{Silverfang} I dreamed a dream



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Silverfang} I dreamed a dream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
{Silverfang} I dreamed a dream DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 10:36

Nadat de kruiden waren gaan werken, was het meeste gevaar voor Dogdance wel geweken. De poes was in een diepe slaap gezonken, maar dit maakte niet veel uit. Ze had deze energie opbouw nodig. De bevalling en de stress van deze bevalling waren haar namelijk bijna teveel geworden. Maar ze had het gered, de kittens lagen aan haar buik te zogen en alles was goed... Langzaam begonnen haar oogleden licht te trillen en gleden ze langzaam open. Het duurde eventjes voordat ze weer scherp zag. Bovendien, het was warm rond haar... Waarom? Het was bladkaal? Ze keek om en zag het slapende gestalte van Silverfang. Nog steeds wist ze niet wat ze van hem moest denken. Was 'ik hou van je' een leugen? Of was het de waarheid? Voorzichtig kroop ze wat van hem weg, het contact brekende. Maar nog steeds was ze voorzichtig dat ze de kittens niet wakker maakte...

{Silverfang}


We are siamese if you please <3
{Silverfang} I dreamed a dream SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} I dreamed a dream BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 11:19


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

De hele nacht had hij bij haar gelegen. Geen moment was hij van haar zijde geweken, bang dat hij haar zou verliezen op het moment dat hij ook maar zijn blik van haar keerde. Ook al had ze het ergste gehad, Silverfang wist niet of ze kon terugvallen. Vandaar dat hij met zijn staart beschermend om haar en de kittens wakker was gebleven, totdat de eerste lichtstralen het nest in vielen en hij de uitputting langzaam over zich heen voelde slaan. Hij keek nog even naar Dogdance, die nog heerlijk lag te slapen, en besloot toen dat het geen kwaad kon als hij ook even voor een paar seconden zijn ogen dicht deed. Het was goed zo. De kittens waren veilig en Dogdance zou er weer bovenop komen.. Met een gelukkig glimlachje op zijn gezicht liet hij zijn kop zakken en zakte hij langzaam weg in een lichte slaap.

De beweging van Dogdance wekte hem. Het was een paar uur later, de ochtend had nu volledig zijn intree gemaakt en buiten hoorde hij de katten zich gereed maken voor de ochtendpatrouille. Normaal zou hij die organiseren, maar gezien de situatie gaven ze de deputy even een pauze. Silverfang trok zijn kop op en voelde een koude vlaag over zich heen trekken toen Dogdance zich voorzichtig van hem weg kroop. Zijn oren gingen hangen en hij keek haar ongerust haan. "Hey, hoe voel je je?" vroeg hij zacht.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
{Silverfang} I dreamed a dream DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 12:41

Zwijgend nam ze de kater in zich op en legde haar oren wat achteruit. Wat nou? Kwam hij nu de perfecte papa spelen? Nu hij de schijn op moest houden? Ze kon het niet helpen dan dat het haar irriteerde. Haar nekharen rezen dan ook al ietwat omhoog, iets wat je best al als de eerste waarschuwing kon interpreteren. Toch knakte er iets diep van binnen toen Silverfang een bezorgde blik opzette in zijn groene ogen. Hoe erg ze hem soms ook wilde haten, ze kon het niet, ze kwam altijd terug als een boemerang. Maar haar blik sprak op dit moment boekdelen, alsof ze elk moment uit kon vallen als ze dit nodig achtte. Silverfang's oren gingen ook hangen, maar Dogdance vernauwde haar blik alleen maar licht. "Hey, hoe voel je je?" Miauwde de kater. Dogdance wendde haar blik nukkig als als respons. "Prima," miauwde ze kort en defensief, "waarom ben je hier nu plotseling wel?" Kwam het verwijt er meteen uit. Dogdance had wel vaker haar hart op haar tong gehad.


We are siamese if you please <3
{Silverfang} I dreamed a dream SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} I dreamed a dream BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 13:26


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Silverfang wist dat hij er vroeg of laat mee geconfronteerd zou worden. En Dogdance liet er zeker geen gras over groeien. Ze draaide beschuldigend haar kop weg. 'Waarom ben je hier nu plotseling wel?' verweet ze hem kort en nukkig. Silverfang liet zijn zijn oren schuldbewust nog verder naar beneden vallen. "Omdat ik me doodongerust om je maakte," antwoordde hij, waarbij hij rustig overeind kwam om haar wat meer de ruimte te geven. Hij was zich ervan bewust dat hij nog maar een haar verwijderd was van een snauw, dat maakte haar blik wel duidelijk. Hij moest haar maar snel laten blijken dat hij erkende wat voor een idioot hij was geweest. Zijn sprekende groene ogen keken haar aan. "Sorry dat ik al die tijd niet voor je was. Ik... Ik dacht dat je wilde dat ik je met rust zou laten.." Hij liet een zachte zucht over zijn lippen ontsnappen, waarna hij zijn blik naar de drie kleine bundeltjes bij haar buik liet gaan. "Dat je me haatte omdat ik degene ben die je dit hebt aangedaan," voegde hij er toen aan toe, terwijl hij twijfelend glimlachte toen hij één van de kittens zachtjes hoorde smakken. "Maar, toen ze me gister zeiden wat er aan de hand was.. Leek mijn wereld in te storten. Ik had ook niet geweten wat ik had gedaan als het was mis gegaan," biechtte hij eerlijk op. De kittens haten? Dat zeker niet. Maar, hij wist niet of hij met de pijn en verdriet had kunnen leven.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
{Silverfang} I dreamed a dream DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 19:13

Dogdance had haar oren plat gelegd en bleef haar blik afgewend houden. Ze kon het niet helpen, ze voelde pure woede door haar aderen stromen dat hij het lef had om er nu ineens wel weer te zijn. En ze was bang dat als ze hem te lang aankeek, dat deze woeden dan ook nog eens tot uiting zou komen... Ze snoof dan ook eventjes en krulde zich op rond de kittens. "Omdat ik me doodongerust om je maakte," antwoordde Silverfang. "Dat is makkelijk te zeggen.. Achteraf.." Mompelde Dogdance, nog steeds nukkig van toon. "Sorry dat ik al die tijd niet voor je was. Ik... Ik dacht dat je wilde dat ik je met rust zou laten.." miauwde Silverfang vervolgens. Wat een mousedung smoes! "Dat heb ik nooit gezegd," reageerde Dogdance haar toon nog steeds uitgelijnd met verwijt. "Dat je me haatte omdat ik degene ben die je dit hebt aangedaan," voegde hij er toen aan toe. "Maar, toen ze me gister zeiden wat er aan de hand was.. Leek mijn wereld in te storten. Ik had ook niet geweten wat ik had gedaan als het was mis gegaan," eindigde Silverfang. "Een andere poes zoeken waarschijnlijk," reageerde Dogdance kil, maar toch met een licht twijfelende toon in haar stem. Ook begon haar stem lichtjes te trillen van emotie. "Ik.. ik dacht dat je er voor me zou zijn toen ik erachter kwam, dat we dit samen konden doen. Maar in plaats daarvan verdween je.. Net zoals iedereen altijd verdwijnt!" Het trillen van haar stem werd erger en erger, hoe langer ze sprak. "Hoe kan ik erop vertrouwen dat je de waarheid spreekt..?" Kwam er daarna zachter dan ooit uit.


We are siamese if you please <3
{Silverfang} I dreamed a dream SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} I dreamed a dream BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 20:13


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Silverfang keek haar even verrast aan toen ze begon over een andere poes. Nog steeds de jaloezie? Was het onderhand niet al meer dan duidelijk dat zij de enige poes was die hij wilde? In de periode zonder haar was hij een wrak geweest. De gedachte om ook maar met een andere poes om te gaan om haar uit zijn hoofd te zetten was niet eens in hem op gekomen. 'Ik.. ik dacht dat je er voor me zou zijn toen ik erachter kwam, dat we dit samen konden doen. Maar in plaats daarvan verdween je.. Net zoals iedereen altijd verdwijnt!' Haar stem begon te trillen, en Silverfang vond het zo zielig dat hij weer bij haar wou kruipen. 'Hoe kan ik erop vertrouwen dat je de waarheid spreekt..?' fluisterde ze twijfelend. De kater keek haar aan, trok zijn lippen omhoog in een geruststellende glimlach en drukte toen zijn kop tegen de hare. "Omdat ik nu nergens meer heen ga, mousebrain," sprak hij teder, toch vastbesloten. "Al geef je me nog tien halen over mijn kop." Hij ging haar niet meer alleen laten, dat was de grootste fout die hij ooit gemaakt had.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
{Silverfang} I dreamed a dream DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 20:33

Ondertussen was Dogdance's kop gaan hangen en waren haar schouders licht gaan schokken, ze vond het wonderbaarlijk dat ze nog niet de kittens gewekt had en dat deze nog door sliepen. Maar het kwam haar goed uit. Ze schrok ietsjes terug toen Silverfang zijn kop tegen de hare drukte, maar leunde uiteindelijk wel terug. Met gesloten ogen luisterde de poes naar zijn woorden. "Omdat ik nu nergens meer heen ga, mousebrain," sprak hij teder, toch vastbesloten. "Al geef je me nog tien halen over mijn kop." eindigde hij zijn zin. "Blijf alsjeblieft bij me..." murmelde Dogdance zachtjes. Ze liet haar kop langs de zijne glijden tot deze kwam te rusten in de holte van zijn hals, de zijkant van haar gezicht verbergende in zijn warme pels. "Ga niet meer weg..."


We are siamese if you please <3
{Silverfang} I dreamed a dream SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} I dreamed a dream BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 20:48


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

'Blijf alsjeblieft bij me...' Hij sloot zijn ogen bij het voelen van haar aanraking en knikte zachtjes, ook al zou ze dit waarschijnlijk niet zien. "Voor altijd," fluisterde hij terug. Er trok een gevoel van warmte door hem heen. Hij was vader. Het besef drong eigenlijk nu pas tot hem door toen hij haar zo met de kittens zag liggen. Al die tijd was zijn kop bewolkt geweest door zorgen en schuldgevoelens. Maar, dat was nu allemaal verdwenen en hij dacht niet dat hij zich ooit gelukkiger kon voelen. "Heb je al namen voor ze bedacht?" vroeg hij warm.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
{Silverfang} I dreamed a dream DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 21:47

Stilletjes nog wat nasnikkend drukte Dogdance zich tegen hem aan, blij dat de rollercoaster aan emoties eindelijk tot zijn einde zou komen. Ze sloot haar ogen lichtjes en luisterde naar zijn belofte. "Daar houd ik je aan.." Mompelde ze zachtjes, haar kop in de holte van zijn hals liggend latend. Ze genoot van de warmte die hij uitstraalde en zijn geur was alleen al voldoende om haar te kalmeren. Maar ook kon ze het weer horen, het zachte maar doffe geklop van zijn hart. Bij de Starclan, ze hoopte dat dat hart zou blijven kloppen zo lang als ze leefde... Ze gaf hem zachtjes een kopje en trok zijn haar kop terug om hem weer aan te kijken. "Heb je al namen voor ze bedacht?" Vroeg de kater warm. Niet onder de indruk keek Dogdance hem even aan, een tint van humor in haar stem toen ze begon te spreken. "Ik ben blij dat je zulke hoge verwachtingen van me hebt, Silverfang," miauwde de poes, "maar zelfs ik ben niet zo getalenteerd dat ik alvast namen ga verzinnen als ik slaap." De poes was immers nog maar net ontwaakt uit haar slaap. Ze neusde eventjes over de kittens heen met haar fluwelen, bleke neusje. "Het is toch ook veel beter als we samen de namen verzinnen..?" murmelde ze zachtjes. Ze liet haar neus rusten op het slapende lichaampje van de enige pointed kitten uit het nestje. "Wat dacht je van Dustkit..? In de nagedachtenis van de Skyclan?" Ze klonk bloedserieus terwijl ze sprak. Het was dan ook een beetje een ontraditioneel voorstel, zeker uit Dogdance's mond. Ze had het immers nooit zo gehad op hoge rangen. Maar voor deze keer... maakte ze een uitzondering. Een schone lei.. niet waar?


We are siamese if you please <3
{Silverfang} I dreamed a dream SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} I dreamed a dream BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimema 24 feb 2014 - 10:04


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Terwijl zich dichter tegen haar aandrukte, moest hij lachen om haar opmerking en zijn schouders schokte zacht mee in de beweging. Hij hoopte dat hij de kittens niet gewekt had, maar toen Silverfang naar ze keek lagen ze nog altijd heerlijk opgekruld tegen Dogdance aan. Ze hebben het vaste slapen van hun moeder geërfd, dacht hij geamuseerd, terwijl hij haar even een zachte lik over haar kop gaf. "Goed, want je had je slaap hard nodig," antwoordde hij luchtig, maar je kon in zijn oplichtende groene ogen zien hoe blij hij was dat hij mocht meebeslissen. Hij voelde zich helemaal warm en zweverig van binnen. Het was vreemd, maar hij wilde zich nooit meer anders voelen. De zilvere kater keek met Dogdance mee naar zijn zoon die de enigste was met een pointed vacht. 'Wat dacht je van Dustkit..? In de nagedachtenis van de Skyclan?' murmelde Dogdance. Verrast liet Silverfang zijn blik weer op haar vallen. Dogdance had nooit echt veel met Duststar gehad, of met elke andere hoge rang wat dat te gaat. Hij was daar een bijzondere uitzondering op, maar ook dat had in het begin zijn nodige confrontatie's opgelopen. Hij had dan ook nooit verwacht dat Dogdance met zo'n voorstel zou komen, en zijn blik verzachtte in een dankbare uitdrukking toen hij merkte dat ze er bloedserieus over was. "Dat lijkt me een geweldig idee," sprak hij zachtjes, terwijl zijn stem even overliep van emotie. De dood van zijn beste vriend veroorzaakte nog altijd een pijnlijke steek in zijn hart. Als hij zijn zoontje naar hem zou vernoemen zou hij en Skyclan altijd nog op een bepaalde manier bij hem zijn. Je kon zien hoe veel dat voor Silverfang betekende, terwijl hij zijn neus even liefdevol tegen Dogdance aandrukte. Daarna keek hij naar zijn andere twee kinderen, en het viel hem op dat ze dezelfde grijze strepen hadden als hem. Hij merkte dat hij daar blij over was, omdat het nog meer bevestigde dat hij de vader was. Niet dat daar echt over te twijfelen was.. "Hoe vind je Runekit?" vroeg hij, toen hij vooroverboog en zijn andere zoon even zachtjes aanraakte op zijn donkere ruggetje. De tabby aftekening op zijn vacht hadden een aparte vorm, bijna alsof de tekens een betekenis hadden. Het was de eerste naam die in hem opkwam toen hij ernaar keek.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
{Silverfang} I dreamed a dream DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 22:51

Zachtjes bleef ze tegen de kater aanliggen, haar ogen half geslotend en luisterende naar het geruststellende kloppen van zijn hart. Zijn pels was warm, evenals de kleine bundeltjes geluk die tegen haar buik aan gedrukt lagen. "Hoe vind je Runekit?" Luidde de vraag van haar partner. Eventjes keek ze naar haar tweede zoontje, wiens zwarte strepen zijn pels doorkliefden in de apartste patronen. Zijn strepen waren donkerder dan die van hun dochtertje... "Runekit is prima.." Snorde ze zachtjes, maar elke naam die Silverfang had kunnen toewerpen was voor nu perfect. "En.. onze dochter..?" Begon Dogdance vervolgens licht aarzelend, waarna ze haar staart onder Silverfang's kin liet glijden als liefdevol gebaar. "Ons energieke meiske..? Hoe klinkt Squirrelkit?" Snorde de poes zachtjes. Het was waar, er waren niet zoveel grijze eekhoorns, maar ze waren er wel degelijk. Ze had er wel eens één gevangen op het Skyclan gebied. "Ik vind een grijze.. Jouw prooi, weet je nog?" Snorde ze zachtjes.


We are siamese if you please <3
{Silverfang} I dreamed a dream SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
{Silverfang} I dreamed a dream BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 22:05


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Squirrelkit. Dat vond hij een perfecte naam voor hun dochtertje. De kater knikte met een zachte glimlach op zijn gezicht, terwijl je in zijn bleekgroene ogen de herkenning van een herinnering kon terug vinden. De grijze eekhoorn waar hij en Dogdance nog om hadden zitten vechten. Hij grinnikte even geamuseerd en legde zijn kop toen weer leunend tegen de hare. "Ik vind het een prachtige naam, erg toepasselijk ook," zei hij blij, terwijl hij even naar de drie kleine bundeltjes keek die tegen haar buik aanlagen. "Twee zonen en een dochter," fluisterde hij trots, waarna hij weer even plagend grijnsde. "Je kunt zien dat ze mijn charmes al hebben."

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
{Silverfang} I dreamed a dream DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Silverfang} I dreamed a dream   {Silverfang} I dreamed a dream Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 17:14


Ze snorde zachtjes en legde haar kop in de nek van Silverfang. "Ik vind het een prachtige naam, erg toepasselijk ook," merkte Silverfang op en Dogdance snorde zachtjes om zijn blije toon en zijn goedkeuring. "Twee zonen en een dochter," fluisterde hij vervolgens trots en Dogdance knikte instemmend. Maar de volgende opmerking liet haar even opkijken. "Je kunt zien dat ze mijn charmes al hebben." Merkte de kater grijnzend op. De poes fronste eventjes lichtjes en kaatste vervolgens een droge opmerking terug. "Totdat ze je neus eraf bijten door je avances. Dan zul je zien dat ze mijn temperament hebben." Grijnsde de poes rustig, waarna ze snorrend haar kop weer neerlegde.


We are siamese if you please <3
{Silverfang} I dreamed a dream SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Silverfang} I dreamed a dream
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: