[Sparrow] I still breathe ..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Sparrow] I still breathe ..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sixx
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 16:22

Met lichte pootstappen liep de kater tussen de twolegs houses door, met zijn blik op het oneindige gericht. Een eenzaam blad dwarrelde voor zijn poten neer, en stil ging hij zitten. Zijn witte poot streelde het blad, en de kat schudde het hoofd. "I am a loaded gun." Hij berispte zijn zacht gedrag tegenover het blad. Snel schoof hij zijn klauwen uit en scheurde het blad. Met tegenzin hees Sixx zich recht, en strompelde verder. Een harde emotie viel te lezen in zijn ogen. "An only son." zong het in zijn hoofd verder, denkende aan zijn familie. Stil glimlachte hij even, en besloot te gaan rennen. Met grote sprongen rende hij verder, in de eenzame schemering. "But I am nobody's hero." Dat laatste probeerde hij maar te vergeten, en zijn pas happerde even. Met diepe tuigen haalde hij adem, met een lichte pijn in zijn longen. Rennen en koude lucht waren niet elkanders beste vrienden. Sixx bleef rennen, tot hij een zachte geur proefde. Een kittypet geur. Met een lach op zijn gezicht minderde hij vaart, en wierp zijn blik rond. Daar ! In een van de tuinen zach hij een schim bewegen, en voorzichtig sloop Sixx eropaf. Met zijn neus tegen het hek gedrukt probeerde hij door het hek heen te kijken. Maar plots schoot hij achteruit, toen een twoleg in zijn zicht kwam. Even dacht de witte kater dat hij doodging, maar al snel merkte hij dat hij nog kon ademen. "I still breathe .." zuchtte hij, zich terug kerend naar het hek. Zijn donkerdere oren schoten schichtig rond. "Halloow ?"


[Sparrow] I still breathe .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 17:01

Opgewonden vloog Sparrow door de tuin. Het gras was bezaaid met bladeren die van de grote eikenboom in het midden van de tuin af waren gewaaid en door de wind vlogen de blaadjes door de tuin. Energiek rende het katertje achter een van de blaadjes aan en nagelde het met een van zijn voorpootjes tegen de grond. Dit was zijn favoriete spelletje en hij vond het jammer dat hij het alleen in de herfst kon spelen, maar hij keek ook uit naar het volgende seizoen. Zijn moeder had hem wel eens verteld over de winter en de sneeuw waar hij dan ik kon spelen. Misschien was het koude witte poeder dat dan viel wel net zo leuk als de bladeren waar hij achteraan kon rennen. Opnieuw vloog hij weer achter een blaadje aan, maar het ontsnapte door het hek. Toen zag Sparrow het gezicht van een andere kat door het hek heen. "Halloow ?" Hoorde hij hem roepen. Opgewonden sprong Sparrow tegen het hek op ook al wist hij wel dat hij nog te klein was om eroverheen te komen. “Hallo!” Riep hij terug. “Wie ben jij?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 18:46

Hallo!” Een klein katertje keek hem aan, terwijl hij tegen het hek opsprong. “Wie ben jij?” Sixx keek de kater in zijn ogen, en leunde daarna met zijn gewicht op zijn achterpoten, klaar om te springen. Met een lenige sprong jaagde hij zijn witte lichaam het hek op, met klauwen die het hout kraste. De BloodClan kater keek neer op de kittypet, maar daaide zijn hoofd toen rond. Nadat hij zeker was dat er geen twolegs in de buurt waren, sprong hij naast het katertje neer. "Wie ik ben?" Een geamuseerd gesnor rees op uit zijn keel. "Ik ben Sixx," Hij twijfelde even, maar besloot verder te gaan. "Dat is de bijnaam van een twoleg .. Een of andere Andy Biersack. Een raar geval. Ik hem ooit in een glazen hok hangen, waar van die grote monsters mensen komen afhalen*. Maar ik ben Sixx." De uitleg trok op niks, maar hj was blij even te kunnen praten, ook al was het met een kitten ~ Een kittypet-kitten ~ van een andere 'soort'. Sixx keek de kitten aan, en vroeg zich af waarom hij bij twolegs wou leven. "Waarom wil je eigenlijk bij van die saaie twolegs wonen? Waarom wil je geen Clancat of Rogue zijn, kittypet?" Beseffend hoe gemeen de nadruk op 'Kittypet' kon overkomen, had hij wel zijn zijn tong af te bijten. "Eerst spreken, dan denken .." verwijtte hij zichzelf. Het leek hem wel een leuk katertje, en haald onopmerkbaar zijn schouders op. "Líttil gaat me niet veroordelen omdat ik met een kittypet sprak ! Hoop ik .. Met een emotieloze blik keek hij weer naar de kitten. "Maar vertel eens .. Wie ben JIJ ?" Wachtend op de antwoorden van het kleintje, wikkelde hij zijn staart op zijn poten.

* Ik bedoel hiermee een poster in een bushokje C:


[Sparrow] I still breathe .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 20:19

Sparrow keek bewonderend toe hoe de vreemde kat over het hek klom en vervolgens naast hem landde. "Wie ik ben?" Vroeg de kater geamuseerd. "Ik ben Sixx," Stelde hij zich voor waarna hij verder ging. "Dat is de bijnaam van een twoleg .. Een of andere Andy Biersack. Een raar geval. Ik hem ooit in een glazen hok hangen, waar van die grote monsters mensen komen afhalen. Maar ik ben Sixx." Sparrow knikte. Hij begreep het niet helemaal, omdat hij nog nooit een monster van dichtbij had gezien en zeker nog nooit zo'n glazen hok, en er was waarschijnlijk geen enkele twoleg die Sparrow heette."Waarom wil je eigenlijk bij van die saaie twolegs wonen? Waarom wil je geen Clancat of Rogue zijn, kittypet?" Vroeg Sixx. Sparrow keek hem een beetje verontwaardigd aan, en dacht aan de uitleg die Nyx hem had gegeven. Zij vond het fijner om rogue te zijn, maar hij was tevreden met zijn leven als kittypet. “Ik vind het fijn bij mijn twolegs.” Zei hij. “Ik krijg te eten, Ik heb een plek om te slapen en ik kan gaan en staan waar ik wil.” Hij kon precies hetzelfde doen als een rogue en hij hoefde niet te vechten zoals een clancat. "Maar vertel eens .. Wie ben JIJ ?" Vroeg Sixx. “Ik ben Sparrow.” Zei hij. “En ik weet niet waarom ik zo heet.” Voegde hij eraan toe, denkend aan de uitleg die Sixx had gegeven. “Maar.” Begon hij. 'Waarom heb jij zo'n hekel aan kittypetten?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 9:55

Ik vind het fijn bij mijn twolegs.” zei de kitten. “Ik krijg te eten, Ik heb een plek om te slapen en ik kan gaan en staan waar ik wil.” Sixx keerde zijn hoofd, en keek het gevlekte beest recht aan. "Jij kan zeker niet gaan en staan waar je wilt, mouse-brain !" spoog hij. "In een Clanterritorium zou je al dood zijn ! Of minstens naar de leider zijn gebracht !" Sixx ademde zwaar, en ontspande zijn schouders. Een pijnlijke stilte viel. “Ik ben Sparrow.” zei Sparrow, de kitten dus. “En ik weet niet waarom ik zo heet.” Sixx grijnsde, maar nog steeds verontwaardigd door de opmerking over gaan en staan. “Maar waarom heb jij zo'n hekel aan kittypetten?” Nu totaal verontwaardigd keek hij Sparrow aan. Met een lichte irritatie begon hij te spreken, wat na een tijd meer op grauwen leek. "Het is aangeboren, ik ben nog vriendelijk tegen dit soort katten. Maar wij in de Clans houden niet zo van die luie, verwende katten, die dagenlang op een warm monsterachtig iets liggen, waar de hitte vanaf slaat, wij houden niet zo van kittypets, omdat ze niet eens weten hoe een muis smaakt, hoe ze moeten jagen. En omdat ze van die vuile brokken eten ! En de ergste nachtmerrie." Sixx kneede hij gras onder zijn poten, en hij bestudeerde de kitten. "Jullie mouse-brains moeten naar de snijder. En dan kan je een leuk leven helemaal vergeten. Geen kittens, dus waarschijnlijk geen partner !" Sixx keek de kitten nog even vijandig aan, maar besloot dat weg te drukken. "Zou hij durven .." Met een nieuwsgierige blik in zijn ogen besloot hij te gaan spreken. "Sparrow, jongen, vertel me eens .. Hoevaak ben je al uit je tuin geweest ?" Hij hoopte de kitten mee te krijgen, dan zou hj hem laten zien ~ maar niet in een Camp ~ wat leven is. "Ik wil je eens mee op wandel nemen." zei de kater, en hij stond op. Hij porde Sparrow in zijn zij, en keek naar het hek. "Kan jij erover ?"


[Sparrow] I still breathe .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 14:48


"Jij kan zeker niet gaan en staan waar je wilt, mouse-brain !" Zei Sixx opeens zo boos dat Sparrow van schrik een paar stappen achteruit deed. "In een Clanterritorium zou je al dood zijn ! Of minstens naar de leider zijn gebracht !" Sparrow keek Sixx strak aan, en bedacht zich dat dit misschien wel een van de bloodclankatten zou kunnen zijn waar Nyx hem eens over verteld had. “Ik wil ook niet naar een clanterritorium.” Probeerde hij zo rustig mogelijk te zeggen. “En clankatten zijn aardiger dat katten zoals jij.” Hij had besloten dat hij Sixx eigenlijk niet zo aardig vond, en dat hij liever wilde dat de rare kater die eigenlijk zo'n hekel aan hem had weg zou gaan, maar daar durfde hij niets over te zeggen. "Het is aangeboren, ik ben nog vriendelijk tegen dit soort katten. Maar wij in de Clans houden niet zo van die luie, verwende katten, die dagenlang op een warm monsterachtig iets liggen, waar de hitte vanaf slaat, wij houden niet zo van kittypets, omdat ze niet eens weten hoe een muis smaakt, hoe ze moeten jagen. En omdat ze van die vuile brokken eten ! En de ergste nachtmerrie. Jullie mouse-brains moeten naar de snijder. En dan kan je een leuk leven helemaal vergeten. Geen kittens, dus waarschijnlijk geen partner !" Vertelde Sixx licht geïrriteerd. Sparrow keek hem een beetje boos aan. “Ik ben niet lui of verwend.” Zei hij. “En ik ben nog te jong om muizen te vangen, maar dat ga ik nog leren.” Vertelde hij zelfverzekerd. “En ik hoef ook nooit naar de snijder. De katten in de buurt hebben me verteld dat de kat die voor mij in dit huis woonde ook nooit naar de snijder hoefde.” Hij kreeg wel een leuk leven. Dat zou die stomme moordenaar nog wel eens zien. Opeens werd Sixx een stuk vriendelijker. "Sparrow, jongen, vertel me eens .. Hoevaak ben je al uit je tuin geweest ?" Sparrow keek hem strak aan. “Nog geen een keer.” Gaf hij toe. “Maar een andere kat was nog nooit buiten de tuin geweest tot ze zes maanden was en nu is ze anders wel een rogue.” Verdedigde hij zich. "Ik wil je eens mee op wandel nemen.” Zei Sixx waarna hij hem in zijn zij porde."Kan jij erover ?" Sparrow keek de kater nog eens aan. Hij vertrouwde hem niet. “Nee...” Zei hij in de hoop dat hij dat niet mee hoefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 17:19

Ik wil ook niet naar een clanterritorium.” Sparrow's stem klonk rustig. “En clankatten zijn aardiger dat katten zoals jij.” Sixx knikte, aanvaarde de belediging, en sprak kalm. "Katten zoals mij zijn ook Clankatten, Sparrow. Maar wij zijn Bloodclankatten. Daar is gewoon een verschilletje tussen." Sixx ging weer zitten. “Ik ben niet lui of verwend.” sprak de kitten. “En ik ben nog te jong om muizen te vangen, maar dat ga ik nog leren.” Sixx grijnsde en begon op een ontvriendelijke toon. "Dat ga je niet. Je kan enkel jagen in Clanterretorium. Dat doe je niet. Dus moet je bij een Rogue gaan jagen. Gaan ze ook niet geweldig vinden." “En ik hoef ook nooit naar de snijder. De katten in de buurt hebben me verteld dat de kat die voor mij in dit huis woonde ook nooit naar de snijder hoefde.” ging Sparrow verder. "dan heb je veel geluk, kleintje." dacht Sixx. Hij luisterde naar wat de kitten zei over 'uit de tuin geweest zijn', en knikte af en toe. Toen Sixx vroeg of hij over het hek kon klimmen, zei de kiten nee. Sixx knikte opnieuw. "Weetje dat ik in je ogen zie hoe graag je hier bij je twolegs blijft? Je vertrouwt me ook voor geen meter. En dat begrijp ik heus wel, je zal wel al hebben gehoord hoe bloeddorstig Bloodclanners zijn, maar we vallen wel mee. ik begrijp het, als je niet met mij mee wilt." De witte kater rekte zich uit, en geeuwde even. "Hmmm .. ik wil je wel muis laten eten, maar dat mag ik niet. Warrior code. Maar je kan wel een muis vangen die daar," Sixx knikte met zijn hoofd richting een restaurant. "In het vuil wroeten. Gezellig toch." Hij dacht na, en besefte dat hij het hilarisch zou vinden om een Kittypet kitten te zien 'jagen'. "Ik dwing je tot niks. Ik wou gewoon een gezellige babbel met een kat. Wil je dat ik weg ga ? Wil je niet met me spreken?"


[Sparrow] I still breathe .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimema 27 jan 2014 - 22:19


"Katten zoals mij zijn ook Clankatten, Sparrow. Maar wij zijn Bloodclankatten. Daar is gewoon een verschilletje tussen." Zei Sixx. Sparrow knikte, maar geloofde hem toch niet helemaal. Bloodclan, het klonk gewoon al naar. "Dat ga je niet. Je kan enkel jagen in Clanterretorium. Dat doe je niet. Dus moet je bij een Rogue gaan jagen. Gaan ze ook niet geweldig vinden." Ging Sixx verder, in ieder geval kalmer, maar Sparrow negeerde het. Zijn broer Styx en zijn zus Stream vingen nu toch ook zelf hun eten? Dat kon hij ook en zijn broer en zus zouden hem alles leren wat hij moest vinden. "Weetje dat ik in je ogen zie hoe graag je hier bij je twolegs blijft? Je vertrouwt me ook voor geen meter. En dat begrijp ik heus wel, je zal wel al hebben gehoord hoe bloeddorstig Bloodclanners zijn, maar we vallen wel mee. ik begrijp het, als je niet met mij mee wilt." Sparrow knikte weer. Hij vond het fijn bij zijn twolegs, ze zorgden goed voor hem, en hij zou later ook zelf wel de tuin uit gaan, maar als de tijd rijp was, want nu was het nog te gevaarlijk voor hem alleen. "Hmmm .. ik wil je wel muis laten eten, maar dat mag ik niet. Warrior code. Maar je kan wel een muis vangen die daar," Zei Sixx terwijl hij in de richting van een eettentje aan de overkant van de straat knikte. "In het vuil wroeten. Gezellig toch." Sparrow zei niks. Het was vast niet erg om alleen even naar de overkant van de weg te gaan, maar hij vertrouwde Sixx nog steeds niet erg. Misschien moest hij maar eens wachten tot Stream en Styx hem eens mee zouden nemen of misschien Avashira. Hij wist zeker dat Windows niet met hem mee zou gaan, want die raakte al van streek als hij zijn rondje niet op tijd liep. "Ik dwing je tot niks. Ik wou gewoon een gezellige babbel met een kat. Wil je dat ik weg ga ? Wil je niet met me spreken?" Vroeg Sixx. Sparrow keek hem even aan. “Ik ga met je mee.” Zei hij. “Maar dan moet je wel beloven aardig te zijn en me te beschermen als het nodig is.” Hij keek Sixx afwachtend aan, hopend dat die zijn voorwaarden zou accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[Sparrow] I still breathe .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [Sparrow] I still breathe ..   [Sparrow] I still breathe .. Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 7:06

"Ik ga met je mee. Maar dan moet je wel beloven aardig te zijn en me te beschermen als het nodig is" Hij keek naar Sixx, en Sixx glimlachte kort. "Natuurlijk. Ik zal je beschermen als het nodig is, beloofd." De witte kater keek van de kitten naar het hek. Hij mompelde wat onverstaanbare woorden, en keek weer naar Sparrow. "Probeer .. Eens over het hek te raken ?" Sixx twijfelde even, maar besloot het uit te leggen. "Je laat je gewicht op je achterpoten hangen, en dan spring je met veel kracht naar boven. Terwijl je 'vliegt' sla je je klauwen uit, voor het geval je niet boven raakt. Met je klauwen trek je je verder naar boven. Ik wil eens zien of het je lukt, zoniet .. Dan .. Zoeken we een oplossing." Sixx lachtte. De koude wind sneed door zijn vacht, en de bladeren in de tuin werden geactiveerd. Als een molen draaide ze rond en rond, sloegen ze tegen de boom op, tegen het hek, .. Hij grauwde geërgerd toen een blad tegen hem op vloog, en sloeg het weg. Hij richtte zijn blik weer op Sparrow, en keek of de Kittypet hem begreep.


[Sparrow] I still breathe .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sparrow] I still breathe ..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: