I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Heronwing
Member
I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||   I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:20

Gelukkig snorrend lag de poes tegen Hiddendance aan. Haar blauwe ogen waren gericht op de prachtig gekleurde lucht, en haar kop was enkel gevuld met gelukkige gedachten. Misschien lag ze op een dag wel in de nursery, als queen, met de kittens van deze kater naast haar... Wat een prachtig beeld. De vurige bol van de zon ging steeds verder onder achter de bomen. De poes stond rustig op toen het eenmaal donker was. 'Zullen we maar eens terug gaan naar het camp, Hidden?'


I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||   I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:25

Snorrend lag Heronwing tegen de stevige kater aan. Haar lichaamswarmte was zalig tegen zijn lichaam. Maar steeds verder en verder zakte de zon weg achter de horizon, en het begon zelfs al een beetje donker te worden... Toen het eenmaal donker was, stond de blauwe poes op. Hiddendance keek haar lichtjes zuchtend aan, moesten ze nu al weer weg? 'Zullen we maar eens terug gaan naar het camp, Hidden?', miauwde ze tot zijn teleurstelling. "Als het echt moet... Zolang ik maar bij jou ben!", gaf de kater als antwoord. Vanaf nu kon hij geen dag meer zonder haar! Vermoeid stond hij op en keek naar de poes, klaar om samen terug te keren.


I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||   I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:43

Met duidelijke tegenzin stond ook Hiddendance op. 'Als het echt moet... Zolang ik maar bij jou ben!' De blauwe poes grijnsde. 'Maar natuurlijk Hidden. Altijd.' Doelend op het feit dat hij haar nu misschien zelfs vaker zou zien dan hem lief was. Maar daar moest hij maar mee leren leven, niet waar? Dat zou zij ook moeten met zijn flirterige gedrag, dat hopelijk minder zou worden. Met een laatste knikje haalde ze haar staart onder zijn neus door en begon rustig richting het camp te lopen. Ze had geen haast.


I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||   I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:55

De fragiele poes grijnsde in Hiddendance's richting. 'Maar natuurlijk Hidden. Altijd', miauwde ze. Altijd in het bijzijn van Heronwing? Een prachtiger leven bestond gewoon niet! Ze gaf hem nog een laatste knikje, waarop Hidden met zijn lange staart heen en weer zwiepte. Ze haalde haar staart nog 'ns onder zijn neus door, en begon kalmpjes in de richting van het ShadowClan camp te lopen. Gehoorzaam volgde de kater haar, nadenkend over een leuk gespreksonderwerp tijdens hun terugreis. Aha, kittens! "Dus..", begon hij voorzichtig om niets te forceren. "Aangezien we nu een koppel vormen, is het misschien goed om het eens te hebben over het onderwerp kittens?", miauwde de kater. Het klonk best wel formeel, maar ja. Dan was dat zo maar. "Ik bedoel niet dat we nu meteen kittens moeten, maar ik vraag me gewoon af hoe jij denkt over kittens naar de toekomst toe", verklaarde hij.


I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||   I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 21:00

Net toen de blauwe poes na begon te denken over een gespreksonderwerp, kwam Hiddendance met eentje op de proppen. 'Dus.. Aangezien we nu een koppel vormen, is het misschien goed om het eens te hebben over het onderwerp kittens?' Kittens? De kater verwachtte toch niet dat ze meteen al van plan was zijn kittens te gaan dragen? Maar.. Ze wilde ze wel. Heel graag. Over een tijdje. Een paar manen ofzo. 'Ik bedoel niet dat we nu meteen kittens moeten, maar ik vraag me gewoon af hoe jij denkt over kittens naar de toekomst toe,' vertelde de kater haar. Opgelucht haalde Heron eens adem, alvorens te antwoorden. 'Ik zou heel graag kittens willen. Over een tijdje.' Een grote glimlach sierde haar fragiele gezicht, terwijl ze haar kop ophief om de kater aan te kunnen kijken.


I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||   I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 21:06

Een opgeluchte adem verliet Heronwing's mond. 'Ik zou heel graag kittens willen. Over een tijdje', miauwde ze met een grote glimlach die haar fragiele gezicht sierde. De kater knikte, dat was precies wat hij ook wou. "Inderdaad", vervolgde hij met een glimlach. Zijn poten gingen aan een iets sneller tempo verder nu van opwinding, hij kon er zelf niets aan doen. Heron zou hem vast kunnen volgen, ze was een sterke poes!


I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||   I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 21:14

De gevlekte kater vertelde haar dat hij er precies hetzelfde over dacht, en de poes lachte blij. Het camp kwam in zicht, en de poes was blij dat ze 's ochtends al prooi had gevangen voor op de prooistapel. Anders had ze de warriorcode overschreden... Nee, dat nooit. Rustig wandelde de poes de warriors den in, en nam met een lik afscheid van de kater. 'Welterusten Hidden.' Fluisterde ze, en kroop toen heerlijk in haar mosnest.

OOC: topic uit? Is wel lang genoeg, dacht ik zo ;p


I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance || - Pagina 2 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanna tell you I'm sorry || Hiddendance ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: