[Aangeboden] Scourge



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Aangeboden] Scourge

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Aangeboden] Scourge Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:45

Hoewel ik het moeilijk en riskant vind, heb ik besloten Scourge aan iemand anders te geven.
Bedenk wel dat ik zéér hoge eisen aan zijn nieuwe speler stel en gaat er ook maar één ding zoals Scourge niet is, dan pak ik hem gelijk terug.

Ik zoek iemand die hem actief kan houden.
Die over ABN beschikt.
Iemand die goede en lange posts maakt.
En iemand die ik er volledig op kan vertrouwen dat Scourge blijft zoals ik hem speelde en dus geen partner krijgt, geen liefde kent en gewoon altijd zo gemeen en koud blijft.
Graag heb ik ook dat diegene wel iets van Scourge weet uit de boeken.

Fireheart


[Aangeboden] Scourge RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:48

Hmm... Jammer, Fireheart... Maar wel interessant!
Ik hoop dat je iemand vindt voor hem, want hij is een belangrijke kat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:55

Als je niemand kan vinden, zou ik hem best willen spelen hoor. Ik beschik over ABN Nederlands, ben zolang anderen er maar op reageren actief en ik heb behoorlijke ervaringen met gemene en duistere personages (als je voorbeelden wil hebben kun je http://the-empire.forumotion.com/t267-wraak aanklikken. Dit is een topic op The Empire. Waar ik Justus & Ammoses speel)

Het antwoord zou ik graag even via PB willen horen. Alvast bedankt,
MVG
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:57

Ik kan hem zelf niet nemen aangezien ik nog lang niet bij de Scourge boeken ben x)
Maar is het misschien een idee om het Account te delen met iemand die je vertrouwt?
Dan kan je zelf ook wat dingen bepalen/posten als je tijd en zin hebt ^.^
Zo weet je ook meteen of Scourge goed gespeeld wordt enz.

Nou ja het is maar een suggestie Wink


[Aangeboden] Scourge Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Aangeboden] Scourge Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 20:06

Risingpaw schreef:
Ik kan hem zelf niet nemen aangezien ik nog lang niet bij de Scourge boeken ben x)
Maar is het misschien een idee om het Account te delen met iemand die je vertrouwt?
Dan kan je zelf ook wat dingen bepalen/posten als je tijd en zin hebt ^.^
Zo weet je ook meteen of Scourge goed gespeeld wordt enz.

Nou ja het is maar een suggestie Wink

Bijna vergeten dat, dat nog een optie was!
Oke ik ga hem delen.


[Aangeboden] Scourge RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 21:28

Ik heb wel interesse in Scourge. Ik weet hoe Scourge in The Darkest Hour was, dus ik weet wel redelijk hoe hij is. Ik weet alleen niet of ik teveel accounts heb... Maar ik kan hem wel actief houden.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:02

ik zou het wel willen.... ik kan goed nederlands.... ik KAN erg duivels zijn.... maar ik kan niet zonder LIEFDE love





dus... da's een probleem!


[Aangeboden] Scourge Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:18

Ik zou wel willen, ik beschrik over ABN, ik kan Demonisch zijn alleen daar heb ik motivatie voor nodig en liefde kan me gestolen worden ookal is het wel grappig bij rpg's


alleen zoals Risingpaw al zei als je hem deeld word het beter en kan je erop vertrouwen dat het goed gebruikt wordt


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

[Aangeboden] Scourge Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Woollenkit
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Woollenkit
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 8:35


Ik ben nog maar net nieuw, maar Scourge is echt de kat die ik het liefste zou willen spelen. Ik heb de Darkest Hour en de manga versie gelezen. Ik denk niet dat ik een ABN heb, maar ik doe wel VWO? De liefde laat ik wel varen Wink
Ik geloof zelfs dat het ook heel leuk kan zijn om een character te delen!

En ik vind het heel leuk om gemene, toch ook wel mysterieuze, personages te spelen!!

Ik hoop dat je snel iemand vind;)!!


Keep off my tail!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 8:37

Ik heb al Brokenstar, dus maybe heb ik ervaring met evil characters =D
Maar dan de vraag of ik dat aankan met zoveel accounts~
Maar goed, misschien kunnen wij m delen?
Hey, als veel mensen het willen, kunnen we misschien stemmen x3


[Aangeboden] Scourge Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

[Aangeboden] Scourge NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 15:13

Ik denk dat Fireheart zelf iemand moet kiezen. Want met stemmen kom je al gauw bij vriendjespolitiek en dergelijke en dat is gewoon niet eerlijk tegenover anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimevr 4 feb 2011 - 23:13

Het spijt me Night als ik dit zeg, maar je hebt al een leader account en andere hebben er nog geen. Niet datik hem hoef, zou het wel willen, maar hoeft niet. Dit wou ik even melden. Sorry als ik spam.


[Aangeboden] Scourge 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
DeadlyClaw
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 2 Moons, but i'm better than you.
Gender:
Rank:
DeadlyClaw
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 9:38

Ik hoop dat er snel iemand voor Scourge komt, Zodat de verhaallijn verder kan lopen enz. x'D
Ikzelf kan Scourge niet spelen [Moet ik eerlijk toegeven] Ik ben niet zo goed in het spelen van zo'n evil karakters.


Selfmadepicca, mooiste xP:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterbreeze
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
Jûûl Und Irô
103

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Winterbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 12:33

Twijfeltwijfeltwijfel.

Ik zou eventueel wel willen. Ik heb altijd posts van meer dan 5 regels en ik heb ook ervaring met het spelen van slechte karakters.
Het probleem is: Ik ken Scourge's karakter dus niet echt, want ik heb geen van die boeken gelezen..


[Aangeboden] Scourge Winter1w
I'm in love with the enemy, my heart, my soul, my Fightsoul.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardheart
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 21manen
Gender:
Rank:
Leopardheart
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 18:36

Holystripe schreef:
Twijfeltwijfeltwijfel.

Ik zou eventueel wel willen. Ik heb altijd posts van meer dan 5 regels en ik heb ook ervaring met het spelen van slechte karakters.
Het probleem is: Ik ken Scourge's karakter dus niet echt, want ik heb geen van die boeken gelezen..

Dat is echter ook mijn probleem ^^ x'D
Anders had ik Scourge perfect kunnen spelen, Enkel ken in zijn karakter niet en weet ik niet hoe hij doet,
natuurlijk kan ik dat ook niet uit de posts van Scourge zelf halen x'D Want dat zijn er maar een paar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 0:12

Leopardheart schreef:
Holystripe schreef:
Twijfeltwijfeltwijfel.

Ik zou eventueel wel willen. Ik heb altijd posts van meer dan 5 regels en ik heb ook ervaring met het spelen van slechte karakters.
Het probleem is: Ik ken Scourge's karakter dus niet echt, want ik heb geen van die boeken gelezen..

Dat is echter ook mijn probleem ^^ x'D
Anders had ik Scourge perfect kunnen spelen, Enkel ken in zijn karakter niet en weet ik niet hoe hij doet,
natuurlijk kan ik dat ook niet uit de posts van Scourge zelf halen x'D Want dat zijn er maar een paar.
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik weet niet hoe scrouge is, maar ik kan er nog wel een actief acc bij. Vooral met een acc die belangrijk is zal ik veel online zijn. Miss kan iemand mij Scrouge les geven?


[Aangeboden] Scourge Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Scourge
Deceased
[Aangeboden] Scourge DPKsfdL
82

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar
Gender:
Rank:
Scourge
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Scourge   [Aangeboden] Scourge Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 10:51

Ik heb gekozen met wie ik Scourge zal gaan delen.

Door haar kennis van de manga en dus ook haar kennis van Scourge en haar proefbericht zal ik Scourge gaan delen met Woollenkit.

Thanks allemaal voor het aanbieden Wink


Mvg. Scourge
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Aangeboden] Scourge
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: