Don't tell me what to do



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't tell me what to do

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jaxon
Member
Don't tell me what to do DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Jaxon
BerichtOnderwerp: Don't tell me what to do   Don't tell me what to do Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 15:05

Langzaam slokte hij over de straat en hield zijn fel gele ogen strak voor zich gericht. Het was even stil geweest op zijn pad, maar de kater had zon gevoel dat er binnenkort iemand zijn pad zou kruisen. Tot die tijd moest hij genieten van zijn stilte. Met een lenige sprong kwam hij terecht op een hekje, eentje die veel Twoleg Dens van elkaar scheidde. Minachtend keek hij neer op het miezerige stukje gras en snoof lichtelijk arrogant. Hoe konden Kittypets daar in leven? Bij die gedachte ging hij met zijn voorpoot langs zijn hals, waar hij een rode halsband had zitten. Het ding zat ontzettend vervelend, maar de echte leden van de BloodClan moesten er eentje hebben.


Don't tell me what to do Icmts5
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
Don't tell me what to do DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Don't tell me what to do   Don't tell me what to do Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 17:31

Met rustige passen wandelde de jonge poes over de harde, koude tegeltjes. Haar lange nagels tikte regelmatig tegen de harde bodem, wat een irritant geluid gaf. Een verveelde zucht verliet haar bek en ze keek met een arrogante, trotse blik om zich heen. Haar ijzige, rode ogen staarde wat verveeld om haar heen, naar een plek waar ze vaak genoeg zat om nieuwe prooien te vinden, of in ieder geval een gesprek te starten met iemand. Niet dat die gesprekken zo vriendelijk verliepen, maar vandaag had de poes geen zin om een vervelend voor te zeggen. Ze was moe, erg moe. Haar ogen straalde dan wel arrogantie uit, ze had helemaal geen zin om te vechten of om andere af te zeiken. Haar blik zorgde er meestal wel voor dat de katten afhaakte bij het idee om haar aan te vallen of zelfs te benaderen. Maar ze kon niet slapen in het kamp, dus besloot ze een ander plekje te zoeken waar geen gezeik was of luide BloodClanners die haar uit haar slaapje hielden. Met een scheve sprong, belandde de poes op een van de dunne tuinhekjes van de Twolegs en keek met een ijzige blik rond, in de hoop een rustig plekje te vinden. De geur van de BloodClan drong al haar neus binnen en ze draaide zich om, haar blik zocht een gedaante van een kat. Met een sierlijke pas wandelde ze over het hek en haar blik viel op een kater, die zeker in de BloodClan zat, maar waarvan ze totaal de naam niet wist. Ze wandelde naar hem toe, haar houding was niet erg dreigend. "Hey," mompelde ze zachtjes en ze keek hem aan. Een zucht verliet haar bek, gevolgd door een gaap. Ze moest maar snel een slaapplek vinden. "BloodClan?" vroeg ze maar, wetend dat de vraag totaal overbodig was.


Don't tell me what to do 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaxon
Member
Don't tell me what to do DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Jaxon
BerichtOnderwerp: Re: Don't tell me what to do   Don't tell me what to do Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 16:40

"Hey," Hij had de poes allang horen aankomen. De geur had hem ten eerste gealarmeerd, aangezien zijn rust als heilig beschouwd werd door hem en vervolgens had hij de zachte pootstappen gehoord. Jaxon wierp zijn doordringende gele blik op de poes, die hem zojuist begroet had. "BloodClan?" Hij versmalde zijn blik lichtelijk en bleef nog even stil. Die vraag.. was wat stom om te stellen, niet? Jaxon liet de BloodClan poes daarom ook nog even in de stilte. Haar naam wist hij niet, maar de kater deed er niet zoveel moeite meer aan. Nog steeds stonden de namen van de WindClan katten in zijn geheugen geprint, die zouden nooit meer wegvagen. "Ja," Sprak hij met zijn vloeiende stem toen hij dacht dat ze wel genoeg bedenktijd had gehad. "Ik ben Jaxon," Bij deze woorden stond hij op en strekte zijn lange WindClan poten uit en wierp zijn gele blik weer op de poes. "Jij?" Hij bracht het niet eens als een excuus, dat hij haar naam niet wist.


Don't tell me what to do Icmts5
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
Don't tell me what to do DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Don't tell me what to do   Don't tell me what to do Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 13:53

"Ja," klonk er na een korte tijd, maar ze had eerlijk geen idee waar hij op wachtte. Ze wist, haar vraag was dom, maar ze moest een gespreksstof vinden. Anders liep het zo weer vast en daar had ze geen zin in. De poes ging voorzichtig zitten en keek hem met haar doordringbare, rode ogen aan. "Ik ben Jaxon," miauwde de kater, wat haar enigszins opluchtte. Ze wist zijn naam niet dus nu hoefde ze het niet meer te vragen. De kater stond op en haar blik viel op zijn lange poten, langer dan de gemiddelde BloodClan kat. Misschien was hij helemaal niet van de BloodClan, de BloodClan liet iedereen toe. "Jij?" vroeg de kater en de poes keek hem met haar bloedrode, kille ogen aan. "Shiva is de naam," miauwde ze kalm en ze keek hem rustig aan. Even was het stil, dus besloot ze over iets anders te beginnen. "Wat vind jij van de nieuwe leader en deputy?" mompelde de poes zachtjes en ze greens.


Don't tell me what to do 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaxon
Member
Don't tell me what to do DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Jaxon
BerichtOnderwerp: Re: Don't tell me what to do   Don't tell me what to do Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 14:06

Met een zwiep van zijn volle zwarte staart negeerde hij de kilheid in haar bijzondere rode ogen en likte zijn lippen. "Shiva is de naam," Er viel een stilte, dit keer niet veroorzaakt door de kater, wie nu zijn klauwen aan het hout onder zijn poten begon te scherpen. het deed niet veel, maar je kon nooit weten wanneer dit van pas kon komen. "Wat vind jij van de nieuwe leader en deputy?" Rustig keek hij op en hief zijn wenkbrauwen wat op bij de grijns. Zijn uitdrukking bleef hetzelfde, kalm en koel. "Het zou me werkelijk waar niet veel kunnen schelen," Zei hij met een licht arrogante toon en hij liet zijn staart wat hangen. "Maar als Icy het niet aankon, kan dit toch niet zo veel slechter zijn?"


Don't tell me what to do Icmts5
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't tell me what to do
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: