypaw en Stainpaw, kom naar voren alsjeblieft.' Hij keek rustig naar de apprentices, 'Quietpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Quietwind zijn, we eren je eerlijkheid en intelligentie, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.', 'Coldpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Coldstare zijn, we eren je doorzettingsvermogen en kracht, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' , 'Goldenpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Goldenleaf zijn, we eren je warmhartigheid en loyaliteit, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' , 'Tabbypaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Tabbypelt zijn, we eren je enthousiasme en loyaliteit, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' 'En als laatste, Stainpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Stainheart zijn, we eren je eerlijkheid en doorzettingsvermogen, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.'zei Tallstar. Jumpkit dacht even dat ze niet aan de beurt kwam. Maar al vlug begon Tallstar weer te spreken: 'Jumpkit, Gentlekit, Dimkit, Speedkit, Silverkit en Sunkit hebben hun zesde maan bereikt, kom naar voren alsjeblieft.' Jumpkit sprong op, en liep naar voren. Ze wachtte af toen haar beurt was. draag je naam met trots, jouw mentor zal Kittyheart zijn, Kittyheart, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Jumpkit liep blij naar Kittyheart toe, en drukte haar neusje tegen die van haar aan. ''Hoi,'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:19

Sunkit had niks te doen en was gewoon aan het rondhupsen in het kamp, toen ze opeens een stem hoorde roepen 'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clan-meeting!' ze keek naar de grote rots, waar Tallstar opstond. Al snel had de hele clan zich voor de rots verzameld. Sunkit rende vlug terug naar de nursery maar keek om het hoekje van de ingang. Ze hoorde en zag dat Tallstar een paar apprentices bij hun naam noemde. 'Coldpaw, Quietpaw, Goldenpaw, Tabbypaw en Stainpaw, kom naar voren alsjeblieft.' Hij keek naar de apprentices 'Quietpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Quietwind zijn, we eren je eerlijkheid en intelligentie, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.', 'Coldpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Coldstare zijn, we eren je doorzettingsvermogen en kracht, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' , 'Goldenpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Goldenleaf zijn, we eren je warmhartigheid en loyaliteit, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' , 'Tabbypaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Tabbypelt zijn, we eren je enthousiasme en loyaliteit, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' 'En als laatste, Stainpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Stainheart zijn, we eren je eerlijkheid en doorzettingsvermogen, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.'zei hij. Sunpaw dacht dat de ceremonie nu wel afgelopen zou zijn nadat Tallstar de apprentices hun nieuwe naam en rang had gegeven, totdat ze hem verder hoorde praten. 'Jumpkit, Gentlekit, Dimkit, Speedkit, Silverkit en Sunkit hebben hun zesde maan bereikt, kom naar voren alsjeblieft.' 'Mijn zesde maan! dat was ik vergeten!' zei sunkit en rend zo snel als ze kon naar de rest van de kittens toe die al klaar stonden te wachten op hun nieuwe naam en rang. Toen alleen zij en nog een andre kitten over waren zei Tallstar 'Sunkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Sunpaw, draag je naam met trots, jouw mentor zal Desertheart zijn, Desertheart, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Sunpaw rende naar haar nieuwe mentor en raakt met haar neus de zijne aan. 'Ik kan niet wachten om getraind te worden' zei ze tegen haar nieuwe mentor.

(lang leve Knippen en Plakken wink )


Ceremonie 30/01/11 Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 20:44

Bluewave draaide een paar keer met zijn oren. Er klonk rumoer buiten, maar hij stichtte er niet echt veel aandacht aan. Zijn ogen bleven heen en weer bewegen, dus was hij gedoemd om op te staan. Als zijn oren heen en weer bewogen, dan was er meestal iets belangrijks. Hij dacht even met een rotgevoel weer terug aan dat gedoe met Littlecreek, maar vermande zich. Het was misschien een ceremonie. Zijn hart stond stil toen hij aan Speedkit dacht. Misschien... Eerst horen, dan geloven! Bluewave kwam naar buiten, waar al veel katten zich verzameld hadden, waar onder Kittyheart, Quietpaw en Risingpaw. Bluewave ging zitten en liet zijn ogen naar Tallstar glijden. Aan de blikken van de katten te merken, had hij gelukkig niks gemist. Hij luisterde opgewonden naar Tallstar. Hij was benieuwd of dit zijn kans werd dat hij ook een Apprentice kreeg. Zijn ogen zochten Leopardstrike, maar die was nog nergens te bekennen. Hij richtte zijn aandacht weer op Tallstar. Hij keek trots richting Kittyheart nadat Tallstar klaar leek te zijn, maar ook een trots gevoel overviel over zichzelf. Hij had Speedkit, nu Speedpaw, als Apprentice! Hij kon wel dansen van geluk. Kittyheart leek zelf ook heel erg blij met Jumppaw. Dit zou nu wel betekenen dat ze wat minder samen konden doen, tenzij ze een opdracht samen deden. Het kon Bluewave niet zoveel schelen. Kittyheart en hij hadden nu eindelijk een Apprentice. Trots liep hij op Kittyheart af. 'Gefeliciteerd, schatje,' fluisterde hij in haar oor, waarna hij er een lik op gaf. Hij keek naar haar Apprentice en gaf die een vriendelijk knikje. Daarna zochten zijn ogen de oase van katten af. Waar was Speedpaw? Ach, die zou zo wel komen! Bluewave keek trots naar alle katten die krijger waren geworden. Hij keek trots naar Quietpaw, die nu Quietwind heette, een naam die zeer goed bij hem paste. Het was na al die donkere tijden weer lichter geworden in WindClan. Leopardstrike was de medicijn kat van WindClan geworden. Bluewave's blik gleed richting de menigte, op zoek naar de kater, maar net als Speedpaw, leek die spoorloos te zijn. Hij keek de oase van katten nogmaals af, op zoek naar zijn Apprentice. Waar was ze? Bluewave begon zich lichtelijk zorgen te maken. Zou ze nog liggen te slapen soms?
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedstorm
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
97

CAT'S PROFILE
Age: 11 Maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimedi 1 feb 2011 - 15:02

Speedkit hoorde haar naam zij en ene paar anderen werden naar voren geroepen, ze kregen hun naam, hun appretices naam! Speedkit, die nu Speedpaw hete kreeg als haar mentor, Bluewave, hyperactief rende ze naar hem toe en raakte zijn neus aan, ze was blij hem als haar mentor gekregen te hebben, ze wouw dat al zoo graag. Ze richtte een dankbare blik op Tallstar, die door ging met de Ceramoni, ze keek nog even naar de andere nieuwe appretices en feliciteerde hun. Toen ging ze terug naar haar mentor, op een of andere manier, was ze van plan veel bij hem in de buurt te zijn, oke Speedpaw was ook best we een verlegen katje, tegen iedereen behalve haar moewder en Bluewave, ze had nog geen vriendinnen, iof vrienden , hopen dat ze die nu wel kon maken, echt hopen,w ant ze was heel steel zommigen dachten zelfs dat ze dood was. 'Waneer begint dse eerste training?' vroeg ze meteen al aan haar mentor, ze hoopte natuurlijk supper snel!

[HEel erg inspi loos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Ceremonie 30/01/11 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 30/01/11   Ceremonie 30/01/11 Icon_minitimedi 1 feb 2011 - 18:12

Bluewave keek om zich heen, maar kon zijn Apprentice nog steeds niet vinden. Zijn oren begonnen iets platter te worden. Hij richtte zijn aandacht maar op wat de andere katten zeiden. Het voelde best als een faal aan als je Apprentice er nog niet was. Of ook helemaal niet zou komen. Bluewave vroeg zich af of Speedpaw in godsnaam wel de oproep van Tallstar gehoord had. Misschien zou hij even een blik in de Nursery kunnen werpen? Bluewave had al een band met Speedpaw, omdat zij vroeger als kitten al is in de Den van hun was geweest. Hij keek om en... voelde een stevige tik tegen zijn neusje. Er kwamen tranen in Bluewave's ogen en hij zag door de waas een oase van grijs vacht. Speedpaw! Bluewave schudde zijn tranen weg en keek vrolijk naar Speedpaw. Hij vertelde haar maar niks over wat hij allemaal gedacht had. Hij kon wel merken dat ze vol enthousiasme en kracht in haar poten op de grond stond. Dat zag hij graag. Bluewave ging met zijn pootje over zijn neus en ging toen geduldig zitten. Speedpaw begon, zoals hij ergens wel had kunnen verwachten, meteen met vragen. Bluewave keek lachend naar het kleintje voor hem. Nou ja... Kleintje kon hij haar al niet meer noemen. Bluewave verbaasde zich erover hoeveel zij al gegroeid was. Hij keek naar Speedpaw en wachtte geduldig af tot ze al een beetje rustiger was. Aan een dolle Apprentice vertellen wat en wanneer je iets ging doen, was nu niet bepaald een done. Hij keek glimlachend naar de Apprentice en toen hij dacht dat zij weer rustiger was, begon hij pas kalm met spreken. 'Ik denk dat die morgen zal plaatsvinden. Wat ik je ga leren, is nog een verrassing, maar het wordt in elk geval leuk,' zei Bluewave geheimzinnig en hij duwde zijn neusje, in ieder geval zachter dan Speedpaw deed, zacht tegen Speedpaw's neusje aan. Hij vond het leuk om haar als Apprentice te mogen ontvangen. Haar enthousiasme kwam goed van pas. Dat zou is een mooie eigenschap om meer te willen leren zijn. Het zou ook een nadeel kunnen hebben en dat was dat ze te snel wou leren. Maar dat zou wel goed komen. Bluewave wist van zichzelf dat hij zeer rustig was en dat hij zeer geduldig was, dus dat kwam wel goed van pas bij Speedpaw. Hij keek naar zijn Apprentice. Trots dat hij was!

- Ik zal deze avond of anders morgenvroeg een topic voor het trainen maken Wink -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 30/01/11
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: