Breakaway [Oakburst]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Breakaway [Oakburst]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Psychevoice
StarClan
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 10:44

De jonge poes die de naam Psychevoice droeg ploeterde langzaam door de laag sneeuw heen. Haar halflange vacht kon de kou lang niet allemaal tegenhouden en ze zocht naar een plekje voor beschutting, maar die bleek nergens te zijn. De poes had gemerkt dat ze de laatste tijd in een dipje zat, en vandaag was ze er pas achtergekomen waarom. Ze was pas moeder geworden van Arcanekit, Eaglekit, Gloriouskit, Snowkit, Lastkit en Oakkit, maar wie hun vader was wist ze niet. Ze had voor het ongeluk blijkbaar een leuke kater ontmoet, maar hoe en wie wist ze niet meer. De poes was niet in een dipje, je kon haar gewoonweg doodongelukkig noemen. Als kleine Psychekit was het al haar droom geweest later een partner te hebben, de prins op het witte paard, maar nu wist ze dat geen enkele kater haar zou willen hebben, omdat ze al een nest kittens had gehad. De poes legde haar oortjes plat tegen haar schedel en staarde naar haar poten. Haar zuster Frostbreeze, met wie ze vroeger altijd zo close was, moest niks meer van haar hebben. Ook dat verergerde haar slechte gevoel nog meer. "I'll spread my wings and I'll learn how to fly. I'll do what it takes til' I touch the sky. And I'll make a wish. Take a chance. Make a change And breakaway. Out of the darkness and into the sun. But I won't forget all the ones that I love. I'll take a risk. Take a chance. Make a change. And breakaway.." miauwde de poes zachtjes. Dat was een liedje die hun moeder altijd voor hun zong, voor haar en haar zusje, toen nog Frostkit. De poes had een plekje gevonden waar geen sneeuw lag, een klein heuveltje. Hier was ze in elkaar gedoken gaan zitten, en staarde voor zich uit. Haar leven was verpest.


Breakaway [Oakburst] 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakburst
Member
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
T A M A R
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Oakburst
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 17:20

Met kalme, beheerste stappen ploegde een bruine tabby door de dikke laag sneeuw die in korte tijd was gevallen. De gedachten van de kater waren ver, ver weg... Ze zwierven rond het camp, rond een bepaalde poes die hij laatst nog gesproken had. Bitterhowl. Een poes met.. pit. Dat was zeker. Maar Oakburst was dan ook niet in een al te best humeur geweest die dag.. En de rode poes had het niet echt geweldig gevonden dat hij haar mislukte jacht had kunnen volgen. Een zwakke zucht verliet zijn mond. Zijn dikke wintervacht verhulde het, maar de kater begon langzaam te vermageren onder de invloed van deze barre leafbare. Prooi werd steeds schaarser, en de voedzame prooien gingen naar de kittens, queens en elders om deze gezond te houden. Enkele onwaardige gedachten rezen in de kater op, maar hij drukte deze snel de kop weer in. Hij had voor dit leven gekozen. Als hij het niet aan kon, was hij al lang naar de twolegs of de BloodClan vertrokken. Of misschien was hij een Rogue geworden. Maar het leven in de clan beviel hem, dus waarom zou hij? Hoe zwaar leafbare ook was, en hoe lang hij ook duurde, er kwam altijd weer een newleaf. 'I'll spread my wings and I'll learn how to fly. I'll do what it takes til' I touch the sky. And I'll make a wish. Take a chance. Make a change And breakaway. Out of the darkness and into the sun. But I won't forget all the ones that I love. I'll take a risk. Take a chance. Make a change. And breakaway..' Klonk het zacht, van een eindje verderop. De tabby kater liep voorzichtig verder, de sneeuw knerpte met iedere pas onder zijn pootkussens. Even verderop, op een heuveltje zonder sneeuw, zat een poes uit zijn clan. Haar houding wees erop dat ze flink ongelukkig was. 'Psychevoice? Gaat het wel?' Oakburst kwam voorzichtig dichterbij.

OOC: De rest van mijn posts zal waarschijnlijk wat korter zijn, sorry ^,^'


Breakaway [Oakburst] Ifspx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 17:34

De poes kneep haar ogen samen en kromp wat in elkaar. Er was duidelijk te zien dat het verzorgen van z'n groot nest haar niet al te best afging. Ze was mager, maar had het tot nu toe geweigerd een van haar kittens bij een ander te laten zogen. Het waren haar kittens, haar verantwoordelijkheid, die van haar alleen. De kittens vonden het vreemd dat zei het enige nestje waren waar nooit een grote, stoere kater bij stond die hun papa moest zijn, en dat vond ze nog wel het ergste. Het gebrek die ze haar kittens gaf. Ze sloeg haar ogen neer toen ze een tabby kleurige kater in haar ooghoek zag verschijnen. 'Psychevoice? Gaat het wel?' miauwde de kater en ze zag hoe hij langzaam dichterbij kwam. Ze keek op en herkende Oakburst. "Ja.. denk ik.." miauwde ze onzeker.


Breakaway [Oakburst] 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakburst
Member
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
T A M A R
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Oakburst
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 18:13

Met rustige passen liep de kater steeds verder op de poes af. Ze was nog erger vermagerd dan de kater was, maar hij herinnerde zich dan ook dat ze kittens had, maar niet wist wie de vader was. Het moest zwaar zijn, als alleenstaande moeder van een aantal van die kleine wollen balletjes. 'Ja.. denk ik..' mauwde de poes op onzekere toon. 'Denk je? Hey, je kunt mij wel vertrouwen.' Voorzichtig nam hij plaats naast haar.


Breakaway [Oakburst] Ifspx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 18:31

De kater was dichter naar haar toe gekomen en nam toen plaats naast haar. Ze voelde zijn warme adem en dat gaf haar wat tintelingen in haar maag. 'Denk je? Hey, je kunt mij wel vertrouwen.' miauwde hij. Wat verlegen glimlachte Psychevoice naar hem. "Echt?" miauwde ze zachtjes en keek hem toen onzeker aan. Ze had altijd al de schijn tegen zich gehad, en dat had haar er nooit socialer op gemaakt. Onder andere ook omdat ze een halfbloedje was, niemand moest haar..


Breakaway [Oakburst] 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakburst
Member
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
T A M A R
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Oakburst
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 18:39

Oakburst nam voorzichtig plaats naast haar. Psychevoice keek hem aan en glimlachte wat verlegen naar hem. Zo eng was hij toch niet? Een rustige glimlach liet zijn mondhoeken omhoog krullen. 'Echt?' Zo slecht stond hij toch niet bekend in de clan? Naar zijn idee had niemand ooit echt iets slechts over hem gedacht. Behalve Bitterhowl dan, misschien. 'Natuurlijk. Ik kan toch niet profiteren van het ongeluk van anderen? Enkel van hun geluk. Dus vertel op. Misschien kan ik je wel helpen.' De kater gaf haar een voorzichtig duwtje met zijn neus.


Breakaway [Oakburst] Ifspx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 19:19

'Natuurlijk. Ik kan toch niet profiteren van het ongeluk van anderen? Enkel van hun geluk. Dus vertel op. Misschien kan ik je wel helpen.' miauwde de kater en gaf haar toen voorzichtig een duwtje met zijn neus. Psychevoice glimlachte weer, dit keer iet wat zelfverzekerder. "Het is gewoon.. niemand wil met mij omgaan.." miauwde ze zachtjes. "Ze noemen mij een verrader.. en ik ben ook nog eens half WindClan." miauwde ze en sloeg haar ogen neer. Ze wist niet hoe ze het aan haar kittens uit moest leggen dat ze niet eens volbloed ShadowClan waren, maar een kwart WindClan, een kwart ShadowClan, en voor de helft nog een andere Clan, of misschien wel Rogue, Kittypet of BloodClan. Het erge was nog, dat Psychevoice niet meer wist wie hun vader was..


Breakaway [Oakburst] 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakburst
Member
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
T A M A R
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Oakburst
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 19:39

Psychevoice glimlachte opnieuw, en dit keer leek het iets zelfverzekerder. 'Het is gewoon.. niemand wil met mij omgaan..' De kater knikte. Hij wilde het niet bevestigen, maar begreep absoluut. 'Maar ik ben hier toch?' fluisterde hij bemoedigend. 'Ze noemen mij een verrader.. en ik ben ook nog eens half WindClan.' Opnieuw knikte de kater langzaam. 'Weten... Weten je kittens dit eigenlijk al..?' mauwde de hij op een wat meer onzekere toon.


Breakaway [Oakburst] Ifspx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 19:58

'Maar ik ben hier toch?' fluisterde de kater vervolgens bemoedigend. Psychevoice keek hem aan en leek wel weg te zinken in zijn appelgroene ogen. Ze glimlachte weer wat verlegen. "Dat is waar." gaf ze toen toe en glimlachte naar Oakburst. Bij haar volgende woorden knikte de kater weer. 'Weten... Weten je kittens dit eigenlijk al..?' miauwde de kater dit keer op een onzekere toon. "Ze zijn zich er wel van bewust, ja.. ik heb het nooit voor ze geheim willen houden." miauwde ze wat beduusd.


Breakaway [Oakburst] 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakburst
Member
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
T A M A R
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Oakburst
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:10


De poes keek hem aan. 'Dat is waar.' mauwde ze, en keek hem aan. Opnieuw knikte hij bemoedigend. 'Ze zijn zich er wel van bewust, ja.. ik heb het nooit voor ze geheim willen houden.' 'Dat... Begrijp ik.' Maar hoeveel zouden de kittens eigenlijk precies weten? Wisten ze wie hun vader was? 'En... Hoeveel weten ze over hun vader? Hoeveel weet jíj over hun vader, als ik vragen mag?' Als de kater eerlijk was, wist hij niet zo veel over de vader van de kittens, en dergelijke.


Breakaway [Oakburst] Ifspx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:20

'Dat... Begrijp ik.' miauwde de kater vervolgens. 'En... Hoeveel weten ze over hun vader? Hoeveel weet jíj over hun vader, als ik vragen mag?' miauwde de kater vervolgens aan de poes. Dit was haar een steek in het hart. "De kittens weten vrijwel niks over hem.. evenals ik.." miauwde ze, met een stem die naarmate de zin langer werd afstierf en haar laatste woord kwam nog maar net over haar tong. "Sinds ik dat ongeluk heb gehad met een monster is mijn hele geheugen van daarvoor gewist, ik weet niet eens meer wie de kater is van wie ik kittens heb." miauwde ze zachtjes en beschamend. Tot nu toe wist alleen Shrewstar dit gedeelte.


Breakaway [Oakburst] 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakburst
Member
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
T A M A R
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Oakburst
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:34

Zijn vraag leek absoluut pijnlijk voor de poes, waar hij al bang voor was. Maar hij kon de woorden niet meer inslikken. 'De kittens weten vrijwel niks over hem.. evenals ik.' Oakburst slikte. Inderdaad een pijnlijke vraag. 'Oh. Dat spijt me voor je...' Hoewel het misschien niet gemeend klonk, was het absoluut gemeend. 'Sinds ik dat ongeluk heb gehad met een monster is mijn hele geheugen van daarvoor gewist, ik weet niet eens meer wie de kater is van wie ik kittens heb.' De kater beet op zijn lip. 'Is er enige kans dat je geheugen terugkomt?' Misschien... Kon hij haar helpen, wat betreft de kittens?


Breakaway [Oakburst] Ifspx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:44

'Oh. Dat spijt me voor je...' miauwde de kater vervolgens. Psychevoice glimlachte wat onzeker, het was een hele stap voor haar om dat tegen een andere kat te vertellen. 'Is er enige kans dat je geheugen terugkomt?' miauwde hij vervolgens. De poes schudde langzaam haar kop. "Dat is, vrijwel onmogelijk.." miauwde ze en een zucht rolde over haar mond. Ze keek eventjes kort naar Oakburst en toen weer naar haar poten. Ze wist niet goed wat te zeggen en voelde zich een tikkeltje nerveus nu.


Breakaway [Oakburst] 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakburst
Member
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
T A M A R
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Oakburst
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 21:09

Het moest een hele stap zijn, voor de glimlachende poes, om dit zomaar los te laten aan iemand die ze maar nauwelijks kende. Want, eerlijk was eerlijk, niet alle katten van de ShadowClan waren te vertrouwen met geheimen. Zeker niet, zelfs. Zuchtend antwoordde Psyche op de volgende vraag van de kater. 'Dat is, vrijwel onmogelijk..' Oak beet op zijn lip en staarde naar de grond, alvorens weer terug te kijken naar de poes. 'Is er... Zou ik je ergens mee kunnen helpen? Met de kittens misschien? Opgroeien zonder vader is natuurlijk moeilijk voor hen.' Dan was er tenminste iets in de clan dat hij doen kon.


Breakaway [Oakburst] Ifspx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 22:00

De poes fronste langzaam haar wenkbrauwen. 'Is er... Zou ik je ergens mee kunnen helpen? Met de kittens misschien? Opgroeien zonder vader is natuurlijk moeilijk voor hen.' De poes was even stil. Bedoelde hij haar te zeggen dat hij een vaderfiguur voor haar kittens wilde zijn? Ze hield haar kopje scheef en keek hem vervolgens aan. "Tot in hoeverre..?" miauwde ze twijfelend en keek hem afwachtend aan.


Breakaway [Oakburst] 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakburst
Member
Breakaway [Oakburst] DPKsfdL
T A M A R
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Oakburst
BerichtOnderwerp: Re: Breakaway [Oakburst]   Breakaway [Oakburst] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 13:46


De poes hield haar kop scheef en keek hem afwachtend aan, terwijl ze haar mond open deed om opnieuw te antwoorden. 'Tot in hoeverre...?' Oakburst slikte. 'Ik.. zou... voor hun vader kunnen spelen. Tot ze oud genoeg zijn om het te begrijpen.' Stelde hij wat onzeker voor. Het zou immers ook betekenen dat hij zou moeten doen alsof hij een relatie had met Psyche. Of niet, natuurlijk.


Breakaway [Oakburst] Ifspx4
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Breakaway [Oakburst]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: