Somebody wants a conversation with me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Somebody wants a conversation with me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raindrop
StarClan
Somebody wants a conversation with me? DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Somebody wants a conversation with me?   Somebody wants a conversation with me? Icon_minitimevr 4 feb 2011 - 20:05

De Kleine Rivier was nog steeds hetzelfde, al veranderde hij natuurlijk door de seizoenen heen. In Groenblad groeiden er allerlei planten en kruiden. Ashcloud zou hier zeker vaak komen, als Medicine Cat Apprentice. Hij was de beste die ze daarvoor hadden kunnen kiezen, dat wist hij zeker. Met Bladkaal was de Rivier af en toe bevroren, maar nog steeds prachtig. Nu was het Groenblad en was ze hier ontzettend graag. Vooral omdat hier van tijd tot tijd andere katten van Shadowclan kwamen, waarmee zij kon praten. Ze hield ervan om met haar Clangenoten te praten. Ze was dol op haar Clan, dat was ook één van de redenen waarom zij Deputy was geworden. Veel Clanleden mochten haar ook, waardoor het een plezier was voor de Clan te zorgen, in plaats van een taak. Het was maar eens in de zoveel tijd dat ze zich.. alleen voelde. Velen keken tegen haar op en de kits die haar niet als Queen gekend hadden werden voorzichtig als zij in de buurt was. Alsof zij er iets tegen ging doen dat ze Apprentice werden.. maar dat wisten die kleine, onschuldige schepseltjes niet! Raindrop ging liggen, haar poten tussen de planten die weelderig groeiden aan de randen van de Rivier. Als Queen was ze best geliefd geweest. Veel kits waren dol op haar. Nu deed iedereen zijn best om bij haar zich netjes te gedragen. Soms wenste ze dat ze daarmee stopten.. het hoorde waarschijnlijk bij de functie. Ze wilde zo graag dat ze haar persoonlijke 'ongemak' op kon geven om totaal voor de Clan te gaan, maar soms.. lukte dat gewoonweg niet. Zoals nu. Misschien moest ze hier blijven liggen tot ze zich beter voelde? Vanochtend had ze patrouilles uitgestuurd. Waren die al terug? Geen idee, daar kwam ze wel achter als ze weer terug ging. Moest ze nu al teruggaan? Raindrop had de neiging hier te blijven liggen, wachtend tot er iemand kwam met wie ze kon praten, iemand die haar gedachten van haarzelf af kon leiden. Iemand die haar het gevoel gaf dat ze niet zo belangrijk was maar nog een gewone Warrior. Ze was er dol op om Deputy te zijn, maar nu had ze de afleiding echt even nodig. Raindrop richtte haar blik op de Rivier en bleef daarin staren, de wereld om haar heen liet ze oplossen in vage kleuren als op een uitgelopen schilderij.


Somebody wants a conversation with me? 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Somebody wants a conversation with me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: