{The heart of everything}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {The heart of everything}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 20:27

De sneeuwvlokken vielen als donzige, kleine pluisjes naar beneden vielen. Met voorzichtige passen liep Snowynight de medicine cat den uit. Haar poten waren nog lichtjes stijf, maar niet op een vervelende manier. Ze was genezen verklaard. Ze mocht eindelijk de medicine cat den verlaten. Zoekend keek ze in het rond naar een kat bij wie ze bij kon gaan zitten, maar doordat ze zo lang in de medicine cat den verbleven was, wist ze niet goed meer waarheen.

{Eerste post voor Thrushdive}


{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 21:39

Het was net ongeveer een dag of twee geleden dat hij een vos had bevochten. Zijn wonden waren niet al te ernstig geweest, en hij was gewoon nog in gezonde staat. Enkel zins de sneeuw was gaan vallen had hij een kriebel in de keel gekregen, maar dat zou wel niks zijn. Hij liep de warriors den uit. Nu hij iets minder warrior taken deed, omdat hij wel voorzichtig moest zijn met zijn wonden, was hij iets meer in het kamp. Buiten de medicine cat den zag hij Snowynight staan, dus besloot hij op haar af te komen. "Hey, Snowy," miauwde hij met een glimlach. "Het lijkt als of je verdwaald bent, wat is er?" Miauwde hij toen. Reagerend op haar zoekende blik.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 19:08

For the pain and the sorrow caused by my mistakes
Won't repent to a mortal whom is all to blame
Now I know I won't make it
There will be a time we'll get back our freedom
They can't break what's inside

I'll face it 'cause it's the heart of everything



Misschien dat ze maar zo snel als ze kon de warriors den in ging en daar haar volgende move zou gaan plannen. Het zou een betere uitgangspositie zijn dan gaan apengapen in het midden van het kamp, niet waar? Ze begon al met zich af te wenden toen een bekend koppie haar kant op kwam. Ze voelde zichzelf iets warmer worden terwijl ze hem aanschouwde. Sinds hij de vos had weggejaagd, had ze zich beseft hoeveel te om hem gaf. En tegelijkertijd maakte dat besef haar misselijk omdat ze wist dat Ashdrizzle dit niet goed op ging pakken.. En hem pijn doen wilde ze ook niet. "Hey, Snowy," miauwde Thrushdive, haar uit haar gedachten trekkende met zijn stem. "Het lijkt als of je verdwaald bent, wat is er?" Vroeg de kater vervolgens op bezorgde toon. Snowynight keek wat betrapt. "Ik... euh..." Begon ze, "Ik.. ik weet niet goed waar ik moet zitten.." Mompelde ze.


Open up your eyes
Save yourself from fading away now, don't let it go
Open up your eyes
See what you've become, don't sacrifice
It's truly the heart of everything


{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 17:01


Thrushdive had zich altijd wel op een bepaalde manier aangetrokken gevoeld tot Snowynight, zelfs toen die grote ruzie er was geweest. Zins die vos was het allemaal nog sterker geworden en besefte hij hoe erg hij het zou vinden als zij er niet meer zou zijn.

Me without you,
is like a leafless fall,
a snowless winter,
and a flowerless spring.

Ze was meer voor hem gaan betekenen, meer dan een vriendin. Enkel wist hij nog niet goed hoe hij dat ter woord moest brengen, en dat maakte hem soms wat ongemakkelijk, al liet hij dat niet snel merken. Een grapje hier, een lachje daar, en alles was weer goed.
"Ik... euh..." Thrushdive glimlachte. "Ik.. ik weet niet goed waar ik moet zitten..." miauwde ze. Thrushdive grinnikte, "voor de medicine cat den lijkt me geen strak plan, in ieder geval," miauwde hij terwijl hij haar mee leidde naar een plekje aan de zij kant van het kamp waar ze nog wel aanwezig waren, en waar een stukje verder op een ander groepje katten zaten. Hij legde zijn staart langs haar heen. "Hoe is het om nu officieel voor beter verklaard te zijn," miauwde hij toen.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 23:30

Nogmaals liet Snowynight haar blik over het kamp glijden. Voor de rest zag ze de andere katten met wie ze regelmatig omging niet zo snel zitten. Misschien waren ze buiten, jagen, patrouilleren, nuttiger dingen aan het doen dan rondhangen zoals zij weken had gedaan. Maar nu was ze hier met Thrushdive en dat liet haar al glimlachen op de één of andere manier. "Voor de medicine cat den lijkt me geen strak plan, in ieder geval," zei Thrushdive, waarmee hij haar deed opkijken en licht blozen onder haar pels uit schaamte. "Nee... Niet echt..." gaf ze toe met een wat onhandige glimlach toe, waarna ze zichzelf liet wegleiden door de kater. "Dank je.." Mompelde ze zachtjes. Ze was hem dankbaar dat hij haar een beetje uit de brand had geholpen, maar dat maakte niet dat de lichte schaamte bleef hangen dat ze zo verdwaald was in het Shadowclan kamp. Voorzichtig ging ze naast Thrushdive zitten, de kater had een rustig plekje uitgekozen en legde zijn staart rond haar neer. Snowynight schrok er lichtjes van, maar vond het gevoel niet onprettig. Ze schuifelde haar voorpootjes naar elkaar toe en voelde het bloed weer iets naar haar kop stijgen. Veel tijd om erbij stil te staan had ze echter niet. "Hoe is het om nu officieel voor beter verklaard te zijn," vroeg Thrushdive. Snowynight keek licht glimlachend op. "Goed.." miauwde ze op eerlijke toon, "tenminste beter dan nutteloos liggen te wezen in de medicine cat den."



{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 15:01

Samen gingen de twee katten op een rustig plekje in het kamp zitten. Thrushdive legde zijn staart langs Snowynight heen. Om haar bij hem te hebben voelde goed, voelde vertrouwd. Zij gaf hem een warm gevoel, een sterk gevoel. "Goed..." miauwde ze op zijn vraag. "Tenminste beter dan nutteloos liggen te wezen in de medicine cat den." Thrushdive lachte zachtjes. "Ik wil je wel weer helemaal op been helpen, al durf ik te wedden dat ik daar niet veel voor hoef te doen," miauwde hij doelend op dat ze sterk was. Thrushdive keek naar de prooi stapel, het was winter, en het was koud. Maar er was prooi, en zins de prooi stapel bijna altijd leeg was had hij de laatste dagen er voor gekozen niks te eten. En dat was wel te zien. "Wil je anders een muis met me delen?" Vroeg hij. Als hij al ging eten, dan zou hij het delen. Hij had al veel gejaagd voor de prooi, en in zijn kop gaf zijn innerlijke stemmetje hem goedkeuring om te eten.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 10:45

Ondanks dat Snowynight een warm gevoel kreeg van het feit dat Thrushdive dicht bij haar was, blokkeerde ze het voor haar gevoel alsnog. Ze voelde zich schuldig, schuldig tegenover Ashdrizzle. Ze wist dat ze voor zichzelf moest kiezen en hij had ook gezegd dat ze voor zichzelf zou kiezen. Maar iets in haar zei haar dat dit niet de keuze was waarvan de kater gedacht of gehoopt had die ze zou maken. En daarom durfde ze hem juist niet te maken... Maar ze kon haar gevoelens tegelijkertijd ook niet verbergen of wegstoppen. Dat lukte niet. Hoe graag ze het ook af en toe wilde. Dit soort dingen maakten het alleen maar complex... "Hmm.." Murmelde Snowynight toen Thrushdive de implicatie maakte dat ze sterk was. "Ja, ik denk het," Reageerde ze vervolgens, een beetje afwezig. Ze keek vervolgens wat verbaasd op. "Ik denk niet dat ik een muis verdien.. Ik heb niks binnengebracht." Miauwde ze eerlijk, haar oren iets naar achter draaiende.



{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 15:32

"Nou, ik weet het wel zeker," miauwde Thrushdive tegen Snowynight als antwoord op haar aarzelende reactie. Thrushdive grijnsde charmant naar haar. Daarna stelde Thrushdive voor om een muis met haar te delen. Toen ze reageerde dat ze ‘m niet verdiend had schudde Thrushdive met zijn kop. "Je verdient ‘m zeker wel, tenslotte moet je weer vol op krachten komen, en door uit te hongeren zou dat zeker niet helpen," miauwde Thrushdive overtuigend waarna hij zich langzaam los koppelde van Snowynight. Hij keek haar recht in de ogen aan met een veelbetekende glimlach waarna hij zich omdraaide en zich naar de prooi stapel toe haastte om een klein mager muisje te pakken. Het was niet veel, maar zijn honger zou daar in ieder geval tijdelijk mee gestild worden, en Snowynight kon daar ook wel een paar hapjes van krijgen. Met het kleine muisje in zijn bek liep hij terug naar Snowynight toe en legde de muis voor haar poten neer. "Aan jou de eer om te proeven of het goed smaakt," miauwde hij glimlachend.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimema 17 feb 2014 - 14:28

"Nou, ik weet het wel zeker," miauwde Thrushdive "Je verdient ‘m zeker wel, tenslotte moet je weer vol op krachten komen, en door uit te hongeren zou dat zeker niet helpen," miauwde Thrushdive vervolgens op een aanmoedigende toon. "Aan jou de eer om te proeven of het goed smaakt," vervolgde de kater op nog steeds een aanmoedigende toon. De poes keek nog een keer naar de muis, maar haar maag legde zich weer in een knoop. Het idee dat ze hier nu zat met Thrushdive, hoe graag ze hier ook bij hem zat, voelde als verraad naar Ashdrizzle. En andersom voelde het als verraad naar Thrushdive als ze met Ashdrizzle zat. Ze beet eventjes op haar lip. "Ik.. ik heb geen honger.. Eet jij maar eerst," probeerde ze zwakjes, een poging om hem te overtuigen. Maar ze besefte daarna zelf ook wel dat het een heel erg zwak argument was. "Sorry..." Mompelde ze daarna zachtjes erachteraan. "Het voelt gewoon verkeerd.. Als ik hier met jou zit.. Richting Ashdrizzle.. Hoe graag ik ook bij je wil zitten... En andersom ook.. Voelt als verraad aan jou.." Ze kneep haar ogen even dicht. Hij zou haar waarschijnlijk nu een absolute idioot vinden...


{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 10:13

Thrushdive wachtte af tot Snowynight er van zou gaan eten. Maar het bleef nee. Haar eerste excuus was, geen honger, geen goed argument, hij wou er daarom ook direct tegen in gaan. Maar Snowynight ging verder, en Thrushdive hield zijn mond. "Het voelt gewoon verkeerd.. Als ik hier met jou zit.. Richting Ashdrizzle.. Hoe graag ik ook bij je wil zitten... En andersom ook.. Voelt als verraad aan jou.." Thrushdive zweeg even, de woorden in zich opnemend. Ashdirzzle zat hun dus nog steeds in de weg. Hij duwde die gevoelens weg en probeerde het vanuit Snowynights positie te bekijken. Hij dacht aan zich zelf, toen hij in de knoop zat met Snowynight en Fawnstep. Ook al had hij zijn keuze sneller kunnen maken, wist hij wel hoe hij zich gevoeld had. "Ik... begrijp het," murmelde hij met een zwakke glimlach. Hij speelde ondertussen met de staart van het muisje. Zijn honger was ook vergaan als sneeuw voor de zon. Het liefst zat hij nu hier bij Snowynight, zonder dat Snowynight voortdurend aan Ashdrizzle dacht. Hij voelde meer dan enkel een goede, hechte vriendschap voor haar, en het idee dat zij in de knoop zat met twee katers, dat deed hem eigenlijk wel pijn. Al negeerde hij die pijn volkomen. Fawnstep was allang niet meer op die manier in zijn kop, hij maakte zich eerder zorgen om Fawnstep, maar liefde? Eigenlijk was daar geen sprake meer van.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 10:34

Ze hoorde zijn ietwat murmelende toon, zijn zwakke, bijna waterige glimlach bleef ook niet onopgemerkt en Snowynight legde haar oren plat. Moest ze dapper zijn? Moest ze voor eens een keer geen watje zijn die altijd maar wegrende voor alles? Ze wist wat ze wilde, maar ze was bang, bang voor de reacties. En ze wist niet of iemand die vaak dapper wilde zijn, zoals Thrushdive, dat begreep. Maar als hij echt beweerde dat hij haar respecteerde, dan zou dat toch toch wel moeten? Langzaam haalde ze een hap adem en begon ze weer uit te leggen. "Ik.. het is gewoon.." murmelde ze zachtjes, haar oren achteruit leggende, "Ik.. ik.." ze twijfelde eventjes. Dapper zijn... Haar staartpunt bewoog nerveus heen en weer. "Ik wil ook graag dapper zijn... Ik wil ook gewoon eerlijk tegen iemand kunnen praten zonder dat ik bang ben voor de reacties.." Weer kwam die twijfeling, "ik wil ook gewoon kunnen zeggen dat ik je leuk vindt, zonder dat ik bang ben voor de reacties.." Hierna kneep ze haar ogen dicht en tuurde ze door gesloten oogleden naar beneden. Weer.. bang voor de reactie. Coward


{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 19:40

Hij begreep Snowynight, maar dat betekende niet dat het hem iets deed. Het deed hem zeker wat. "Ik.. het is gewoon.." Thrushdive keek op en stopte met het spelen met het staartje van de muis. "Ik.. ik.." Thrushdive wou er op door gaan, hij wou weten wat ze zeggen wou. "Ik wil ook graag dapper zijn... Ik wil ook gewoon eerlijk tegen iemand kunnen praten zonder dat ik bang ben voor de reacties.." Hij zette een warme glimlach op en wilde reageren, maar Snowynight ging verder. "Ik wil ook gewoon kunnen zeggen dat ik je leuk vindt, zonder dat ik bang ben voor de reacties.." Hij zweeg even en zag hoe Snowynight haar ogen sloot en met geslogen ogen omlaag keek. Hij wist dat ze bang was voor zijn reactie. Hij deed een stap dichter naar Snowynight toe en zette zijn lichaam tegen de hare aan terwijl hij zijn kop in haar nek legde en in haar oor murmelde, "soms moet je risico's nemen," murmelde hij. "De reactie van de ander blijft altijd onbekend, tot je het risico neemt," murmelde hij vervolgens terwijl hij haar aan wou kijken. "Ik vind jou ook leuk... en ik... ik ben ook niet altijd dapper, ik durfde het ook niet te zeggen," miauwde hij. Terwijl hij toch wel verlegen met zijn poten in het sneeuw kneedde.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimema 24 feb 2014 - 23:39

Gespannen wachtte Snowynight af op een reactie, woorden. Maar ze hoorde geen woorden. De poes schrok licht op van de plotselinge aanraking en stootte een licht schrokken piep geluid uit. Haar blauwe kijkers schoten voor een moment open, maar alles wat ze zag was tabby pels. Haar geschrokken geluidje verwaterde dan ook al snel in een zacht gesnor terwijl ze zichzelf tegen hem aandrukte. Ze hoorde zijn hart kloppen in zijn borstkas, een geruststellend geluid. Zachtjes schuifelde ze dichter tegen hem aan en sloot haar ogen weer. Stilletjes luisterde ze naar zijn geruststellende woorden en snorde zachtjes door. "Soms moet je risico's nemen," murmelde Thrushdive. "De reactie van de ander blijft altijd onbekend, tot je het risico neemt," murmelde hij en Snowynight boog haar kopje iets om zijn blik te ontmoeten. Ze voelde immers dat hij bewoog om hetzelfde te doen. "Ik vind jou ook leuk... en ik... ik ben ook niet altijd dapper, ik durfde het ook niet te zeggen," bekende de kater vervolgens. Zachtjes gaf Snowynight hem een kopje onder zijn kin. "Dan is het er nu uit.." Miauwde ze zachtjes. Blijdschap had haar hart gevuld, maar nog steeds overheerste dezelfde twijfel. Wat moest ze tegen Ashdrizzle zeggen..?


{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:54

"Dan is het er nu uit.." Miauwde Snowynight waarvoor zij hem nog een kopje had gegeven. Thrushdive begon te spinnen en sloeg zijn staart strakker om Snowynight heen. Hij wist geen goede woorden om nu te zeggen, maar misschien waren woorden ook wel gewoon niet nodig en was dit moment alleen al goed genoeg. Hij wist niet wat er allemaal binnen in Snowynight gebeurde, hij wist het gewoon even niet, al wist hij wel dat hij zich gelukkig voelde. Enkel was er wel iets in zijn kop wat hij niet helemaal durfde vast te stellen, waren ze dan nu partners? Ze hadden beiden aan elkaar bevestigd dat ze elkaar leuk vonden. Maar hij zij niks, hij zou het wel merken, en dit moment, was dit dan niet al een bevestiging op zich? Hij gaf Snowynight een kopje terug gevolgd door een lik langs haar wang, terwijl hij zo tegen haar aan bleef zitten, met zijn ogen half gesloten.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 21:48

Snowynight drukte zich tegen de kater aan en sloot haar ogen. Maar hoe het nu verder moest? Ze wist het niet. Een gevoel van ernstige onzekerheid overspoelde haar als een vloedgolf en liet haar wat verward achter. Partners waren ze nog niet. Maar was dat ook niet iets te snel? Ze waren allebei nog zo jong... Of tenminste, ze voelde zich nog zo jong ervoor. Maar ze wist ook door de verhalen dat dit soort dingen altijd best snel gingen. En ze zou er vanzelf aan wennen toch? Ze nam de lik van de kater zachtjes snorrend in ontvangst en liet haar kop tegen zijn kin aan rusten, nog altijd zwijgend.


{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 19:00

Het voelde zo fijn, om zo bij haar te zijn. Haar zoete geur die hem omringde, haar zachte witte vacht tegen de zijne. Hij keek haar even aan met een warme blik terwijl hij genoot van dit moment, zijn gedachten uitzette, omdat het anders moeilijk zou worden. De zon was begonnen met zinken terwijl hun omgeving langzaam schemerig werd terwijl het zo bleef sneeuwen. Hij keek omhoog en zag dat de eerste ster al in beeld was, schitterend in de lucht. Zijn ogen vielen op het muisje waar nu een dun laagje sneeuw overheen lag. Hij greep het muisje vast terwijl hij die naar hem toe trok. "Zullen we 'm dan toch maar delen?" murmelde hij de stillend door brekend. Hij wou de situatie even laten voor wat het was. Te snel wou hij namelijk niet gaan.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 19:06

Wat verward keek Snowynight op toen Thrushdive naar voren boog. Wat ging hij doen? Maar toen glimlachte ze lichtjes toen ze zag dat hij de muis weer oppakte. Onverbeterlijk die kater, nu weer een poging doen om haar te laten eten. Maar goed, toen de druk van de ketel was gegaan, had ze al wat meer eetlust gekregen. "Zullen we 'm dan toch maar delen?" vroeg hij zachtjes. Snowynight keek hem eventjes aan, voor een moment spelend met de gedachte om gewoon te weigeren uit pure koppigheid, maar uiteindelijk zuchtte ze lichtjes. "Nou goed dan.. Omdat je er zo op staat.." Miauwde ze zachtjes.


{The heart of everything} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
{The heart of everything} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: {The heart of everything}   {The heart of everything} Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 1:22

Thrushdive glimlachte, en deelde de muis met Snowynight. Dit was dan toch wel weer zo'n dag geweest waar je tevreden op terug kon kijken. Toen de muis uiteindelijk op was besloot Thrushdive dat het wel bedtijd was geworden. Hij gaf het aan bij Snowynight en stelde voor of ze mee wou gaan, Thrushdive ging in ieder geval wel, hij had de volgende dag een ochtend patrouille voor de boeg staan.
Toen hij ging slapen zaten zijn gedachten bij Snowynight, en werd hij overspoeld door mooie dromen. Hij kreeg een warm gevoel van binnen en zonk in een diepe fijne slaap.

OOC: Topic uit~
Random happy ending ^-^


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

{The heart of everything} 6IRKqVA{The heart of everything} MKN7vHE{The heart of everything} IfBu3av{The heart of everything} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{The heart of everything}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: