Famillie gezocht Moonbow!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Famillie gezocht Moonbow!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonbow
Member
Famillie gezocht Moonbow! DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Famillie gezocht Moonbow!   Famillie gezocht Moonbow! Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 17:46

Ik zoek famillie en vrienden voor Moonbow! Het liefst Thunderclan.

Ik zoek deze personen:

(liefst thunderclan)Een zus die haar altijd steunt in moeilijke tijden en goede adviezen geeft:

(liefst thunderclan)Een 2de zus, heel eigenwijs die het niet kan laten om haar te plagen:

(liefst thunderclan)Een broer waar ze veel mee optrekt en kattenkwaad uit haalt. (Hoe hyronisch Razz) : Mountainpaw

(maakt niet uit welke clan,oudste) Een vader:

(liefst thunderclan,oudste) Een moeder:

(liefst andere clan dan de thunderclan) Een goede vriend/in waar ze niet veel mee optrekt, behalve tijdens een grote vergadering en soms toevallig bij de grens of vierboom:

(liefst thunderclan) Een vriend/in:

Je kan je ook opgeven voor een enige andere famillielid/vriend ect. Dan zet ik het er wel bij Wink.

EDIT: (Liefst Een Thunderclanwarrior/apprentice)Een (toekomstige) crush:


Laatst aangepast door Moonbow op za 22 feb 2014 - 10:08; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mountainpaw.
Member
Famillie gezocht Moonbow! DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Mountainpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Famillie gezocht Moonbow!   Famillie gezocht Moonbow! Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 9:58

Mag de broer ook een apprentice zijn? Dan heb ik interesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Famillie gezocht Moonbow! DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Famillie gezocht Moonbow!   Famillie gezocht Moonbow! Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 9:59

Is goed hoor Wink. Moonbow is een jonge kat dus ik denk dat leeftijd niet zo verschilt.


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Famillie gezocht Moonbow! Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Mountainpaw.
Member
Famillie gezocht Moonbow! DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Mountainpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Famillie gezocht Moonbow!   Famillie gezocht Moonbow! Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 10:00

Prima! Very Happy  Dan ben ik graag je broer :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Famillie gezocht Moonbow! DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Famillie gezocht Moonbow!   Famillie gezocht Moonbow! Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 10:01

Haha. Ik zet je erbij.


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Famillie gezocht Moonbow! Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Famillie gezocht Moonbow!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: