+Goldenpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 +Goldenpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlflight
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 18:33

Owlpaw keek rustig om zich heen. Het was rustig in het kamp, veel katten waren op jacht of op border patrol. De bruine windclan apprentice had in geen van bijden zin. Nu was Firework er ook niet meer om te zeggen dat ze iets nuttigs moest doen, hij had zijn poten al vol aan Brichpaw, zijn nieuwe apprentice. Ze liet een zware zucht horen. Owlpaw was een beetje deppressief de laatste tijd. De bruine poes was niet zeker of ze wel echt klaar was om warrior te worden. Daarbij had ze nog een crush op Goldenpaw, ze had zichzelf voorgenomen te zeggen wat ze voor hem voelde voor haar ceremonie.

+Goldenpaw


+Goldenpaw 25jw4cj
+Goldenpaw ZZu0jir +Goldenpaw LcrIgCQ+Goldenpaw MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 20:36

De gouden ogen van de gouden kater speurden het camp rond. Hij was opzoek naar één bepaalde kat. Of ja, het mocht ook een andere kat zijn, maar het liefst die ene. Owlpaw. Zijn plannetje om haar te verleiden leek goed te werken, dat zag hij in haar blik. Daar zat ze, helemaal alleen. De bruine poes zag er wat verdrietig uit. Goldenpaw stond op, rekte elk van zijn ledematen even uit en zette er toen de pas in, richting haar. "Hallo Owlpaw.", begroette hij haar met zijn warme, vriendelijk toontje. De gouden ogen van de kater keken haar vriendelijk aan. owlpaw zou al bijna warrior worden, op 11 moons wat toch nog redelijk jong was om warrior te worden.


+Goldenpaw 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 21:02

"Hallo Owlpaw.", een bekende stem trok Owlpaw weg uit haar gedachten en bracht haar terug naar de realiteit. Ze keek Goldenpaw even aan voordat ze antwoorde. "Dag Goldenpaw", zei de bruine apprentice gespannen. Ze vroeg zich af waarom ze altijd juist goldenpaw tegenkwam "Hoe gaat het?",

-kort, i know...


+Goldenpaw 25jw4cj
+Goldenpaw ZZu0jir +Goldenpaw LcrIgCQ+Goldenpaw MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 15:59

"Dag Goldenpaw.", antwoordde de bruine apprentice na een tijdje. Ze leek gespannen, en ergens wist Goldenpaw wel waarom. "Hoe gaat het?", vroeg owlpaw daarna. Even keek Goldenpaw haar aan, zijn ogen bewolkt. "Goed genoeg.", antwoordde hij na een tijdje. Even schudde de gouden tabby zijn kopje om hem helder te krijgen. "En met jou?", vroeg hij geïnteresseerd. Nog steeds stonden zijn ogen bewolkt. Die idiote, luie mentor van hem...


+Goldenpaw 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 16:05

"Goed genoeg.", antwoorde Goldenpaw na een tijdje. "En met jou?", vroeg de goudkleurige kater vervolgens. "Euh, ook goed", glimlachte ze na een tijdje. Voor de zoveelste keer vervloekte de bruine windclan apprentice het feit dat ze niet dapper genoeg was om gewoon te vertellen wat ze voelde. Ze richte haar ogen naar de grond, en probeerde haar stem zo neutraal mogelijk te laten klinken. "Goldenpaw, er is iets dat ik jou moet zeggen..",


+Goldenpaw 25jw4cj
+Goldenpaw ZZu0jir +Goldenpaw LcrIgCQ+Goldenpaw MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 16:51

"Euh, ook goed.", antwoordde de bruine apprentice na een klein tijdje. Weer was het even stil. Goldenpaw richtte haar blik op de grond en zei met neutrale stem: "Goldenpaw, er is iets dat ik jou moet zeggen..". Goldenpaw keek haar aan, zogezegd geïnteresseerd. "Ja, wat moet je me vertellen?", vroeg hij, haar bemoedigend toekijkend.
~Kort, maar ik meot gaan ;c


+Goldenpaw 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimema 17 feb 2014 - 18:06

"Ja, wat moet je me vertellen?", vroeg de goudkleurige kater terwijl hij haar bemoedigend aankeek. Owlpaw keek even in de kater zijn ogen maar richte ze daarna direct weer naar de grond. "Ik..", begon ze, ze voelde een krop in haar keel. De bruine windclan apprentice haalde diep andem en schraapte al haar moed bijeen. "Ik...", ze maakte haar zin nog niet af. "Ik ben verliefd op je", vervolegde ze zacht, maar luid genoeg voor Goldenpaw om het te horen.


+Goldenpaw 25jw4cj
+Goldenpaw ZZu0jir +Goldenpaw LcrIgCQ+Goldenpaw MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 20:28


Goldenglow



"Ik...", begon de bruine poes, maar daar stopte ze. Ze haalde diep adem en zei opnieuw: "Ik...". Goldenpaw hield zijn kopje een beetje scheef, alsof hij nog niet wist wat ze ging zeggen. "Zeg het maar, Owlpaw..", zei hij traag. Daarna gooide ze het er tch uit, weliswaar zacht maar luid genoeg voor hem om te horen: "Ik ben verliefd op je." De gouden kater probeerde zo goed als hij kon een verbaasd gezicht te trekken. Voor het eerst in zijn leven was hij echter écht sprakeloos. Hij had er niet op gerekend dat ze het zo snel toe zo geven, én ook nog eens aan hem zou vertellen. Zo stond de kater daar een tijdje, zijn mond een beetje open, nar haar te staren. "Verdomme, Goldenpaw, je bent toch geen mietje?", dacht hij in zichzelf, waarna zijn mond abrupt toeklapte. "Wauw, euh.. Ik voel me vereerd..", zei hij uiteindelijk na een tijdje. Goldenpaw irriteerde zich aan het feit hoe onzeker hij klonk. Komop, dit had hij toch al geweten van in het begin? Vanwaar dan al dit gedoe? Raap jezelf weer bij elkaar man!, klonk het stemmetje weer vanuit zijn hoofd. "En nu ook al tegen jezelf praten? Komop!" De goudkleurige kater schudde zijn kopje eventjes. Voor Owlpaw moest het lijken alsof hij het niet kon bevatten, maar in werkelijkheid was hij in tweestrijd met zichzelf.. Met zijn oude vertrouwde ik en met een nieuwe, verlegen ik die nu pas komt opdagen.

~Gen zorgen, hij word niet echt verliefd als je dat liever niet hebt Xd Ik wou hem gewoon psychisch kwellen Xd



+Goldenpaw 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 14:05

"Wauw, euh.. Ik voel me vereerd..", zei Goldenpaw na een tijdje, de bruine apprentice weigerde nog altijd naar de goudkleurige kater te kijken en hield haar ogen strak op de grond tussen haar voorpoten gericht. Owlpaw wist niet zeker wat ze moest zeggen. "Dus...", begon ze, om de ongemakkelijke stilte te doorbreken. Ze vervloekte zichzelf in stilte. Ze had het verteld, maar voelde zich niet een beetje beter. De bruine apprentice zichte, ze wist niet hoe ze haar zin moest voortzetten. Owlpaw maakte haar ogen even los van de grond om Goldenpaw aan te kijken, maar haar blik schoot direct terug naar de grond.


+Goldenpaw 25jw4cj
+Goldenpaw ZZu0jir +Goldenpaw LcrIgCQ+Goldenpaw MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 14:48


Goldenglow



"Dus..", begon de bruine poes, hoewel ze haar zin niet afmaakte. "Dus..", antwoordde ook Goldenpaw. Hij probeerde zichzelf weer bij elkaar te schrapen. Hij had gewoon te weinig geslapen vannacht, dat verklaarde dat idiote stemmetje wel. Hij haalde diep adem en voelde zich al enigzins beter. Zijn gouden ogen richtten zich weer op Owlpaw. Ze bleef de hele tijd koppig naar de grond kijken. Hij bestudeerde haar een tijdje. Nog steeds zei geen van bijden een woord. Voor Goldenpaw was het geen ongemakkelijke stilte. Zo kon hij haar tenminste eens bestuderen, zonder dat het al te raar overkomt. "Zullen we anders.. Even een stukje gaan wandelen?", vroeg hij. Nu klonk de kater al wat meer als zichzelf. De trotse klank was terug en het onzekere was verdwenen.



+Goldenpaw 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 9:58

"Zullen we anders.. Even een stukje gaan wandelen?", vroeg de goudkleurige windclan kater. Owlpaw had hem bijna willen bedanken omdat hij ongemakkelike stilte verbroken had. "ja", stemde ze in, haar stem klonk nog altijd stil en onzeker. De bruine apprentice was blij dat de goudkleurige tabby niet gewoon kortaf had gezegd dat hij niets voor haar voelde.

-vervolgtopic? :3


+Goldenpaw 25jw4cj
+Goldenpaw ZZu0jir +Goldenpaw LcrIgCQ+Goldenpaw MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 14:20


Goldenglow



"Ja.", antwoordde de bruine apprentice. Ze klonk zachtjes en zéér onzeker, wat hem eigenlijk wel wat deugd deed. Zijn imago dan wel, zijn eigendunk. "Oké dan.", antwoordde hij, nu weer helemaal zichzelf. De gouden kater ging Owlpaw voor richting de camp-uitgang. "We kunnen wat gaan jagen, dan doen we toch iéts?", stelde hij voor. Eigenlijk was het zijn bedoeling om wat op te scheppen over zijn jachttechnieken, en om loyaal over te komen. Je zou niet willen dat katten verkeerde gedachtes over hem zouden krijgen!

Ik zal hem maken, je zult hem wel zien in je inbox ^^



+Goldenpaw 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Goldenpaw DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Goldenpaw   +Goldenpaw Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 13:38

"Oké dan.", antwoorde de goudkleurige kater waarop hij haar voorging naar de uitgang van het kamp. "We kunnen wat gaan jagen, dan doen we toch iéts?", stelde Goldenpaw voor. "Oké", stemde ze in.

-flutpost, en kun je de link misschien opnieuw versturen? mijn inbox zat te vol :'3


+Goldenpaw 25jw4cj
+Goldenpaw ZZu0jir +Goldenpaw LcrIgCQ+Goldenpaw MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
+Goldenpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: