I'll keep searching ||R eno



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'll keep searching ||R eno

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mist
Member
I'll keep searching ||R eno DPKsfdL
Bo ~
116

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons, 4 moons without him...
Gender:
Rank:
Mist
BerichtOnderwerp: I'll keep searching ||R eno   I'll keep searching ||R eno Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 10:24



I'll keep searching ||R eno Divide10
Ze haatte het hier. Ze wou hier niet zijn, ze wou bij Reno zijn. Ze miste hem, ze wou hem weer naast haar. Toen ze uit het huis werd gezet vond ze het vreselijk, Ze had niet eens vaarwel kunnen zeggen tegen Reno... Ze had tegen hem willen zeggen wat ze voor hem voelde. Maar daar had ze nu geen kans meer voor. Ze zou hem nooit meer zien... Nooit meer die rood-witte vacht... Ze zuchtte even, waarna ze zich door het kattenluikje wurmde. Met een grote sprong, sprong ze op het hek. Vanaf het hek op de grond. Ze slenterde over de straten, en af en toe kwam er een kind op haar afgestormd die haar begon te aaien. Maar dat vond ze eigenlijk helemaal niet erg. Ze liep altijd weer ergens anders, zoekend, zoekend naar de rood-witte kater. Op een gegeven moment ging ze moedeloos zitten. "Wat heeft het nog voor nut. Ik zie hem nooit meer..." murmelde ze tegen zichzelf. Ze liet haar oren hangen en ging naar de grond staren. Ze zou hem nooit meer kunnen zien, en ze zal dus altijd dat stomme gevoel houden. Ze hoefde hem nog maar één keer te zien. Één keer was al genoeg voor haar.

||R eno



I'll keep searching ||R eno 4nx
Terug naar boven Ga naar beneden
Reno
Member
I'll keep searching ||R eno N3VceJw
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: I'll keep searching ||R eno   I'll keep searching ||R eno Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 17:51


Hij moest even bukken op de hand van een van de weeskinderen te ontwijken, nee, nu even niet. Hij had tijd nodig voor zichzelf, even naar buiten gaan dus. Hij snorde toen de hand nog net over hem heen ging en keek met zijn felgroene ogen even omhoog naar het jonge meisje dat hem gelukkig niet besloot op te pakken. Het meisje rende weer verder naar boven, en Reno rende juist naar beneden. Onderaan de trap, aan het einde van de gang, stond de deur naar buiten en daaronder bevond zich een poortje dat enkel en alleen open ging als hij aankwam; dat kwam door zijn halsband. Hij stapte naar buiten en ademde de frisse lucht naar binnen. Heerlijk. Rustig stapte hij door de tuin, waarna hij op het hek sprong en over de straat heen keek. Plots merkte hij een oranje kleurige kattin op en ze leek zo erg op iemand.. Hij besloot het gewoon te vragen. "Mist? Ben jij dat?" Miauwde hij zacht, in de hoop dat zij het was.


I'll keep searching ||R eno ZL4DZ6E
I'm scared of what she'll say if what I say sounds incomplete
Terug naar boven Ga naar beneden
Mist
Member
I'll keep searching ||R eno DPKsfdL
Bo ~
116

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons, 4 moons without him...
Gender:
Rank:
Mist
BerichtOnderwerp: Re: I'll keep searching ||R eno   I'll keep searching ||R eno Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 10:05


I'll keep searching ||R eno Divide10
Echt ook net toen ze de moed had opgegeven hoorde hij de stem. Zíjn stem. "Mist? Ben jij dat?" ze dacht even dat ze het verzonnen had, fantasie. Maar toen ze opkeek zag ze de kater, hij was het echt... "Reno...?" murmelde ze ietwat ongelovig. Het drong niet tot haar door, de kater had ze weer terug gevonden! "Reno, je bent het echt!" zei ze vrolijk terwijl ze richting de kater liep en haar kop snel tegen de zijne aandrukte. Ze had zijn geur gemist, zijn vacht... alles. Ze had alles van hem gemist. "Dus hoe gaat het met je?" besloot ze maar te vragen. Meteen recht voor z'n raap was niet fijn, niet voor haar en niet voor hem. Maar voor als ze hem nooit meer zou zien, moest hij het weten. Hij moest en zou het weten, dat ze van hem hield. Dat ze altijd al van hem had gehouden...

Note;; Ik weet niet of ie nog steeds op het hek zat, maar ik heb gewoon gedaan dat ie op de grond stond x'D



I'll keep searching ||R eno 4nx
Terug naar boven Ga naar beneden
Reno
Member
I'll keep searching ||R eno N3VceJw
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: I'll keep searching ||R eno   I'll keep searching ||R eno Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 11:18

De kater sprong van het hekje af en liep naar de rode poes toe. Op zijn lippen sierde en warme glimlach, ja, hij had haar zeker gemist. "Reno...?" Miauwde ze verbaasd en even bleef de kater staan en knikte hij, waarna hij ging zitten en zijn staart voor zijn poten sloeg. "Reno, je bent het echt!" Zachtjes grinnikte hij. "Ja, ik ben het echt." Zei hij vriendelijk, waarna hij zijn blik van haar afwierp toen ze een vraag stelde. "Het gaat wel goed met mij, ik heb weer een hele rij eigenaren gehad voordat ik in een weeshuis terecht kwam om daar de kindertjes weer wat op te vrolijken." Miauwde hij vervolgens, waarna hij met zijn neusje naar het weeshuis wees. "Hoe gaat het met jou?" Miauwde hij. "Ik heb je een lange tijd niet meer gezien, woon je hier dichtbij of..?"


I'll keep searching ||R eno ZL4DZ6E
I'm scared of what she'll say if what I say sounds incomplete
Terug naar boven Ga naar beneden
Mist
Member
I'll keep searching ||R eno DPKsfdL
Bo ~
116

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons, 4 moons without him...
Gender:
Rank:
Mist
BerichtOnderwerp: Re: I'll keep searching ||R eno   I'll keep searching ||R eno Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:26



I'll keep searching ||R eno Divide10
"Ja, ik ben het echt." zei de kater, en ze keek hem een beetje plagend aan. Maar toen ze haar vraag had gesteld keek de kater weg. "Het gaat wel goed met mij, ik heb weer een hele rij eigenaren gehad voordat ik in een weeshuis terecht kwam om daar de kindertjes weer wat op te vrolijken." Het... Weeshuis? Ze keek er even naar. Wow, ze had nooit gedacht dat de kater daar zou komen. Zij kreeg alles wat ze wou, maar ze wou het niet eens. "Hoe gaat het met jou?" Vroeg hij toen aan haar. . "Ik heb je een lange tijd niet meer gezien, woon je hier dichtbij of..?" Dichtbij? Mwah, dat ging wel. "Het gaat wel, maar ik had liever gehad dat we nog samen woonden." mauwde ze. "Maar mijn leven is niet erg, na een tijdje in het dierenasiel gezeten te hebben ben ik geadopteerd door twee lieve mensen. Maar eigenlijk had ik liever gehad dat er nog een andere kat bij me woonde." Stiekem dacht ze aan de kater zelf, maar ze wist dat dat niet mogelijk zou zijn. "En ik woon een paar straten verderop. Niet al te ver dus." Zei ze met een glimlachje. Ze voelde zich voor het eerst sinds tijden echt weer gelukkig. "Maar hoe is het leven in het weeshuis dan?" vroeg ze aan de kater, ze hoopte echt dat hij het goed zou hebben daar.


I'll keep searching ||R eno 4nx
Terug naar boven Ga naar beneden
Reno
Member
I'll keep searching ||R eno N3VceJw
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: I'll keep searching ||R eno   I'll keep searching ||R eno Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 15:52

I'll keep searching ||R eno Tribe_of_Endless_Hunting_icon_by_starsightsw2007

Zijn helder groene ogen gleden over haar lichaam heen en even glimlachte hij. Ergens had hij deze poes wel gemist, ze waren redelijk close geworden in de tijd dat ze elkaar kenden. Dat waren ook goede tijden, die prachtige tijden in die prachtige cattery. Hij miste ze eigenlijk, waarom ze daar weg moesten wist hij niet. Hij had het maar raar gevonden. Een tijdje had hij in een asiel gezeten, daarna bij een of ander gezin dat hem niet wilde meer na een maan en nu bij dit weeshuis. Zijn blik gleed naar het grote gebouw. Dat ook een tijdelijk thuis was voor hem, want ze waren nu al bezig met hem te verkopen. "Het gaat wel, maar ik had liever gehad dat we nog samen woonden." Kalm knikte hij. Hij kon het wel van haar begrijpen, ze wilde weer terug naar die fijne, goede oude tijd. Hij richtte zijn helder groene ogen weer op haar, recht in haar ogen kijkende. "Ik mis die tijd ook," Miauwde hij zachtjes. "Maar mijn leven is niet erg, na een tijdje in het dierenasiel gezeten te hebben ben ik geadopteerd door twee lieve mensen. Maar eigenlijk had ik liever gehad dat er nog een andere kat bij me woonde." Hij haalde zijn schouders een beetje op. "Ik ken het." Miauwde hij. Het was alsof je sociaal werd buitengesloten, iets waar hij ook een hekel aan had. "Maar hoe is het leven in het weeshuis dan?" Even richtte hij zijn blik, terwijl hij zijn schouders een beetje ophaalde. "Wel oké." Zei hij, waarna hij zweeg en de poes niet meer durfde aan te kijken. Hij vond het er eigenlijk niet zo leuk, hij moest er vaak uit als hij dat niet wilde en eigenlijk had hij een warm plekje nodig. "De kinderen zijn wel aardig." Hij probeerde iets te zeggen, maar meer wist hij niet. "Ik heb niet zoveel geluk als dat jij hebt Mist, vergeet dat niet, je leeft bij twee fantastische mensen die om je geven. Ik leef bij een grote groep kinderen die me soms niet eens zien, ik mag nergens bij zitten van de eigenaars van dit weeshuis en meestal wordt ik er gewoon uitgegooid als ik te vervelend voor ze wordt. Ze zijn nu al bezig met me te verkopen, terwijl ze me net uit een verschrikkelijke plek gered hebben. Ik heb niet zoveel succes in mijn leven, blijkbaar." Hij haalde zijn schouders weer op en zijn helder groene ogen ontweken de poes.


I'll keep searching ||R eno ZL4DZ6E
I'm scared of what she'll say if what I say sounds incomplete
Terug naar boven Ga naar beneden
Mist
Member
I'll keep searching ||R eno DPKsfdL
Bo ~
116

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons, 4 moons without him...
Gender:
Rank:
Mist
BerichtOnderwerp: Re: I'll keep searching ||R eno   I'll keep searching ||R eno Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 17:27



I'll keep searching ||R eno Divide10
"Ik mis die tijd ook," miauwde de kater voor haar zachtjes. "Maar mijn leven is niet erg, na een tijdje in het dierenasiel gezeten te hebben ben ik geadopteerd door twee lieve mensen. Maar eigenlijk had ik liever gehad dat er nog een andere kat bij me woonde." De kater haalde zijn schouders even op, en Mist wachtte tot de kater iets ging zeggen. "Ik ken het." zei de kater tegen haar. "Maar hoe is het leven in het weeshuis dan?" vroeg ze aan de kater, "Wel oké" antwoorde de kater, waarna hij eigenlijk niet meer naar haar keek. "De kinderen zijn wel aardig." miauwde de kater voor haar. "Ik heb niet zoveel geluk als dat jij hebt Mist, vergeet dat niet, je leeft bij twee fantastische mensen die om je geven. Ik leef bij een grote groep kinderen die me soms niet eens zien, ik mag nergens bij zitten van de eigenaars van dit weeshuis en meestal wordt ik er gewoon uitgegooid als ik te vervelend voor ze wordt. Ze zijn nu al bezig met me te verkopen, terwijl ze me net uit een verschrikkelijke plek gered hebben. Ik heb niet zoveel succes in mijn leven, blijkbaar." Daar werd Mist even stil van, ze had er nooit bij stilgestaan dat het ook zo kon gaan. Ze slikte even, ze was een ondankbaar kreng. "Ik wou dat ik je kon helpen..." fluisterde ze. Ze kon niks doen, hem gewoon meenemen naar haar huis was ook geen optie. Ze wist niet wat te zeggen, het liefste wou ze de kater meenemen naar haar huis, en hem in huis nemen bij haar tweebenen. Ze wist dat dat onmogelijk zou zijn. Iets wat toch nooit zou werken. En als de kater weer verkocht zou worden... Dan zou ze hem waarschijnlijk nooit meer zien! Maar op dit moment vertellen wat ze voelde... Nee, dat zou ze niet durven. Later, als ze afscheid moesten nemen zou ze haar hart opluchten tegenover de kater. Maar nu? Nog niet...


I'll keep searching ||R eno 4nx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll keep searching ||R eno
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: