[OPEN] Hahaha no ..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] Hahaha no ..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sixx
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 20:05


Sixx wandelde door de straten, zonder doel, zonder redenen. Hij grijnsde verdrietig naar zijn poten, en strompelde verder. Zijn zware ademhaling schuurde in zijn longen, en hij grijnsde weer even. Sixx dacht aan de grap, die een van zijn clangenoten hem had verteld. Met een moe gebaar had hij "Hahaha no .." gezegd. Dat gemene gebaar hing al de hele dag in zijn hoofd, en hij zat er wat mee. Maar hallo, wat maakte het uit, vriendelijk zijn was niet altijd voor hem weggelegd. Als hij nu maar eens een kat tegenkwam waar hij een deel van zijn hart kon uitstorten ..

OOC; Open, gewoon meedoen ;D


[OPEN] Hahaha no .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 20:18

De witte poes schoot als een witte flits over het terrein heen en greep een muis van het pad af. Snel beet ze 'm dood en nam er een hap van. Ze was in de tijd dat ze nu bij Bloodclan hoorde er aardig aan gewent. Ze had niet zo heel veel contact meer Lítill, maar dat maakte niet uit. Ze kon haar eigen weg wel vinden momenteel.
Toch bleef het aan d'r knagen hoe het momenteel in Riverclan ging, de geur van haar voormalige clan was zo goed als verdwenen uit haar witte vacht, maar ze zou in haar hart altijd een Rivier kat blijven. Met een zucht legde Lostvoice de rest van de muis weg en wandelde maar weer verder.
Ze keek op toen ze een andere, Bloodclan, geur rook en in haar helder blauwe ogen verscheen een kille glans. In de verte zag ze een jongere kater lopen, hij zag er niet al te bedreigend uit. Eerder ... verdrietig, onzeker. Het wakkerde haar nieuwsgierigheid op en ze liep naar hem toe. "Hey," miauwde ze kalm, haar Bloodclan attitude laten vallen. "Gaat het?" vroeg ze daarna, op een bijna moederlijke toon. Ze wist dat als er nu iemand langs kwam, dat ze problemen had. Maar ze vond dat niet alle Bloodclan katten gemeen en twisted moesten zijn, er waren ook zachtere types. Zoals zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 20:20




Met trage passen slenterde ze het bos uit,ze wist dat ze eigenlijk niet op een twoleg place hoorde te zijn! Maar waar kon ze anders heen? Ze moest haar mentor niet en in het Camp was er ook niks meer te beleven! Een zucht verliet haar keel en haar ogen stonden vermoeid. Bij het bos dicht bij de twolegs aan de rand ging ze zitten,niet bewust van gevaren. Maar wat kon haar het schelen? Ze kon toch beter dood! Ze sloot haar ogen en had het gevoel dat ze ging verdwijnen. Maar echt in slaap raakte ze niet,ze had het gevoel dat ze niet veilig was. Ze snoof en sprong haast de lucht in. Het was een Bloodclan geur die ze rook. Ze keek rond en zag ergens,niet zo ver vandaan. Misschien aantal vossenlengtes bij haar vandaan een kat. Angst knaagde aan haar maag,ze had nog niet eens leren vechten. Ze stond op en twijfelden of ze ging vluchten maar bleef koppig staan. Ze richtte haar blik op de kat en zette paar stappen naar de kat toe. 'Heum...Hallo?',sprak ze een beetje zenuwachtig en behoedzaam. Want wie weet,misschien was het ene val! Ze keek nog eens en zag een tweede kat met ook een Bloodclan geur!




[OPEN] Hahaha no .. 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
[OPEN] Hahaha no .. IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 20:36

Dovepaw
>>If you dont ask, I dont say<<
 
Natuurlijk kon ze hier niet zijn. Dat wist ze zelf ook wel. Maar wat moest ze anders? Deze ochtend was ze wakker geworden, had ze een poging gedaan te jagen en had uiteindelijk besloten wat buiten het territorium te verkennen. Het eigenlijke plan was dat ze met wat prooi terug kwam, en dat het daarna al avond was zodat ze kon gaan slapen en morgen alles weer te herhalen. Maar toen kwam ze bij de huizen, hekken en voor haar naamloze dingen die bij de two-legs hoorde. Nu zou ze eigenlijk om moeten draaien en netjes weglopen, terug naar Windclan. Terug alsof het niks is gebeurt en onderweg iets van een muisje vangen ofzo. Maar ondanks dat liep ze gewoon verder. Haar grijze slanke lichaam was nog verassend ontspannen terwijl haar zachte, geluidloze passen zich voortzette. Ondanks dat er nog geen kat in haar zich kwam werden hun aanwezigheid duidelijk. De geur van haar eigen clan mengde die met een vreemde. Ze ging er vanuit dat het Bloodclan was. Ondanks dat ze nog nooit een rogue, bloodclan of kittypet had ontmoet was het voor haar logies dat de twee zonder enige vorm van clan afvielen. De geur die ze nu rook rook naar meer dan een kat tegelijk, een beetje vermengt. Aangezien ze er te veel op inging en ineens uit haar gedachten was ontwaakt keek ze verast op toen de geur heel sterk was. Haar oorschelpen vingen nu zelfs het geluid van katten op. Nog enkel de hoek omgaan en ze zou de katten zien, maar wou ze ze ook zien? Ze was wel nieuwsgierig... Tegen beter weten in liep ze het hoekje om en zag al drie katten staan. 'Al aardig gezellig hier...' sprak ze tegen niemand in het bijzonder. Op haar in haar ogen veilige afstandje bleef ze staan en keek kort naar haat clangenoot. Wat had die eigenlijk hier te zoeken? Wat heb ik eigenlijk hier te zoeken? Was het mentale antwoord op die innerlijke vraag.








F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 20:39


Een witte BloodClan poes kwam op hem af.  Lostvoice, als hij zich niet vergiste. "Hey," zei ze rustig tegen Sixx. "Gaat het?" vervolgde ze, met een bezorgde toon. Sixx keek even op, met donkere ogen, en een droeve gezichtuitdrukking. "Tja, eigenlijk .. Het kàn beter .. Het gaat eigenlijk best niet goed .." zei Sixx. Hij keek even naar de hemel, al was het maar op rustig te worden. Niet enkel de hahaha no reactie pestte hem, maar ook andere gedachten.Een andere poes kwam ook op hem af, duidelijk met de RiverClan geur. Sixx haren tintelde, maar hij kek kalm. 'Heum...Hallo?" ze sprak voorzichtig. "Hallo." knikte Sixx haar kortaf toe. Hij keerde zich weer naar Lostvoice. "Er iets gewoon .. Er ligt iets op mijn maag, dat is alles. Maar het is best moeilijk om het zo te vertellen." Hij wierp een scheve blik op de RiverClanner. "Als je snapt wat ik bedoel." Net nadat hij dat gezegd had, kwam er NOG een RiverCalnner aan. "Al aardig gezellig hier..." Sixx kon te laat zijn reactie wegslikken, en kwam het er redelijk bot uit. "Wat denken jullie uit de RiverClan wel niet? Een gezellige Twoleg-uitstap?" snauwde hij ietwat geërgerd.


[OPEN] Hahaha no .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 20:44




De kater snauwde naar haar. Ze voelde zich beledig.'Ik ben geen Riverclankat! Ik ben een Windclankat!',Siste de poes als antwoord tegen de kater.'jij domme kat met een muizenbrein!',spuugde ze. Het was voor haar een grote belediging dat ze een Riverclancat werd genoemd! Haar ogen stonden boos. Ze leek toch niet op een Riverclan cat en droeg die geur toch niet? Ze draaide zich met een ruk om naar een andere kat,wel van de Riverclan.'Het is een val hé! En jij zit er zeker tussen!',Grauwde ze woest.




[OPEN] Hahaha no .. 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 20:56


'Ik ben geen Riverclankat! Ik ben een Windclankat!', siste Cinderpaw. 'Jij domme kat met een muizenbrein!' Dat raakte Sixx pijnlijker als hij gehoopt had. Een woedende flikkering lag te lezen in zijn ogen. Met een woeste, grauwende stem gaf hij antwoord. "Zo dom ben ik niet, het spijt me hoor, ik ben gewoon een kat !" Hij bewerkte de grond met zijn nagels, en ademde zwaar. 'Het is een val hé! En jij zit er zeker tussen!' Cinderpaw was precies woest. Met een rotslcht humeur dacht hij aan wat hij had gezocht: troost. "ER IS HIER NIKS AAN DE HAND !" schreeuwde Sixx kwaad. Hij was woést ! "Ik was gewoon triest, maar nu loopt het hier helemaal uit de hand! Ik wou enkel .. Mijn hart .. Luchten .." Hij ademde in stoten, en ging snel zitten. "I .. Can't ... Can't breathe .." hijgde hij, en probeerde kalm lucht in te ademen.


[OPEN] Hahaha no .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
[OPEN] Hahaha no .. IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 21:08

Dovepaw
>>If you dont ask, I dont say<<
 
Toen de kater van Bloodclan wat uitviel over een Riverclan uitstapje stapte ze onbewust wat achteruit. Kon ze niet gewoon omdraaien en weglopen? Dit voorval gewoon negeren, niemand die erachter kwam. 'Ik ben geen Riverclankat! Ik ben een Windclankat!' Ja dat hebben we nu gemerkt, maar waarom moet dat uitgeschreeuwd worden? Die kater is vast niet doof... En zijzelf trouwens ook niet. 'jij domme kat met een muizenbrein!' In een wat ongemakkelijke houding keek ze naar de katten. De kater wier weer wat tegen. Dovepaw had nu dus echt geen zin om een ruzie bij te bonen. Al helemaal geen gevecht. Ze schrok op toen de Windclankat zich naar haar omdraaide en nu haar tirade over haar uit gooide 'Het is een val hé! En jij zit er zeker tussen!' Haar groene ogen werden even groot en ze rechtte zichzelf zo goed als ze in zich had op het moment. Toch klonk haar stem niet zo zeker van haar zaak. Als deze poes uit was op een gevecht kon ze niet zomaar wegrennen, een Windclanner is zeer snelle als zij. En over zo'n houten geval klimmen was ook geen optie, ze was zeker geen Thunderclan poes. Als er nou water was geweest was het een ander verhaal, maar hier midden in een woonblok had je daar weinig aan. Ineens schreeuwde de kater naar de boze poes. Ze dook lichtjes ineen. "Ik was gewoon triest, maar nu loopt het hier helemaal uit de hand! Ik wou enkel .. Mijn hart .. Luchten .." hoorde ze verbaast uit de bek van de hijgende kater komen. "I .. Can't ... Can't breathe .." Met wat snelle passen liep ze naar hem toe, de Windclankat nu negerend. Ze bleef op enige afstand van hem om hem de ruimte te geven en ging daar zitten. 'Het is al goed, er zal iemand luisteren' sprak ze zacht. Al was ze nog steeds niet overtuigt van haar veiligheid leek deze Bloodclan kater nu een stuk minder gevaarlijk. 'Wil je het nog steeds kwijt?' Vroeg ze voorzichtig.








F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfall
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the days since I'm born and you will know
Gender:
Rank:
Shadowfall
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 21:10

Rustig had de kater het spoor gevolgd van een Windclan apprentice. Het was niet moeilijk haar te vinden. Maar wat moest zij in godsnaam bij de Twoleg Place? Hij zag haar al snel staan of in ieder geval uitvallen naar een Bloodclankat en Riverclankat. Geniaal. Hij versnelde zijn pas wat en kwam al snel bij het groepje aan. De bloodclankater was ondertussen ook uitgevallen naar Cinderpaw en snel ging hij half beschermend voor de apprentice staan. Ze maakte deel uit van de clan en hij zou haar niet zo maar laten verwonden. Daarvoor was elke kracht in de clan te kostbaar. Of ze hier ongestrafd vanaf zou komen? Dat zou hij nog wel zien. Maar in ieder geval zou hij haar voor nu beschermen. "En nu is het genoeg, voor jullie allebei." gromde hij. Hij was waarschijnlijk haast even oud als de Bloodclankater, maar toch was zijn gedrag veel volwassener. Zijn blik ging van de 2 bloodclankatten naar de Riverclankat. "Het is hier een hele vergadering." bromde hij licht geïrriteerd.


- Shadowfall -
[OPEN] Hahaha no .. O35hk
XxX:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 21:35

Cinderpaw. Stapte achter Shadowfall vandaan en liep naar de Bloodclan kater toe. 'Het spijt me dat ik zo uitviel. Het is gewoon mijn mentor. Vebrgeef me astu lieft, ik ben nog niet zolang een apprentice. ', verontschuldigde Cinderpaw. Zich en ging naast de Bloodclan cat zitten. 'Vertel maar at er azn dde hand is. Ik zal zwijhen en luisteren.', sprak ze zacht.


[OPEN] Hahaha no .. 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 7:15


De Riverclan poes kwam wat korterbij, en Sixx probeerde nog steed zijn ademhaling onder controle te houden. 'Het is al goed, er zal iemand luisteren' Sixx keek haar dankbaar aan. 'Wil je het nog steeds kwijt?' vroeg ze. Sixx twijfelde even. Alsof er nog niet genoeg Clancatten op de Twoleg place waren, verscheen er nog een zwart-wtte warrior uit de WindClan. Hij ging beschermend voor Cinderpaw staan, en sprak. "En nu is het genoeg, voor jullie allebei." Sixx keek hem bedenkelijk aan. "Het is hier een hele vergadering." Sixx lachtte spottend. "Ik en Lostvoice mogen hier zijn. Voor ons is het best wel normaal. Maar wat doen jullie hier? Wachten tot een kleine Twoleg gaa staan huilen, en dat ze je meeneemt naar haar house ?" Hij glimlachte nog even. 'Het spijt me dat ik zo uitviel. Het is gewoon mijn mentor. Vebrgeef me astublieft, ik ben nog niet zolang een apprentice. ', sprak Cinderpaw weer. 'Vertel maar wat er aan de hand is. Ik zal zwijgen en luisteren.' Sixx kwam bijna niet meer bij. "Denk je nu echt dat ik JOU nog iets ga vertellen? Nadat je ZO tegen me deed? Vergeet het, neel die halve mentor dinges van je maar terug mee nar je Camp." Hj keek naar de zwarte kater, en knikte, om te laten zien dat het niet beledigend bedoeld was. Langzaam keerde de witte Bloodclan kater zich naar de RiverClan cat die naast hem zat. "Ik wil het je wel vertellen, maar waarom zou ik jou vertrouwen?"


[OPEN] Hahaha no .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 7:23

De kater was het spoor van een van RiverClan's Apprentices gevolgd en hij bevond zich nu dicht bij de grenzen. Was die nu helemaal gek geworden? Zonder begeleiding de grenzen oversteken? De kater volgde het spoor vluchtig, en dat bracht hem bij de Tweebeenplaats. Een lichte woedde kwam in hem naar boven, deze Apprentice - daar zou hij persoonlijk voor zorgen - zou een maan in de Elders Den krijgen, lekker de vieze taakjes van de Medicine Cat op zijn nemen. Hij vernauwde zijn ogen toen hij Dovepaw uiteindelijk zag zitten bij een groepje katten. "Dovepaw!" miauwde hij en trippelde naar haar toe, de BloodClan kat en de andere, van waar ze dan ook mochten komen, negerend. "Ben je helemaal gek geworden? Alleen het kamp verlaten!"


[OPEN] Hahaha no .. 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
[OPEN] Hahaha no .. IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 8:06

Haar helder groene ogen keken even op toen er weer een kat bij kwam. Deze kwam waarschijnlijk ook uit Windclan want hij ging beschermend voor de andere apprentice staan. De apprentice stapte gewoon langs de warrior en bood haar excuses aan. En ook zij bood zich aan om naar de zorgen van de kater te luisteren.  "Denk je nu echt dat ik JOU nog iets ga vertellen? Nadat je ZO tegen me deed? Vergeet het, neel die halve mentor dinges van je maar terug mee nar je Camp." Ze had zich er steeds buiten gelaten en enkel geluisterd maar nu richtte de kater zich op haar. "Ik wil het je wel vertellen, maar waarom zou ik jou vertrouwen?" Zelf moest ze daar ook even over nadenken, waarom eigenlijk? Hij kende haar niet en zij hem niet. 'Wij kennen elkaar niet, ik zou niks door kunnen vertellen. En dan heb je toch je hart gelucht zonder dat iemand die er toe doet het weet' Haar stem klonk wat twijfelend, niet wetend of dat echt een goede reden was. Maar het was de enige die ze wist. Plots klonk een stem die haar naam uitsprak. Ze keek in de richting van het geluid en haar blik viel op een Riverclan kater waarvan ze hem kende als Bravesoul. "Ben je helemaal gek geworden? Alleen het kamp verlaten!" Haar blik richtte zich op de grond terwijl ze nouwlijks hoorbaar een 'Sorry' uitsprak. Het was nooit haar bedoeling geweest om in de problemen te komen, maar dat is nooit iemands bedoeling.  


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfall
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the days since I'm born and you will know
Gender:
Rank:
Shadowfall
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 16:44

"Ik en Lostvoice mogen hier zijn. Voor ons is het best wel normaal. Maar wat doen jullie hier? Wachten tot een kleine Twoleg gaat staan huilen, en dat ze je meeneemt naar haar house ?" De kater haalde zijn schouders op, "Ik volgde haar geurspoor, dus je moet het aan haar vragen, niet aan mij." bromde de kater. Hierna klonk de stem van de apprentice weer, 'Het spijt me dat ik zo uitviel. Het is gewoon mijn mentor. Vergeef me alstublieft, ik ben nog niet zolang een apprentice. ', sprak Cinderpaw. 'Vertel maar wat er aan de hand is. Ik zal zwijgen en luisteren.' De Riverclankat. Sixx kwam bijna niet meer bij. "Denk je nu echt dat ik JOU nog iets ga vertellen? Nadat je ZO tegen me deed? Vergeet het, neel die halve mentor dinges van je maar terug mee naar je Camp." Nog een warrior voegde zich erbij, deze razend op de blijkbaar zogenaamde Dovepaw. "Ben je helemaal gek geworden? Alleen het kamp verlaten!" klonk de stem woedend. "De jeugd van tegenwoordig ook," miauwde hij kalmpjes tegen de kater, "Ze kennen de regels niet meer." Licht doelend op Cinderpaw.


- Shadowfall -
[OPEN] Hahaha no .. O35hk
XxX:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 16:54


Wij kennen elkaar niet, ik zou niks door kunnen vertellen. En dan heb je toch je hart gelucht zonder dat iemand die er toe doet het weet' Sixx keek op, en zag NOG een Clancat afkomen. "Hebben jullie niets te doen IN jullie clan?" vroeg hij verwijtend, meer naar de aprrentices toe, wetende dat de Warriors hen waarschijnlijk kwamen zoeken. Hij knikte de nieuwgekome RiverClanner even kort toe, en keek naar Dovepaw. "Laat almaar!" snauwde hij, kwader als zijn bedoeling was. Sixx stapte een paar passen weg van de te groot wordende groep. Hij ging weer zitten, en vouwde zijn staart om zijn witte poten. "De jeugd van tegenwoordig ook," mauwde de WindClan kater, die Cinderpaw was komen opzoeken. "Ze kennen de regels niet meer." Sixx keek hem aan, en bedacht dat het een wijze kat was. "Hmm .. Ik ben misschien wat uitgevlogen tegen de WindClan Apprentice," zei hij, doelend op Cinderpaw. "Maar het is frustrerend als je als BloodClanner je emoties eens wilt tonen, en dan komt er een halve Clan op je af. Bedankt, Dovepaw ~ denk ik dat je heet ~ om te willen luisteren, maar als er al een kat is waar ik het tegen zeg, is dat Lostvoice wel. Zij is en Clangenote. En jullie zijn .." zijn haren gingen weer tintelen, en hij haalde diep adem. "Jullie zijn Clanners van de StarClan, of zo iets. Dus, jah." Hij zette weer een paar passen richting de groep, en keek Shadowfall aan. "Het spijt me dat de Apprentice hierheen kwam. Maar eigenlijk kon ik er niets aan doen. Ik weet niet eens wat jullie hier allemaal doen. Jullie Warriors zullen hen wel zijn komen zoeken, maar wat die twee mouse-brains hier doen, dat weet ik dus niet." Hij glimlachte ven naar de twee Apprentices, maar het was zéker niet van harte.


[OPEN] Hahaha no .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
[OPEN] Hahaha no .. IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 17:07


De Bloodclan kater reageerde wat gefrustreerd toen er weer een clankat bij kwam, daarbij zette ze al wat stappen terug naar de richting van Bravesoul. Lichtelijk hopend dat die kant beter was. Na de woorden van de Windclan warrior nam de kater een andere richting en bood zijn excuses aan, al betwijfelde ze het dat ze echt gemeend waren. Het gedeelte waarbij ze weer wel haar aandacht op richtte was toen ze haar naam hoorde. "Maar het is frustrerend als je als BloodClanner je emoties eens wilt tonen, en dan komt er een halve Clan op je af. Bedankt, Dovepaw ~ denk ik dat je heet ~ om te willen luisteren, maar als er al een kat is waar ik het tegen zeg, is dat Lostvoice wel. Zij is en Clangenote. En jullie zijn ...Jullie zijn Clanners van de StarClan, of zo iets. Dus, jah." Ze richtte weer een blik op de andere Bloodclanner maar gaf geen antwoord. Wat kon ze dan zeggen? "Het spijt me dat de Apprentice hierheen kwam. Maar eigenlijk kon ik er niets aan doen. Ik weet niet eens wat jullie hier allemaal doen. Jullie Warriors zullen hen wel zijn komen zoeken, maar wat die twee mouse-brains hier doen, dat weet ik dus niet." Na zijn glimlach stond ze gewoon op en liep nu geheel naar Bravesoul toe. Ze mompelde binnensmonds nog wat na; 'Ineens wijze woorden voor een kater die een paar seconden geleden geen lucht meer kreeg door de emoties' Haar blik was gericht op de grond, beseffend dat het volgende gedeelte eraan kwam, een straf.


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 17:15

"Hmm .. Ik ben misschien wat uitgevlogen tegen de WindClan Apprentice," zei hij, doelend op Cinderpaw. "Maar het is frustrerend als je als BloodClanner je emoties eens wilt tonen, en dan komt er een halve Clan op je af. Bedankt, Dovepaw ~ denk ik dat je heet ~ om te willen luisteren, maar als er al een kat is waar ik het tegen zeg, is dat Lostvoice wel. Zij is en Clangenote. En jullie zijn .." zijn haren gingen weer tintelen, en hij haalde diep adem. "Jullie zijn Clanners van de StarClan, of zo iets. Dus, jah." Hij zette weer een paar passen richting de groep, en keek Shadowfall aan. "Het spijt me dat de Apprentice hierheen kwam. Maar eigenlijk kon ik er niets aan doen. Ik weet niet eens wat jullie hier allemaal doen. Jullie Warriors zullen hen wel zijn komen zoeken, maar wat die twee mouse-brains hier doen, dat weet ik dus niet." Ze keek even naar Shadowfall. 'Vertel Everstar maar dat ik niet langer meer naar iemand luister!',Ze draaide na die woorden zich om en begon te rennen,niet het bos terug in maar verder het twoleg territorium in. Ze zou niet snel terug komen,en daar was ze zeker van. Ze liep boos verder,geen zin om terug te gaan.


[OPEN] Hahaha no .. 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfall
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the days since I'm born and you will know
Gender:
Rank:
Shadowfall
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 17:21


"Hmm .. Ik ben misschien wat uitgevlogen tegen de WindClan Apprentice," sprak de Bloodclankater toen, "Maar het is frustrerend als je als BloodClanner je emoties eens wilt tonen, en dan komt er een halve Clan op je af. Bedankt, Dovepaw ~ denk ik dat je heet ~ om te willen luisteren, maar als er al een kat is waar ik het tegen zeg, is dat Lostvoice wel. Zij is en Clangenote. En jullie zijn .. Jullie zijn Clanners van de StarClan, of zo iets. Dus, jah." Hij zette weer een paar passen richting de groep, en keek  hem even aan. "Het spijt me dat de Apprentice hierheen kwam. Maar eigenlijk kon ik er niets aan doen. Ik weet niet eens wat jullie hier allemaal doen. Jullie Warriors zullen hen wel zijn komen zoeken, maar wat die twee mouse-brains hier doen, dat weet ik dus niet." De kater haalde zijn schouders op. Het kon onmogelijk deze kater zijn fout zijn. En als dat wel zo was, waren deze twee apprentices nog steeds in de fout. Hij voelde een blik van Cinderpaw op hem gericht en keek haar even aan. 'Vertel Everstar maar dat ik niet langer meer naar iemand luister!' riep ze toen boos, waarna ze wegliep. Shadowfall trok even zijn wenkbrauwen op. Hij had nooit geweten dat je je zo druk kon maken om dit. Maar goed als dat was wat ze wou... "Ik zal het doorgeven," sprak hij rustig, wetend dat ze hem waarschijnlijk niet eens meer hoorde. Toen keek hij naar de rest van het gezelschap. "Achterna lopen heeft weinig nut denk ik, maar dan ben ik weer weg. Zie jullie nog wel eens, of niet." Waarna hij zich ook omdraaide alleen in tegenstelling tot Cinderpaw in de richting van het Windclangebied liep. Terug naar het kamp, op naar Everstar.


- Shadowfall -
[OPEN] Hahaha no .. O35hk
XxX:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sixx
Member
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No age, died at 15 moons
Gender:
Rank:
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 17:29

Dovepaw liep naar haar Clangenoor, en mompelde wat. Sixx ving maar een paar woorden op, maar het was niet leuk wat hij hoorde. "Ik stik niet in emoties." sneerde hij. "Ik heb longproblemen. Heeft je StarClan je er nooit over verteld? Poor you !" Het sarcasme droop eraf, maar dat was juist extra leuk voor Sixx. Hij keerde haar de rug toe, toen Cinderpaw plots begon te roepen. 'Vertel Everstar maar dat ik niet langer meer naar iemand luister!', Sixx grinnikte, terwijl ze wegliep. "Ik zal het doorgeven," zei Shadowfall kalm. "Achterna lopen heeft weinig nut denk ik, maar dan ben ik weer weg. Zie jullie nog wel eens, of niet." Sixx knikte, en riep hem iets na. "Succes met haar, en met Everstar !" Hij lachtte inwendig, en bedacht dat het plots een stuk rustiger was. Hij keek de rennende kat achterna, die bijna weg was, en de rustig wandelende kater, die ook weg was. "Zo, twee personen minder." grijnsde hij.


[OPEN] Hahaha no .. 2uehb3k
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
[OPEN] Hahaha no .. DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Hahaha no ..   [OPEN] Hahaha no .. Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 20:36

De kater liet zijn haren overeind reizen toen hij de BloodClan geur rook, nee, daar hield hij totaal niet van. Dovepaw keek wat naar haar poten, maar het was nu te laat om er met een excuses onder uit te komen. Ze had de regels overtreden, praatte met een gestoorde kater van BloodClan en probeerde hem over te halen zijn geheimen, of wat het dan ook mochten wezen, aan haar te vertellen. De kater keek met vernauwde ogen naar Dovepaw, de andere kater negerend. Echter keek hij op bij het horen van de naam Lostvoice. Hij keek niet begrijpend naar de kater, en zag een witte poes bij hem zitten: hun Lostvoice, de poes die de Clan had verlaten. Hij schudde zijn kop en richtte zich tot Dovepaw, nee, het was niet veilig hier nog langer te blijven. "Jij, meekomen, nu!" miauwde hij de Apprentice toe en duwde haar overeind, om haar vervolgens voor te laten gaan naar het territorium. Hij hield zijn ogen strak op de poes gericht, de andere katten ook in zijn kielzog houdend.


[OPEN] Hahaha no .. 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] Hahaha no ..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: