Eerste training *Tornadopaw*



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste training *Tornadopaw*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Applenose
Member
Eerste training *Tornadopaw* DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Eerste training *Tornadopaw*   Eerste training *Tornadopaw* Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 13:19

Applenose was vroeg opgestaan, vandaag zou ze voor het eerst gaan trainen met haar leerling! Ze liep rustig naar de uitgang van het donderclan kamp en ging zitten. Ze wist nog niet zo veel over haar leerling alleen dat ze Tornadopaw heette. Ze had haar eigenlijk nog nooit in het kamp gezien. Ze had wel wat over haar gehoord maar ze wist niet of het waar was. Maar Tornadopaw was al wel te laat. Ze had zich vast verslapen, dacht Applenose.


*Tornadopaw*


Eerste training *Tornadopaw* Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornadopaw
Member
Eerste training *Tornadopaw* DPKsfdL
Anouk
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tornadopaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste training *Tornadopaw*   Eerste training *Tornadopaw* Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 20:25

Snel trippelde Tornadopaw met een klein konijn in haar bek in de richting van het kamp. Ze begon echter honger te krijgen, en steeds meer de neiging om het konijn ter plekke op te eten. Na nog een stukje rennen hield ze abrupt stil. Starclan, zoiets kleins vergeven jullie me toch wel? dacht Tornadopaw, en zonder verder na te denken begon ze van het konijn te eten. Het sappige vlees van het kleine konijntje was al snel verdwenen. Rustig likte ze haar vacht schoon zodat niemand meer kon zien wat ze net had gedaan. Vervolgens liep ze in de richting van een grote boom en begroef het karkasje tussen de wortels. Waarna ze haar weg naar het kamp vervolgde. Na een tijdje kwam een andere apprentice haar tegemoet lopen, die haar vertelde dat haar mentor Applenose al een uur bij de ingang van het kamp op haar zat te wachten. Ze was helemaal vergeten dat ze een nieuwe mentor had gekregen en dat ze dus weer moest gaan trainen. Echter was ze er vrijwel zeker van dat dit geen nut had aangezien ze toch alles zichzelf al had aangeleerd. Het zou waarschijnlijk niet lang meer duren voordat ze weg zou gaan bij al deze zwakkelingen. Maar nu nog niet, voorlopig moest ze haar kans afwachten. Eenmaal bij de ingang van het kamp aangekomen zag Tornadopaw een bruine she-cat zitten. Dat moest Applenose, haar nieuwe en tweede mentor wel zijn. "Zo zo, ik had al niet verwacht dat je het lef had om me te proberen te trainen," begon Tornadopaw tegen de she-cat. Nonchalant ging ze recht voor de kat zitten en keek haar wat dreigend aan. Met haar blik liet ze duidelijk merken dat deze kat maar beter niets bij haar moest gaan proberen en haar net zo goed met rust kon laten.

OOC: Wow grotere post dan dat de bedoeling was... maar ach ja!


Eerste training *Tornadopaw* Tornad10
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Eerste training *Tornadopaw* DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Eerste training *Tornadopaw*   Eerste training *Tornadopaw* Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 21:49

Applenose zat nu al een uur te wachten op Tornadopaw. Toen kwam een zwart witte poes de ingang van het kamp inlopen. "Zo zo, ik had al niet verwacht dat je het lef had om me te proberen te trainen" zei Tornadopaw Nonchalant. Applenose zag dat Tornadopaw haar dreigend aan keek met een blik die duidelijk maakte dat ze haar beter met rust kon laten. "Hallo jij bent vast Tornadopaw. Ik ben Applenose je mentor maar dat wist je blijkbaar al dat hoorde ik aan je begroeting." zei Applenose een beetje geïrriteerd. Ze gaf niet zomaar op. Ze zou Tornadopaw opleiden tot een goede krijger. "Zullen we gaan?" vroeg Applenose. Ze wou eigenlijk al gelijk weg sprinten om te zien of Tornadopaw een goede conditie had. Maar iets in haar zei om het niet te doen want waarschijnlijk zou Tornadopaw haar toch niet achterna gaan. Applenose wachtte op een antwoord van Tornadopaw.


:p


Eerste training *Tornadopaw* Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornadopaw
Member
Eerste training *Tornadopaw* DPKsfdL
Anouk
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tornadopaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste training *Tornadopaw*   Eerste training *Tornadopaw* Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 16:24

"Hallo jij bent vast Tornadopaw. Ik ben Applenose je mentor maar dat wist je blijkbaar al dat hoorde ik aan je begroeting," zei de she-cat tegen haar. De stem van Applenose klonk geïrriteerd. Tornadopaw zuchtte, nog een zwakkeling die vreselijk snel geïrriteerd is. Wat hadden al die katten toch, bij maar een paar woorden en een blik raakte ze al geïrriteerd. Maar ach wat, over een tijdje zou ze hier toch weg zijn. Tenminste dat was ze van plan, ze moest alleen nog wachten tot de juiste tijd. "Zullen we gaan?" vroeg de she-cat vervolgens. "Mij best, zullen we eens zien of je me nog wat geleerd krijgt," zei ze op een wat arrogante toon tegen de she-cat. Kort trippelde ze alvast een stukje vooruit. "He he ga je nou nog komen of wat?" zei ze al snel. Zodra de kat naar haar toe was gekomen zette ze zich af en trok een sprintje. Eerst eens zien of deze kat wel een goed genoeg uithoudingsvermogen had om haar bij te kunnen houden.


OOC:


Eerste training *Tornadopaw* Tornad10
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Eerste training *Tornadopaw* DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Eerste training *Tornadopaw*   Eerste training *Tornadopaw* Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 16:21

"Mij best, zullen we eens zien of je me nog wat geleerd krijgt," zei Tornadopaw op arrogante toon. Applenose vond het jammer dat haar leerling niet geïnteresseerd leek. Tornadopaw trippelde wat vooruit. "He he ga je nou nog komen of wat?" zei ze snel. Applenose trippelde snel naar haar toe maar toen ze bij haar was zette Tornadopaw zich af en trok een sprintje. Applenose maakte een grote sprong en haalde Tornadopaw snel. Applenose had genoeg uithoudingsvermogen. En ze hield wel van een stukje rennen.

Ow sorry. En bedankt voor de tips Smile


Eerste training *Tornadopaw* Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornadopaw
Member
Eerste training *Tornadopaw* DPKsfdL
Anouk
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tornadopaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste training *Tornadopaw*   Eerste training *Tornadopaw* Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 17:27




Tornadopaw

Al snel rende Applenose naast haar. Deze kat was misschien toch interessanter dan dat ze had verwacht. Echter zou Tornadopaw zich niet snel gewonnen laten geven. Ze zette een pasje bij en rende weer voor Applenose uit. Dit kon ze zo wel uren volhouden. Maar voorlopig was het even om te testen hoe lang de she-cat het uit zou houden. Toen Applenose na een tijdje nog niet had afgehaakt besloot Tornadopaw het maar eens moeilijker te maken. Behendig zig-zagde ze tussen de bomen door. Hiervoor moest je een goede controle hebben over je snelheid, behendigheid en ook nog eens een goed zicht hebben. Ze rende eerst een stuk tussen de bomen door waarna ze de bosjes in schoot. Voorzichtig en behendig klom ze er door heen, zonder dat ook maar één doorn haar vacht kon beschadigen. Zonder ook maar op te letten of Applenose nog achter haar aan rende ging ze verder. Eigenlijk maakte haar dit niet veel uit, als ze haar niet meer zou achtervolgen was ze ook meteen van haar af. Echter als het haar zou lukken om haar de hele tijd te kunnen volgen zou ze misschien nog even kijken of Applenose misschien toch wel een geschikte mentor zou kunnen zijn.

Words: 204 ||With: Applenose || Note: First made postsheet!  



Eerste training *Tornadopaw* Tornad10
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Eerste training *Tornadopaw* DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Eerste training *Tornadopaw*   Eerste training *Tornadopaw* Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 20:08

Tornadopaw zette een tandje bij. Applenose snapte het al Tornadopaw wou haar testen of ze haar aankon. Maar aan de ene kant vond Applenose dit wel leuk. Opeens begon Tornadopaw behendig tussen de boom door te zig zaggen. Applenose ging harder rennen en zig-zagde ook door de bomen. Toen schoot Tornadopaw tussen de bosjes door zonder dat haar vacht beschadigd werd. Hmm dit kan ik ook wel maar dan leuker, dacht Applenose. Ze sprong snel en soepel over de bosjes heen zonder maar iets te raken en ze haalde Tornadopaw in. "Je techniek is heel goed!" zei Applenose prijzend.


Eerste training *Tornadopaw* Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste training *Tornadopaw*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: