Namen 'stelen'



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Namen 'stelen'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ladypaw,
Member
Namen 'stelen' DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:38

Ik heb dit al een paar keer gezien en ik erger me er toch wel aan.

Op 9 januari had ik een aanmelding in een topic gepost. Ik had er van alles in staan, ook de uiteindelijke warrior naam. Ik schreef duidelijk dat als ik niet gekozen werd, ik haar alsnog ooit wou aanmaken.
18 dagen later word er een account aangemaakt met die naam.

Het kan zijn dat het geen opzet is, maar ik word er zelf nogal pissig van. Ik heb zo iets wel eens eerder gezien en ik vind het niet echt leuk.. Nou snap ik dat het toevallig kan zijn, maar ik vind dat er toch wel iets moet komen waardoor er niet meer zulke misverstanden komen. Misschien een lijst van gereserveerde namen of zo, maar op deze manier vind ik het niet fijn. Want zo heb je veel moeite in een aanmelding gestoken en dan kan je naam gewoon voor je neus weg worden gegrist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Namen 'stelen' DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:41

Som sis het ook perongeluk, dat diegene dat gewoon niet wist dat die naam al "gereserveerd" was? Ik denk wel dat zon topic met gereserveerde namen ondoenlijk vele werk zal zijn om bij te houden, zeker als degene die dat moet bijhouden ook nog een leven heeft. Je zou diegene een pm kunnen sturen, dan kan 'ie z'n naam laten veranderen?



Namen 'stelen' Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Namen 'stelen' DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:41

Iedereen kan een naam verzinnen en het gebruikelijke is dat je eerst gewoon zelf een berichtje stuurt om dit te proberen op te lossen. Ik zou het liever zelf niet willen beschrijven als stelen. Als je er met dit persoon niet uitkomt, kun je een berichtje aan het team sturen.

Met vriendelijke groet,

Strawberry


Namen 'stelen' T4W3e3N
Stamps
Namen 'stelen' PS18GM0Namen 'stelen' W0qAlxRNamen 'stelen' EjrsROFNamen 'stelen' FWu1gsfNamen 'stelen' D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
Namen 'stelen' DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:42

Pff ik weet het niet, zo'n lijst wordt zeer lang, mensen zijn luie wezens, accounts raken inactief, het is veel om bij te houden en zo voort. Daarbij, je kan de persoon in kwestie toch gewoon even een berichtje sturen? Dat is in een minuut voor elkaar. (:


Namen 'stelen' T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Namen 'stelen' DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:44

Wat dat pb betreft kan dat natuurlijk, maar stel dat het geen opzet was? Dan kom ik daar aan van 'ja ik had jou naam eerder, dus jij moet hem veranderen.' Dat vind ik dan ook weer oneerlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Namen 'stelen' DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:45

Als je dat vriendelijk zegt kan daar toch geen probleem van gemaakt worden?



Namen 'stelen' Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Namen 'stelen' 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:45

In precipe heb jij de naam eerder, dan de persoon die het account aanmaakt, niet waar? Anders kun je altijd nog hulp inschakelen van de Beheerders of Moderators (:


Sucks don't it?
Namen 'stelen' Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Namen 'stelen' DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:56

Hmm, ja dat wel..

Ik denk er nog eens over na :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Namen 'stelen' DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:57

Je kan een naam niet echt claimen of zo hé? Dat heb ook zo met Butterfly, want blijkbaar wilde iemand die naam al gaan gebruiken.. Ik wist dat echt niet, en heb er dus ook wel spijt van! Een lijst zou nogal ingewikkeld worden, want als je dan een account wilt gaan aanmaken moet je eerst kijken of er niemand die naam al gebruikt heeft, en dan nog een hele lijst afgaan om te kijken of deze al niet gereserveerd is.. Mij lijkt het niet zo'n geweldig idee, en misverstanden kan je nu eenmaal niet snel vermijden. Ik zou het ook wel vervelend vinden, maar je kan toch ook gewoon een andere warrior name kiezen? Niet iedereen houdt zich een hele dag bezig met het lezen van aanmeldingen voor iets waar diegene zelf niets mee te maken heeft, toch? ;3


Namen 'stelen' 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Namen 'stelen' Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:59

Als jij gewoon je Warrior naam al hebt staan (lieft op kattenprofiel anders in aanmeldtopic) is die naam gewoon van jou. Zie je m dan bij een ander dan kan je natuurlijk via pm vragen of het veranderd kan worden Wink

Kijk als je zoals ik met Gravepaw nergens hebt staan dat naam Graverobber word en twee jaar inactieve Gravepaw ineens een Graverobber is ja dan moet je er geen gezeik van gaan maken. Maar 18 dagen en gewoon actief kan je gewoon pm sturen Wink


Namen 'stelen' CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Namen 'stelen' Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 14:05

Wat mensen zeggen, als je een naam al een tijdje hebt staan in je profiel of ergens anders en iemand maakt een account aan met die naam, zal de persoon in de meeste gevallen wel zo redelijk zijn om de naam gewoon te laten veranderen zodat jij je naam nog kan gebruiken.


Namen 'stelen' RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Namen 'stelen' DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Namen 'stelen'   Namen 'stelen' Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 14:13

Ik heb een pb gestuurd.

Arrg, ik vind dit zo eng O-O
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Namen 'stelen'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: