What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What do you want from me?! {Nyx}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
NightShadow
Member
What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?! {Nyx}   What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 14:20

"Ik.. denk dat ik maar beter kan gaan.." mompelde het katje waarna het een stap achteruit zetten. Met een soepele sprong stond Rachity achter het katje, ''Dat denk ik toch niet.'' siste ze bij het katje in haar oor. Dit katje was interessanter dan dat ze had verwacht. Nog een keer snoof ze de geuren op die het katje met zich meebracht. ''Laat me raden, jij was vroeger een kittypet hè...'' zei Rachity op haar gebruikelijke koude toon. Voorzichtig legde ze haar staart over de rug van het katje. ''Volgens mij heb je ook veel geluk gehad dat die Bloodclan kat die je bent tegengekomen je niet vermoord heeft.'' ging ze verder. Ondertussen was ze naast het katje gaan staan, en keek het recht in haar oogjes aan.

OOC: Sorry totaal geen inspi... heb jij het ergens gezien misschien?


What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 Nights10
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx
Member
What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 DPKsfdL
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?! {Nyx}   What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 Icon_minitimema 10 feb 2014 - 20:17

Ze drukte haar oortjes tegen haar nek en boorde haar nageltjes in de grond. ''Laat me raden, jij was vroeger een kittypet hè...'' Haar vacht schoot overeind bij de aanraking die de grote Rogue veroorzaakte en ze keek angstig naar de zwarte poes. ''Volgens mij heb je ook veel geluk gehad dat die Bloodclan kat die je bent tegengekomen je niet vermoord heeft.'' Haar pootjes begonnen te trillen en ze voelde de angst koud door haar lichaam gaan. "Ja, maar ik ben niet zo zwak hoor!" Jammerde ze vervolgens.


What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 2vxqgk6
"Those who dream by day are cognizant of many things that escape those who dream only at night."
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?! {Nyx}   What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 21:08

Rachity zag dat het katje begon te trillen, bang was haar conclusie. "Ja, maar ik ben niet zo zwak hoor!" jammerde het katje vervolgens. ''Alleen de toon waarop je het zegt bewijst het tegendeel al.'' zei Rachity koud tegen het katje. Met een paar grote passen stond Rachity weer voor het katje en keek het wat fel in de ogen aan. ''Zeg, vertel me eens wat er nou gebeurt is...'' vroeg Rachity op een half geïnteresseerde manier aan het katje. Waarna ze op de grond neerplofte, ze bleef het katje aankijken wachtend op een antwoord. Dit was niet iets wat Rachity normaal gesproken zou doen. Normaal zou ze dit katje binnen no-time hebben vermoord en verder zijn gegaan, maar deze keer was het anders. Dit katje was anders, misschien zelfs een beetje bijzonder. In ieder geval was Rachity nieuwsgierig naar de reden waarom dit katje die geuren bij zich droeg. Met haar tong likte ze een beetje opgedroogd bloed van eerder die dag van haar lippen af.

OOC: Sorry voor de late reactie.


What do you want from me?! {Nyx} - Pagina 2 Nights10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want from me?! {Nyx}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: