Oak like in Oak?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oak like in Oak?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Oak like in Oak? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Oak like in Oak?   Oak like in Oak? Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 16:25


De kitten sliep al lang niet meer, en eigenlijk wilde hij op verkenning met Lightningkit, maar die sliep nog wel. Dus stond hij op, en rende naar een van de andere nesten. Daar aangekomen sprong hij op de rand en gromde heel hard naar de kat die erin lag, waarna hij met glimmende ogen wachtte op de reactie.

Oakkit eerste post





Oak like in Oak? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Oak like in Oak? DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Oak like in Oak?   Oak like in Oak? Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 16:36

Op zijn eentje lag Oakkit nog wat te doezelen in het nest. Zijn siblings waren al aan het spelen, maar de kleine kit had daar nog geen zin in en was nog half in slaap toen hij opeens een grom hoorde. Geschrokken sprong Oakkit overeind en hij slaakte een kreetje. “Aaah!” Hij keek de andere kit aan. “Je liet me schrikken!” Zei hij beschuldigend alsof hij net een of andere misdaad begaan had.


Oak like in Oak? 6edsno
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Oak like in Oak? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Oak like in Oak?   Oak like in Oak? Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 22:38

De kitten schreeuwde in zijn oor, en verontwaardigd deed Tallkit een stapje achteruit, maar grinnikte toen bleek dat de ander ook echt daadwerkelijk geschrokken was. "Echt waar? Dan is mijn grom beter dan ik dacht, of je bent een bangerik," Het waren twee logische verklaringen, maar aangezien Tallkit zichzelf nooit onderschatte, en nooit toe wilde geven dat hij zichzelf overschatte, leek hem de laatste optie het meest voor de hand liggend.


Oak like in Oak? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Oak like in Oak? DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Oak like in Oak?   Oak like in Oak? Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:26

De andere kit grinnikte. "Echt waar? Dan is mijn grom beter dan ik dacht, of je bent een bangerik," Zei hij. Oakkit probeerde stoer te kijken in een poging om zijn waardigheid te behouden en ging rechtop zitten. “Ik ben geen bangerik.” Zei hij verdedigend. “En het is niet aardig om anderen te laten schrikken.” Voegde hij er nog wat beschuldigend aan toe.


Oak like in Oak? 6edsno
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Oak like in Oak? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Oak like in Oak?   Oak like in Oak? Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 21:46

Hij grinnikte bij het verdedigende antwoord van de andere kitten, en een grijns verscheen op zijn gezicht toen hij ook nog eens op een beschuldigende toon begon te praten. "Oke, ik vergeef het je," Zei Tallkit, hij was niet van plan om zijn excuses aan te bieden, dus deed hij het maar zo, "Zullen we nu, in plaats van mij beschuldigen, wat leuks gaan doen?"


Oak like in Oak? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Oak like in Oak? DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Oak like in Oak?   Oak like in Oak? Icon_minitimema 10 maa 2014 - 18:55

De andere kit grijnsde alleen maar. "Oke, ik vergeef het je," Zei hij. Oakkit wist niet meer goed wat hij moest zeggen, maar daar kreeg hij ook de kans niet voor. "Zullen we nu, in plaats van mij beschuldigen, wat leuks gaan doen?" Oakkit knikte, blij dat hij het verwarrende gedoe achter zich kon laten. “Oke.” Zei hij instemmend, stiekem had hij wel zin om te spelen. “En ik ben trouwens Oakkit.” Voegde hij eraan toe.


Oak like in Oak? 6edsno
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Oak like in Oak? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Oak like in Oak?   Oak like in Oak? Icon_minitimema 10 maa 2014 - 19:02

De glimlach was even weg vanwege de verwarring, maar het feit dat de ander wel met hem wilde spelen maakte veel goed. "Mooi zo," Zei Tall, waarna hij de nursery rondkeek. Wat oh wat konden ze doen? "Weet je toevallig iets wat we kunnen doen?"


Oak like in Oak? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oak like in Oak?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: