I love you, son. [&Teemo]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I love you, son. [&Teemo]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aragon
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimema 3 feb 2014 - 20:48

Een opgewekte glimlach sierde het gelaat van de donkere kater, terwijl deze via een 'sluiproute' zijn tuin in klom. Niet dat het echt een hele geheime route was, terwijl de kater hem pas een aantal dagen geleden had ontdekt op een van zijn uitstapjes. Aragon voelde een heel verschil met de kat die hij jaren geleden was, dat merkte hij elke keer weer zodra hij wegzakte in zijn gedachtes. Hij was niet meer die arrogante, zelfzuchtige kat. In tegendeel zelfs, hij had zowaar katten gevonden van wie hij meer hield dan van zichzelf, om te beginnen met Sketch. Die hij alweer een hele tijd geleden had ontmoet, ze was onderhand ook de moeder van zijn kittens. De donkere kittypet schudde gelukzalig met zijn kop, zijn gedachtereeks beëindigend. Een bekende geur drong zijn neus binnen, Teemo. Zijn donkergekleurde zoontje. Hij sprong lenig over de schutting, die zijn huis scheidde van de tuin van Sketch. Zijn gele ogen zochten zijn zoontje.

||T E E M O||


I love you, son. [&Teemo] Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Teemo
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Jara
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Teemo
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 17:56


TEEMO
DON'T LOVE EVERYBODY, BE LOVED BY EVERYBODY

Vol bewondering keek het katertje de weide wereld in. Ofja, voor zover de heg in de achtertuin dat toe liet. Maar voor dit pas geboren mannetje, was dit al heel veel. Teemo was stiekem door een klepje gesneaked waar hij zijn moeder altijd door naar buiten had zien gaan. Het was nog een hele klus geweest om met zijn lichaampje het klepje open te duwen, maar het was hem gelukt. Hij wist dat hij eigenlijk nog niet alleen naar buiten mocht, maar je was pas echt een man als hij alleen naar buiten was geweest. Tenminste, dat vond hij zelf. En wilde zo graag op zijn papa lijken en zijn mama trots maken, dat dit hem de perfecte manier leek. Het natte, witte spul voelde heel raar onder zijn voetkussentjes en het kwam bijna tot zijn knie, waardoor hij toch weer even terug deinste. Ook was het buiten koud, maar terug krabbelen kon hij nu niet meer. Wat zouden zijn broer en zus wel niet van hem denken? Zijn groen/blauwige ogen gleden de tuin rond, tot ze op een grijze kater bleven hangen. "Pap, kijk hoe stoer ik ben." Miauwde het katertje trots. Ofja, miauwen. Het was meer een schelle poging tot. Maar, het klonk al redelijk als een echte miauw.
TAG: Aragon || WORDS: ~ NOTE: Whieehiee
( © HUNTER. )


I love you, son. [&Teemo] 143kdio
Owyn ~ Teemo ~ Freya


Laatst aangepast door Teemo op za 8 feb 2014 - 16:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 18:43

De koude wind woelde door de grijze vacht van de stevig gebouwde kater, de sneeuw knarste onder zijn poten terwijl hij verder de tuin inliep. Zijn blik viel op het gestalte van zijn zwart gekleurde zoontje, Teemo. Maar wat deed deze in vredesnaam buiten? Hij wist toch dat hij niet in zijn eentje naar buiten mocht, vooral niet met de sneeuw. Die nu al tot de knieën van het katertje reikten. 'Pak, kijkt hoe stoer ik ben.' Miauwde de kitten trots, zijn gemiauw was nog wat schel. Maar het begon al steeds beter te klinken. Aragon kon een kleine glimlach niet onderdrukken, hij herinnerde zich nog wel dat hij vroeger ook altijd naar buiten sloop. Waarna hij altijd gigantisch op zijn kop kreeg van zijn vader, niet dat al die preken echt werkten. Voornamelijk omdat ze toch altijd eindigden met zijn vader die zei dat hij gewild had een andere zoon te hebben. Afijn, hij zou het anders aanpakken met Teemo. Dat kon haast niet anders, hij was dol op het gozertje en zou hem voor geen goud kwijt willen. Ondanks dat hij pas net vader was en eigenlijk nog niet echt wist wat hij moest doen, wist hij één ding zeker. Nooit maar dan ook nooit, zou het zich zo gaan gedragen zoals zijn eigen vader had gedaan. 'Teemo, waarom ben je buiten?' Sprak hij zacht tegen de kitten, terwijl hij iets dichterbij liep. Zijn grijze poten lieten afdrukken achter in de verse sneeuw.


I love you, son. [&Teemo] Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Teemo
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Jara
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Teemo
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 16:47


TEEMO
DON'T LOVE EVERYBODY, BE LOVED BY EVERYBODY

Het was spannend buiten, maar tegelijkertijd prachtig. Het witte spul was heel anders dan de warme vloer binnen. Maar het katertje stelde zich stoer op en hij ging laten zien hoe stoer hij werkelijk was. Misschien niet zijn slimste zet, want er zou van alles kunnen gebeuren buiten. Teemo kon door zijn jonge leeftijd en weinig levenservaring het allemaal nog niet goed inschatten. Je kon hem niks kwalijk nemen, hij was amper een maandje oud. Maar zo stoer als hij was stond hij nu buiten, alleen. Zijn hart bonkte hard in zijn borstkast en langzaam waagde hij nog een poging om het witte spul te betreden. Hij snapte niet hoe zijn mama hier voor haar plezier in kon lopen, maar goed. De stem van zijn vader had hem op lieten kijken, waarna hij heel trots had geantwoord. Zijn groen/blauwe ogen zagen hoe het massive lichaam van zijn vader in beweging kwam.  'Teemo, waarom ben je buiten?' Hier moest het mannetje even overna denken, hij wilde niet dat zijn vader boos zou worden en hem terug naar binnen zou sturen. Teemo was slim, hij wist dondersgoed dat hij hier helemaal niet zijn mocht. "Ik wilde mama trots maken, door te laten zien dat ik net zo stoer als jou ben." Sprak hij zachtjes terug. De trotsheid die hij droeg was in zijn ogen te zien, maar zijn stem was zacht en breekbaar. Hij wilde zijn moeder zo graag trots maken, zo graag zo stoer als zijn vader zijn, dat hij bang was om te falen. Voorzichtig kwamen zijn pootjes in beweging en liep hij op Aragon af, waarna hij zacht zijn neus tegen zijn vaders hals duwde.
TAG: ARAGON || WORDS: ~ NOTE: WHIEEHIEE
( © HUNTER. )


I love you, son. [&Teemo] 143kdio
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 8:01

"Ik wilde mama trots maken, door te laten zien dat ik net zo stoer als jou ben." Sprak het katertje zachtjes, zijn trots was duidelijk te zien in zijn ogen, hoewel zijn stem zcht en breekbaar was. Hij wist dat het katertje veel om zijn moeder gaf en haar graag trots wilde maken, dat kon hij zijn zoontje ook niet kwalijk nemen. Aragon zelf wilde ook altijd nog zijn geliefde trots maken. Teemo was op het af komen lopen, waarna hij zacht zijn neus tegen de hals van de grotere grijze kat aandrukte. De kater glimlachte, terwijl hij de kitten een liefkozende lik over diens oor gaf. ”Je bent ook heel stoer, Teemo.” Miauwde hij zacht. ”Maar geloof me, het is buiten niet veilig. Je weet hoe bezorgd mama kan zijn. En als zij boos wordt, dan ben zelfs ik niet meer zo stoer.”

OOC; Sorry voor de laatheid ~


I love you, son. [&Teemo] Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Teemo
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Jara
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Teemo
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 22:05


TEEMO
DON'T LOVE EVERYBODY, BE LOVED BY EVERYBODY

Teemo's groene oogjes keken vol trots naar de grijze kater. Aragon stond een eindje voor hem, maar Teemo kon hem prima zien. Hij was nu een maandje oud en zijn ogen waren al een paar weken open. Sinds dien was zijn karaktertje echt gevromd, hij was zich als een echte kitten gaan gedragen. Hij was slim, wist dan ook donders goed dat hij hier helemaal niet alleen mocht komen. En net op het moment dat hij heel stoer het witte spul durfde te betreden, was zijn papa gekomen. De lik die hij over zijn oor kreeg voelde lief en vertrouwd. 'Je bent ook heel stoer Teemo.' Miauwde zijn vader en trots glimlachte het katertje. 'Maar geloof me, het is niet veilig buiten. Je weet hoe bezorgd mama kan zijn. En als zij boos word, ben zelfs ik niet zo stoer meer.' Teemo keek Aragon aan en knikte zacht. "Ben je nu boos? Gaat mama boos zijn?" zijn stem was nog steeds zacht, als Aragon wilde kon hij hem elk moment breken. Maar het katertje kon breekbaar bij Aragon zijn, hij vertrouwde zijn vader dat hij hem nooit zou breken. Hij hield van zijn vader. "Waarom woon je niet bij ons in huis?" miauwde Teemo met een grote glimlach op zijn gelaat.
TAG: Aragon || WORDS: ~ NOTE: Gepost op me iphone kan dus foutjes hebben ;3
( © HUNTER. )


I love you, son. [&Teemo] 143kdio
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimema 10 feb 2014 - 18:54

"Ben je nu boos? Gaat mama boos zijn?" Aragon glimlachte het katertje geruststellend toe, hij wist hoe gemakkelijk hij de emoties van Teemo kon breken. En dat was nu helemaal niet de bedoeling. ”Ik ben heus niet boos op je Teem,” hij raakte een kort moment met zijn neus het voorhoofd van zijn zoontje aan. ”Of mama boos zal worden, weet ik niet. Maar ze hoeft er niet achter te komen,” sprak hij terwijl hij naar de zwarte kater knipoogde. "Waarom woon je niet bij ons in huis?" Klonk Teemo’s volgende vraag, met een grote glimlach op zijn gelaat. ”Ik woon bij andere twolegs, daar woonde ik al voor jullie geboren waren. Ze willen me niet zomaar bij jullie laten wonen.” Hij keek lichtelijk beteuterd, de kater zou er alles voor over hebben om bij Sketch en zijn kits te wonen. Immers waren zij zijn familie, zijn échte familie. Familie die hij, voor zijn gevoel, nooit had. ”Maar nu, moet ik dus maar gewoon zo vaak als ik kan bij jullie op bezoek komen.”
Words: 174 || Extra: ~ || Tag: Teemo




I love you, son. [&Teemo] Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Teemo
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Jara
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Teemo
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 18:51


TEEMO
DON'T LOVE EVERYBODY, BE LOVED BY EVERYBODY

Teemo wist het zeker, als hij later groot was ging hij de hele wereld verkennen. Hij vond het al super spannend om hier in de achtertuin, net voorbij de achterdeur, te staan. Laat staan hoe de hele wereld zou zijn. Het katertje keek er nu al naar uit om later groot te zijn en de hele wereld samen met zijn broertje en zusje te kunnen verkennen. Misschien zelfs wel alleen. Ja, dan zou Sketch pas trots op hem zijn. ”Ik ben heus niet boos op je Teem,” Aragon raakte voor een kort moment het voorhoofd van Teemo aan en op datzelfde moment sloot het zwarte katertje zijn ogen. Het was fijn om te weten dat zijn vader niet boos was, dat stelde hem al weer iets gerust. ”Of mama boos zal worden, weet ik niet. Maar ze hoeft er niet achter te komen,” Knipoogde Aragon.  Met grote oogjes keek hij zijn papa aan en een kleine glimlach vormde zich rond zijn lippen. "Dus dit is ons geheimpje?" Het kleintje trippelde van zijn ene voorpoot op de andere van enthousiasme. Zijn eerste geheim, hij vond het allemaal heel erg leuk en spannend. Op dit moment was alles leuk voor Teemo, en al helemaal een geheim met zijn vader. Hierdoor voelde hij zich als een echte kater. Toen Teemo had gevraagd waarom Aragon niet bij hun in huis woonde stelde het antwoord van zijn vader hem ietsjes teleur. ”Ik woon bij andere twolegs, daar woonde ik al voor jullie geboren waren. Ze willen me niet zomaar bij jullie laten wonen.” Maar hij snapte het wel, voor zover het te begrijpen was. ”Maar nu, moet ik dus maar gewoon zo vaak als ik kan bij jullie op bezoek komen.” Hierbij knikte het katertje uitbundig. "En mag ik een keertje bij jou op bezoek komen?"
TAG: aragon || WORDS: 301 NOTE: i love teemo already ;3
( © HUNTER. )


I love you, son. [&Teemo] 143kdio
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 20:42

"Dus dit is ons geheimpje?" Aragon keek glimlachend toe hoe zijn zoontje van zijn ene op zijn andere voorpoot trippelde uit enthousiasme. Het was misschien wel het verstandigst als Sketch dit niet te horen kreeg, wie weet hoe boos ze zou worden. Daar had hij geen behoefte aan. ”Ja, dit is ons geheimpje.” Sprak hij vriendelijk, het was misschien niet al te goed zijn kits geen standje te geven bij iets als dit. Maar hij kon het niet over zijn hart verdragen de emoties van de jonge kater te breken, dat kon hij gewoon niet. Bij zijn volgende woorden had Teemo uitbundig geknikt. "En mag ik een keertje bij jou op bezoek komen?" Vroeg hij. ”Je mag best een keertje bij me op bezoek komen, maar dan moet je wel eerst oud genoeg zijn om over de schutting te klimmen. En dat ben je nu nog niet,” sprak hij ietwat plagend.
Words: 151 || Extra: ~ || Tag: Teemo




I love you, son. [&Teemo] Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Teemo
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Jara
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Teemo
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 21:49


TEEMO
IT IS MY MOUTH I CAN SAY WHAT I WANT TO

De kleine, zwarte kater was vreselijk trots op zichzelf op dit moment. Hij was gewoon super stoer geweest om alleen naar buiten te durven. Misschien was hij niet zo stoer geweest als Aragon niet was gekomen, waarschijnlijk was hij dan weer stiekem naar binnen gegaan. Maar nu zijn vader er was durfde Teemo alles aan. ”Ja, dit is ons geheimpje.” Sprak Aragon vriendelijk en een glimlach sierde rond de kitten zijn mond. Het katertje kon niet wachten op de twolegs van zijn papa te ontmoeten, het huis van hem te zien en zich als een echte man te kunnen gedragen. Want nu was Teemo nog jong, maar hij kon niet wachten om een echte kater te worden. En hij werd een goeie, dat moest gewoon. Hij zal alles doen om zijn ouders, vooral zijn moeder, vreselijk trots te maken. ”Je mag best een keertje bij me op bezoek komen, maar dan moet je wel eerst oud genoeg zijn om over de schutting te klimmen. En dat ben je nu nog niet,” De kleine kater keek even bedroefd, waarbij zijn blik naar de hoge schutting ging. De echte hoogte viel wel mee, gewoon normaal. Maar voor de kitten leek het als een mega muur die hem scheide van alle leuke avondturen. "Maar de schutting is zo hoog.. Kun je me niet optillen?" Teemo trippelde om zijn vader heen, waarbij hij speels in Aragon's staart beet.
TAG: aragon || WORDS: 234 NOTE: late reactie, sorry ;o
( © HUNTER. )


I love you, son. [&Teemo] 143kdio
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 17:13

De kleine kater had een moment bedroefd gekeken. Aragon glimlachte breed naar zijn zoontje en duwde even zijn neus tegen diens flank aan.  "Maar de schutting is zo hoog.. Kun je me niet optillen?"  Teemo begon om zijn vader heen te trippelde, die zijn bewegingen volgde met zijn gele ogen. Speels beet het kleine kereltje in Aragon’s  staart. ”Zo, zo Teem. Wat ben je gevaarlijk!” Miauwde hij liefkozend, waarna hij even met zijn pluizige staart zwaaide. ”Ik denk dat ik het met je moeder op stok ga krijgen, als ik je over die schutting heen til.” Hij wist vrijwel zeker dat Sketch furieus zou worden als hij Teemo nu al mee zou nemen naar zijn eigen huis. Ze was af en toe zo ontzettend bezorgd over hun kittens, dat was haar dan ook niet te verwijten. Hij was af en toe misschien ook wel wat te overbezorgd.
Words: 147 || Extra: ~ || Tag: Teemo




I love you, son. [&Teemo] Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Teemo
Member
I love you, son. [&Teemo] DPKsfdL
Jara
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Teemo
BerichtOnderwerp: Re: I love you, son. [&Teemo]   I love you, son. [&Teemo] Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:48


TEEMO
IT IS MY MOUTH I CAN SAY WHAT I WANT TO

Speels beet het zwarte katertje in zijn vader staart, probeerde er heel overtuigend bij te grommen. Het werd natuurlijk een raar geluid, maar hij deed erg zijn best en was er vreselijk trots op. Toen zijn vader ”Zo, zo Teem. Wat ben je gevaarlijk!” zei, kon de kitten zijn trots niet meer op. Aragon zwaaide met zijn pluizige staart en Teemo deed zijn best om er achteraan te gaan, waardoor zijn pootjes de lucht in gezwaaid werden. ”Ik denk dat ik het met je moeder op stok ga krijgen, als ik je over die schutting heen til.” De woorden kwamen niet echt goed bij de kitten binnen aangezien hij veel te druk bezig was om op zijn vaders staart te kauwen. Hij hield de staart goed vast, maar alles ging wel zachtjes. Terwijl hij de staart nog vast had probeerde hij op de rug van zijn vader te klimmen, wat allemaal lastig ging doordat hij de staart niet goed mee kreeg. Dat plan gaf hij dus maar op, waarna hij voor het oor van zijn vader ging. Zijn oogjes werden samen geknepen terwijl Teemo zijn best deed bij het oor van zijn vader te komen, en onderweg speels in Aragon's vacht beet.
TAG: aragon || WORDS: 202 NOTE: ~
( © HUNTER. )


I love you, son. [&Teemo] 143kdio
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I love you, son. [&Teemo]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: