Twoleg nieuwjaar?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Twoleg nieuwjaar?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marrowpaw
Member
Twoleg nieuwjaar? DPKsfdL
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Marrowpaw
BerichtOnderwerp: Twoleg nieuwjaar?   Twoleg nieuwjaar? Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 20:06

Hey, ik kwam onder het tv kijken op een idee. Namelijk: de Twolegs van de Warriors wereld vieren toch ook nieuwjaar? Aangezien het nu winter is, en nog het begin neem ik aan [?], kan er misschien een korte periode komen [3 dagen ofzo?] dat het Event even verandert in bijv. het nieuwjaar? Dus dat katten plots vuurwerk te zien krijgen, Twolegs die de wilde katten komen lastig vallen met het knallende gedoe.

Het was even een ideetje van me x'D Lastig uitgelegd I know haha


Twoleg nieuwjaar? 29du8m0
'A scrub is a guy that thinks he’s fly
And is also known as a buster
Always talkin’ about what he wants
And just sits on his broke ass.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Twoleg nieuwjaar? DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg nieuwjaar?   Twoleg nieuwjaar? Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 20:19

Ik vind het een goed idee ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche Demon
Member
Twoleg nieuwjaar? DPKsfdL
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons went by as fast as the wind
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg nieuwjaar?   Twoleg nieuwjaar? Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 20:53

JA! Dat lijkt me echt heel grappig, NightShadow gaat boos worden op een paar Twolegs als dat gebeurt!


Twoleg nieuwjaar? Avalan10
A cold wind is blowing:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twoleg nieuwjaar?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: