Can we start over?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can we start over?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zebrachase
Member
Can we start over?  DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 22:38

Voorzichtig stak hij zijn kop door de donkere Den en zijn blauwe blik zocht snel naar de bekende Apprentice, nou ja, qua leeftijd niet echt meer. "Poppypaw..?" Vroeg hij nog wat aarzelend en trok zich alvast een beetje terug. "Wil je.. het nog een keertje proberen?" Vroeg hij vervolgens nog steeds met die aarzeling in zijn stem. "Ik wacht wel buiten het kamp op je als je komt." Voegde hij er nog snel aan toe en trok zich geheel terug. Met snelle passen verliet hij het kamp door de ingang die zijn vacht altijd wel een beetje deed opschudden en nam een plaatsje vlak voor de ingang. Als ze niet zou komen, dan kon hij wel gelijk gaan jagen of wat dan ook. Maar natuurlijk hoopte de kater op een komst van de poes.

OOC; Eerste post voor Poppypaw


Can we start over?  Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Can we start over?  DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 19:44

In een houding die alleen voor een kat gemakkelijk kon zijn, lag Poppypaw in haar nest geïnstalleerd. De spaarzame slaap die ze kreeg, daar maakte ze graag gebruik van. De poes werd echter uit haar slaap getrokken door een plotselinge stem. "Poppypaw..?" Vroeg de stem. "Mhm..?" Murmelde Poppypaw zachtjes, waarna haar honingkleurige ogen zich langzaam openden. "Wil je.. het nog een keertje proberen?" Vroeg de kat, die ze ondertussen herkende als Zebrachase. Wat verbaasd knipperde Poppypaw met haar ogen. Proberen..? Oh! Traini- "Ik wacht wel buiten het kamp op je als je komt." Onderbrak Zebrachase waarna hij alweer verdween, haar gedachtenstroom onderbrekende. Wat verrast knipperde Poppypaw met haar ogen en keek ze hem na. Hierna hief ze zichzelf overeind in haar nest en rekte ze zich even uit. Ach.. Waarom ook niet? Eten deed ze wel tijdens de training als ze wat ging. Ze wist zichzelf uit haar nest te heisen en liep meteen door naar de kampuitgang. "Zebrachase?" Vroeg ze met haar hoge stem, rondkijkende of ze haar mentor ergens zag.


Can we start over?  Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Can we start over?  DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 20:01

"Zebrachase?" De kater schrok wat op uit zijn eigen gedachten en zag het gestalte van Poppypaw. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij sprong overeind. Wat fijn dat je er bent! Wilde hij zeggen, maar zijn kaken bleven op elkaar geplekt. De kater ging voor de Apprentice staan, zijn blauwe ogen toch wel vrolijk op haar gericht. "Zullen we maar.. gaan..?" Stelde hij nog licht aarzelend voor.


Can we start over?  Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Can we start over?  DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:43

De poes schudde haar tortoiseshell pels even uit en keek daarna op naar Zebrachase, die opsprong. Hij keek vrolijk. Dat is.. goed toch? "Zullen we maar.. gaan..?" Vroeg de kater wat aarzelend. Voorzichtig glimlachte Poppypaw. "Dat is goed," Miauwde de poes op voorzichtige toon. Ze wilde niet weer ruzie.


Can we start over?  Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Can we start over?  DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:51

"Dat is goed," Kwam het antwoord wat voorzichtig en Zebra nam deze kans aan om meteen van start te gaan. De Warrior draaide zich om en begon richting de plek te lopen waar de Apprentices meestal hun trainingen kregen en.. Hij kneep zijn blauwe ogen dicht. Nee, niet daar aan denken.. Beet hij zichzelf toe en toen hij was aangekomen bij de zandkuil, die niet al te ver van het kamp af lag, draaide hij zich om. "Wil je met iets specifieks beginnen?" Vroeg hij aan haar, nog steeds met een kleine glimlach op zijn gezicht. Ze had hem weer een kans gegeven en die moest hij goed benutten ook.


Can we start over?  Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Can we start over?  DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:57

Poppypaw schrok eventjes lichtjes op toen de kater haar een vraag stelde. Met voorzichtige pootstapjes was ze hem gevolgd. "Wil je met iets specifieks beginnen?" Vroeg de kater aan haar. Wat verrast knipperde Poppypwaw met haar ogen en ze twijfelde licht. "Vechttraining," Besloot ze uiteindelijk toch, "Ik.. ik ben niet goed met grote tegenstanders omdat ik nogal klein ben.." Miauwde ze vervolgens. Terugdenkende aan de vorige vechttraining die ze gehad...


Can we start over?  Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Can we start over?  DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 20:11

"Vechttraining," Zebra knikte, maar beet op zijn lip toen Poppy weer verder ging. "Ik.. ik ben niet goed met grote tegenstanders omdat ik nogal klein ben.." De kater dacht voor een moment na en sprong alvast in het zand, wat al aardig koud aanvoelde. "Nou, dan maak je daar toch gebruik van? Grote tegenstanders kunnen dan langzamer zijn en misschien krijg je zelfs de kans om onder ze door te glippen als ze niet opletten?" Stelde hij nog wat aarzelend voor. "Maar probeer mij maar eens van mijn poten te krijgen." Daagde hij haar deels plagerig en deels serieus voor.


Can we start over?  Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Can we start over?  DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:36

Ze huiverde eventjes toen het koude zand aan haar pootjes kietelde. "Ik haat Bladkaal," Klaagde ze, "Straks vriezen m'n poten eraf." Ondanks haar beklag, was er nog wel een hint van humor in haar stem. "Nou, dan maak je daar toch gebruik van? Grote tegenstanders kunnen dan langzamer zijn en misschien krijg je zelfs de kans om onder ze door te glippen als ze niet opletten?" Stelde hij nog wat aarzelend voor. "Maar probeer mij maar eens van mijn poten te krijgen." Miauwde de kater vervolgens. Poppypaw grijnsde rustig. "Met alle genoegen..." Miauwde ze op plagerige toon, waarna ze naar voren sprong en hem probeerde te provoceren in een aanval door meerdere schijnaanvallen te doen en terug te springen.



Can we start over?  Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Can we start over?  DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Can we start over?    Can we start over?  Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:14

"Met alle genoegen..." Zijn oren schoten verrast overeind en met grote ogen zag hij dat Poppypaw naar hem toe sprong. Oeps. Er werden meerderen aanvallen op hem gericht en de kater hief zijn poten op om niet geraakt te worden en net toen Poppypaw haar poten had teruggetrokken, wilde hij haar zelf ondersteboven halen, maar de poes was al teruggesprongen, alsof ze het allang had verwacht. Door zijn opgetrokken poot en zijn voorpoot waarmee hij had willen uithalen verloor hij zijn evenwicht en viel met zijn snuit in het zand. "Oef." De lucht werd uit zijn longen gedrukt toen hij terecht kwam op het zand.


Can we start over?  Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can we start over?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: