Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stupid snow[Shadekit']

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Coralpaw
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 16:35

"Goed idee. Maar misschien moeten we eerst een goed plek hebben, en dan naar de Nursery gaan," Dat was inderdaad wel een slim idee. Straks maakten ze alle kittens enthousiast, maar hadden ze nog geen plek om te trainen. "Dat lijkt me inderdaad een goed idee." Zei ze. "Ik denk dat we beter kunnen zoeken naar een plek die vrij open is en genoeg ruimte heeft." Ze had geen idee of het echt wel zo'n goed idee was, maar ze kon het altijd voorstellen. Misschien zocht Shadekit namelijk eerder een plek waar je niet zo zichtbaar was. Het enige punt was dat ze wel een plek moesten vinden in het kamp en het liefst niet waar andere katten te dicht bij in de buurt zouden komen. Dan zouden ze waarschijnlijk klagen dat ze te veel aan het spelen waren.

[Oke^^]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2pysw1g
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadekit'
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Saar
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Shadekit'
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 17:59

'Goed idee. Maar misschien moeten we eerst een goed plek hebben, en dan naar de Nursery gaan,' stelde hij voor. Stel dat ze geen geschikte plek vonden, en ze zaten al met een hele groep kittens. Hmm, misschien was dat ook wel weer overdreven. Hij wist niet eens of er nog iemand anders mee zou willen doen. "Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Ik denk dat we beter kunnen zoeken naar een plek die vrij open is en genoeg ruimte heeft." Hij knikte. Hij besefte ineens dat ze slim was voor haar leeftijd, ze dacht op hetzelfde niveau als hij en kwam met goede ideeën. 'Maar het moet ook een beetje afgelegen liggen, zodat we niet steeds gestoord worden,' legde hij voor. Ze mocht er altijd iets tegen in brengen; ze gingen dit samen doen. Nadenkend keek hij om zich heen. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en bedacht zich toen ineens een plek die wel geschikt zou kunnen zijn. 'Ik weet misschien wel iets,' begon hij nog steeds nadenkend. 'Achter in het kamp, naast de rivier, ligt een soort open plek. Ik geloof dat er best wat begroeiing omheen is, maar volgens mij is het groot genoeg.' Hij keek vragend naar Coral.

[Het topic staat er ]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2419qxg
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 18:27

"Maar het moet ook een beetje afgelegen liggen, zodat we niet steeds gestoord worden," Dat was inderdaad ook wel waar. Je wilde niet de hele tijd hebben dat er warriors langskwamen en andere katten om hun te storen. "Ik weet misschien wel iets," Ze keek Shadekit aan toen hij dit zei. Ze was namelijk wel benieuwd naar wat de kitten te zeggen had. "Achter in het kamp, naast de rivier, ligt een soort open plek. Ik geloof dat er best wat begroeiing omheen is, maar volgens mij is het groot genoeg." Ze knikte even. "Het klinkt als een goede plek. Zullen we het nu dan gaan bekijken?" Het was namelijk beter als ze het gingen bekijken en dan konden ze na die tijd beslissen of ze het zouden gebruiken of niet.

[Ik had hem gezien^^]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2pysw1g
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadekit'
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Saar
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Shadekit'
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 18:37

'Ik weet misschien wel iets,' begon hij, met een lichte aarzeling in zijn stem. Hij was al heel lang niet meer op die plek geweest, en hij wis niet wat de sneeuw er van over had gelaten. 'Achter in het kamp, naast de rivier, ligt een soort open plek. Ik geloof dat er best wat begroeiing omheen is, maar volgens mij is het groot genoeg.' Hij keek vragend naar Coral, die even knikte. "Het klinkt als een goede plek. Zullen we het nu dan gaan bekijken?" Een vrolijke glimlach trok over zijn gezicht bij de woorden van de kitten. Het voelde goed om met iemand te praten die oprecht zijn ideeën goed vond. Hij stond op. 'Oke. Het is niet zo ver,' antwoordde hij en begon weer door te sneeuw te zwoegen.

[Nu nog aanmeldingen x3]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2419qxg
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 18:54

Coralkit hoopte dat hij ermee zou instemmen, want straks wilde hij eerst nog andere dingen bedenken voor ze verder gingen zoeken. Maar het leek haar eerst beter om deze plek te bekijken voordat ze gingen denken aan andere plekken. "Oke. Het is niet zo ver," Ze zag hoe Shadekit weer door de sneeuw begon te zwoegen en volgde hem. Het was nog steeds niet makkelijk om door de sneeuw heen te lopen, maar nu ze iets had om naar uit te kijken leek het toch een stukje minder erg. Ze hoopte wel dat ze een aantal kittens zover konden krijgen, want anders zou het misschien nog niks worden. Ook al konden ze het ook met hun tweeën proberen, maar dan zouden ze misschien niet alles kunnen doen.

[Inderdaad]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2pysw1g
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadekit'
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Saar
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Shadekit'
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 19:24

'Oke. Het is niet zo ver,' beloofde hij, en stond op. Hij begon weer door de sneeuw te ploeteren, maar zijn oren stonden gespitst en zijn staart recht omhoog. Hij was enthousiast over het idee, en hoopte vurig dat het zou gaan lukken. Hij zag de hazelnootstruik al, doorbuigend onder een dikke laag sneeuw. Nog maar een paar steppen. Hij keek even achterom naar Coral, en zag dat ze het nog goed volhield. Hij bukt zich om onder de hazelnoot te kijken, en zag dat de smalle opening nog toegankelijk was. 'Hier moeten we doorheen,' deelde hij mee, en glipte door de opening. Door de beschutting van de hazelnoot was de open plek niet helemaal ondergesneeuwd, en hij kon zich makkelijker bewegen naar het midden toe. Met zijn ogen bekeek hij de plek kritisch. Het was groot genoeg, en wat afgesloten. Toch konden buitenstaanders het wel zien als er katten waren, wat op zich ook een voordeel was, anders zou er misschien worden gedacht dat ze kwijt waren. Met een glinstering in zijn ogen keek hij naar Coralkit.

[Het blijft nog verdacht stil in het aanvraagtopic =/]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2419qxg
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 19:42

Coralkit volgde hem nog verder tot ze bij een hazelnootstruik aankwamen. "Hier moeten we doorheen," Shadekit verdween door een gat in de struik en ze volgde hem voorzichtig. Ze wilde namelijk alles zo goed mogelijk in haar opnemen, zodat ze wist wat ze aan de plek hadden. Door de opening kwam ze uit op een plek die inderdaad wel groot genoeg zou zijn om wat te kunnen doen. Gelukkig lag er ook niet al te veel sneeuw, dus dat zou het bewegen makkelijk maken. "Het ziet er inderdaad goed uit. Gelukkig ook niet te veel sneeuw." Zei ze. Dat was namelijk ook nog iets waar ze tegenop keek, maar daar hadden ze gelukkig niet veel last van.

[Er komen vast wel aanmeldingen^^]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2pysw1g
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadekit'
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Saar
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Shadekit'
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 19:50

De open plek was weliswaar bedekt met een laagje wit, maar het was lang niet zo dik als aan de andere kant van de struik. De overhangende takken hadden de sneeuw voor het grootste deel tegengehouden. Er was genoeg ruimte voor een stuk of tien kittens, als je rekening hield met oefengevechten. Zijn ogen glinsterden, en een glimlach sierde zijn gezicht. Dit zou nog best wel eens kunnen gaan werken. Hij keek naar Coralkit voor haar mening, hij hoopte dat zij net zo enthousiast was als hij. "Het ziet er inderdaad goed uit. Gelukkig ook niet te veel sneeuw," zei ze. Hij knikte. Daar had hij ook over nagedacht. Te veel sneeuw was onhandig en vervelend. 'En?' Hij keek haar vragend aan. 'Gaan we het hier doen?'

[Ik hoop het ^^]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2419qxg
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 20:24

Deze plek zou een ideale plek zijn om het te doen. Als ze deze plek dan zouden gebruiken moesten ze ook nog andere kittens zover zien te krijgen, maar het was natuurlijk ook de vraag hoeveel kittens deze plek zou houden en er zou ook verschil in leeftijd zijn. Daar moesten ze ook wel rekening mee houden. Vooral met oefengevechtjes. "En?" Ze richtte haar blik even op Shadekit. "Gaan we het hier doen?" Ze knikte. "Dit lijkt me een goede plek om het te doen." Zei ze. "We moeten dan nu nog wel een aantal kittens zover zien te krijgen." Zei ze. Ze had namelijk geen idee of er überhaupt kittens zouden zijn die mee wilden doen, maar vragen konden ze altijd.


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2pysw1g
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadekit'
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Saar
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Shadekit'
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 8:49

'En?' Hij keek haar vragend aan. 'Gaan we het hier doen?' Het leek hem een geschikte plek. "Dit lijkt me een goede plek om het te doen." Zei ze. "We moeten dan nu nog wel een aantal kittens zover zien te krijgen." Hij knikte. Ze konden maar beter wat rond gaan vragen, want hoe eerder ze konden beginnen, hoe beter. 'Zullen we dan maar naar de Nursery gaan?' vroeg hij. Het was misschien wat snel, en als ze wilde wachten kon ze het altijd zeggen. Maar het leek hem geweldig om meteen de volgende dag al te beginnen.



Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2419qxg
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 16:22

"Zullen we dan maar naar de Nursery gaan?" Ze dacht even na. Ze moesten inderdaad wel meer kittens hebben en dan zouden misschien met de kittens ook wel weer nieuwe ideeën komen. Ze moesten namelijk ook nog bedenken wat ze precies zouden willen doen. "We kunnen dat inderdaad het beste doen, want misschien hebben zij ook nog ideeën en dan kunnen we met zijn allen kijken welke we gaan uitvoeren." Zei ze. Het leek haar namelijk wel een goed idee om eerst meer ideeën te horen en dan te kiezen welke het beste waren.


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2pysw1g
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadekit'
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Saar
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Shadekit'
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 16:35

'Zullen we dan maar naar de Nursery gaan?' vroeg hij. Ze moesten kijken of ze genoeg andere kittens konden vinden die even enthousiast waren als zij. Hij hoopte dat er anderen waren die mee wilden doen, anders had het hele idee geen nut. Ja, ze zouden met z'n tweeën wat kunnen trainen, maar voor bijvoorbeeld oefengevechten had je toch wel meer katten nodig. En er waren vast ook wel kittens die al een aantal dingen wisten over jagen of vechten, en dat konden ze dan weer doorgeven. "We kunnen dat inderdaad het beste doen, want misschien hebben zij ook nog ideeën en dan kunnen we met zijn allen kijken welke we gaan uitvoeren." Hij knikte. 'Dat klopt,' stemde hij er mee in. Hij stond op en liep naar de opening, een grijns van opwinding op zijn gezicht.


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2419qxg
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 18:56

"Dat klopt," Shadekit was ondertussen opgestaan en naar de opening gelopen en Coralkit volgde hem. Het was nu alleen nog kijken hoeveel kittens er mee wilden doen. Ze hoopte alleen dat het niet te veel rondlopen door de sneeuw zou worden, want ze vond het kleine eindje van hier naar de Nursery al een ramp en dan zou het nog erger zijn als ze kittens op andere plekken moesten vinden. "Hoeveel kittens denk jij dat er mee zouden willen doen?" Ze had zelf geen idee, maar misschien had Shadekit wel een idee. "Ik hoop dat er in ieder geval een aantal zijn, want dan kunnen we ook echt dingen doen." Zei ze. Ze moest zelf ook nog proberen om met een idee te komen, want straks was ze de enige die geen idee had en dan zou dat ook weer zo stom staan.


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2pysw1g
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadekit'
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Saar
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Shadekit'
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 19:09

Hij maakte zich klein en kroop door de opening. Sneeuw viel in zijn nek, en hij rilde. Hij zakte weer tot aan zijn buik in de sneeuw, en voelde zijn net opgedroogde vacht weer nat worden. Hij hoopte maar dat de sneeuw snel zou verdwijnen. Maar ook al zou hij elke dag door de dikke laag sneeuw hier naar toe moeten ploeteren, hij zou de training wel doorzetten. "Hoeveel kittens denk jij dat er mee zouden willen doen?" Vroeg Coral achter hem. Hij wist het niet. Hij hoopte genoeg, maar hij had geen idee. "Ik hoop dat er in ieder geval een aantal zijn, want dan kunnen we ook echt dingen doen." Hij hoopte het ook. 'Ja, ik hoop dat we er een stuk of tien bij elkaar kunnen krijgen, maar misschien is dat wel te hoog gegrepen,' antwoordde hij. Inmiddels waren ze bijna bij de Nursery, en hij keek even achterom naar Coral.


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2419qxg
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 10:54

"Ja, ik hoop dat we er een stuk of tien bij elkaar kunnen krijgen, maar misschien is dat wel te hoog gegrepen," Coralkit wist niet goed of dat te hoog gegrepen zou zijn, maar ze konden het in ieder geval proberen. "We kunnen in ieder geval proberen om er zoveel mogelijk te vragen en dan kunnen we wel kijken." Zei ze, maar wat moesten ze doen als er niemand was die mee wilde doen? Ze konden het wel met zijn tweeën proberen, maar dat zou misschien niet helemaal lukken. Er moesten er dus wel een paar zijn die mee wilden doen, want anders zouden ze nog moeten kijken wat ze zouden gaan doen.


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2pysw1g
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadekit'
Member
Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 DPKsfdL
Saar
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Shadekit'
BerichtOnderwerp: Re: Stupid snow[Shadekit']   Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 17:16

"Ik hoop dat er in ieder geval een aantal zijn, want dan kunnen we ook echt dingen doen," zei ze tegen hem, en hij knikte. 'Ja, ik hoop dat we er een stuk of tien bij elkaar kunnen krijgen, maar misschien is dat wel te hoog gegrepen,' antwoordde hij. Hij wist niet eens of ze één enthousiaste kitten zullen krijgen, maar hij hoopte dat het er meer zouden zijn. "We kunnen in ieder geval proberen om er zoveel mogelijk te vragen en dan kunnen we wel kijken." Daar had ze een punt. Het had geen zin om nu al te gaan bedenken wat er zou gebeuren als er niemand zou komen. Ze zouden wel zien. Ze stonden voor de ingang van de Nursery. Hij keek even naar Coral. Oké, daar gingen ze. Hij voelde zich nog steeds bloednerveus als hij dacht aan alle blikken die zich op hem zouden richten zodra ze naar binnen zouden stappen.

[Ik heb je een PM gestuurd met een ideetje^^]


Stupid snow[Shadekit'] - Pagina 2 2419qxg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stupid snow[Shadekit']
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: