Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Leden moeten zelf hun naam kunnen aanpassen.
Eens
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_lcap0%Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Beetje eens
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_lcap33%Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_rcap
 33% [ 1 ]
Geen van allen
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_lcap0%Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Beetje oneens
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_lcap0%Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Oneens
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_lcap67%Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. I_vote_rcap
 67% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 3
 
Enquête gesloten

Silverheart
Member
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. DPKsfdL
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Silverheart
BerichtOnderwerp: Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen.   Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. Icon_minitimewo 2 jun 2010 - 17:02

Een lange topictitel, maar deze zegt wel meteen wat ik wil.

Ik zie de hele tijd dat Rusty zegt: 'ik zal even je naam veranderen/dan kan ik je naam veranderen' et cetera. Dat lijkt me erg vermoeiend als admin. Vooral als de site nog wat meer leden krijgt, dan word dit bijna een onmogelijke taak. Daarom stel ik voor om het mogelijk te maken de leden zelf hun naam te laten veranderen. Hier moeten natuurlijk wel wat voorwaarden bij komen. Bijvoorbeeld dat ze hun naam goed bijhouden. Ook lijkt het me handig om een verwelkomings PB in te stellen waar een link naar het topic met de achterste delen van de namen in staat ('uitleg Clans').

Misschien is er wel een hele goede reden waarom de Administratoren hebben besloten dit uit te schakelen. Die hoor ik dan graag. Mij lijkt het in elk geval makkelijker als de leden zelf hun naam kunnen bijhouden.

~ Deuws x
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen.   Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. Icon_minitimewo 2 jun 2010 - 17:08

Hey,

hier heb ik ook al eens aan zitten denken, maar ik vind het toch te riskant. Niet iedereen kan zijn naam goed bijhouden en als iemand dat niet goed doet kan het nog verwarrender worden dan eerst. Niet iedereen leest de regels goed en er kunnen nu al een boel verwarringen komen in verband met namen. Daarbij, als ik vraag om een naam voor een Clan, weten mensen meteen wat de bedoeling is en dat ze hun naam moeten veranderen. Ook kan ik dan wat andere dingen duidelijk maken die misschien niet duidelijk waren. Je zult dan ook te maken krijgen met mensen die eerst een eenling zijn en daarna in een Clan willen, maar doen alsof ze erbij komen. Dit kan alleen met overleg van de admins en ik weet niet of iedereen dat zo leest en er ook naar luistert. Ik weet dat het veel werk is, maar ik zie de site niet ineens heel populair worden en vind het daarom niet erg om hier nog voor te zorgen. Het instellen van een verwelkomings Pb zal ik echter meteen doen. Dit was ik vergeten, maar het is wel handig. De namen, ik weet niet of sommige leden hiermee om kunnen gaan. Tot de site op wonderbaarlijke wijze zo druk wordt zal ik me hierop houden, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverheart
Member
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. DPKsfdL
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Silverheart
BerichtOnderwerp: Re: Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen.   Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. Icon_minitimewo 2 jun 2010 - 17:51

Oke, dat is duidelijk. =3

Citaat :
Je zult dan ook te maken krijgen met mensen die eerst een eenling zijn en daarna in een Clan willen, maar doen alsof ze erbij komen.
Hier had ik nog niet over nagedacht. Dat kan inderdaad een probleem worden. Ik denk dat dit mijn mening vooral heeft veranderd.

Ik zat ook te denken, als ze dan hun naam verkeerd maken kan de admin een PB'tje sturen. Maar, dan krijg je het gedoe dat je steeds weer PB's moet sturen naar de leden die hun naam niet goed doen. Dan heb je er misschien zelfs wel meer werk aan. Dus, dat gaat het niet worden.

Bedankt voor de reactie. Ik vind dit zeker een goede rede om dit toch niet mogelijk te maken. Van mij hoeft het dus niet meer. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen.   Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen. Icon_minitimewo 2 jun 2010 - 17:53

Ik wil je toch even bedanken voor het voorstellen en me eraan herinneren dat ik die welkoms Pb nog moest maken, dat dit handig zou zijn.
Ik denk dat hier wel een slotje op kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leden de mogelijkheid geven zelf hun naam te veranderen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: