You pull me to the Dark Side.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 You pull me to the Dark Side.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawnflight
Member
You pull me to the Dark Side. DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: You pull me to the Dark Side.   You pull me to the Dark Side. Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 17:26

Heey mensen ~
Hier komen mijn accounts te staan met allemaal soorten informatie, zoals het karakter en familie. Dit is voor jullie én mij makkelijker C:
Ooit maak ik nog wel een mooie intro >.>

Ik wou nog even zeggen dat alles wat hier staat van mij of van de mensen van wie het gecopyright is ~

xIsa


You pull me to the Dark Side. WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
You pull me to the Dark Side. DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: You pull me to the Dark Side.   You pull me to the Dark Side. Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 17:42

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Name: Dawnflight
Future Names: Dawnstar
Gender: ♀ Female
Clan: Riverclan
Rank: Leader/Warrior

Mentoring: -
Mentored by: Ghostbranch
Voorsteltopic: Klik

Father: Ghostbranch, NPC
Mother: Sunbreeze, Starclan
Siblings: Dewkit, Starclan

Crush:  -
Partner: -
Kittens: -

Karakter:
Dawnflight is opgegroeid tot een sociale, aardige kat. Het is een poes die iedereen wel kent, maar niemand eigenlijk écht kent. Nog steeds is ze perfectionistisch en alles moet goed zijn. Ze is ijdeler geworden over de tijd en is dan ook vaak bezig zichzelf te 'perfectioneren'. Ze plant nog steeds, maar kan zich inmiddels helemaal aanpassen aan nieuwe omgevingen. Maar als het kan heeft ze die nieuwe omgevingen van tevoren uitbedacht als een plan B.

### words | tag | short note| ( © hunter. )


You pull me to the Dark Side. WI8to82
~x~:


Laatst aangepast door Dawnstar op za 5 apr 2014 - 14:49; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
You pull me to the Dark Side. 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: You pull me to the Dark Side.   You pull me to the Dark Side. Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 17:50

  • Tag: The reader
  • Words: 508
  • Notes: Let me introduce myself
All the pain and the truth. I wear it like a battle wound
Aurypaw
Name: Aurypaw
Future Names: Auryswan, Aurystar(?)
Gender: ♀ Female
Clan: Shadowclan
Rank: Apprentice

Mentoring: -
Mentored by: First Darkfire, now it’s Ashdrizzle
Voorsteltopic: Klik

Father: Flamepath
Mother: Innerghost
Siblings: (Same nest) Ravenpaw, Russetpaw
(Older nest) Brokenhowl, Terrorpaw, Thornpaw, Frozenpaw, Littlestream, Fawnstep

Crush: Nevermind
Partner: -
Kittens: -

Karakter:
Quiet: Aurykit is een redelijk rustige kat. Ze raakt niet snel in paniek en heeft altijd een neutrale blik. Emoties vallen moeilijk van haar snuit af te lezen en ze is dan ook een meester in ze verbergen
Perfectionist: Naast het rustige, is ze ook erg geduldig. Ze kan lang met iets bezig zijn, zolang het maar perfect is. Ze doet niet graag iets half en als ze merkt dat het niet lukt stopt ze er gewoon mee.
Manipulate: Ze er aanleg voor om dingen naar haar hand te zetten. Of het nou om katten of gevechten gaat, ze weet vaak precies wat ze moet zeggen of doen zodat het voor haar goed uitkomt



There is no pot of gold at the end of the rainbow
You pull me to the Dark Side. 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
You pull me to the Dark Side. DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: You pull me to the Dark Side.   You pull me to the Dark Side. Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:01


Name: Mintfang
Future Names: Mintstar (?)
Gender: ♂ Male
Clan: Windclan
Rank: Warrior

Mentoring: Dustpaw, Ancientpaw
Mentored by: Fearlightning
Voorsteltopic: Klik

Father: Ghostbranch, NPC
Mother: Sunbreeze, Starclan
Siblings:

Crush: -
Partner: -
Kittens: -

Karakter:
Inmiddels kan Mintfang zijn stemmingswisselen redelijk onder controle houden en zijn ze niet meer zo erg. Hij kan nog snel wel van vrolijk naar serieus gaan, maar het gebeurt bijna nooit meer dat hij van vrolijk naar erg boos gaat. Hij heeft een ambitie om de clan zo ver mogelijk vooruit te helpen en doet dit met een glimlach. Naarmate hij ouder wordt krijgt hij wel meer last van woedeuitbarstingen.
MINTFANG
Tag; ### || Words; ###



You pull me to the Dark Side. 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

You pull me to the Dark Side. MKN7vHE You pull me to the Dark Side. LcrIgCQYou pull me to the Dark Side. W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Skunkpaw
Member
You pull me to the Dark Side. DPKsfdL
Isa :3
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons already
Gender:
Rank:
Skunkpaw
BerichtOnderwerp: Re: You pull me to the Dark Side.   You pull me to the Dark Side. Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 14:40





Name: Skunkkit
Future Names: Skunkpaw, Skunkstripe, {Skunkstar?}
Gender: ♂ Male
Clan: Riverclan
Rank: Kitten

Mentoring: -
Mentored by: -
Voorsteltopic: Klik

Father: Smoketear
Mother: Ashlily
Siblings: Smokekit

Crush:  -
Partner: -
Kittens: -

Karakter:
Skunk is een kater die je het best kunt omschrijven als rustig of in zichzelf gekeerd. Doordat hij opgegroeid zonder vader is hij een echt mama kindje geworden en is dan ook eerder schattig dan stoer. Toch doet hij zijn best om zijn mannetje te staan zodat hij zijn moeder kan redden als het nodig is. Hierdoor is hij ook erg standvastig en weet hij wat hij wilt. In het algemeen pakt Skunk dingen makkelijk op, en onthoud ze dan. Hij vergeet bijna niks en wilt dit altijd perfectioneren.


You pull me to the Dark Side. Jugw0n
Accounts:

Stamps x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ordinary
Member
You pull me to the Dark Side. DPKsfdL
Isa :3
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons have gone by too fast
Gender:
Rank:
Ordinary
BerichtOnderwerp: Re: You pull me to the Dark Side.   You pull me to the Dark Side. Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 12:23


Ordinary || Welcome ~



Name: Ordinary
Future Names: -
Gender: ♂ Male
Clan: Rogue, Terror Claws
Rank: Groupmember

Mentoring: -
Mentored by: -
Voorsteltopic: Klik

Father: NPC
Mother: NPC
Siblings: NPC

Crush:  -
Partner: -
Kittens: -

Karakter:
As a kittypet.
Toen hij een kittypet was, was hij nogal stil en onopvallend. Hij was eerst zo in shock door alles dat er gebeurd was, hij kon het niet geloven. Wel was hij nogal verwend en liet zich niet zomaar over hem heenlopen.

As a Rogue.
Ordinary bouwt steeds meer een muur om zich heen waar hij niemand in laat. Hij heeft ooit katten en mensen vertrouwd, maar die fout zal hij nooit meer maken. Wat hij zoekt is macht, om te laten zien dat hij geen afdankertje is die ze zomaar kunnen vergeten.




You pull me to the Dark Side. 10eois4


Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You pull me to the Dark Side.   You pull me to the Dark Side. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You pull me to the Dark Side.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Dropping-
Ga naar: