Darkpaws training



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Darkpaws training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swallowsong
Member
Darkpaws training DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Swallowsong
BerichtOnderwerp: Darkpaws training   Darkpaws training Icon_minitimema 7 feb 2011 - 15:29

Swallowsong lag languit over de grond na te denken over de fijne gebeurtenissen die ze net had mee gemaakt. Bijvoorbeeld dat ze Darkpaw als leerling had gekregen, maar het tofste vond ze dat ze nu een warrior was en haar naam was ook helemaal te gek. Met een gelukzalig gevoel wandelde ze naar buiten om in de nacht wat diertjes te gaan vangen. De blaadjes ritslede onder haar poten en het gras kriebelde haar buik. Blij en geconcetreerd zocht ze een prooi op. Ze rook vlakbij een oude mannetjes haas en automatisch ging ze in de sluiphouding staan. Vlug sloop ze in de richting van het beestje. Toen ze vlakbij was, verdween het dier en kon Swallowsong hem niet meer volgen. Met een zucht liep ze terug naar de warriorsdene en zocht een plekje op om te slapen. Dat ze niets had gevangen kwam waarschijnlijk door het onrustige gevoel in haar buik. Waarschijnlijk kwam dat gevoel van de dingen die ze met haar apprentice ging beleven. Toen ze eindelijk in slaap viel, was het al heel vroeg in de ochtend. Zachtjes kriebelde de zonnestralen over haar inktzwarte kopje. Langzaam opende Swallowsong haar ogen en toen stond ze op. Snel at ze wat van de prooistapel. Maar nu kon ze het niet langer volhouden. Snel, en met een glimlach op haar snoet, liep ze de apprentice den in." Hallo Darkpaw! Wakker worden, eerste training!" Riep ze lachend naar Darkpaw.


Darkpaws training 34eeotv
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkflower
Member
Darkpaws training DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaws training   Darkpaws training Icon_minitimema 7 feb 2011 - 15:55

Darkpaw lag lekker te slapen, ze ging morgen eindeliujk trainingen krijgen haar vorige mentor, naja mentor, de kat de haar niks leren wouw had haar leterlijk niks geleerd watte nog niet eens wat gezecht! Maar nu, nu had ze een nieuwe mentor, een betere! En ze verwachte nu al dat ze veel leren ging! De volgende dag hoefde ze nog niet eens haar ogen te openen of ze hoorde al een stem ." Hallo Darkpaw! Wakker worden, eerste training!" Swallowsong, haar mentor riep haar naar buiten, Darkpaw Gaapte even en ging toen zitten, vlug waste ze zich zelf, ze rekte zich nog even uit en sprinte de Den uit, 'Hallo, Wallowsong, wat gaan we vandaag doen?' Vroeg ze met een blije blik, en haar standaart kille onderblik, Darkpaw was neit echt bepaald en goedzakje, nee een echte Shadowclan kat! En daar was ze trots op ook! 'Gaan we vechts trainingen doen, of jacht trainingen of eerst vertellen wat ik leren moet?' het laatste kwam er als een gaap uit. Je kon zo aan Darkpaw zien dat je er je poten aan vol zou hebben, en haar onduigende blik flitste in het licht! Ze trippelde naar de prooi stapel en zocht een muis uit ze at dei muis snel op, en ging toen naar de kamp uit gang, klaar voor de eerste training van Darkpaw!

[Echt ik beloof je dat je je poten vol gaat hebben aan Darkpaw ;DDD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Swallowsong
Member
Darkpaws training DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Swallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaws training   Darkpaws training Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 18:40

Swallowsong lachte en huppelde Darkpaw achterna."Nu, waar heb jij zin in? Ik denk dat je eerst even moet laten zien hoe goed je in een boom kan klimmen. Als dat goed gaat, mag je proberen een vogel te vangen."Zij Swallowsong tegen haar leerling. Ze wist dat Darkpaws vorige mentor haar niets had geleerd, dus dat moest nu glijk goed gaan. Haar zwarte vacht werd door de zon heet. Toen Swallowsong naar Darkpaw keek, grinnikte ze zachtjes. Ze waren wel een goed paar, van wege hun zwarte vachten. Ze liep naar een grootte boom toe."Even wachten hoor. Ik moet even kijken of de bast niet bladert als je er in klimt."Zij ze vlug. Toen sprong ze in de boom en merkte dat de bast bladerde. Met een zucht sprong ze uit de boom en liep naar een andere boom toe. Daar had ze meer geluk, maar de bast was te glad. Snel sprong Swallowsong uit de boom en zocht de laatste uit. Ze had geluk want deze was goed."Zo, klim er maar in!"Riep ze Darkpaw toe.


Darkpaws training 34eeotv
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkflower
Member
Darkpaws training DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaws training   Darkpaws training Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 23:33

."Nu, waar heb jij zin in? Ik denk dat je eerst even moet laten zien hoe goed je in een boom kan klimmen. Als dat goed gaat, mag je proberen een vogel te vangen." Darkpaw haalde haar schouder op, en knikte, 'is goed', stiekem had ze verwacht eerst te leren hoe het leven als een clan kat inmekaar zat en wat de gevaren waren vabn het bos en zo, maar ja, als ze eerst moest leren jagen, dan maar dat. Ze hopopte op een kille manier getraind te worden, en tot een echte kille poes bechtreven te worden! Zoasl in ahar bloed zat kill heid! "Even wachten hoor. Ik moet even kijken of de bast niet bladert als je er in klimt." Zei Swallowsong, Darkpaw knikte, 'oke', ze keek met haar kille uitdagende ogen om zich heen, toen zag ze een muis, ze was meteen af geleid en zakte in een onhandige sluiphouding, boom klimmen was niks voor haar, maar als ze het leren meost.... Ze sloop onhandig op eht muisje af en bij de sprong struikelede, en was haar pik zwarte vahct meteen grijs van eht zand achtig spul, ze schudde ahar vacht uit. "Zo, klim er maar in!" Hoorde ze toen, met Darkpaws domme kop klom ze er onhandig in en halver wegen sprong ze er af, ze vond dat neit leuk, ze wouw kille dinge leren, ze wouw leren over de gevaarlijke dingen in eht bos, leren vechten bijten en vermoorden! maar ja. Ze keek met ene neits zeggende blik anar haar mentor, 'ik kan neit boom klimmen', zei ze met tegen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swallowsong
Member
Darkpaws training DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Swallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaws training   Darkpaws training Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 20:24

Swallowsong begon te lachen." Haha, ik heb je wel door! je wil leren jagen en vechten. Maar nee, dat gaat niet zomaar Darkpaw. Eerst moet je leren hoe je in een boom kunt klimmen. Dan zul je veel sneller grotere prooiien vangen." Lachte ze. Ze wist precies wat Darkpaw wilde, maar vandaag moest Swallowsong weten wat Darkpaw kon." Kop op, probeer het nog eens. Je kunt het heus, en als het niet lukt zal ik zorgen dat het je wel lukt." Zij Swallowsong bemoedigend. Rustig ging ze op de grond zitten en keek naar een angstig muisje. Grinnikend zette ze een stap in richting van het muisje, die vam schrik een hartstilstand kreeg. Ze pakte het dode dier op, en bewaarde dat voor Darkpaw, zodat die nog een beloning kon krijgen. De wind speelde met een grassprietje, vlak voor haar neus. Het speelse gevoel van vroeger keerde terug in Swallowsong. Uitgelaten tikte ze tegen de spriet, waardoor ze bijna Darkpaw vergat. Snel wierp ze een blik op haar leerling. Meteen ontdekte ze dat het wel al beter ging, dus dat ze deze les best voor vandaag met rust zou kunnen laten. Morgen leerde ze Darkpaw jagen. En daarna? Swallowsong wist het niet. Maar dat kon ze morgen ook nog bedenken. Vandaag had ze al genoeg aan haar kop.


Darkpaws training 34eeotv
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkflower
Member
Darkpaws training DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Darkpaws training   Darkpaws training Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 21:28

"Haha, ik heb je wel door! je wil leren jagen en vechten. Maar nee, dat gaat niet zomaar Darkpaw. Eerst moet je leren hoe je in een boom kunt klimmen. Dan zul je veel sneller grotere prooiien vangen." Darkpaw keek haar mentor dominant aan, 'ik wil lern vechten, om iedereen die op dit terratorium komt te kunnen vermoorden!' Zei ze protesterend. Toen Darkpaw toch met tegen zin de boom in klom en er weer uit viel zei haar mentor, " Kop op, probeer het nog eens. Je kunt het heus, en als het niet lukt zal ik zorgen dat het je wel lukt." Darkpaw keek haar mentor protesterend aan, 'maar klimmen is niks voor mij, ik wil aldn dieren vangen, en niet verenderen in een vogel, moet ik straks ook nog leren vliegen?' Zei ze op brutale toon. Ze keek naar die domme boom en liep er met tegen zin naar toe, ze prong er in en klom om hoog en weer viel ze halfe wegen, 'zie je boom klimmen is niks voor mij!' Gromde ze. Ze wouw leren vechten en jagen, neit klimmen nee vechten! en jagen! ze hoefde neit dei stomme preek van uitleg al zou die ook komen als het begon, zoals hoe gevaarlijk vossen waren, of het vertellen wat zwakke plekken waren, ag leuker dan boom klimmen. 'Waneer ga ik leren vechten?' Vroeg ze toen. Haar kille ogen flitste rond, ze rook prooi, maar waar. Ze zag een muisje bij Swallowsong, ze keek er even naar en toen keek ze weg met haar ogen naar de bomen gericht, boom klimmen was echt niks voor Darkpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Darkpaws training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: