I think to much {Bravesoul}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I think to much {Bravesoul}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawnflight
Member
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 14:59

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Trots liep ze door het Riverclan kamp heen. Ze maakte een praatje met wat katten en een paar kittens rende rondjes om haar heen. Een deel van de Riverclan leek haar al geaccepteerd te hebben als leider en dat vond ze fijn. Een reactie zoals die van Leafpaw wou ze niet nogmaals meemaken. Zo hoorde de schreeuw van de poes nogmaals in haar hoofd, het geluid van ongeloof in haar stem. Een rilling liep door haar lichaam, nee dat moest voorkomen worden. Ook zij vond het jammer dat Stormstar en Mousefur ermee stopte, maar ze had het nu ineens een stuk drukker gekregen en ze waardeerde nog steeds dat Stormstar haar hielp. Soms wou ze niet denken aan het moment dat Stormstar haar niet meer zou helpen, dat ze er alleen voor zou komen te staan. Al die druk die dan op haar schouders lag, al die verantwoordelijkheid. Ze stopte even om naar alle katten te kijken. Er waren katten bij die ouder waren dan haar, sommige een heel stuk ouder. Ze zouden haar misschien onervaren en jong vinden, maar ze wou ze het tegendeel bewijzen. Opnieuw draaide ze zich om en wou ze verder lopen, maar ze knalde tegen een kat aan. Geschrokken deed ze een stap achteruit. ”Ow sorry, mijn fout.” Mauwde ze en ze keek op. Ze herkende de kater, Bravesoul. ”Ik keek niet waar ik heen liep.” Zei ze en er verscheen een vriendelijke glimlach op haar snuit.
242 words | Bravesoul | short ~| ( © hunter. )



I think to much {Bravesoul}  WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 16:58

De kater zat wat dromerig voor de Warrior Den en een zucht verliet zijn mond. Waarom kon hij nu nooit indruk maken op een leuke poes? Hij had al zo veel crushes gehad, en met niks was het ooit wat geworden. Riversong, Pantherfur, Leopardspots, en vast nog wel wat meer poezen waar hij niet eens meer aan wilde denken. Hij zuchtte en stond op, om vervolgens gewoon door het kamp heen te wandelen, gewoon om zijn poten ondertussen ook wat te strekken. De kater schrok toen er iets tegen hem aan knalde. Hij werd wakker uit zijn gedroom en deed een stapje achteruit. Een paar seconden keek hij recht in de ogen van Dawnstar/-flight. "Oh.. sorry!" miauwde hij wat verward en hij glimlachte. ”Ow sorry, mijn fout. Ik keek niet waar ik heen liep.” miauwde de poes. Bravesoul schudde zijn kop en ging toen zitten. "Ach, kan wel eens gebeuren, niet?" De kater glimlachte naar de poes en gaf een paar vlugge likken over zijn borst. Ergens voelde hij zich een tikkeltje warm worden bij het plotselinge tegenkomen van deze poes. Misschien was dat wel hetzelfde gevoel wat hij had gehad bij het schaatsen, waar hij haar ook al even had gezien.


I think to much {Bravesoul}  124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 18:03

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
"Ach, kan wel eens gebeuren, niet?" Glimlachte de kater, waarna hij een paar keer over zijn borst likte. Ze moest even nadenken, waar had ze deze kater eerder gezien? Toen kwam het bij haar op, bij het schaatsen! ”Ja jammer genoeg wel, maar alsnog mij excuses.” Zei ze met nog steeds dezelfde glimlach op haar snuit. ”Ik wou mezelf voorstellen, maar volgens mij kennen we elkaar al.” Ze knipoogde even naar de kater, waarna ze op de grond ging zitten en haar staart om zich heen sloeg. ”En hoe gaat het met jou?” Vroeg ze daarna. Het was een simpele en vaak gebruikte gesprekopener, maar hij werkte dan ook een groot deel van de tijd.
161 words | Bravesoul | short ~| ( © hunter. )



I think to much {Bravesoul}  WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimema 3 maa 2014 - 20:09

”Ja jammer genoeg wel, maar alsnog mij excuses.” miauwde de rode poes met een vrolijke glimlach op haar snuit. ”Ik wou mezelf voorstellen, maar volgens mij kennen we elkaar al.” Toen de poes knipoogde naar hem greens hij kort, en volgde haar voorbeeld om er ook even voor te gaan zitten, hopend op een goed gesprek met haar, want je nieuwe leider leren kennen kon immers geen kwaad. ”En hoe gaat het met jou?” vroeg de poes daarna aan hem. Bravesoul knikte bevestigend en glimlachte naar haar. Vroeger werd er vaak tegen hem opgekeken, omdat hij de kleinzoon van de leider was, maar nu, nu had hij het gevoel alsof hij niks meer waard was, zo nu en dan. Echter had hij er wel het volste vertrouwen in dat Dawnstar haar taken goed zou vervullen, en dat ze een goede leider voor RiverClan kon worden. "Met mij alles goed, en met jou?" vroeg hij vervolgens en glimlachte vriendelijk naar haar, misschien wel iets op een macho manier. Maar ach, de mannelijkheid straalde toch wel van hem af. Het zou de meeste katten vast nog verbazen dat hij nog een single kater was.


I think to much {Bravesoul}  124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 23:25

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Een glimlach verscheen op zijn gelaat. Hij was zeker geen lelijke kater, schoot het door haar hoofd, maar ze drukte het gelijk weer weg. Er was geen tijd voor romantiek, zeker niet nu het zo druk was in haar leven. Ooit zal ze zich er wel weer voor openstellen, maar die tijd was niet nu. "Met mij alles goed, en met jou?" Nog steeds glimlachte hij, alhoewel er wel iets macho-achtig doorheen zat deze keer. ”Goed goed, een beetje druk.” Een waterige glimlach verscheen op haar snuit. ”Maar ik mag niet klagen, bij een rang hoort nou eenmaal de verantwoordelijkheid.” Ze vond het nog steeds moeilijk om zichzelf als leider aan te spreken. Misschien zou het makkelijker worden als ze haar nieuwe naam had gekregen. Ze hoopte het, meer kon ze niet doen. Haar blik ging nogmaals over de kater en toen schoot het haar te binnen dat hij de kleinzoon van Stormstar, oh nee, Stormwise is. ”Ik moet nog even met je opa overleggen over de reis naar de highstones, en dan heeft hij zijn welverdiende rust.” Ze liet haar blik even over het kamp gaan, maar ze kon de kater zo snel niet zien. Het was natuurlijk nieuw voor alle kinderen en kleinkinderen van Stormwise en Mousefur dat hun familieleden niet meer een hoge rang bezaten. Gelukkig namen de meeste het goed op, en was er tot nu toe alleen nog maar Leafpaw geweest die er wat tegen had gehad, of het in ieder geval aan haar had laten zien.
253 words | Bravesoul | ( © hunter. )



I think to much {Bravesoul}  WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 10:18

”Goed goed, een beetje druk.” miauwde de poes en hij zag dat er een waterige glimlach verscheen op haar snuit, iets waarop hij lichtjes greens. ”Maar ik mag niet klagen, bij een rang hoort nou eenmaal de verantwoordelijkheid.” Hij bekeek de poes vervolgens en merkte dat ze er niet eens zo slecht uitzag. Hij greens weer toen de poes haar blik door het kamp liet gaan, en ze volgde haar blik, maar die kwam vervolgens weer uit bij hem. ”Ik moet nog even met je opa overleggen over de reis naar de highstones, en dan heeft hij zijn welverdiende rust.” De kater knikte begrijpelijk. Zijn opa had hem altijd erg dierbaar gelegen, het was een soort vaderfiguur voor hem geworden, gezien zijn eigen vader het vaak druk had met zijn eigen problemen en amper meer naar hem om had gekeken. Het was dus ook voor Bravesoul vreemd geweest dat zijn opa nu niet meer Stormstar was, maar Stormwise. Hij wist ergens wel dat hij nooit aan die naam kon wennen, en het was voor hem waarschijnlijk nog altijd Stormstar, in zijn hart. "Ik weet zeker dat je het goed zult doen." miauwde hij toen bemoedigend tegen de rode poes en glimlachte vriendelijk. "Ooit zullen de katten het wel beseffen." miauwde hij, doelend op zijn tante, Leafpaw.


I think to much {Bravesoul}  124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 19:57

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
De langharige kater knikte even. Het moest anders voor hem zijn, nu zijn opa ineens een andere naam had na al die jaar. "Ik weet zeker dat je het goed zult doen." Zijn glimlach gaf haar moed. ”Ik hoop het ook.” Miauwde ze terug. Stormstar was een moeilijke leider om op te volgen. Ze had nooit een fout gevonden in de manier waarop hij leiding gaf. Soms had hij wat harder mogen zijn, maar hij loste het op. Riverclan neutraal houden, dat was altijd het plan geweest en ze vond het een goed idee. Ze wou geen ruzie, geen oorlogen tussen de clans. Ze kon gemeen zijn als het moest, maar liever hield ze de anderen als vriend. "Ooit zullen de katten het wel beseffen." Ze wist dat hij op Leafpaw doelde, iedereen had de poes kunnen horen op de ceremonie. Nog steeds zat Dawn ermee, maar ze kon er niks aan doen. Niks zou de relatie tussen haar en de poes kunnen beteren, hoe vaak Dawn ook uitlegt dat het haar spijt. ”Ooit zullen ze wel moeten.” Het glimlachje werd een beetje waterig. ”Ik ben er nog voor een tijdje hopelijk, dus ze zullen het met mij moeten doen tot Wolfgaze Wolfstar wordt.” Ze likte even over haar poot heen om de haren daar plat te krijgen. Haar staart gingen heen en weer achter haar rug. ”Ik ben blij dat er tenminste één familielid is van Stormst… wise en Mousefur die in me gelooft.” Lachte ze naar de kater.
252 words | Bravesoul | ( © hunter. )



I think to much {Bravesoul}  WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 21:44

”Ooit zullen ze wel moeten.” miauwde ze toen met een waterige glimlach. ”Ik ben er nog voor een tijdje hopelijk, dus ze zullen het met mij moeten doen tot Wolfgaze Wolfstar wordt.” miauwde de poes weer, iets waarop Bravesoul lichtjes knikte. ”Ik ben blij dat er tenminste één familielid is van Stormst… wise en Mousefur die in me gelooft.” De kater trok een halve grijns bij deze woorden. "Ik weet zeker dat ik niet de enige ben, hoor," miauwde hij en greens toen vrolijk naar de poes. "En als je ooit mijn warriorhulp nodig hebt, dan sta ik voor je klaar," miauwde de kater met een vrolijke grijns op zijn snoet. Ergens zag hij in dit gesprek een start van een nieuwe vriendschap.


I think to much {Bravesoul}  124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
I think to much {Bravesoul}  DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: I think to much {Bravesoul}    I think to much {Bravesoul}  Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 11:51

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Een halve grijns verscheen er op zijn snuit terwijl hij de volgende woorden uitsprak. "Ik weet zeker dat ik niet de enige ben, hoor," Zijn halve grijns werd vervangen door een vrolijke en ook haar waterige glimlach werd vervangen door een vrolijkere. "En als je ooit mijn warriorhulp nodig hebt, dan sta ik voor je klaar," Mauwde hij. ”Dankje Brave, waarschijnlijk heb ik je nog wel is nodig dus daar hou ik je aan.” Zei ze lachend naar de kater. Een koude windvlaag deed haar even rillen, maar niet lang. In het kamp viel het nog wel uit te houden, erbuiten was het nog dubbel zo erg. Ja de winter pakte alle territoria goed aan, maar zij gaf eigenlijk vooral om die van de Riverclan. Er werd nog steeds nu en dan prooi binnengebracht en dan was ze al blij. ”Maar ik waardeer het echt dat je in mij gelooft.” Zei ze zacht lachend tegen de kater. Eigenlijk had ze zichzelf nooit als leidster gezien, altijd had ze gedacht dat het één van hun eigen kinderen zou worden, iemand zoals, naja zoals Bravesoul hier. Zij was één van de weinige katten hier met geen enkele levensband met de oude leider en deputy. Wolfgaze ook niet, kwam het in haar gedachten op. Misschien had Stormwise het wel expres gedaan, zodat het helemaal vernieuwd zou worden. Ze wist het niet, en ze hoefde het ook niet te weten, wat zijn redenen ook waren, zij was nu leider en ze kon elke steun goed gebruiken.
254 words | Bravesoul | ( © hunter. )



I think to much {Bravesoul}  WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I think to much {Bravesoul}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: